Guest fanxiaomi Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Witam, dziś otrzymałem telefon od Goldway'a, uszkodzony, co o tym myślicie i w jaki sposób najlepiej rozwiązać tę sprawę?
mrosi Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 13 minut temu, fanxiaomi napisał: Witam, dziś otrzymałem telefon od Goldway'a, uszkodzony, co o tym myślicie i w jaki sposób najlepiej rozwiązać tę sprawę? Zgłaszaj na naprawę (wymianę) gwarancyjną. To uszkodzony ekran. Miałem identyczną sytuację w Mi Note. Wymieniono mi telefon, choć - fakt - nie było to u Goldway-a.
Guest fanxiaomi Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 (edited) 1 godzinę temu, mrosi napisał: Zgłaszaj na naprawę (wymianę) gwarancyjną. To uszkodzony ekran. Miałem identyczną sytuację w Mi Note. Wymieniono mi telefon, choć - fakt - nie było to u Goldway-a. Ok, tak też zrobię, tak na szybko ktoś się orientuje co najlepiej wymagać od Goldwaya w pierwszym dniu reklamacji (pierwszy dzień od dostawy), lepiej gotówkę czy wymianę i czy musze odsyłać wszystko na swój koszt zanim otrzymam cokolwiek? I czy dla przyspieszenia sprawy otworzyć od razu spór na aliexpress, warto?? Edited January 9, 2017 by fanxiaomi
Guest fanxiaomi Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 1 godzinę temu, okulowiec napisał: odradzałbym spory na dzień dobry, goldway wydaje się być firmą profesjonalną i nie potraktują cię raczej zdawkowo, zacznij normalnie, kulturalnie odeślij i chyba na ich koszt bo tak mają w ofertach (nie jestem pewien sprawdź) , dopiero jak coś będzie szło nie po twojej myśli po wysłaniu im upomnienia i nieustosunkowaniu się przez nich możesz otworzyć spór. Dzięki. Tylko jest 1 kwestia. Ochrona kupującego wygasa za 9 dni. Jeżeli nie otworze sporu do tego czasu to potem muszę liczyć na łaskę sprzedającego? że finalnie sprawę dokończy, bo jak wiadomo on paczkę pocztą ode mnie otrzyma dopiero po ok.3tyg...
bergmen Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 otwórz spór od razu. w razie "\w" go eskalujesz. Dodatkowo napisz do polskiego przedstawiciela Goldwaya na fejsie albo telchinie. Wesprze Ciebie w tym procesie i przypilnuje żeby nie spuścili Cię
mrosi Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 55 minut temu, fanxiaomi napisał: Dzięki. Tylko jest 1 kwestia. Ochrona kupującego wygasa za 9 dni. Jeżeli nie otworze sporu do tego czasu to potem muszę liczyć na łaskę sprzedającego? że finalnie sprawę dokończy, bo jak wiadomo on paczkę pocztą ode mnie otrzyma dopiero po ok.3tyg... No i po zakończeniu "akcji" napisz na temat efektów. Przyda się "potomnym"...
Guest fanxiaomi Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 (edited) 4 godziny temu, bergmen napisał: otwórz spór od razu. w razie "\w" go eskalujesz. Dodatkowo napisz do polskiego przedstawiciela Goldwaya na fejsie albo telchinie. Wesprze Ciebie w tym procesie i przypilnuje żeby nie spuścili Cię Ok, planuję tak dziś zrobić, bo dzień w Chinach się kończy, a póki co otrzymalem jedynie dziś wiadomość od Goldwaya, że zauważyli że paczka zostala wczoraj odebrana i proszą o 5 gwaizdek w podzięce za profesjonalną obłsugę zamówienia.... Widać jeszcze "nie chcieli" odczytać mojej wiadomości reklamującej w sekcji Order. 3 godziny temu, mrosi napisał: No i po zakończeniu "akcji" napisz na temat efektów. Przyda się "potomnym"... Napiszę na pewno, mam nadzięję, że będzie pozytywny finisz i to w ciągu czasu nie dłuższym niż 30 dni.. Wg mnie padło podświtlenie ekranu, a może płyta główna, która do modelu Pro jest dostępna tylko w chińskim serwisie Xiaomi. Super... Edited January 10, 2017 by fanxiaomi
AdamKli Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Mi to wygląda na wadliwą/uszkodzoną jakąś taśmę od wyświetlacza.
galakty Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 Jeśli wada ujawnia się niedługo po otrzymaniu telefonu, to za obydwie strony płaci Goldway.
Kupiec1985 Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 sporu tez nie musisz od razu zakładać , po prostu pisząc do nich napisz prośbę o przedłużenie czasu ochrony . zawsze bez problemu przedłużają
Guest fanxiaomi Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 3 godziny temu, galakty napisał: Jeśli wada ujawnia się niedługo po otrzymaniu telefonu, to za obydwie strony płaci Goldway. Ok, będę żądał Full Refund, bo już ta wersja telefonu się wyprzedała z jego sklepu. Produkt nie był w promocji, a zgodnie z regulaminem gwarancji mogę wtedy też żądać zwrotu pieniędzy.
smallhausen Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 zawsze bez problemu przedłużająMi przedłużył dopiero po założeniu sporu, mimo, że dwukrotnie go o to prosiłem w mailu. Ja bym jeszcze poczekał dwa, trzy dni, jak nic nie odpowie to otwierać.Tapatalk
Guest fanxiaomi Posted January 10, 2017 Posted January 10, 2017 9 minut temu, smallhausen napisał: Mi przedłużył dopiero po założeniu sporu, mimo, że dwukrotnie go o to prosiłem w mailu. Ja bym jeszcze poczekał dwa, trzy dni, jak nic nie odpowie to otwierać. Tapatalk Otworzyłem dziś spór z prostego powodu: Goldway zawsze (przed zakupem) mi odpisywał na pytania w ciągu 24h, natomiast dla zgłoszonego problemu nie chciał się widać odezwać tak szybko. Za to wiadomość z jego prośbą o 5 gwiazdek po wczorajszym odebraniu paczki dziś przyszła....
Guest fanxiaomi Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 O to mnie prosi Goldway: Please help to shot video for checking, upload on youtube, share the link. In the video, please let us see imei and miui of the phone. You can enter "*#06#" from the mobile interface, then we can see the imei of the phone. Also please go to setting->about phone->Kernel version click 5 times, then enter into test mode, chose display, to have a test. Show us the video. Please check and advise. Dodatkowo zaproponowal rozwiązanie sporu: Proposal: No return & No refund Ręcę opadają.
bergmen Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 nagraj ten fillm - to normalna procedura. Nie masz co się bulwersować. Pisałeś do przedstawiciela Goldwaya o czym mówiłem wcześniej? 2
Guest fanxiaomi Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 (edited) 3 godziny temu, bergmen napisał: nagraj ten fillm - to normalna procedura. Nie masz co się bulwersować. Pisałeś do przedstawiciela Goldwaya o czym mówiłem wcześniej? Pisałem, mam mu podać numer zamówienia. Nie lubię jak ktoś gra na zwłokę, zobaczymy, będę monitorował i relacjonował sprawę. Edited January 11, 2017 by fanxiaomi
tpawel Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 No ale co na zwłokę. Piszesz do sprzedawcy że masz problem. chce dowodów. Myślałeś że tak poprostu napisze : a ok majfriend, majfuld i przeleje Ci 300$ spowrotem?Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka 2
Guest fanxiaomi Posted January 11, 2017 Posted January 11, 2017 (edited) Załączam link do testu ekranu: http://sendvid.com/kcml32ot Backlight lub płyta główna. Edited January 11, 2017 by fanxiaomi
Kupiec1985 Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 17 godzin temu, tpawel napisał: No ale co na zwłokę. Piszesz do sprzedawcy że masz problem. chce dowodów. Myślałeś że tak poprostu napisze : a ok majfriend, majfuld i przeleje Ci 300$ spowrotem? Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka Ty się śmiejesz. kiedyś mi gościu przelał mimo tego że otworzyłem spór i napisałem że nie odsyłam towaru . (chodziło o kwotę 400$ za Mi3) . Udowodniłem mu ze to podróbka i że nie będę ponosił dodatkowych kosztów typu odesłanie i czekanie. Tylko dolar wtedy 3,20 ..... Co do kolegi z tematu , jeśli masz już ten spór , wrzuciłeś ten filmik i sprzedawca będzie robił problemy to eskaluj ale wrzuć i napisz jak najwięcej dowodów , Ali się zajmie sprawą i zazwyczaj jeśli są mocne dowody na korzyść kupującego . Czekamy co napisze przedstawiciel goldiego
tpawel Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Nie śmieje się, sytuacja jest powazna. Zanim Ci przelał jakoś mu potwierdziles to uszkodzenie?Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
majdan12 Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Jedno mnie zastanawia,czemu pracownik wysłał uszkodzony telefon a podobno każdy telefon ma test. Moje wszystkie Xiaomi były testowane bo po włączeniu systemu było widać że testowali aparat,bo zapisała się miniaturka tego co uchwycili aparatem.
tpawel Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Może test polega na wrzuceniu globala miflashem... Poszło, znaczy że telefon działa.Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
majdan12 Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 14 minut temu, tpawel napisał: Może test polega na wrzuceniu globala miflashem... Poszło, znaczy że telefon działa. Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka To przestali by nagle testować takie coś? a zwłaszcza na telefonach z serii Mi? Ja miałem u siebie tylko Mi Note jako wysoka półka,bo tak to Redmi bo i Mi Max.
tpawel Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 Nie wiem. Gdybam. To nie jest bad pixel żeby go nie zauważycWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Guest fanxiaomi Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 (edited) Pytałem kiedyś ich czy można otrzymać zaplombowane pudełko, to dostałem info że teraz dla "Twojej wygody" wgrywają globala... Problem w tym, ze mogą to wykorzystywać w innych celach... ale póki co nie oskarżam... Zamawiałem 3 telefony w grudniu, 2 dla rodziny 1 dla siebie, do tego wkręciłem kolegów w pracy jak i kuzynów. Polecałem im Goldway'a i Ibuygou, wybrali taniej bez gwarancji w PL ale tylko mi się "trafiło".... Byłem świadomy, że jest ryzyko, zwłaszcza dla modelu Pro. Zobaczymy co się wydarzy do końca tygodnia ze strony sklepu Goldway. Edited January 12, 2017 by fanxiaomi
Kupiec1985 Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Dnia 1/12/2017 o 13:12, tpawel napisał: Nie śmieje się, sytuacja jest powazna. Zanim Ci przelał jakoś mu potwierdziles to uszkodzenie? Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka nie uszkodzenie ale screenami i zdjęciami udowodniłem ze to podróbka i że mnie oszukał po prostu . Dnia 1/12/2017 o 18:54, majdan12 napisał: Jedno mnie zastanawia,czemu pracownik wysłał uszkodzony telefon a podobno każdy telefon ma test. Moje wszystkie Xiaomi były testowane bo po włączeniu systemu było widać że testowali aparat,bo zapisała się miniaturka tego co uchwycili aparatem. Ja kupując cokolwiek z elektroniki na ali ( części typu lcd , digitizery, telefony, itp.) ZAWSZE piszę w wiadomości przy zakupie by sprzedawca przed wysyłką towar sprawdził i przetestował . Później nie mam problemu jak coś nie działa ze zwrotem kosztów czy wysyłką drugiego przedmiotu. Tak jak to u nas robią problemy sprzedawcy na alledrgo (traktują Cię jak by to Twoja wina była że coś nie działa, każą odsyłać na swój koszt itp)
Guest fanxiaomi Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Na tę chwilę sytuacja wygląda tak: - telefon dalej w Polsce, brak zgody na odesłanie na full refund (mimo mojego prawa zgodnie z regulaminem tegoż sprzedawcy) - dostałem propozycję, by kupić na Ali tani zamiennik ekranu za 35 dolarów (przeleją mi 40$) i sam miałbym sobie go wymienić na swój koszt (a nawet nie wiadomo, czy to wada ekranu...) - sprawdziłem datę produkcji na pudełku - początki dla modelu White Ceramic, tj. 08.2016, co budzi podejrzenie o "repaired phone" skoro kupiłem ostatnie sztuki ze stocku Goldwaya... - polski przedstawiciel Goldway'a włączył się do akcji od zeszłej środy, czekam na jego efekty - jutro wchodzi Aliepxress do sporu
Eragon Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Czekamy i obserwujemy, od tego zależy opinia Goldway. Chociaż i tak trudno o lepszego sprzedawcę na Ali. ;/.
tpawel Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Bez przesady, jest choćby top one, ale ceny mniej zachęcająceWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
galakty Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Pamiętajcie, że zawsze zdarzy się wyjątek i problem. Nie ma sklepu pewnego w 100%.
mrosi Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 7 minut temu, galakty napisał: Pamiętajcie, że zawsze zdarzy się wyjątek i problem. Nie ma sklepu pewnego w 100%. Jak dotąd, przynajmniej tak wynika z obserwacji, jedyny pewny to ibuygou. I nie piszę tego dla reklamy. Z autopsji widzę, że jakoś nie ma na Forum narzekań na działanie serwisu, z ubezpieczenia "antyVAT" wypłacają kasę w ciągu 48 godzin. Jest jeszcze taki drugi sklep...?
galakty Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 4 minuty temu, mrosi napisał: Jak dotąd, przynajmniej tak wynika z obserwacji, jedyny pewny to ibuygou. I nie piszę tego dla reklamy. Z autopsji widzę, że jakoś nie ma na Forum narzekań na działanie serwisu, z ubezpieczenia "antyVAT" wypłacają kasę w ciągu 48 godzin. Jest jeszcze taki drugi sklep...? Gdyby nie cenili się tak za ten serwis w Polsce to bym drugi raz u nich kupił, a tak padło na Goldiego
daniel.wu Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 21 godzin temu, galakty napisał: Gdyby nie cenili się tak za ten serwis w Polsce to bym drugi raz u nich kupił, a tak padło na Goldiego No i masz efekty. Idealny przykład i sens dopłacania do ibuygou. Skąpy traci dwa razy
galakty Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Przed chwilą, daniel.wu napisał: No i masz efekty. Idealny przykład i sens dopłacania do ibuygou. Skąpy traci dwa razy Hm? Telefon działa, nie narzekam.
daniel.wu Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 3 minuty temu, galakty napisał: Hm? Telefon działa, nie narzekam. Ojej, najmocniej przepraszam, myślałem, że jesteś autorem wątku.
Recommended Posts