Skocz do zawartości

TWRP niezmodyfikowana partycja systemowa


Sephriot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Jestem początkującym użytkownikiem xioami i proszę o pomoc. Kupiłem telefon, odblokowałem btl, wgrałem xiaomi.eu i dziś dokonywałem pierwszej aktualizacji. Zobiłem backup, pobrałem zipa, przez aplikacje zrobiłem aktualizacje. Niespodzianka spotkała mnie przy ponownym wejściu w TWRP. Wyświetla mi się okienko, "Niezmodyfikowana partycja systemowa", TWRP pyta czy zostawić system tylko do odczytu, czy na dole "przesuń aby zmodyfikować". Co wybrać i dlaczego takie okienko w ogóle wyskoczyło, nie widziałem informacji na forum o takim komunikacie. 

Edytowane przez Sephriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zaznaczyłem by nie pokazywało tego komunikatu przy kolejnym uruchomieniu i przesunąłem suwak. 

Nie chce zakładać kolejnego tematu więc zapytam tu w ramach upewnienia się czy dobrze ogarniam dwie kwestie.

1. Jak bym potrzebował zaktualizować TWRP to ściągam nowy .img, odpalam TWRP daje install, wybieram ścieżkę do pliku z nową wersją, klikam na nią, zaznaczam recovery i potwierdzam?

2. Po aktualizacjach nie ma potrzeby dawania  wipe cache / dalvik cache? Co temat to inna sugestia, jedni zalecają, a inni mówią że nie ma potrzeby. Gdzieś nawet widziałem post Acida, gdzie napisał, że dalvik cache formatuje się podczas wgrywania nowego romu (zakładam że podczas aktualizacji też?). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Sephriot napisał:

1. Jak bym potrzebował zaktualizować TWRP to ściągam nowy .img, odpalam TWRP daje install, wybieram ścieżkę do pliku z nową wersją, klikam na nią, zaznaczam recovery i potwierdzam?

TWRP instalujesz w fastboot z wierzsza polecen za pomoca komputera ;]

32 minuty temu, Sephriot napisał: