pavco1 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 21 minut temu, tekjow napisał: Na GB, czarną z okrągłym. Po aktualizacji wyskoczyły chińskie krzaki, kliknąłem w obie opcje, ale nic się nie stało. Nie mogła się połączyć, to ją, tj szczotkę usunąłem z aplikacji i już na nowo nie dało się połączyć. Jeszcze kiedy działała pokazywała prawie pełną baterię, teraz po podłączeniu nic się nie dzieje... Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Nie jestem pewien, ale na to wygląda, że aktaulizacja została przeprowadzona nieprawidłowo. W moim przypadku łączenie szczoteczki robiłem przez MiHome, ustawiłem region na Chiny i język ang., miałem włączony internet oraz lokalizację. Aplikacja znalazła aktualizację z wersji 1.03 do 1.10, zaznaczyłem żeby aktualizowało. Za pierwszym razem pojawił się jakiś błąd (po chińsku coś było napisane) i przewało. Za drugim razem ruszyło, na koniec pojawiła się informacja o powodzeniu (zielony "ptaszek"). Później automatyczny reset szczoteczki. Ktoś gdzieś pisał, że można podłączyć do ładowania i może zaskoczyć, a przy łączeniu przez bluetooth włączyć wcześniej lokalizację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Już nie pamiętam, czy wywaliło błąd. Myślałem, że jest jak z mi bandem, że trzeba rozłączyć przed sparowaniem z innym urządzeniem. Ale ona po prostu przestała całkowicie odpowiadać :-/Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) 12 minut temu, tekjow napisał: Już nie pamiętam, czy wywaliło błąd. Myślałem, że jest jak z mi bandem, że trzeba rozłączyć przed sparowaniem z innym urządzeniem. Ale ona po prostu przestała całkowicie odpowiadać :-/ Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Miałeś coś takiego na ekranie? Ja aktualizowałem z Mi Band 2 obok siebie na bluetooth. Moim zdaniem to źle wgrany firmware. Szkoda, że nie ma przycisku reset. Na stopce jest mała dziurka, może to tutaj jest reset, albo dłuższsze przytrzymanie przcisku. Trzeba zajrzec do chińskiej intrukcji, może coś sie wyjaśni (korzystając z google tłumacza) Edytowane 2 Października 2017 przez pavco1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Nie pamiętam. Wiem, że na pewno aktualizowało, jestem prawie pewien, że bez błędów. Ale ręki uciąć nie dam. Dziurka nie wiem po co, nie da się tam nic wcisnąć, a dłuższe trzymanie przycisku bez efektu. Net też milczy na temat restartu Spoiler Edytowane 2 Października 2017 przez tekjow screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanek Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Spróbuj wstawić do dock station szczoteczke, jeśli na niej pali się ciągle lampka od bluetooth to nie można jej włączyć. Na samym początku przy parowaniu tak mi się zawiesiła. Lampka jest off? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) Kolega Tekjow nic nie pisał, że coś mu świeci lub miga. Chociaż może właśnie to jest to co pisałeś. Mam taką myśl, aby odstawić ją na całkowite rozładowanie - tylko ile czasu to potrwa? Albo można by zdjąć obudowę i odłączyć na chwilę zasilanie od akumulatora. Na youtube jest filmik z bebechami wcześniejszej wersji szczoteczki, (nie jest pokazane jak gość ściąga obudowę) i spróbować odłączyc kabelek zasilający. Tu jest drugi filmik Edytowane 3 Października 2017 przez pavco1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 nic sie nie dzieje, jest dokładnie jak na tym filmie: Spoiler https://www.youtube.com/embed/Yb1KpZrwjC4 co do ściągania obudowy- nawet nie wiem jak, poza tym to się kwalifikuje do odesłania i zwrotu kosztów/ wymiany, ja po prostu nie chcę wysłać sprawnej, a zawieszonej szczoteczki( o ile jest sprawna) 22 godziny temu, Fanek napisał: Spróbuj wstawić do dock station szczoteczke, jeśli na niej pali się ciągle lampka od bluetooth to nie można jej włączyć. Na samym początku przy parowaniu tak mi się zawiesiła. Lampka jest off? wstawiłem do ładowania i jak na filmie wyżej- nic leżała w tej stacji ponad 24 h, z pewnością nie jest rozładowana- nadal nic widzieliście zrzuty, które wrzuciłem wyżej? bluetooth jakimś cudem działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Z załączonych screenów wynika, że telefon wykrywa Ci szczoteczkę, ale nie może sparować ze względu na złe hasło. Może najpierw zaloguj się do MiHome lub Soocas i wtedy spróbuj sparować. Może reinstalacja softu na telefonie pomoże 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Robiłem tak. Logowałem się też na wszystkich możliwych lokalizacjach, nic się nie zmieniło. Pamiętaj, że w aplikacji szczoteczka nadal jest niewidoczna, czy to przy automatycznym skanie, czy przy ręcznej próbie dodania. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 godzinę temu, tekjow napisał: Robiłem tak. Logowałem się też na wszystkich możliwych lokalizacjach, nic się nie zmieniło. A miałeś włączoną lokalizację (GPS) w telefonie i MiHome lub Soocas ma dostęp do lokalizacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 tak, mam cały czas włączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 45 minut temu, tekjow napisał: tak, mam cały czas włączone Masz drugi telefon? Sprawdz. Jak nie bedzie poprawy to prawdopodobna przyczyną jest uszkodzenie modułu bluetooth np. niepoprawnie wgranym firmware. To oczywiście tylko moje przemyślenia. Na twoim miejscu pisałbym już reklamację do GB, chyba że ktoś inny ma jakiś pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) Reklamacja napisana tego samego dnia, na innym telefonie wygląda to tak samo. e// otworzyłem przez przypadek kilka reklamacji i mam kilka opcji do wyboru: Spoiler 1)Keep the item and accept a partial refund to your GB Wallet (credit) In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time. If you know someone in need or if you would like to donate it to a charity, we would really appreciate it. We can offer refund 20USD to your GB wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 2 points ,3USD =3*2 points => get 6 points etc). This amount can be used for your future orders. Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111 http://www.gearbest.com/about/faq.html Learn more about points from http://www.gearbest.com/about/about-points.html 2)Keep the item and accept a partial refund to your payment account We can refund 20USD to your original payment account. Please note: - For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account. - For credit card refund may take up to 7-14 business days to process and appear in your card. The exact length of time is dependent on your card issuing bank. 3)Resend the same item with a partial payment We kindly ask you to pay 25USD for the reshipping and handling fee. If you choose this option, we will send you an invoice to process this payment. You will receive the item 10 to 25 business days after the dispatch date. Please reconfirm your address as follows: albo: Spoiler 1)Keep the item and accept partial refund on GB Wallet (credit). We can offer refund 30USD on your wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 2 points ,3USD =3*2 points => get 6 points etc). This amount can be used for your future orders. 2)Resend the item with partial price and shipping fee. We kindly ask you pay 9USD for reshipping and handling fee. In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date. Please reconfirm your address as follows: Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2017 przez tekjow dodatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz236 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Mój brat używa ją ponad miesiąc i dopiero po aktualizacji do 1.10 dział bez problemu. Zaktualizowałem ją jedynie przez chińską aplikacje. Na początku też miałem problemy z aktualizacją ale po zresetowaniu przez przytrzymanie przycisku przez 12 sekund i ponownym sparowaniu bez problemu zaktualizowałem ja. Teraz bez problemu łączy się z aplikacją Mi Home. Edytowane 30 Października 2017 przez lukasz236 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Dnia 14.10.2017 o 19:54, lukasz236 napisał: ...po zresetowaniu przez przytrzymanie przycisku przez 12 sekund i ponownym sparowaniu bez problemu zaktualizowałem ja. Teraz bez problemu łączy się z aplikacją Mo Home. Dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 19 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) Zainstalowałem apke chinśką soocas z QRcode i nie mogę sparować szczoteczki. Nie uruchamia się wcale lampka BT. Jak sparować szczoteczkę? W ustawieniach ma wszystko mozliwe na zezwól + wlaczony w telefonie BT i GPS. Edit: W "rzadko używanych" ją widać jedynie w ustawieniach BT. EDIT2: Ściągnąłem angielską wersje apki. Ta znalazła szczoteczkę i jestem w stanie się połączyć i sparować. Zaraz po tym MiHome też przetrzeźwiał i znalazł szczoteczkę i sparował. Obie apki znajdują aktualizacje firmware z 1.07 na 1.10, ale po kliknięciu update mam Fail. Pomysły? EDIT3: Po 3 bodaj próbie udało się zaktualizować FW do 1.10 przez MiHome. Sprawa zamknięta zostawiam dla potomnych. Edytowane 19 Października 2017 przez Gravis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) Jest nowa wersja firmware 1.14 można pobrać przez chińską Soocare Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Edytowane 23 Października 2017 przez pavco1 Dodaj jeszcze pół strony wątku pustych wierszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 w międzyczasie zamówiłem drugą, tym razem będzie to soocas, a nie soocare jeżeli i ta będzie felerna, to znak że jestem przeklęty( albo mają mi się popsuć zęby:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) 18 godzin temu, tekjow napisał: w międzyczasie zamówiłem drugą, tym razem będzie to soocas, a nie soocare jeżeli i ta będzie felerna, to znak że jestem przeklęty( albo mają mi się popsuć zęby:P) Soocare były awaryjne, wielu użytkowników się skarżyło, że szczoteczka pada po 1-3 miesiącach stosowania. Sam producent wiedział o tym, dlatego usprawnił model i wypuścił nową wersję jako Soocas Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Edytowane 24 Października 2017 przez pavco1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 ja byłem przekonany, że zamawiam soocas za pierwszym razem bo tak to wygląda:https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_640273.html wydaje mi się, że wcześniej było tylko soocas w topicu... ale mogę się mylić nie idzie ich rozpoznać, dopiero po napisach na końcówkach;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Coś nie mogę zrobić update tego FW do 1.14. Znajduje go, ale wgrywanie konczy sie bledem. w Mi Home brak update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojer Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 (edytowane) U mnie mihome szczoteczkę widzi po przełączeniu na chiny, ale próba aktualizacji wisi na sprawdzeniu (kręci się kółko z "Just a sec..."). Angielska wersja apki Soocas nie widzi szczoteczki. Szczoteczka ta https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_616635.html W sumie nie wiem czy ta aktualizacja jest mi do czegoś potrzebna bo szczoteczka działa EDIT: Chińska apka Soocas (musiałem ściągnąć ręcznie bo po zeskanowaniu kodu jakiś ogólna apka xiaomi się instalowała) pozwoliła zrobić upgrade firmware i teraz już angielska widzi szczoteczkę. Edytowane 23 Października 2017 przez kojer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 W sumie spróbowałem jeszcze raz i poszedł update na 1.14. MiHome jednak pokazuje, że ostatnia wersja to 1.10 i chce cofać, ale tego nie robie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Dla tych co nie wiedzą jaką wersję kupić, załączam fotki opakowania nowej (w folii) nie otwieranej szczoteczki + dwie końcówki takie same jak w zestawie ze szczoteczka (są trzy wersje do wyboru - mała, która ma bardziej sztywny włos, gumcare do zębów i dziąseł wrażliwych i z zestawu - uniwersalna) . Czytajcie dobrze opisy. Ten egzemplarz zakupiony został na Gearbest. Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 @pavco1Tam, w tamtym czasie nie było za wiele w opisie. Klikało się różne wersje I kolory i tyle. Ja od siebie dodam, że można je rozróżnić na podstawie zdjęć końcówek. Przybliżyć I widać, czy to soocare czy soocas. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) Wersja czarna z owalnym przyciskiem to Black Gold Wersja biała z owalnym przyciskiem to Platina Plus Edytowane 30 Października 2017 przez pavco1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Jest też wersja Black z przyciskiem okrągłym ... po prostu są z okrągłym (starsza soocare) i owalnym (nowsza soocase) w kolorach biały i czarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 przyszła dzisiaj, działa:D zanim połączyłem z mihome przemyłem sobie raz zęby^^ jeżeli chodzi o aplikację soocas, to ktoś pisał, że wystarczy dodać uprawnienia- to faktycznie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfmen Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 @Gravis i inni, czy u Ciebie w aplikacji SOOCAS też pokazuje błędna godzinę kiedy zęby były myte? Domyślam się ze pokazuje według chińskiego czasu (+10 h od naszego), ale da się to jakoś zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) 52 minuty temu, serfmen napisał: Gravis i inni, czy u Ciebie w aplikacji SOOCAS też pokazuje błędna godzinę kiedy zęby były myte? Domyślam się ze pokazuje według chińskiego czasu (+10 h od naszego), ale da się to jakoś zmienić? Ja korzystam z chińskiej wersji apki i wyświetlany czas jest prawidłowy. Poniżej dwa screeny Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Października 2017 przez pavco1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekjow Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Jak poprawić usuwanie płytki nazębnej? Nie wiem, czy to błąd, ale pokazuje tylko około 40%. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfmen Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Ja korzystam z angielskiej i jest coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 (edytowane) 21 godzin temu, serfmen napisał: UWAGA na Gearbest.com jest promocja na końcówki. 2 sztuki za 30 zł pocztą rejestrowaną, ale tylko jedna para do kupienia za tą sumę, a za 60 zł pocztą rejestrowaną oryginalne etui Edytowane 31 Października 2017 przez pavco1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfmen Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 60 zł to trochę dużo jak za takie etui.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavco1 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 60 zł to trochę dużo jak za takie etui..To prawda, najtańsze to nie jest. Ale cena najniższa w porównaniu do Ali lub podobnychWysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się