Skocz do zawartości

Xiaomi Soocare x3 - soniczna szczotka do zębów


Maecht

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, tekjow napisał:

Na GB, czarną z okrągłym. Po aktualizacji wyskoczyły chińskie krzaki, kliknąłem w obie opcje, ale nic się nie stało. Nie mogła się połączyć, to ją, tj szczotkę usunąłem z aplikacji i już na nowo nie dało się połączyć. Jeszcze kiedy działała pokazywała prawie pełną baterię, teraz po podłączeniu nic się nie dzieje...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Nie jestem pewien, ale na to wygląda, że aktaulizacja została przeprowadzona nieprawidłowo. W moim przypadku łączenie szczoteczki robiłem przez MiHome, ustawiłem region na Chiny i język ang., miałem włączony internet oraz lokalizację. Aplikacja znalazła aktualizację z wersji 1.03 do 1.10, zaznaczyłem żeby aktualizowało. Za pierwszym razem pojawił się jakiś błąd (po chińsku coś było napisane) i przewało. Za drugim razem ruszyło, na koniec pojawiła się informacja o powodzeniu (zielony "ptaszek"). Później automatyczny reset szczoteczki.

Ktoś gdzieś pisał, że można podłączyć do ładowania i może zaskoczyć, a przy łączeniu przez bluetooth włączyć wcześniej lokalizację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, tekjow napisał:

Już nie pamiętam, czy wywaliło błąd. Myślałem, że jest jak z mi bandem, że trzeba rozłączyć przed sparowaniem z innym urządzeniem. Ale ona po prostu przestała całkowicie odpowiadać :-/

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Miałeś coś takiego na ekranie? Ja aktualizowałem z Mi Band 2 obok siebie na bluetooth.

Moim zdaniem to źle wgrany firmware. Szkoda, że nie ma przycisku reset.

Na stopce jest mała dziurka, może to tutaj jest reset, albo dłuższsze przytrzymanie przcisku. Trzeba zajrzec do chińskiej intrukcji, może coś sie wyjaśni (korzystając z google tłumacza)

Screenshot_2017-10-02-14-32-49-578_com.xiaomi.smarthome (1).png

Edytowane przez pavco1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam. Wiem, że na pewno aktualizowało, jestem prawie pewien, że bez błędów. Ale ręki uciąć nie dam.

 

Dziurka nie wiem po co, nie da się tam nic wcisnąć, a dłuższe trzymanie przycisku bez efektu. Net też milczy na temat restartu

Spoiler


40961907358185e23cdfb42dcbcacccb.jpge01dae4e9cbb36430019a7d08c4c77f4.jpg87d92ca5514e0310f4f6a59f6e606618.jpgcbc74b2227b99704467864aee0f2a12a.jpg


 

 

Edytowane przez tekjow
screeny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Tekjow nic nie pisał, że coś mu świeci lub miga. Chociaż może właśnie to jest to co pisałeś.

Mam taką myśl, aby odstawić ją na całkowite rozładowanie - tylko ile czasu to potrwa? Albo można by zdjąć obudowę i odłączyć na chwilę zasilanie od akumulatora. Na youtube jest filmik z bebechami wcześniejszej wersji szczoteczki, (nie jest pokazane jak gość ściąga obudowę) i spróbować odłączyc kabelek zasilający. Tu jest drugi filmik

Edytowane przez pavco1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie dzieje, jest dokładnie jak na tym filmie:

co do ściągania obudowy- nawet nie wiem jak, poza tym to się kwalifikuje do odesłania i zwrotu kosztów/ wymiany, ja po prostu nie chcę wysłać sprawnej, a zawieszonej szczoteczki( o ile jest sprawna)

22 godziny temu, Fanek napisał:

Spróbuj wstawić do dock station szczoteczke, jeśli na niej pali się ciągle lampka od bluetooth to nie można jej włączyć. Na samym początku przy parowaniu tak mi się zawiesiła.

Lampka jest off?

wstawiłem do ładowania i jak na filmie wyżej- nic

leżała w tej stacji ponad 24 h, z pewnością nie jest rozładowana- nadal nic

widzieliście zrzuty, które wrzuciłem wyżej? bluetooth jakimś cudem działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, tekjow napisał:

tak, mam cały czas włączone

Masz drugi telefon? Sprawdz. Jak nie bedzie poprawy to prawdopodobna przyczyną jest uszkodzenie modułu bluetooth np. niepoprawnie wgranym firmware. To oczywiście tylko moje przemyślenia.

Na twoim miejscu pisałbym już reklamację do GB, chyba że ktoś inny ma jakiś pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja napisana tego samego dnia, na innym telefonie wygląda to tak samo.
e//

otworzyłem przez przypadek kilka reklamacji i mam kilka opcji do wyboru:

Spoiler

 

1)Keep the item and accept a partial refund to your GB Wallet (credit)

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

If you know someone in need or if you would like to donate it to a charity, we would really appreciate it.

We can offer refund 20USD to your GB wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 2 points ,3USD =3*2 points => get 6 points etc). This amount can be used for your future orders.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

http://www.gearbest.com/about/faq.html

Learn more about points from http://www.gearbest.com/about/about-points.html  

 

2)Keep the item and accept a partial refund to your payment account

We can refund 20USD to your original payment account.

Please note:

- For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account.

- For credit card refund may take up to 7-14 business days to process and appear in your card. 

The exact length of time is dependent on your card issuing bank.

 

3)Resend the same item with a partial payment

We kindly ask you to pay 25USD for the reshipping and handling fee.

If you choose this option, we will send you an invoice to process this payment. You will receive the item 10 to 25 business days after the dispatch date.

Please reconfirm your address as follows: 

 

albo:

Spoiler

 

1)Keep the item and accept partial refund on GB Wallet (credit).
We can offer refund 30USD on your wallet and reward you with extra points(e.g. If your refund is 1USD = 2 points ,3USD =3*2 points => get 6 points etc). This amount can be used for your future orders.

2)Resend the item with partial price and shipping fee.


We kindly ask you pay 9USD for reshipping and handling fee.
In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
Please reconfirm your address as follows: 

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez tekjow
dodatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mój brat używa ją ponad miesiąc i dopiero po aktualizacji do 1.10 dział bez problemu. Zaktualizowałem ją jedynie przez chińską aplikacje. Na początku też miałem problemy z aktualizacją ale po zresetowaniu przez przytrzymanie przycisku przez 12 sekund i ponownym sparowaniu bez problemu zaktualizowałem ja. Teraz bez problemu łączy się z aplikacją Mi Home. 

Edytowane przez lukasz236
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem apke chinśką soocas z QRcode i nie mogę sparować szczoteczki. Nie uruchamia się wcale lampka BT. 

Jak sparować szczoteczkę?

W ustawieniach ma wszystko mozliwe na zezwól + wlaczony w telefonie BT i GPS. 

Edit: 

W "rzadko używanych" ją widać jedynie w ustawieniach BT.

EDIT2:

Ściągnąłem angielską wersje apki. Ta znalazła szczoteczkę i jestem w stanie się połączyć i sparować. Zaraz po tym MiHome też przetrzeźwiał i znalazł szczoteczkę i sparował. 
Obie apki znajdują aktualizacje firmware z 1.07 na 1.10, ale po kliknięciu update mam Fail. 

Pomysły?

EDIT3: 

Po 3 bodaj próbie udało się zaktualizować FW do 1.10 przez MiHome.
Sprawa zamknięta ;) zostawiam dla potomnych.

Edytowane przez Gravis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, tekjow napisał:
w międzyczasie zamówiłem drugą, tym razem będzie to soocas, a nie soocare
jeżeli i ta będzie felerna, to znak że jestem przeklęty( albo mają mi się popsuć zęby:P)

Soocare były awaryjne, wielu użytkowników się skarżyło, że szczoteczka pada po 1-3 miesiącach stosowania. Sam producent wiedział o tym, dlatego usprawnił model i wypuścił nową wersję jako Soocas

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

Edytowane przez pavco1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie mihome szczoteczkę widzi po przełączeniu na chiny,  ale próba aktualizacji wisi na sprawdzeniu (kręci się kółko z "Just a sec...").

Angielska wersja apki Soocas nie widzi szczoteczki. Szczoteczka ta https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_616635.html

W sumie nie wiem czy ta aktualizacja jest mi do czegoś potrzebna bo szczoteczka działa :)

EDIT:  Chińska apka Soocas (musiałem ściągnąć ręcznie bo po zeskanowaniu kodu jakiś ogólna apka xiaomi się instalowała) pozwoliła zrobić upgrade firmware i teraz już angielska widzi szczoteczkę.

Edytowane przez kojer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co nie wiedzą jaką wersję kupić, załączam fotki opakowania nowej (w folii) nie otwieranej szczoteczki + dwie końcówki takie same jak w zestawie ze szczoteczka (są trzy wersje do wyboru - mała, która ma bardziej sztywny włos, gumcare do zębów i dziąseł wrażliwych i z zestawu - uniwersalna) . Czytajcie dobrze opisy. Ten egzemplarz zakupiony został na Gearbest.

ed11f85b1609bc448a43ffa90f99c317.jpgb4fb73c0d2ac57062bbef2f49efdaed8.jpg242ac035a2e1480c74108360a8aff013.jpgc8166208551e92c80015b2c8a6ce85a1.jpge52949f41744f5620f447d90f26f76a7.jpg50ab5d7c1015cf999052e1f1a6dda708.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, serfmen napisał:
Gravis i inni,  czy u Ciebie w aplikacji SOOCAS też pokazuje błędna godzinę kiedy zęby były myte? Domyślam się ze pokazuje według chińskiego czasu (+10 h od naszego), ale da się to jakoś zmienić?  

Ja korzystam z chińskiej wersji apki i wyświetlany czas jest prawidłowy. Poniżej dwa screeny

b338120f81097a8cf2ecbd21674acc4e.jpg6b29abe708fe0f43a7b49f8b4b0d9f69.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez pavco1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, serfmen napisał:

 

UWAGA na Gearbest.com jest promocja na końcówki. 2 sztuki za 30 zł pocztą rejestrowaną, ale tylko jedna para do kupienia za tą sumę,
a za 60 zł pocztą rejestrowaną oryginalne etui 

Edytowane przez pavco1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...