MatthewS

Gwarancja IBG

Recommended Posts

Hej, mam plan zakupić Mi5s 4/32 w Ibuygou. Ten dodatkowy rok gwacjancji za 5$ obejmuje gwarancje we wrocławiu? Dajmy na to, że coś sie zepsuje to odsyłam do wrocławia i mi wymienią w ramach gwarancji tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, MatthewS napisał:

czyli jakie są opcje?

Po prostu, gdy coś ci się zacznie dziać niepokojącego z telefonem, pierw piszesz do Ibuygou z opisem usterki (zdjęciami, filmikami). Oni na tej podstawie oceniają czy uznać Ci gwarancję oraz podejmują decyzję o ewentualnej naprawie i informują Cię gdzie wysłać telefon, do nich  lub Wrocław, w większości przypadków jest to właśnie polski oddział

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy jest potrzebna jakaś karta gwarancyjna, czy jakiś dowód zakupu??? żeby mieć gwarancję

Właściwie to numer seryjny oraz numer IMEI urządzenia. Ale numer zamówienia też będzie przydatny :)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy gwarancja i ten serwis jest wtedy gdy wybieramy EU Direct, czy z Chin również? Jeśli nie, to jaka jest różnica między eu, a china co przemawia za jedną lub drugą opcją?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, gordion napisał:

A czy gwarancja i ten serwis jest wtedy gdy wybieramy EU Direct, czy z Chin również? Jeśli nie, to jaka jest różnica między eu, a china co przemawia za jedną lub drugą opcją?

Co do gwarancji realizowanej w Polsce nie ma żadnego znaczenia z jakiego magazynu weźmiesz. Różnica jest taka, że wysyłka z magazynu Eu nie będzie podlegała opłacie Vat-u w UC, ta kwota i tak jest już jest wliczona w cenę. Niestety nic nie przemawia na korzyść, wyboru tego sposobu nadania, ponieważ cena jest powiększona o ok 25%, a ubezpieczenie od Vat to 5%. Czas dostawy z Chin to często ok 3 dni Dhl-em

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeszcze ja mam pytanko o gwarancje - bo w niedługim czasie planuje przesiąść się z leciwego już LG G2 na MI5s (pewnie 4/128)
"Add 1 year warranty" za 5$ oznacza to, że w sumie będę miał 3 lata gwarancji? (2 lata zwykłej + ta dodatkowa 1 rok za 5$)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szakal88 aa widzisz, dzięki za info ;) z Xiaomi jeszcze kontaktu nigdy nie miałem także sądziłem, że gwara jest wszędzie taka sama dla zwykłego konsumenta, czyli 2 lata jak to zwykle bywa.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mialem szczescie zamawiajac w niedziele... Wczoraj napisalem do supportu maila, czy moge przedluzyc gwarancje do 2-letniej za $5 i jeszcze sie udalo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe zasady i polityka gwarancji w sklepie iBuygou.com:

Ważna informacja. 15 marca nadeszły zmiany odnośnie polityki i zasad gwarancji. Na ten moment opcje gwarancyjne telefonów prezentują się następująco:

31_20e3.png1⃣ rok gwarancji w Chinach - Darmowa
31_20e3.png1⃣ rok gwarancji w EU - 10$
32_20e3.png2⃣ lata gwarancji w EU - 15$

Co za tym idzie, dotychczasowe opcje, czyli 1 rok gwarancji w cenie telefonu oraz wykupienie drugiego roku za 5$ zostają zniesione, na rzecz nowych opcji.
Jak za poprzednim razem, wyboru opcji gwarancji dokonuje się na stronie produktu, tuż przed włożeniem go do koszyka.
Tutaj zdjęcie poglądowe.
 

Gwarancja w EU dotyczy na dzień dzisiejszy tylko modeli Xiaomi ( z wykluczeniem MiNote 2 i MiMix). Zależnie od dostępności części, realizacja gwarancji może odbyć się u @Acid lub w Barcelonie - każda usterka musi zostać zgłoszona na [email protected] i to tą drogą zostaje podjęta decyzja o miejscu realizacji naprawy.
 

Modele innych marek dostępnych w sklepie, a także produktów które zawierają części elektroniczne wraz z baterią, podlegają tylko opcji rocznej darmowej gwarancji w Chinach. 
Produkty oraz akcesoria, które nie posiadają baterii (słuchawki, etui, szyby, folie) nie podlegają żadnej gwarancji.
 

W przypadku odebrania uszkodzonej paczki/produktu, czyli DOA (z ang. Dead on Arrival), klient ma 3-7 dni na zwrócenie telefonu do Hiszpanii, oczywiście po uprzednim kontakcie z supportem i dokumentacją foto/video odnośnie usterki/wady fabrycznych.
Tutaj więcej na ten temat.
 

Zasady dla telefonów zamówionych przed datą 15.03.2017 nie zmieniają się, gwarancja jest realizowana przez 1 lub 2 lata od daty zakupu.

Wszystkie dodatkowe informacje odnośnie zmian polityki gwarancji zawarte są na naszej stronie w tym linku.

nowa gwarancja2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem ostatnio Mi 6 z dwuletnią gwarancją na IBG. Oni instalują jakąś (chyba global) wersję MIUI, więc bootloader jest odblokowany. Czy zainstalowanie MIUI Polska unieważnia gwarancję?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, staw napisał:

Oni instalują jakąś (chyba global) wersję MIUI, więc bootloader jest odblokowany.

?????? co? Nie.

1 minutę temu, staw napisał:

 Czy zainstalowanie MIUI Polska unieważnia gwarancję?

Gwarancje IBG? Nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka jest informacja na stronie produktu, sprawdzałem stan bootloadera przez Minimal ADB and Fastboot i jest odblokowany.

Jakieś oficjalne stanowisko IBG w sprawie gwarancji a MIUI polska zostało wystosowane? Googlowałem i nie mogłem znaleźć niczego w 100% pewnego.

Przechwytywanie.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz śmiało instalować miuipolska.pl / xiaomi.eu I nie stracisz gwarancji. Potwierdzone info :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysyłał ktoś z Was telefon na gwarancji do Chin (ibuygou)?
Aktualnie mija 15 dzień jak napisali, że paczka do nich dotarła.
Każda próba dowiedzenia się co się dzieje z telefon kończy się na słowach, żebym się nie martwił i wszystko zostanie "asap" załatwione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz na priv numer zamówienia albo napisz na fb.com/ibuygoupoland a dostaniesz lepszą odpowiedź.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
2 godziny temu, Julia_Srajtek napisał:

Wykup gwarancji EU nie gwarantuje naprawy w Polsce :-/

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

Dlatego sie to nazywa gwarancja EU a nie gwarancja PL, co jest jasno i wyraznie opisane w warunkach gwarancyjnych na IBG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dlatego sie to nazywa gwarancja EU a nie gwarancja PL, co jest jasno i wyraznie opisane w warunkach gwarancyjnych na IBG
Nie wiedziałem że Chiny leżą w Europie... Bo tam mi kazali wysłać telefon mając ważna gwarancję EU

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
1 godzinę temu, Julia_Srajtek napisał:

Nie wiedziałem że Chiny leżą w Europie... Bo tam mi kazali wysłać telefon mając ważna gwarancję EU

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

A ja nie wiedzialem ze nie czytalas zapisow gwarancyjnych wiec...jesli sie nie czyta regulaminu sklepu to potem wychodzi wlasnie cos takiego
https://www.ibuygou.com/help/after-sales-policy.html#eu-inf

 

Clip.jpg

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytaj ze zrozumieniem prosze. Wyraźnie napisalem "Wykup gwarancji EU nie gwarantuje naprawy w Polsce" aby kolega wczesniej mial pewnosc co do tego. I tyle. Po co mącisz i doszukujesz się czego nie ma a tym bardziej nie napisałem?

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
32 minuty temu, Julia_Srajtek napisał:

Czytaj ze zrozumieniem prosze. Wyraźnie napisalem "Wykup gwarancji EU nie gwarantuje naprawy w Polsce" aby kolega wczesniej mial pewnosc co do tego. I tyle. Po co mącisz i doszukujesz się czego nie ma a tym bardziej nie napisałem?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

Ja poparlem zapisem gwarancyjnym i SS ze strony przez co sprecyzowalem dlaczego co i jak, Ty tylko napisalas posta ktory po ktorym by bylo pytanie: jak to dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, kupiłem Xiaomi z IBG z opcją 2 letniej gwarancji w Europie. Na jakiej podstawie byłaby realizowana jeśli bym miał pecha i telefon się popsuł? Żadnej faktury, ani nic takiego nie dostałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam, kupiłem Xiaomi z IBG z opcją 2 letniej gwarancji w Europie. Na jakiej podstawie byłaby realizowana jeśli bym miał pecha i telefon się popsuł? Żadnej faktury, ani nic takiego nie dostałem.
Cześć. Na podstawie numeru zamówienia oraz numeru seryjnego oraz IMEI urządzenia :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now