Rzeźnia Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Nistety, z niebem będzie więcej kombinowania. Nie mowie że się nie da ale potrzebuję czasu. Po prostu niebo jest statyczne bo sam obraz jest płaski. Co do poświaty słonecznej boję się że to popsuje kompozycje samej animacji ale cóż pomyślę. Na pewno wrzucę jeszcze spinner oparty na kole MiuiPolska. Tak to widzę, a do animacji M6 szukam inspiracji. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anhorite Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Słońce zachodzi, więc moim zdaniem poswiata od logo zepsuje kompozycję i cały wyglad- brdzie drugie źródło światła które przeniesie ciężar obrazu z dołu i zmieni jego postrzeganie. Nie dodawalbym. A z niebem- myslalem, żeby zgodnie z ruchem pelerynki przesuwalo się z lewej na prawą. Żeby obraz się zapetlal, trzeba by zrobić coś symetrycznego, albo na przestrzeni wszystkich klatek zakończyć animację, by-gdy rozpocznie sie od nowa nie było przeskoku. Idąc na latwizne- dorysowalbym chmury- delikatnie, polprzezroczyste, i przesuwal je klatka po klatce. Byłoby łatwiej, niż próbować dodać ruch tego, co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OutSideR Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 z chmurkami dobry pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi