Petr4682

Miservice-nowy sprzedawca 24GW w PL

Recommended Posts

Witam, rozglądam się cały czas za Redmi PRO, bo najbardziej mi odpowiada i chciałem spytać o tego sprzedawcę z allegro. ktoś może już tam kupował? Po komentarzach widać że dopiero wchodzą ze sprzedażą i mają własny serwis w Polsce no i GW 24 miesiące :o Co myślicie? 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627581844

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślimy że lepiej kupić w Chinach. Nowy sklep, z tej gwarancji za dwa miesiące może zostać tylko numer REGON z zamkniętej działalności gospodarczej

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Petr4682 napisał:

Witam, rozglądam się cały czas za Redmi PRO, bo najbardziej mi odpowiada i chciałem spytać o tego sprzedawcę z allegro. ktoś może już tam kupował? Po komentarzach widać że dopiero wchodzą ze sprzedażą i mają własny serwis w Polsce no i GW 24 miesiące :o Co myślicie? 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627581844

Par. 1 pkt 4 regulaminu sprzedającego:

4. Złożenie zamówienia wiąże się z udzieleniem przez Zleceniodawcę pełnomocnictwa do dokonania zakupu w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy oraz dokonania zapłaty.

Par. 2 pkt 4 regulaminu sprzedającego:

4. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym w krajach UE, za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest importer (Zleceniodawca). Nie dotyczy aukcji, gdzie informacja dotycząca opłat jest wyraźnie określona.

Jesteś kolejnym "jeleniem", którego zwodzi piękny opis i nieco niższa cena. Możliwość zaoszczędzenia kilku, kilkunastu złotych, jak widzę, potrafi całkowicie przyćmić zdrowy rozsądek i ostrożność. Choć de facto cena jest atrakcyjna tylko w porównaniu do ceny z oficjalnej dystrybucji, bo w IB kumpel ostatnio kupił ten model za 860 PLN.

Kup u tego sprzedawcy, a na 99% skończy się, tak jak napisał @tpawel. Dodatkowo przyjdzie zapłacić VAT i wówczas będziesz na pewno miał "taniej".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.12.2016 o 08:28, mrosi napisał:

4. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym w krajach UE, za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest importer (Zleceniodawca). Nie dotyczy aukcji, gdzie informacja dotycząca opłat jest wyraźnie określona.

W tej aukcji akurat informacja jest wyraźnie określona, tak jak i w tej, która mnie interesuje czyli Mi5. Też się zastanawiam nad ich ofertą, szkoda, że tak daleko ode mnie bo bym się pofatygował do siedziby tej firmy ale chyba wezmę z MiSpota, żeby mieć pewność.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12/19/2016 o 00:16, Petr4682 napisał:

Witam, rozglądam się cały czas za Redmi PRO, bo najbardziej mi odpowiada i chciałem spytać o tego sprzedawcę z allegro. ktoś może już tam kupował? Po komentarzach widać że dopiero wchodzą ze sprzedażą i mają własny serwis w Polsce no i GW 24 miesiące :o Co myślicie? 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627581844

A czym sie tutaj zachwycac? Tym ze gosc napisal gwarancja 24 miesiace, przeciez to nic nie znaczy.

Juz o tym pisalem na forum, polecam lekture regulaminu w kwestii gwarancji, regulamin jest w zakladce "informacje od sprzedajacego". A tam sa takie kwiatki:
 

Cytat

 

1. Gwarancja na produkty widoczne na aukcjach wynosi: - 12 miesięcy (Producenta) od momentu wysyłki od Sprzedającego, lub - 24 miesiące od momentu odebrania przez Zleceniodawcę.

3. Gwarancja 12 miesięczna realizowana jest przez producenta, co wiąże się z wysyłką towaru do producenta.

5. Gwarancją 24 miesięczna realizowana jest przez MIService.

6. Gwarancja 24 miesięczna realizowana jest na terenie Polski, w ciągu 21 dni roboczych od otrzymania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem, chyba że po oględzinach przez MIService okaże się, że urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju.

7. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Zleceniodawca zostanie poinformowany.

8. W przypadku, gdy urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju, zostaje wysłane do Sprzedającego. W skrajnych przypadkach Zleceniodawca może otrzymać takie same, sprawne urządzenie od Sprzedającego lub inny model o podobnych parametrach technicznych po uzgodnieniu z MIService.

 

Czyli gwarancja to wysylka do chin przez 12 miesiecy, pozniej toretycznie gwarancje realizuje sprzedawca, ale raz ze beda ogledziny i wysylka do chin jesli padlo cos czego nie bedzie w stanie wymienic, dwa moze ona trwac niewiadomo ile. W teorii mozna dostac urzadzenie zastepcze, ale to zalezy od widzimisie gwaranta itd...

Jesli ktos uwaza to za rzetelna gwarancje i godnego zaufania sprzedawce to pogratulowac optymizmu.

Edited by PurpleHaze
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości poniżej tłumacząc paragraf 4 Regulaminu aukcji:

" 1. Gwarancja na produkty widoczne na aukcjach wynosi:

- 12 miesięcy (Producenta) od momentu wysyłki od Sprzedającego, lub

- 24 miesiące od momentu odebrania przez Zleceniodawcę" Wyróżnienie na 2 rodzaje gwarancji zostało ustalone tylko i wyłącznie dlatego, ponieważ posiadamy jedną aukcję z urządzeniem za niższą kwotę, której gwarancja na terenie Polski nie obejmuje. Jest to wyraźnie zaznaczone na aukcji.

"4. Ilość miesięcy gwarancji jest wyraźnie określona na aukcji." Jeśli napisane jest 24 miesiące, to jest ona realizowana na terenie Polski.

"5. Gwarancją 24 miesięczna realizowana jest przez MIService."

"6. Gwarancja 24 miesięczna realizowana jest na terenie Polski, w ciągu 21 dni roboczych od otrzymania przesyłki z uszkodzonym urządzeniem, chyba że po oględzinach przez MIService okaże się, że urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju."

"7. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Zleceniodawca zostanie poinformowany." Nie jesteśmy autoryzowanym serwisem, bo takie w Europie nie istnieją więc sądzę, że punkt jest zrozumiały.

"8. W przypadku, gdy urządzenie posiada stopień uszkodzenia uniemożliwiający naprawę w kraju, zostaje wysłane do Sprzedającego. W skrajnych przypadkach Zleceniodawca może otrzymać takie same, sprawne urządzenie od Sprzedającego lub inny model o podobnych parametrach technicznych po uzgodnieniu z MIService." Czyli, jeśli w czasie trwania gwarancji awarii ulegnie, np. płyta główna, urządzenie wysyłane jest do Sprzedającego, a w zamian by nie czekać zbyt długo na wymianę od Sprzedającego, zamawiamy kolejny lub wymieniamy na model o podobnych parametrach.

Dnia 21.12.2016 o 10:27, PurpleHaze napisał:

A czym sie tutaj zachwycac? Tym ze gosc napisal gwarancja 24 miesiace, przeciez to nic nie znaczy.

Juz o tym pisalem na forum, polecam lekture regulaminu w kwestii gwarancji, regulamin jest w zakladce "informacje od sprzedajacego". A tam sa takie kwiatki:
 

Czyli gwarancja to wysylka do chin przez 12 miesiecy, pozniej toretycznie gwarancje realizuje sprzedawca, ale raz ze beda ogledziny i wysylka do chin jesli padlo cos czego nie bedzie w stanie wymienic, dwa moze ona trwac niewiadomo ile. W teorii mozna dostac urzadzenie zastepcze, ale to zalezy od widzimisie gwaranta itd...

Jesli ktos uwaza to za rzetelna gwarancje i godnego zaufania sprzedawce to pogratulowac optymizmu.

Jeśli na aukcji napisane jest 24 miesiące gwarancji, to jest ona realizowana na terenie Polski, a większość części (w tym wyświetlacze oraz inne części które mogą ulec prawdopodobnemu uszkodzeniu) posiadamy w kraju.

Dnia 19.12.2016 o 07:32, tpawel napisał:

Myślimy że lepiej kupić w Chinach. Nowy sklep, z tej gwarancji za dwa miesiące może zostać tylko numer REGON z zamkniętej działalności gospodarczej

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
 

Dlatego właśnie powstaliśmy. Prawdą jest, że w Polsce każdy, który próbuje prowadzić działalność ma opinię złodzieja i krętacza, nie dziwi mnie to. Sam niejednokrotnie spotkałem się z serwisami GSM naprawiających urządzenia na poziomie drutów i popękanych klapek, ale naprawdę nie oznacza to, że wszyscy działają lub chcą działać w ten sam sposób.

Jesteśmy uczciwym pośrednikiem z gwarancją w Polsce. Nikogo do kupna nie zmuszamy, a za 2 miesiące nie zamierzamy kończyć :) 

Dnia 19.12.2016 o 08:28, mrosi napisał:

Par. 1 pkt 4 regulaminu sprzedającego:

4. Złożenie zamówienia wiąże się z udzieleniem przez Zleceniodawcę pełnomocnictwa do dokonania zakupu w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy oraz dokonania zapłaty.

Par. 2 pkt 4 regulaminu sprzedającego:

4. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym w krajach UE, za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest importer (Zleceniodawca). Nie dotyczy aukcji, gdzie informacja dotycząca opłat jest wyraźnie określona.

Jesteś kolejnym "jeleniem", którego zwodzi piękny opis i nieco niższa cena. Możliwość zaoszczędzenia kilku, kilkunastu złotych, jak widzę, potrafi całkowicie przyćmić zdrowy rozsądek i ostrożność. Choć de facto cena jest atrakcyjna tylko w porównaniu do ceny z oficjalnej dystrybucji, bo w IB kumpel ostatnio kupił ten model za 860 PLN.

Kup u tego sprzedawcy, a na 99% skończy się, tak jak napisał @tpawel. Dodatkowo przyjdzie zapłacić VAT i wówczas będziesz na pewno miał "taniej".

VAT jest opłacany przez Sprzedawcę na terenie EU, więc o żadnych kosztach dodatkowych nie ma tutaj mowy.

 

Trochę więcej wiary Panowie, nie szyjmy wszystkich jedną nicią.

 

Pozdrawiam,

Łukasz z MIService

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, MIService_pl napisał:

Trochę więcej wiary Panowie, nie szyjmy wszystkich jedną nicią.

Pozdrawiam,

Łukasz z MIService

Albo nie umiesz czytać własnego regulaminu, albo myślisz, że potencjalni klienci to idioci. Regulamin, stanowiący integralną część aukcji, jest formą prawną w myśl KC. Opisy w aukcji, które - owszem - traktują na temat braku cła i VAT-u, nie mają najmniejszego znaczenia jeśli do aukcji dołączony jest regulamin. A ten, cytuję, stanowi tak:

" §1 Postanowienia ogólne

1. Firma MIService Łukasz Cieplicki przy ulicy Choszczeńskiej 41, 73-210 Recz, nr NIP 5941584823, nr REGON 365879995 zwana dalej MIService świadczy usługi pośrednictwa w zakresie zakupu towarów, zwane dalej Usługami.

2. MIService nie jest właścicielem wystawianych towarów, chyba że jest to wyraźnie określone w opisie aukcji.

3. Umowa kupna - sprzedaży towaru zawierana jest między zagranicznym dostawcą a polskim nabywcą, zwanym dalej Zleceniodawcą.

4. Złożenie zamówienia wiąże się z udzieleniem przez Zleceniodawcę pełnomocnictwa do dokonania zakupu w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy oraz dokonania zapłaty.

(...)

§2 Zleceniodawca

1. Zleceniodawca w momencie kliknięcia opcji „Kup Teraz” zgadza się na warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

2. Zleceniodawca ma obowiązek poinformowania MIService o wyborze koloru urządzenia po wykupieniu Usługi (jeżeli jest do wyboru).

3. Zleceniodawca zgadza się na zapłatę, zgodnie z kwotą podaną na aukcji (cena „Kup Teraz” + ewentualny koszt przesyłki).

4. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym w krajach UE, za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest importer (Zleceniodawca). Nie dotyczy aukcji, gdzie informacja dotycząca opłat jest wyraźnie określona. "

Pomijam fakt, że kolejna sztuczka to przekreślony napis "Cło". Gdybyś trochę poszperał, wiedziałbyś, że na - jak to określa system taryfikacji celnej ISZTAR - na "urządzenia służące do przesyłania obrazu i dźwięku za pomocą sieci bezprzewodowych" (czyt. telefony, tablety, etc.) nie ma cła, a właściwie cło wynosi 0%. Opłacenie natomiast podatku VAT naliczonego od wprowadzenia urządzeń do obrotu na terenie UE leży po stronie sprzedawcy, czyli waszej. Właściwie leżałoby po waszej stronie, gdybyście byli sprzedawcą na prawach importera. Nie jesteście, więc - traktując regulamin literalnie - zapłaci go odbiorca, kupujący, czy jakkolwiek nazwać osobę nabywającą. Bo wy występujecie tylko jako osoba "zamawiająca w imieniu kupującego".

I nie opowiadaj proszę bzdur, myląc gwarancję i wynikające z niej prawa i obowiązki dla gwaranta oraz klienta z kwestiami dodatkowych opłat. Te ostatnie, jak wspomniałem, poniesie - w przypadku ich naliczenia - kupujący.

Na nieszczęście dla wielu klientów, kwestie prawne są im obce. W sytuacjach z jaką mamy do czynienia w tym przypadku, osoba świadoma, znająca choćby podstawy przepisów KC i UoOPK, omijałaby tego typu aukcje szerokim łukiem.

Jedno jest pewne: ta konkretnie aukcja kwalifikuje się do zgłoszenia do Allegro z powodu nierzetelnych, wprowadzających w błąd zapisów.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie, podzielę się z Wami opinią nt. ww. sprzedawcy MiService, przede wszystkim zwracam uwagę na profesjonalny i szybki kontakt zarówno przed jak i po dokonaniu transakcji, czas przesyłki - jak to z Chin ale uważam, że 9 dni to i tak bardzo szybka dostawa, opłat celnych nie uraczyłem ale przyznam się szczerze, że nie znam się na zasadach cła oraz VAT`u więc nie będę się w tym temacie wypowiadał, telefon oczywiście dotarł w zafoliowanym pudełku, po rozpakowaniu wszystko w fabrycznym stanie (folie, naklejki). Kartę gwarancyjną otrzymałem w formie elektronicznej z datą dostawy urządzenia do mnie, jedyny mankament jest taki, że w opisie aukcji była zaznaczona w zestawie przejściówka z microUSB na typ-C, fizycznie jej nie było ale za to otrzymałem dodatkowo przejściówkę sieciową 230V do ładowarki oraz folię na wyświetlacz. Myślę, że warto zainteresować się ofertą tego sprzedawcy oraz życzę jak najdłuższej obecności na rynku, zwłaszcza, że widzę w polskich hurtowniach (ABC Data oraz Komputronik), że na rynki europejskie zostały oficjalnie wydane 3 modele Xiaomi, co za tym idzie moja obawa jest taka, że niestety ceny tych telefonów mogą drastycznie wzrosnąć. Ale wracając do tematu sprzedawcy - GORĄCO POLECAM!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.12.2016 o 18:40, MIService_pl napisał:

 

"7. Czas naprawy urządzenia może się wydłużyć ze względu na brak części zamiennych na rynku o czym Zleceniodawca zostanie poinformowany." Nie jesteśmy autoryzowanym serwisem, bo takie w Europie nie istnieją więc sądzę, że punkt jest zrozumiały.

 

Istnieją, istnieją i to nawet w Polsce :)

Telefony sprzedawane przez allegro, komputronik czy x-kom są z serwisowane przez autoryzowany serwis S.B.E. Polska sp. z o.o. i żaden sprzęt kupiona poza europejskim kanałem dystrybucyjnym nie będzie rozpatrywany pod kątem serwisu gwarancyjnego.

Obecnie jedynym dystrybutorem urządzeń marki Xiaomi w Polsce jest ABCDATA.

W załącznikach jako potwierdzenie wrzucam screen z korespondencji mailowej oraz z aukcji sklepu allegro.
 

SBE.JPG

autoryzowany.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś lubi przepłacać -niech kupuje u autoryzowanego. Prosta sprawa :) Odnośnie gwarancji, czy autoryzowany serwis, czy nie jaka różnica? Każdy ma obowiązek usterkę usunąć i tyle.

Dnia 28.12.2016 o 19:09, mrosi napisał:

Albo nie umiesz czytać własnego regulaminu, albo myślisz, że potencjalni klienci to idioci. Regulamin, stanowiący integralną część aukcji, jest formą prawną w myśl KC. Opisy w aukcji, które - owszem - traktują na temat braku cła i VAT-u, nie mają najmniejszego znaczenia jeśli do aukcji dołączony jest regulamin. A ten, cytuję, stanowi tak:

" §1 Postanowienia ogólne

1. Firma MIService Łukasz Cieplicki przy ulicy Choszczeńskiej 41, 73-210 Recz, nr NIP 5941584823, nr REGON 365879995 zwana dalej MIService świadczy usługi pośrednictwa w zakresie zakupu towarów, zwane dalej Usługami.

2. MIService nie jest właścicielem wystawianych towarów, chyba że jest to wyraźnie określone w opisie aukcji.

3. Umowa kupna - sprzedaży towaru zawierana jest między zagranicznym dostawcą a polskim nabywcą, zwanym dalej Zleceniodawcą.

4. Złożenie zamówienia wiąże się z udzieleniem przez Zleceniodawcę pełnomocnictwa do dokonania zakupu w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy oraz dokonania zapłaty.

(...)

§2 Zleceniodawca

1. Zleceniodawca w momencie kliknięcia opcji „Kup Teraz” zgadza się na warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

2. Zleceniodawca ma obowiązek poinformowania MIService o wyborze koloru urządzenia po wykupieniu Usługi (jeżeli jest do wyboru).

3. Zleceniodawca zgadza się na zapłatę, zgodnie z kwotą podaną na aukcji (cena „Kup Teraz” + ewentualny koszt przesyłki).

4. Zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym w krajach UE, za dodatkowe opłaty celno-skarbowe odpowiedzialny jest importer (Zleceniodawca). Nie dotyczy aukcji, gdzie informacja dotycząca opłat jest wyraźnie określona. "

Pomijam fakt, że kolejna sztuczka to przekreślony napis "Cło". Gdybyś trochę poszperał, wiedziałbyś, że na - jak to określa system taryfikacji celnej ISZTAR - na "urządzenia służące do przesyłania obrazu i dźwięku za pomocą sieci bezprzewodowych" (czyt. telefony, tablety, etc.) nie ma cła, a właściwie cło wynosi 0%. Opłacenie natomiast podatku VAT naliczonego od wprowadzenia urządzeń do obrotu na terenie UE leży po stronie sprzedawcy, czyli waszej. Właściwie leżałoby po waszej stronie, gdybyście byli sprzedawcą na prawach importera. Nie jesteście, więc - traktując regulamin literalnie - zapłaci go odbiorca, kupujący, czy jakkolwiek nazwać osobę nabywającą. Bo wy występujecie tylko jako osoba "zamawiająca w imieniu kupującego".

I nie opowiadaj proszę bzdur, myląc gwarancję i wynikające z niej prawa i obowiązki dla gwaranta oraz klienta z kwestiami dodatkowych opłat. Te ostatnie, jak wspomniałem, poniesie - w przypadku ich naliczenia - kupujący.

Na nieszczęście dla wielu klientów, kwestie prawne są im obce. W sytuacjach z jaką mamy do czynienia w tym przypadku, osoba świadoma, znająca choćby podstawy przepisów KC i UoOPK, omijałaby tego typu aukcje szerokim łukiem.

Jedno jest pewne: ta konkretnie aukcja kwalifikuje się do zgłoszenia do Allegro z powodu nierzetelnych, wprowadzających w błąd zapisów.

Co tu więcej mówić? gość wie co mówi. Pan super moderator, dałeś Pan rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze swojej strony mogę polecić Pana Łukasza - wysyłałam zalany Redmi 4X, naprawa trwała aż(! :P) jeden dzień i wrócił jak nowy ;-) Kontakt bezproblemowy i przede wszystkim szybki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również polecam. Do naprawy był głośnik rozmów oraz złącze sluchawkowe w Redmi Note 3.  Jako jedyny odezwał się na zapytanie o naprawę, a pytałem MiCenter i MiuiSerwis. Usługa wykonana w ciągu tygodnia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites