Tartary Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Dwa miesiące temu kupiłem mi5 na ibuygou i jakiś czas temu zauważyłem, że mam plamę na ekranie, która jest widoczna tylko wtedy, kiedy zatłuszczę ekran palcami. Kiedy ekran przetrę i wyczyszczę ściereczką i to plamy nie ma. Na początku myślałem, że czymś po prostu przybrudziłem ekran w tym miejscu, ale jak plama zaczęła mi przeszkadzać to żadne tarcie palcem, czy ściereczką nie eliminuje problemu, a nawet jakby w tym miejscu stał się bardziej podatny na rysy. Jest to w miejscu, gdzie najczęściej go dotykam, czy to przy odebraniu połączenia, czy to podczas grania i wydaje mi się, że ekran się po prostu wyciera. Szczerze to przeszkadza mi to już na tyle, że mogę na to patrzeć i co chwilę przecieram ekran, żeby nie było widać tej plamy. Co prawda użytkuję intensywnie, ale nigdy nie miałem takiego problemu z żadnym telefonem, a z każdego korzystam podobnie. Może po prostu ekran w mi5 jest delikatny, albo tylko mój ma taką wadę. Zna ktoś może podobny problem? Czy powinienem pisać w tej sprawie do ibuygou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nosports Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 kumpel miał coś takiego jak nosił telefon we wsuwce, która miała jakieś zgrubienie chyba od klipsa i w jego miejscu ekran mu się tak wycierał, założył szkło i ono skutecznie zamaskowało tą plame Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tartary Posted December 4, 2016 Author Share Posted December 4, 2016 Nie lubię szkła na ekranie, więcw moim przypadku odpada. Uważam, że nie powinno się coś takiego zrobić, bo świadczy to o jakości materiałów z jakich telefon jest wykonany. Może to jakaś wada w moim egzemplarzu. Ma ktoś jakieś doświadczenia z reklamacją czegoś podobnego? Praktycznie nowy telefon, więc może ibuygou powinno mi wymienić na model bez takiej wady? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 14 minut temu, Tartary napisał: Nie lubię szkła na ekranie, więcw moim przypadku odpada. Uważam, że nie powinno się coś takiego zrobić, bo świadczy to o jakości materiałów z jakich telefon jest wykonany. Może to jakaś wada w moim egzemplarzu. Ma ktoś jakieś doświadczenia z reklamacją czegoś podobnego? Praktycznie nowy telefon, więc może ibuygou powinno mi wymienić na model bez takiej wady? Nie do Ibg, ale do MiCenter napisz, lepiej to im wytłumaczysz a oni tobie odpowiedzą, w końcu masz gwarancję polską Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 34 minuty temu, Tartary napisał: Nie lubię szkła na ekranie, więcw moim przypadku odpada. Uważam, że nie powinno się coś takiego zrobić, bo świadczy to o jakości materiałów z jakich telefon jest wykonany. Może to jakaś wada w moim egzemplarzu. Ma ktoś jakieś doświadczenia z reklamacją czegoś podobnego? Praktycznie nowy telefon, więc może ibuygou powinno mi wymienić na model bez takiej wady? Bez przesady, dobre szkło 0.2mm jest niewyczuwalne, co do samej plamy, nie dramatyzuj, skargi składaj do GG, nie do Xiaomi, w końcu to ich produkt chroni wyświetlacz. 19 minut temu, wojtekmarchewka napisał: Nie do Ibg, ale do MiCenter napisz, lepiej to im wytłumaczysz a oni tobie odpowiedzą, w końcu masz gwarancję polską MiCenter tutaj nic nie pomoże, co najwyżej wymienią wyświetlacz, ale czy to jest opłacalne? Wymieniać sprawny i oryginalny wyświetlacz z GG, na jakąś podróbkę, bo wszyscy wiemy, że oryginałów to Xiaomi nie udostępnia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiuso Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 14 minut temu, wojtekmarchewka napisał: Nie do Ibg, ale do MiCenter napisz, lepiej to im wytłumaczysz a oni tobie odpowiedzą, w końcu masz gwarancję polską Napisz najpierw do IBG [email protected] opisująć szczegółowo problem, oni zdecydują jak to załatwić. Jeżeli zakwalifikują do naprawy gwarancyjnej otrzymasz ticket, następnie zgłaszasz do MiCenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Przed chwilą, Nezumi napisał: Bez przesady, dobre szkło 0.2mm jest niewyczuwalne, co do samej plamy, nie dramatyzuj, skargi składaj do GG, nie do Xiaomi, w końcu to ich produkt chroni wyświetlacz. MiCenter tutaj nic nie pomoże, co najwyżej wymienią wyświetlacz, ale czy to jest opłacalne? Wymieniać sprawny i oryginalny wyświetlacz z GG, na jakąś podróbkę, bo wszyscy wiemy, że oryginałów to Xiaomi nie udostępnia... Nie pisałem w sensie wymiany wyświetlacza, a ogólnie pomocy w wyjaśnieniu tego zjawiska i doradzeniu ( mnie także by to denerwowało ) . Uznałem że jak już bierzemy z IBG z gwarancją polską to zgłaszamy to do podległemu nam serwisu, nawet gdyby miano nam odmówić naprawy. Nie wiadomo czy to pierwszy przypadek a zapewne MICenter miałby takie informacje 5 minut temu, Grzesiuso napisał: Napisz najpierw do IBG [email protected] opisująć szczegółowo problem, oni zdecydują jak to załatwić. Jeżeli zakwalifikują do naprawy gwarancyjnej otrzymasz ticket, następnie zgłaszasz do MiCenter. Ciężko jest opisać to co przydarzyło się koledze, nawet podparte zdjęciami uznają, że to jest tłusty ekran z odbiciem palca, zapewne nie bardzo zrozumieją o co chodzi. Reklamowałem kilka telefonów w chinach, chcą tony zdjęć filmów, oczywiście zawsze chętni pomóc, a jak już wysłałem na gwarancje to nie widzą żadnego problemu związanego z opisu i zdjęć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 6 minut temu, wojtekmarchewka napisał: Nie pisałem w sensie wymiany wyświetlacza, a ogólnie pomocy w wyjaśnieniu tego zjawiska i doradzeniu ( mnie także by to denerwowało ) . Uznałem że jak już bierzemy z IBG z gwarancją polską to zgłaszamy to do podległemu nam serwisu, nawet gdyby miano nam odmówić naprawy. Nie wiadomo czy to pierwszy przypadek a zapewne MICenter miałby takie informacje Sprawę zgłaszasz do IBG, do MiCenter jeżeli chcesz prywatnie... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekmarchewka Posted December 4, 2016 Share Posted December 4, 2016 Przed chwilą, Nezumi napisał: Sprawę zgłaszasz do IBG, do MiCenter jeżeli chcesz prywatnie... O tego nie wiedziałem, dzięki za wyjaśnienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tartary Posted December 4, 2016 Author Share Posted December 4, 2016 (edited) 1 godzinę temu, Nezumi napisał: Bez przesady, dobre szkło 0.2mm jest niewyczuwalne, co do samej plamy, nie dramatyzuj, skargi składaj do GG, nie do Xiaomi, w końcu to ich produkt chroni wyświetlacz. Nie dramatyzuję tylko mi to po prostu przeszkadza, bo telefon nie kosztuje 1 zł, jest prawie nowy i pokazał się babol, który nie powinien mieć miejsca. Skargi mogę mieć tylko i wyłącznie do Xiaomi, bo Twoim tokiem rozumowania, gdyby przestał mi działać aparat w mi5 to powinienem mieć pretensje do Sony... A skoro nie lubię szkła na ekranie to "bez przesady", ale 0.2mm to też szkło. Edited December 4, 2016 by Tartary Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acid Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Dnia 4.12.2016 o 17:31, Nezumi napisał: bo wszyscy wiemy, że oryginałów to Xiaomi nie udostępnia... Udostępnia. Mam oryginalne LCD z ramką do serwisów. Dnia 4.12.2016 o 17:31, Nezumi napisał: MiCenter tutaj nic nie pomoże, co najwyżej wymienią wyświetlacz, ale czy to jest opłacalne? Serwis decyduje jak naprawić urządzenie a nie użytkownik. Jeśli naprawia to jest to opłacalne. Nie ma co dyskutować nad tym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts