GarśćSzyszek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Witam, jestem nowy na tym forum jak i nowy co do posiadania smartfonu Xiaomi redmi 3s , i .. mam pewien problem. Na myśli mam transmisje danych, otóż otrzymałem telefon 2 dni temu, w pierwszy dzień działał wyśmienicie, poprostu istne cudeńko. Teraz jest drugi dzień.. a moje dane z "H+" zmieniło na słabe i okropnie wolne "E" na którym nie jestem w stanie nawet załadować strony internetowej. I stąd moje pytanie, co sie stało i co powinienem zrobić żeby naprawić ten uciążliwy problem ? Jakby co wczoraj aktualizowałem telefon ;c Link to comment Share on other sites More sharing options...
meccaryn Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 (edited) Nic nie zrobisz. Większość posiadaczy tego modelu skarży się na problem. Xiaomi chyba samo nie wie, co tu nie gra, bo od miesięcy problemy nie rozwiązali. Ponoć druga karta SIM pomaga. Edited December 1, 2016 by meccaryn Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Ostatnio jeden z tych skarżących się zmienił sobie kartę NJU na nowszą i przestał płakać bo wszystko zaczęło działać co zresztą opisał na forum. I ta "Większość posiadaczy" to kilka osób na setki sprzedanych telefonów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarśćSzyszek Posted December 1, 2016 Author Share Posted December 1, 2016 Wklepałem *#*#4636#*#*# i ustawiłem tam preferowany typ sieci na WCDMA/LTE ... E zniknęło zostało sprawnie zmieniające się 3G i H+ .. problem rozwiązany, a na jak długo to nie wiem .-. A co do karty to fakt .. moja karta sim ma co najmniej 2 lata a najwyżej 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Nawet udało mi się znaleźć ten post: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GarśćSzyszek Posted December 1, 2016 Author Share Posted December 1, 2016 Dzięki wielkie .-. To cholernie uciążliwy problem a przed zakupem o nim nie słyszałem .. poza tym telefonik cudowny.. może aparat taki sobie ale reszta fenomenalna *-* Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 13 minut temu, GarśćSzyszek napisał: A co do karty to fakt .. moja karta sim ma co najmniej 2 lata a najwyżej 4 Jak masz kartę na której jest na końcu numeru seryjnego napis NJUS to nie jest karta do LTE - mi taką wymienili za darmo 2 miesiące temu, mimo, że w regulaminie jest niby opłata 25 zł. I należę do tych co nie mają jakichkolwiek nawet najmniejszych problemów z LTE i przełączaniem pasm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meccaryn Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 (edited) 3 godziny temu, fredek napisał: I ta "Większość posiadaczy" to kilka osób na setki sprzedanych telefonów. Nie zgadzam się. http://en.miui.com/thread-320293-1-1.html Problem jest zbyt szeroko opisany, potwierdzony przez setki osób, by go tak po prostu bagatelizować. Karta SIM nie ma tu nic do rzeczy. Koleś wyżej kartę wymienił i efekt placebo zadziałał, tak jak i ja miałem nadzieję, że przesiadka na xiaomi.eu problem mi rozwiązała, bo przez kilka dni sygnał/zasięg zachowywał się względnie normalnie. Kartę mam z października tego roku, wymieniania przy rejestracji numeru. Zresztą mówimy tu na utknięciu w sieci 2G - jakie znaczenie ma karta LTE/nonLTE, skoro fon nawet 3G czasem ma problem utrzymać? A jeśli problemu nie doświadczyłeś to się tylko ciesz, bo to dramat, gdy trzeba coś szybko sprawdzić, a telefon sobie siedzi na EDGE Edited December 1, 2016 by meccaryn Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 5 minut temu, meccaryn napisał: jakie znaczenie ma karta LTE/nonLTE, skoro fon nawet 3G czasem ma problem utrzymać? Ja nie twierdziłem, że karty stare czyli bez LTE nie będą działać - mi działały prawidłowo obie, oczywiście ta stara tylko tydzień i tylko 2G/3G bo została wymieniona na nową. A wspomniałem o tym dlatego, że niektóre karty w ogóle nie umożliwiają pracy z LTE i jest możliwość ich bezpłatnej wymiany. 12 minut temu, meccaryn napisał: Kartę mam z października tego roku, wymieniania przy rejestracji numeru. Rozumiem, że sprawdzałeś tą kartę na innym telefonie i LTE oraz 3G działa poprawnie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meccaryn Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 (edited) Na Moto E XT1524 działa bez zarzutu. Sprawdzałem przy okazji felernego update'u 8.0.4.0 który popsuł modem LTE w R3S Ale chyba nie do końca rozumiesz istotę tego problemu. Tam gdzie wszystkie inne smartfony śmigają w 3G/4G, tam Redmi3S potrafi "zawiesić" się na 2G, nie potrafi znaleźć wtedy innych sieci/operatorów. (jeśli ręcznie wyszukujemy sieci - fon widzi tylko te 2G) W tym telefonie coś jest skopane. Hardware/software, chyba samo Siaomi nie wie, bo od miesięcy milczy na ten temat. Czy to te egzemplarze na EU dystrybucję, czy to te modele 2016031, cholera ich wie. Podobno pomaga używanie 2 kart SIM (przy aktualnej konieczności rej. numerów + ja potrzebują karty SD nie zweryfikuję), wymuszanie pasm LTE, zablokowanie pasm GSM + 50 innych domowych fixów. Szkoda, że nie sprawdziłem tematu na miui7.5, odrazu poszedł update do 8.0.3.0, potem xiaomi.eu 11.10 > 11.17 > 11.24. Czasem działa kilka dni bez większych problemów, czasem objawy się nasilają. Edited December 1, 2016 by meccaryn Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 23 minuty temu, meccaryn napisał: Ale chyba nie do końca rozumiesz istotę tego problemu. Ok, dzięki za wyjaśnienie Ja miałem jakiś global stable chyba 7.5.8, zrobiłem od razu update na global 7.5.9 trochę się pobawiłem zrobiłem unlock i przeszedłem na xiaomi.eu 6.9.22, także żadnej wersji global 8.0.x mój telefon nie widział. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Mój też global stable widział tylko kilka minut, potem zibaczył global dev i żadnych problemów z przełączniem z 2g w zwyż, niezależnie czy jedna czy dwie karty sim (Play). W tym linku z en.miui chyba wszyscy zgłaszający mają global stable. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKFeniks Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Na Globalu mam ciągle 4G nigdy jeszcze nie zdarzyło się abym miał 3g lub 2g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Nie dzwonisz?Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 12 minut temu, DKFeniks napisał: Na Globalu mam ciągle 4G nigdy jeszcze nie zdarzyło się abym miał 3g lub 2g. A miałeś może w telefonie wersję 8.0.4.0 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 22 minuty temu, tpawel napisał: Nie dzwonisz? Widać nie patrzy jaką ma sieć w trakcie rozmów, ale to znaczy że też nie ma tego problemu, bo potem musi mu szybko wracać do lte. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredek Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Hmm.. fajnie, są wersje 2016030 (china), 2016031 (EU), 2016032 (Indie) i jeszcze ktoś się upiera, że ma 20166031 (???) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blom Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Można wypróbować: https://miuipolska.pl/forum/topic/19671-rootfix-tutorial-network-signal-guru-na-problemy-z-zasięgiem-używanie-i-konfiguracja/#comment-275622 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts