ahr Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 6 godzin temu, Pixi napisał: Proszę o wyrażenie opinii wszystkich którzy dokonali zakupu w sklepie migsm.pl. Serio? Nie wystarczą Ci opinie na tych wszystkich zawieszonych kontach? Czy nawet nie chciało Ci się tej jednej strony tego tematu przeczytać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia79 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Na koncie ammarket ponad 800 pozytywnych komentarzy tylko 20 negatywnych. Na każdym innym koncie tej firmy ponad 1500 pozytywów za sprzedaż telefonów XIAOMI i pewnie i tak nie wszyscy wystawili bo czekają z wystawieniem do końca gwarancji. Która inna firma ma więcej pozytywów za Xiaomi. Poczytaj dokładnie forum, i powiedz na którego sprzedawcę nigdy tu nie narzekają. Sprzedawca migsm.pl czy tez dcctrade jest aktywny na rynku Xiaomi od dawna o czym świadczą juz chociażby posty na forum z 2015r. Także myślę ze warunki zakupu oferowane przez te firmę są warte polecenia - deklarują dostępność towaru i jest z nimi kontakt. Ceny zawsze mieli najlepsze. Oby tak dalej. Polecam sklep migsm.pl Uwielbiam ten sklep. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahr Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 18 minut temu, wisnia79 napisał: Która inna firma ma więcej pozytywów za Xiaomi. Która inna firma ma ponad 100 negatywów... A konta na allegro zmienia bo mu się nudzą. Daruj sobie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia79 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Np oficjalny sklep allegro ma teraz 753 negatywy i jednocześnie najwięcej sprzedanych telefonów Xiaomi wśród aktualnych ofert. Czy tylko moja przeglądarka wyświetla takie dane? Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahr Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 http://allegro.pl/show_user.php?uid=1680&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neg Poczytaj, pomyśl.Niniejszy post powstał przy użyciu Redmi 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 8 godzin temu, ahr napisał: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1680&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neg Poczytaj, pomyśl.Niniejszy post powstał przy użyciu Redmi 3. A ile z tych negatywów dotyczy telefonów xiaomi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreequ Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 2 minuty temu, krissos napisał: A ile z tych negatywów dotyczy telefonów xiaomi?? Jemu właśnie o to chodzi, że te negatywy na oficjalnym sklepie ich nie dotyczą w przeciwieństwie do tego co napisał @wisnia79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juventus82 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Czas pokaze.Niektórzy to chcą sie widac sami przekonać.Mi wystarczyl ton rozmowy ze mna i straszenie sądem by sobie zdanie wyrobić.Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreequ Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 @juventus82 Dokładnie, tak jak napisałem wcześniej w poście, sprzedawca się zachowuje jakby nam robił łaskę, że ten telefon sprzedaje. Dla mnie nie do przyjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiGSM.pl Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Witam ponownie, Dokładamy wszelkich starań, z przyjemnością dopowiadamy na wszelkie pytania oraz służymy pomocą przed, w trakcie, i po zakupie. Chętnie pomożemy też użytkownikom Xiaomi którzy dokonali zakupu u innych sprzedawców jak i bezpośrednio w Chinach. Celem jak najsprawniejszego kontaktu z Państwem w odpowiedziach na Państwa pytania zaangażowany jest nasz cały zespół, który odpowiada na Państwa pytania w możliwie najkrótszym czasie. Cenimy wszelkie uwagi i sugestie, które pozwalają nam poprawić standardy funkcjonowania naszych sklepów. Co możemy zrobić dla Państwa? Czego oczekują Państwo od ofert naszego sklepu? Co możemy poprawić w funkcjonowaniu sklepu? Bardzo poroszę o dalsze sugestie oraz uwagi. http://migsm.pl Edytowane 11 Grudnia 2016 przez MiGSM.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emsoja Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 12.12.2016 zamówiłem redmi 3 Pro 14.12.2016 leżał już w paczkomacie Podczas rozpakowania była chwila strachu bo na naklejkach na pudełku były różne informacje. Na jednej było 3GB ramu, 32 GB czyli to co zamawiałem a na innych 2GB i 16 GB. Ale najważniejsze że w pudełku było to co zamawiałem. Kontakt telefoniczny bezproblemowy, odpowiedź na maile szybka. Póki co z czystym sumieniem polecam sklep migsm.plWysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.M Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 Migsm a wasze telefony są z jakiej dystrybucji? Mają pasmo lte 800?Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiGSM.pl Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 16 godzin temu, Marcin.M napisał: Migsm a wasze telefony są z jakiej dystrybucji? Mają pasmo lte 800? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Tak, oczywiście, wszystkie modele International mają pasmo B20 - LTE800. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin.M Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Rozumiem że to modele które w nazwie maja słowo "International", czyli na chwilę kiedy to pisze tylko mimaxWysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdapoznan Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) dajcie spokoj sobie z zakupowami w tej firmie ja mialam przyjemnosc pol roku temu zakupic na koncie allegro Użytkownik wYBoRowO (1350) 690090030 infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 [email protected] odpisujemy w ciągu 24 godzin DCCTRADE Różana 34/15 62-600 Koło NIP: 666-193-57-88 REGON: 311552687 adres do zwrotu: DCC Trade Łukasz Kretowicz Barłogi 114 62-640 Grzegorzew oczywiscie konto teraz ma zablokowane za negatywy i oszukiwanie ludzi! W NECIE NIC NIE GINIE WIEC PO TELEFONACH MOZNA DOJSC ZE ZAKLADAJA NOWE FIRMY NA NOWE DANE telefon mial byc wyslany pozniej chcieli wyslac nie ten kolor pozniej nie odbieranie tel na koncu mialam tydzien czekac na samym koncu zadazałam zwrotu pieniedzy po kulku telefonach na szczescie otrzymałam przelew mialam wiecej szczescia bo wiem ze niektorzy musieli zglosic sprawy na Policji by kase odzyskac a telefon polecam kupic tez na allegro ale u tego pana - bo doradził mi poustawiał w telefonie its wzor do nasladowania nie te typy co maja tel 690090030 http://fostertechnologies.pl/ http://allegro.pl/sellerInfoFrontend/40902752/aboutSeller Foster Technologies Heroldów 19c / 13 01-991 Warszawa NIP: 125-132-89-51 REGON: 362031282 Sprzedażą telefonów komórkowych zajmujemy się dość długo więc znamy ten temat bardzo dobrze. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualne wszystkie wysyłki wysyłamy z Polski. Przedmiotem działalności naszej Firmy jest importowanie nowych artykułów drobnej elektroniki oraz szybka i profesjonalna sprzedaż. kontakt telefon 888414345 sama jak tylko otrzymałam kase od tej pseudo firemki zakupialm w srode telefon a w czwartek xiaomi mialam w domu do dzis kupilam 3 telefon u tego sprzedawcy i jestem mega zadowolona jak cos nie wiedziałam zadzonilam to grzecznie wytlumaczono mi SPRZEDAWCA MUSI ZROZUMIEC ZE NAJLEPSZA REKLAMA JEST ZADOWLONY KLIENT a wy tylko naciagacie nowych takze MiGSM.pl dane rejstracyjne te same co poblokowane firmy wczesniej hahahaa : ul. Barłogi 114, 62-640 Grzegorzew, NIP: 6661935788, REGON: 3111552687, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected], tel. +48 690 090 003. nigdy nie bedziecie dobrzy jak co chwile zakldacie nowe firmy i konta by zmylic nowych kupujacych by sie dali nabrac. a bez przyczyn nikomu tyle kont na allegro nie blokuja! SERIO MACIE LUDZI ZA IDIOTÓW? ps.nie mam nic z tego ze podaje dane pana poprstu wkurza mnie jak sie robi ludzi w balona a ja jak szukalam dostawcy tez chcialam pewnego dlatego dziele sie moim dosiadczeniem Edytowane 20 Stycznia 2017 przez magdapoznan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mundi Opublikowano 20 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Dnia 20.01.2017 o 11:56, magdapoznan napisał: dajcie spokoj sobie z zakupowami w tej firmie ja mialam przyjemnosc pol roku temu zakupic na koncie allegro Użytkownik wYBoRowO (1350) 690090030 infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00 [email protected] odpisujemy w ciągu 24 godzin ps.nie mam nic z tego ze podaje dane pana poprstu wkurza mnie jak sie robi ludzi w balona a ja jak szukalam dostawcy tez chcialam pewnego dlatego dziele sie moim dosiadczeniem Bardzo rzeczowy opis perturbacji ze sprzedającym! Ale nic z tego nie zrozumiałem. Może dlatego że napisane to jest gwarą poznańską albo po prostu z ortografia się kłania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marioe Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Witam! Dzisiaj dostalem Telefon redmi 3s zamowiony w Migsm. Wszystko jest OK. Dostawa bardzo szybko. A to co piszecie wlozcie miedzy bajki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bad Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Twoją wiarygodność też można włożyć między bajki... 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek15 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 poprawcie nazwy telefonow.. bo az oczy bola.. " "Smarfton" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oio0oio0oio Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Zapewne mój komentarz zostanie usunięty, ale nim to nastąpi warto by chociaż pracownicy tego sklepu zobaczyli jaka jest faktyczna prawda. Otóż zamówiłem: 1x: Smartfon Xiaomi Redmi 4A 16GB Gold 1x: Etui sylikonowe bezbarwne do Xiaomi Redmi Note 2 1x: Szkło hartowane 9H dla Xiaomi Redmi 4 Przesyłka doszła nawet szybko, ale niestety akcesoria (szkło + etui) nie było od tego modelu. Po konsultacji obiecano mi wysłać prawidłowo dobrane akcesoria ale do dnia dzisiejszego to nie nastąpiło. (Zakupu dokonywałem w grudniu, dzisiaj mamy 24 lutego.) Na domiar złego technik z tej firmy zapomniał usunąć pliki instalacyjne Polskie menu i z pamięci 16 GB zrobiło się 9 GB. Przez pewien czas zastanawiałem się, czy firma nadal działa, gdyż zaraz po nowym roku ani jeden telefon nie był aktywny a na stronie www nie pojawiła się żadna informacja, że firma ma tygodniowe wolne. Poza tym ktoś z tej firmy twierdził, że wysłał do mnie emaila, ale dziwnym trafem do mnie nie dotarł. Proponuję być bardziej ogarniętym i lepiej traktować Klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Ale to co? Chciałbyś żeby Ci pliki systemowe ktoś usunął żebyś miał 16 GB? Bo nie rozumiemRedmi PRO by TT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oio0oio0oio Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Nie systemowe a instalacyjne, czyli takie, które można wywalić by nie zajmowały więcej miejsca gdy są już niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oio0oio0oio Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Najlepsze jest to, że nikt z tej firmy nie odpowiada na moje emaile. Można pisać, pisać i tak cię k**wa oleją. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiGSM.pl Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 12.01.2017 o 13:15, Marcin.M napisał: Rozumiem że to modele które w nazwie maja słowo "International", czyli na chwilę kiedy to pisze tylko mimax Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Dnia 18.02.2017 o 00:39, Marioe napisał: Witam! Dzisiaj dostalem Telefon redmi 3s zamowiony w Migsm. Wszystko jest OK. Dostawa bardzo szybko. A to co piszecie wlozcie miedzy bajki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechootek Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Kupione. Wszystko ok. Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez lechootek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek15 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 oba nr telefonow wylaczone, na emaile nie odpowiadaja.. a idz pan zamowilem w technosie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysakowski Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Witam, Wczoraj zakupiłem MI5 3/64 w MIGSM i aktualnie czekam na przesyłkę. Dzisiaj Pan z numeru 690 090 040 potwierdził, że pieniądze są u nich na koncie i wysyłają całość (tel, etui i szkło) dzisiaj tj. 07.04.2017. Idąc dalej tym tropem w poniedziałek powinienem mieć swój zestaw. Jeden numer faktycznie był zajęty, drugi bez problemu działał. Tak więc sprawdzę na własnej skórze jak z terminowością, jestem dobrej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysakowski Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Telefon (MI5) doszedł w komplecie z akcesoriami, czekam jeszcze tylko na FV, ale póki co naprawdę pozytyw. Jest to mój pierwszy Xiaomi i nigdy bym nie powiedział, że to "chińczyk". Świetnie wykonany, śmiga aż miło. Sklep polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasia Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Edit : sprawa w toku Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Pasia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysakowski Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) Witam, 26 kwietnia zamówiłem już tym razem dla rodzinki zestaw redmi 4 pro, szkło, etui i MI Band 2 i niestety nie jest tak sprawnie jak przy pierwszym zamówieniu. Status przesyłki ciągle widnieje jako enigmatyczne "nowe migsm". Dziś dzwoniłem kilkukrotnie na wszystkie podane numery i w końcu udało mi się dodzwonić na jeden z nich. Pani uprzejmie odpowiedziała, że jest poza firmą i poprosiła, żebym zadzwonił po 14, ale tu już niestety cisza, nikt nie odbiera. Rozumiem, że teraz był 1 i 3 maja, długi weekend itd, ale po drodze mija już 5 dzień roboczy i żadnych nowych wieść. Mam nadzieję, że ktoś z MiGSM to czyta i pokusi się o odpowiedź. ### EDIT ### Dzisiaj (05.06.2017) doszedł telefon, bez szkła, bez opaski. Na fakturze jest wyszczególniony telefon z etui. Gdzie druga paczka? Informacji o niej brak, ani żadnego maila telefonu nic. Napiszę, jak sprzęt dojdzie, ale poważnie zastanawiam się nad zwrotem całości, jeśli do poniedziałku, do końca dnia nic się nie zmieni. Edytowane 5 Maja 2017 przez Łysakowski zamówienie częściowo zrealizowane, ale wciąż brak jakiegokolwiek odzewu od sprzedającego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert2 Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Ja mam to samo, telefon zamówiony 10 kwietnia i do tej pory w szczegółach zamówienia widnieje "nowe migsm" niestety zero odpowiedzi na maile, facebook milczy, telefony też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KondiC Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Widzę, że nie jestem jedyny, zamówiłem w ubiegły czwartek(28.04) Redmi 4a, w opisie przedmiotu było, że telefon mają na stanie, co sugeruje, że zostanie wysłany natychmiastowo i też status zamówienia taki jak u Alberta, brak odpowiedzi na maila, na wiadomość na FB też nie, we wtorek dzwoniłem to nikt nie odbierał. Tragiczne podejście do klienta... Piszcie proszę jak się coś zmieni u Was, z góry dziękuję! Ok, sprawa teraz wygląda tak. Dzisiaj, 4 tygodnie od zamówienia dotarł do mnie telefon. Z urządzeniem wszystko jest ok jak na razie, działa jak powinno. ALE. Dodzwonić się do nich to bardzo trudna sprawa. Większość czasu wszystkie podane telefony kontaktowe są nieczynne, z innymi formami kontaktu jeszcze gorzej - na wiadomości na FB, mailu i komentarze na FB w ogóle mi nie odpowiedzieli, ani razu. Jak już się udawało dodzwonić to podawali mi 3 różne terminy wysyłki, nawet z ostatnim się machnęli bo mieli wysłać w czwartek a telefon poszedł w piątek. Tak to miałbym go jeszcze przed weekendem. Na szczęście mój stary złom jeszcze jakoś funkcjonował więc wytrzymałem. Co więcej jak zamawiałem telefon to było napisane na stronie, że telefon jest na stanie, co było nieprawdą - czekałem na wysyłkę tak długo chyba dlatego, że po prostu sami czekali aż do nich towar z Chin dotrze. W każdym razie modelu, który dokładnie zamówiłem na składzie nie mieli w chwili zamówienia. Jak się okazało w ogóle, ale tu muszę za jedną rzecz troszkę pochwalić. Otóż jak się dodzwoniłem chyba po raz pierwszy to pani na infolinii powiedziała, że tego co zamawiałem czyli CZARNEGO Redmi 4a 2GB/16GB nie mają i mieć nie będą, ale może mi wysłać zamiast tego ciemnoszary, który kolorem niewiele odbiega(co mi pasowało w miarę, najważniejsze, żeby to nie był złoty albo co gorsza różowo-złoty) ALE w wersji 2GB/32GB. Moim zdaniem to sytuacja korzystniejsza, co nie zmienia faktu, że strona pokazuje mylne informacje. Zgodnie z regulaminem sklepu nie mogę się przyczepić o tak długi czas oczekiwania, bo zmieścili się w podanym tam czasie do 21 dni roboczych. I nawet to długie oczekiwanie nie byłoby samo w sobie tak straszne gdyby nie to, że informacja w sklepie sugeruje natychmiastową wysyłkę, tak cholernie ciężko się z nimi skontaktować i jeszcze mi co trochę obiecali terminy wysyłki kolejne. Mam tylko nadzieję, że nie będę miał problemów z telefonem, dla których musiałbym go wysyłać do serwisu, bo jak znów miałbym się tyle z tym wszystkim męczyć to by mnie chyba szlag trafił. Czy warto kupować w tym sklepie - niech każdy sobie na to pytanie sam odpowie. Edytowane 29 Maja 2017 przez KondiC Telefon w końcu dotarł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi