kowluk

Geekbuying.com - problemy z zakupem, wysyłką, trackingiem

Recommended Posts

4 godziny temu, Simon1982 napisał:

Z tego co widze, to sklep raczej jest ok ale jest powolny strasznie. Nie powinni kłamac ze cos jest w stocku jak ewidentnie tego nie ma. Nic zobacze cos sie urodzi ale nastepnym razem pewnie wybiore inny sklep. 

 

Telefon, którego nie byli w stanie mi wysłać przez 2 miesiące (w końcu oddali kasę) cały czas był na stronie w ofercie, choć zmienny był podawany tam czas wysyłki, ale zwykle pisali o paru dniach. Kłamią w żywe oczy, sprzedają coś, czego nie mają, potrzymają sobie Twoją kasę na jakiejś szybkiej lokacie i zwracają. Taki model biznesowy, jak rozumiem. Znaczy, żeby nie było, że stronniczy jestem – zamówiłem tam 2 telefony, z drugim żadnych problemów nie było, doszedł w miarę szybko i wszytko OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, latet said:

Telefon, którego nie byli w stanie mi wysłać przez 2 miesiące (w końcu oddali kasę) cały czas był na stronie w ofercie, choć zmienny był podawany tam czas wysyłki, ale zwykle pisali o paru dniach. Kłamią w żywe oczy, sprzedają coś, czego nie mają, potrzymają sobie Twoją kasę na jakiejś szybkiej lokacie i zwracają. Taki model biznesowy, jak rozumiem. Znaczy, żeby nie było, że stronniczy jestem – zamówiłem tam 2 telefony, z drugim żadnych problemów nie było, doszedł w miarę szybko i wszytko OK.

Nawet nie strasz:// moze nie bedzie tak zle. Na pewno poczekam jeszcze z tydzien ale jak cos beda mieszac to bede chcial refund.

W sumie to pierwszy moj zakup z Chin i czlowiek czesto musi sie uczyc na błedach:/ czytalem ze lepiej z ibuygou.com ale to bylo juz po zamowieniu z GB.

 

13 minutes ago, Niejeden z nas said:

No ja się z tego sklepu wyleczyłem, wolę dać parę groszy więcej gdzie indziej i cieszyć się z posiadanego sprzętu :-)

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
 

Odpowiedz jak wyzej:/ no zobacze jak bedzie.

Jak cos to nastepnym razem wybiore inny sklep. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bum, dziś przyszedł już drugi telefon z tego sklepu. Tym razem #Redmi4.

Nie mogę więc zgodzić się z negatywnymi opiniami, które są wyżej. Najprawdopodobniej one wynikają z braku umiejętności poprawnego czytania po angielsku, dlatego potem są problemy. Telefon kupiony wieczorem 2/2/2017, dziś o godzinie 12 kurier zapukał do drzwi. Na telefon więc czekałem dwa tygodnie (tydzień czekałem aż wyślą oraz tydzień leciała przesyłka - pamiętajcie, że liczę weekendy, w które zazwyczaj się nie pracuje).

ŻADNEGO VATU NIE BYŁO.

Za telefon dałem 564.59 zł

Jedyne do czego mogę się przeczepić, to instalacja przez nich śmieciowego MIUI. Redmi 4 na razie nie ma oficjalnego globala, a telefon przyszedł z wgranym globalem i językiem polskim (może to robią specjalnie?). Aktualnie czekam na zgodę na odblokowanie bootloadera i chwilowo wgram xiaomi.eu. Gdy wydadzą global (co ma się stać w przeciągu dwóch miesięcy maksymalnie) to go zainstaluję

.images.jpg

Dziękuję @piotr.geekbuying za pomoc przez Facebooka już drugi raz. ;)

 

Edited by Zenderable
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bum, dziś przyszedł już drugi telefon z tego sklepu.
 


No chyba przyznasz, że nie jest to zbyt reprezentacyjna "próbka"

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, piotr.geekbuying said:

@Simon1982, Ty chyba dostałeś już refund o ile pamiętam z fejsa, wybacz :)

Z resztą chyba jestem na bieżąco póki co. :)

 

Ak to ja:/ chociaz refund jeszcze nie dostalem.

Napisalem do nich maila. Czekam:) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Postanowiłem zakupić telefon na geekbuing. Jako sposób zapłaty wybrałem płatność kartą kredytową. Na następny dzień po zamówieniu otrzymałem maila następującej treści:

"Szanowny Panie, Szanowna Pani,

Dziękujemy za zakupy w GeekBuying!

Ma to na celu sprawdzenie, czy płatność odbywa się za pomocą karty kredytowej, należy do tego samego kupującego.

Prosimy o dostarczenie nam następujących informacji, zanim będziemy mogli przystąpić do wysyłki.

 

1) Przednia i tylna Pictures karty kredytowej

(potrzeba tylko swoje nazwisko i 4 ostatnie cyfry i podpis)

 

2) Twój Identyfikacja Proof (dowód osobisty / prawo jazdy lub paszport)

 

po nazwie karty kredytowej zgodny z nazwą poświadczenia za 
my sprawdził i potwierdził wszystkie informacje, 
Wysyłamy twój zamówiony towar do swojego podany adres.

Uwaga: nie przyjmujemy kopiowania lub skanowania mandatów.

Proszę zachować pełny obraz, nie cięte obrazów

upewnij się, że kopie wszystkich mandatów przewidzianych są jasne.

Niedogodności żałował.

 

Dział kontroli ryzyka"

Co o tym sądzić? Przecież wysłanie obrazu karty kredytowej to jest tak jak bym umożliwił komuś dokonywanie zakupów za pośrednictwem mojej karty. Czy ktoś spotkał się z takim żądaniem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, piskor napisał:

Dziękuję za wiadomość. Nigdy z czymś takim się nie spotkałem i budzi to moje obawy. Faktycznie można zamazać resztę danych tak, żeby nikt nie mógł wykorzystać naszej karty kredytowej do własnych celów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W internetach różne są metody weryfikacji - zdjęcie karty którą się dokonywało zakup (to jeśli dobrze pamiętam wymagał też Android Pay), zdjęcie dowodu/dokumentu, Google np. wysyła jakąś małą kwotę na twój rachunek i trzeba ją potem podać, czasem w drugą stronę - zaciągną Ci drobne z konta lub chcą zdjęcie rachunku za media do potwierdzenia adresu... przy każdej uważać mocno trzeba i przede wszystkim wymazać skutecznie wszystko inne co się da (tu odsyłam na niebezpiecznik.pl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geekbuying był moim pierwszym sklepem z Azji ale te nowinki mi nie wyszły.  27.09 kupiłem telefon . 29 dostałem nr trakingu z SF Express ,   I czekam

2017-10-06  12:40:52Customs clearance in progress
2017-09-30  02:39:56The item has been departure the transport center of SF.
2017-09-30  02:36:54The item has been arrival the transport center of SF.
2017-09-29  21:01:58S.F. Express has picked up the shipment
2017-09-29  09:31:02Electronic information has been received

  Najmłodszy wpis z teoretycznie 6.10 pojawił się z 5 dni później
   Przychodzi mi meil ze sklepu 11.10 którego część brzmi   "Dziękujemy za zakupy w GeekBuying! Z przyjemnością informujemy, że paczka dotarła do Twojego kraju. Prosimy o skontaktowanie się z lokalnym urzędem celnym, aby usunąć odprawy celne i podpisać paczkę."
   No ,ok - ale w trakingu nic więcej... Z tego co czytałem UC powinien przysłać list żebym przesłał koszty zakupu z przesyłką więc czekam.
   30.10 Geekbuying pisze że " Z przykrością informujemy, że informujemy nas o terminie płatności podatku. W tym przypadku. a może pomożemy ci zapłacić podatek i zwrócisz nam tę kwotę?  Jeśli się zgodzisz, damy ci link do zapłaty"    Nie znam przypadku przeszukując fora żeby nadawca uiszczał vat.. Vat płaci odbiorca i to po info od UC a ja nic nie mam... W trakingu ani słowa że telefon jest w Polsce i gdzie ? Wer Warszawa czy gdzie indziej?
-  No dobra , może jestem zielony i czegoś nie wiem więc piszę do sklepu " W którym urzędzie celnym jest paczka? W jakim mieście? Track & Trace zapisuje tylko odprawę celną w toku. Urząd celny w Polsce wysyła list do odbiorcy, jeśli chce podatku. Nie otrzymałem takiego listu."
- Odpowiadają mi   "Przepraszamy, firma spedycyjna nie zaktualizowała śledzenia. skontaktujemy się z operatorem, aby zbadać sprawę i zaktualizować ją szybciej
Po zaktualizowaniu firmy wysyłkowej natychmiast poinformujemy Cię o tym. A czy mógłbyś również skontaktować się z lokalnym przewoźnikiem lub klientem w sprawie paczki? Naprawdę mam nadzieję, że dostaniesz paczkę wkrótce, nie żałuję niedogodności"

Do dziś w trakingu nie ma zmian. Potrzebowałem telefonu i kupiłem gdzie indziej . A teraz jak patrzę na chińskie oferty z 11 listopada albo teraz na czarny piątek z europejskich magazynów to się zastanawiam po co mi to było?   A telefon na co stawiacie - dojdzie / niedojdzie?

Edited by Helluin
Dodaj jeszcze pół strony wątku pustych wierszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

SF działa bardzo słabo.. Sam czekam na paczkę, przez ponad tydzień nie było żadnego trackingu, potem coś tam się pojawiło i stanęło, tydzień temu dostałem SMS od SF, że została do mnie nadana paczka, w sumie cała zabawa trwa już ponad 3 tygodnie :P. Na oficjalne pismo z UC też radzę jakoś specjalnie nie czekać... PP ledwo działa, a sam UC także ledwo przędzie i o ile Twoja paczka nie trafiła na WER Zabrze, to możesz być raczej spokojny :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni raz zamawiałem tym rodzajem przesyłki w 07.2017. Zamówiłem ok 15 paczek, każda została oclona na kwotę podaną przez sklep w deklaracji 50$ (sprzęt za ok 350$) Wszystkie przychodziły praktycznie do 12 dnia i firmą kurierską UPS. Po ok 6-9 dniach otrzymywałem maila z polskiego oddziału UPS, że przesyłka dotarła do europejskiego oddziału (Francji) i żeby dalej ruszyła mam opłacić VAT w kwocie 22$, od razu w mailu był odnośnik do płatności. Następnego dnia była zwalniana z urzędu a po dwóch już u mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11/27/2017 o 23:09, IT4Geeks.Polska napisał:

Stawiam piwo ze dojdzie :D

 

Dnia 11/27/2017 o 20:23, Helluin napisał:

Geekbuying był moim pierwszym sklepem z Azji ale te nowinki mi nie wyszły.  27.09 kupiłem telefon . 29 dostałem nr trakingu z SF Express ,   I czekam

2017-10-06  12:40:52Customs clearance in progress
2017-09-30  02:39:56The item has been departure the transport center of SF.
2017-09-30  02:36:54The item has been arrival the transport center of SF.
2017-09-29  21:01:58S.F. Express has picked up the shipment
2017-09-29  09:31:02Electronic information has been received

 

Jeśli płaciłeś paypalem to już otwieraj spór minelo 60 dni, a ty nadal nie masz przesyłki.

Patrzac po historiach z geekbuying, może być tak że paczki nigdy nie dostaniesz.
A spór na paypal dziwnym trafem pozwala na ekspresową naukę jezyka przez support i otwiera wiele możliwości wcześniej "niedostępnych".

Na przyszłość, wybrałeś jeden z najgorszych sklepów z chin, znany z kombinacji supportu, ze ściemniania i sprzedawania towaru którego fizycznie nie posiada.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, wojtekmarchewka napisał:

@PurpleHaze A myślałem że to Gearbest ma ten zaszczytny tytuł :D. Z którym jak na razie nie miałem większych problemów, a głównie tam się zaopatruje.

Kliknij w 1 strone tego watku :P
Byla z nimi akcja przy wprowadzaniu przesylek non vat, bylo cos przy okazji sprzedazy modelu mi5 gdzie ludzie miesiac i dluzej czekali na wysylke. Pamietam tez jakies fest obostrzenia z gwarancja. Ogolnie jakos w mojej swiadomosci ten sklep przestal w ogole istniec w pewnym momencie, jak nie bylo dnia zeby cos nowego nie wyskoczylo.
A co do GB, nie wiem czy geekbuying to nie jest jakis pododdzial GB, to info wymaga weryfikacji, ale cos mi sie takiego obilo o uszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem kupiłem telefon 28 listopada wysyłka DHL ekonomiczna w sklepie mam status wysłane a w DHL 

Shipment information received nie wiem co mam zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wielki problem kupiłem w Geekbuying telefon 28 listopada wysyłka DHL ekonomiczna  i w sklepie mam status wysłane a a w DHL jest status otrzymano informacje o przesyłce nie wiem co mam robić.

Dziś jet 20 grudnia i telefonu nie mam.

Ratujcie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie będzie reakcji to wal przez paypala. To to zawsze działa. Poczekaj jeszcze trochę pewnie odpiszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na przyszłość zapamiętaj - PAYPAL. Z tego co pamiętam bank też ma jakąś ochronę więc w razie czego musisz obczaić jak to w takim przypadku wygląda. Generalnie jak się chińczykowi napiszesz ,że skierujesz sprawę do paypal to od razu chińczyk dostaje skrzydełek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.12.2017 o 11:25, Ferar napisał:

Niestety zapłaciłem kartą bezpośrednio u nich 

Kontaktu sie z supportem sklepu. O ile mnie pamiec nie myli to zapewne w regulaminie jest napisane, ze przesylka/czas dostawy bedzie trwac tyle i tyle.
Jesli ten termin zostal przekroczony, jesli sklep nie odpowiada na twoje tickety (sprawdz czy oni nie maja specjalnego formularza kontaktowego na WWW), maile i inne proby kontaktu.
Idziesz do swojego banku i mowisz, ze chcialbys rozpoczac procedure chargeback w zwiazku z zakupem z wykorzystaniem karty kredytowej.
Tylko opisz cala sytuacje i nie daj sie splawic. Mow ze proby kontaktu zakonczone fiaskiem, ze chcesz skorzystac z przyslugujacej ci ochrony itd. Prawdopodobnie dostaniesz gotowa formatke do wypelnienia, dobrze by bylo zebys mial przy sobie wszelkie mozliwe dowody. Czyli maile bez odpowiedzi, wydruk potwierdzenia zamowienia oraz sciagniecia kasy z kredytowki itd.

Edited by PurpleHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje bardzo za odpowiedzi.

Po przeczytaniu postów na tym forum postanowiłem postraszyć ich bankiem dobrze że mam w Citibanku to kojarzą. No i eureka ruszyli swoje chude d*py dziś widzę coś takiego jak na obrazku.

Jeszcze raz dzięki. Jak coś się dalej posunie to będę informował.

 

paczka.png

Edited by Ferar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem 1.12.2017  w Geekbuying silnik do drona . Dopłaciłem extra za przesyłkę rejestrowaną . Przesyłce został nadany numer z końcówką EE . Niestety chociaż przesyłka rejestrowana ( dodatkowa dopłata ) to nie mogę jej śledzić . Nie ma jej nigdzie i nie wiadomo co się z nią dzieje ?  Pisałem w tej sprawie do Geekbuying ale zero odpowiedzi !

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, bejo napisał:

Zamówiłem 1.12.2017  w Geekbuying silnik do drona . Dopłaciłem extra za przesyłkę rejestrowaną . Przesyłce został nadany numer z końcówką EE . Niestety chociaż przesyłka rejestrowana ( dodatkowa dopłata ) to nie mogę jej śledzić . Nie ma jej nigdzie i nie wiadomo co się z nią dzieje ?  Pisałem w tej sprawie do Geekbuying ale zero odpowiedzi !

To bodajze poczta estonska. Bedzie dlugo szlo jesli mam racje.
Sprawdz numer przesylki tutaj: https://alipaczka.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Zamawiałem u nich laptopa w sobotę (31.03) z wysyłką z niemieckiego magazynu.

w poniedziałek dostałem niedziałający numer trackingowy niby GLS, na alipaczka widoczny jako DHL (DHL otrzymało dane elektroniczne o przesyłce)

Sklep dalej twierdzi, że wysłali GLS a nie DHL :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

chcialem przykupic smartwatcha z geekbuying, dostepny w magazynach EU, zstanawiam sie co wybrac aby uniknac dodatkowych oplat.

* DE warehouse : 159 + wysylka 13.26 Germany-Economy
* IT warehouse:   159 + wysylka 2.71 Italy-DHL
* ES warehouse   159 + wysylka 33.28 Europe-Express

Wzialbym IT bo najtaniej wychodzi ale DHL brzmi troche jak duze ryzyko dodatkowych platnosci.

Poradzicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj pierw dokładnie forum i porządnie pomyśl, bo jeśli wysyłka rzeczywiście jest z europy to niby jakie dodatkowe opłaty masz na myśli? Na każdym kroku kombinowanie i niepotrzebna panika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio musialem dwa razy zaplacic np. 23% VAT przy przesylce z tomtopa (pomimo wysylki paczki z NL)

Edited by visualus

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, visualus napisał:

Ostatnio musialem dwa razy zaplacic np. 23% VAT przy przesylce z tomtopa (pomimo wysylki paczki z NL)

Ale jak to możliwe? Póki co jesteśmy w Unii. To niezgodne z prawem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, latet napisał:

Ale jak to możliwe? Póki co jesteśmy w Unii. To niezgodne z prawem.

Kolega pewnie nowy w zakupach z Chin i nie ogarnia, że post NL to nie jest wysyłka z Holandii, a poczta holenderska. 

Edited by PurpleHaze
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now