Jump to content

Recommended Posts

Witam,

dziwny temat -> mam aero2, ustawiony limit na dane 10gb , a tu nagle po 9 dniach ostrzeżenie o przekroczeniu limitu!! Okazuje się że codziennie aplikacja poczta ponad 1gb danych ściągała! a ja sie dziwiłem co mi tak tel szybko pada.

Ponieważ mam ponad 3 tys. wiadomości których nie chce mi sie już kasować, domyślam się że on codziennie je zaciąga? Co z tym zrobić? Wyłączyłem teraz łączność w tle, ale nie wiem czy mi będzie maila odbierać bez ręcznego sprawdzania? Może w poczcie da się gdzieś to ograniczyć.

Antywirusem skanowałem.

Z góry dziękuje za pomoc.

post-329-13980030864263_thumb.png

Link to post
Share on other sites

U mnie poczta (na gmail) zajmuje Używasz 1,83 GB (12%) z 15 GB

W ciągu miesiąca pobieranie z poczty wynosi ~700KB czyli mało, a mam sprawdzane co 5 minut.

Prawdopodobnie masz coś w ustawieniach nie tak, iż używa Ci aż tak dużo zasobów internetu

Link to post
Share on other sites

Bez przesady, jak pobiera to chyba tylko nagłówki.. A nie wszystkie wiadomości.

Ja mam na Gmailu 7,48GB (49%) i nie pobiera mi kosmicznych wartości.

Sprawdzanie co 5 minut i od początku miesiąca 8,0MB (Pierwszy plan: 6,9MB. W tle: 1,1MB).

Link to post
Share on other sites

Nie porównuj Gmaila gdzie obie aplikacje synchronizują pocztę inaczej, u mnie pobiera wszystko z załącznikami z ostatnich 25 wiadomości ale to i tak są małe wartości daleko mi to takiego zużycia danych.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Spike zobacz jak masz konto dodane w telefonie. Powinno być jako imap nie pop3. Różnica jest taka że pop3 ściąga wiadomości na telefon (działa tak samo jak programy pocztowe na zwykłym komputerze) natomiast imap to tak jakbyś przeglądał pocztę na serwerze w przeglądarce internetowej. Zazwyczaj nie ładują się obrazy i załączniki (można sobie wybrać czy mają się ładować automatycznie czy tylko jak im pozwolisz). Sprawdzić sobie możesz to w ustawienia --> nazwa konta --> ustawienia serwera --> poczta przychodząca.

Jeśli masz jako pop3 to najlepiej usunąć konto i jeszcze raz założyć wybierając po drodze ustawienia zaawansowane gdzie można sobie wybrać rodzaj konta (program porty ustawia sam chyba ze Twój dostawca nie ma ustawień defaultowych wtedy trzeba sie dowiedzieć jakie ma ustawienia na imap i ustawić wszystko ręcznie)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...