art12

Mi Note 2 - Dyskusja ogólna

Recommended Posts

Szkoda, że zniknął szacowany czas ładowania z ekranu blokady...

Plus zniknęły mi powiadomienia z ekranu blokady, np nieodebrane połączenia, tylko na pasku :/

Edited by matt_berninger

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie również poszło update do AO

ma prośbę - mam zakładkę"motywy" MI Themes

sa tam motywy darmowe oraz za minikredyty...

kiedy chcę pobrać motyw darmowy dostaję info:

"wystąpił błąd, spróbuj ponownie" (tak jest od początku posiadania tego telefonu od ok pół roku) - czy te motywy nie są do pobrania ? czy należy w ustawieniach coś uruchomić ? czy należy się gdzieś zalogować aby można było pobierać te motywy ?

Mi note2

A8.0.0

MIUI Global9.6 stabilna

9.6.1.0 OADMIFD

Share this post


Link to post
Share on other sites
u mnie również poszło update do AO
ma prośbę - mam zakładkę"motywy" MI Themes
sa tam motywy darmowe oraz za minikredyty...
kiedy chcę pobrać motyw darmowy dostaję info:
"wystąpił błąd, spróbuj ponownie" (tak jest od początku posiadania tego telefonu od ok pół roku) - czy te motywy nie są do pobrania ? czy należy w ustawieniach coś uruchomić ? czy należy się gdzieś zalogować aby można było pobierać te motywy ?
Mi note2
A8.0.0
MIUI Global9.6 stabilna
9.6.1.0 OADMIFD
O ile pamiętam, to po którejś aktualizacji, jak chciałem pobierać motywy przez apkę Xiaomi, to musiałem zmieniać region. Przełączałem z Polska np. na Indie, przeglądałem motywy, ściągałem, a potem wracałem na Polskę i już.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie macie problemu  z temperaturą przy obecnej pogodzie ? Mam wrażenie że telefon zmniejsza taktowanie procka do mininum. Temp pokazuje 44 stopnie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
O ile pamiętam, to po którejś aktualizacji, jak chciałem pobierać motywy przez apkę Xiaomi, to musiałem zmieniać region. Przełączałem z Polska np. na Indie, przeglądałem motywy, ściągałem, a potem wracałem na Polskę i już.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Wystarczy przełączyć na europejski kraj, który nie jest w UE, np. Norwegia.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Nie macie problemu  z temperaturą przy obecnej pogodzie ? Mam wrażenie że telefon zmniejsza taktowanie procka do mininum. Temp pokazuje 44 stopnie 
Też to zauważyłem. Muli od jakiegoś czasu i chyba faktycznie przez te upały.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Sylwester Nowaczyk napisał:

Wystarczy przełączyć na europejski kraj, który nie jest w UE, np. Norwegia.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Też to zauważyłem. Muli od jakiegoś czasu i chyba faktycznie przez te upały.

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie też jak jest wieksza temperatura telefon robi się ciepły to telefon trochę przymula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie od przesiadki na Miui 10 telefon zaczął robić się cieplejszy. Jak pogram z 10 min w Asphalt 9 to w okolicach aparatu jest już bardzo ciepły.
Przesiadę się jeszcze na inny rom i ocenie to sam.

Wysłane z Mi Note 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, czy jest możliwość, by powiadomienia nie przychodziły przez soundbar? Podczas słuchania muzyki jest to strasznie irytujące.
Dodam, że jeszcze jestem na Miui 9 Eu5e3d21d6d46f0c4acf6b67badcd5e057.jpg

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem ponieważ chcę sprzedać Mi Note 2 i jak mam odłączyć urządzenie od konta xiaomi? Bo nie chcę sytuacji aby osoba która kupi miała problem z brakiem hasła przy np wyczyszczaniu systemu (formatowaniu).

Wystarczy ze wyloguje się z konta Xiaomi na komórce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Azazell napisał:

FR?

 

3 godziny temu, Azazell napisał:

wyczyszczaniu systemu (formatowaniu).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koledzy jak wygląda sprawa z wifi calling w naszym modelu? Nigdzie nie widzę tej funkcji chodzi o sieć Play
Ja mam NJU Mobile i korzystałem przez aplikację Nju wifi calling i działa normalnie.Przetestuj sobie aplikacje ze sklepu Play do wifi calling. Jest ich kilka

Wysłane z Mi Note 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nie bylo, nie wytrzymalem wiec zainstalowalem paczke z neta ;) Jak na razie wszystko ok, jedyne co mi nie dziala to tryb portretowy na glownej kamerze, na frontowej dziala, jeszcze poprobuje na zewnatrz :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dostałem info o aktualizacji :D Pobieramy . Rozmawialem rozniez o wifi calling w play i podobno jezeli telefonu nie ma w ofercie to nie bedzie mialo wifi callingu :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie straszna lipa wszystko się krzaczy i muli jak cholera większość aplikacji się sama zamyka 

 

Trochę się uspokoiło 

Edited by Mintaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, rowniez otrzymalem aktualizacje do MiUi 10 i mam kilka pytan :

- gesty nieobslugiwane przez Mi note 2 (ktos wie jak wlaczyc?)

- na ekranie glownym jak przeciagne do gory to automatycznie wlacza sie chinski browser (ktos wie jak to zmienic / edytowac?)

- brak Mi AI, brak Mi lab

Ogolnie system wydaje sie ze chodzi szybciej, brak problemow z dzialaniem aplikacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia Wed Sep 19 2018 o 08:42, kensla napisał:

Hej, rowniez otrzymalem aktualizacje do MiUi 10 i mam kilka pytan :

- gesty nieobslugiwane przez Mi note 2 (ktos wie jak wlaczyc?)

- na ekranie glownym jak przeciagne do gory to automatycznie wlacza sie chinski browser (ktos wie jak to zmienic / edytowac?)

- brak Mi AI, brak Mi lab

Ogolnie system wydaje sie ze chodzi szybciej, brak problemow z dzialaniem aplikacji.

To ja mam inny wrazenie narazie apki się zamykają z błędem a system zamula mimo 6 GB ramu 

Share this post


Link to post
Share on other sites




- na ekranie glownym jak przeciagne do gory to automatycznie wlacza sie chinski browser (ktos wie jak to zmienic / edytowac?)


To chyba sprawa samego launchera MIUI, bo na Nova tego nie ma.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak zminic domysny blady/biały kolor w motywie przy wybieraniu nr telefonu i np wybieraniu z paska Wifi latarki itd itp

messsenger nie daje sobie rady w ogole z 10... zamyka sie notorycznie sam... :( lipa

Edited by MichałTJE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motywy pokażą się po zmianie regionu np.na Indie. Ale tych konkretnych rzeczy raczej nie zmienisz. Szkoda że nie ma domyślnego czarnego/ciemnego motywu.
Potwierdzam Messenger crashuje okropnie. U mnie nie działają prawidłowo jeszcze powiadomienia np z Tapatalk, Flashscore. Telefon chodzi jakby troszkę szybciej ale mam wrażenie że bateria też szybciej schodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

pionier123 a na Indiach czasem nie instalują się bzdetne apki

Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now