jan1994 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) 19 godzin temu, fortel napisał: Tylko to jest rom global bez roota a urządzenie jest certyfikowane. Wyczytałem że komuś też nagle przestało działać to pomógł reset do ustawień fabrycznych, ale tego nie chciałbym robić Dlaczego ? Nie korzystasz z konta xiaomi i nie masz zrobionej kopii systemu ? Jak masz zrobioną kopię systemu w chmurze to po resecie w ciągu 10 minut przywrócisz ustawienia początkowe. Edytowane 31 Lipca 2017 przez jan1994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fortel Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Konto xiaomi mam ale kopii systemu nie. No nic spróbuję jeszcze raz zainstalować android pay może coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazarencjusz Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Odgrzeję trochę temat. Ja mam taką sytuację, że posiadam najnowszy Global Stable ROM, nie mam odblokowanego bootloadera, mam dodaną kartę, ale Android Pay i tak mi nie działa (na MI5). Ktoś ma podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Płatność hce zaznaczona czy mi pay? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazarencjusz Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 12 minutes ago, bergmen said: Płatność hce zaznaczona czy mi pay? Mam zaznaczoną domyślną. Czytałem, że MiPay robi problemy, czy w tym przypadku domyślna to MiPay i powinienem dać HCE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 powinieneś dać hce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazarencjusz Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 1 minute ago, bergmen said: powinieneś dać hce. Dzięki, jutro będę testował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eragon Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, Lazarencjusz napisał: Dzięki, jutro będę testował. Będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc00 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 mBank na koniec wakacji w końcu umożliwił dodanie kart visa do swojej aplikacji mobilnej - mi5 (miui 7.8.24) i wszystko działa jak trzeba. Niezwykle proste to i wygodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazarencjusz Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Działa, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes20u Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Byłem wczoraj na zakupach w Żabce i chciałem zapłacić za pomocą AP, ale w momencie przykładania telefonu do terminalu wyskakiwał komunikat w stylu: "ta karta jest nieobsługiwana". Zastanawiam się czy to problem z AP (ew. telefonem - choć tego samego dnia wykonałem 2 transakcje bezproblemowo), czy kwestia terminala - nie należał do najnowszych. Jakieś sugestie? (karta Visa, mBank) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cietybadacz Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 @grzes20uPodaj nazwę softu.Uzywasz magisk?Wycofaj zgodę na płatności telefonem w apce mBanku. Usuń kartę z Android pay, odinstaluj apke AP i zainstaluj ponownie i dodaj kartę od nowa. Zezwól na płatności telefonem w apce mBanku. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes20u Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Podaj nazwę softu.Uzywasz magisk?Wycofaj zgodę na płatności telefonem w apce mBanku. Usuń kartę z Android pay, odinstaluj apke AP i zainstaluj ponownie i dodaj kartę od nowa. Zezwól na płatności telefonem w apce mBanku. 7.7.20Nie, SuperSU (nie wiem czemu działa z rootem). Resztę zrobię, jak sprawdzę to jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bennym Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Cześć. Czy Możecie potwierdzić, że AP na nowych miuipolska działa prawidłowo - czy da się płacić powyżej 50 PLN i np. doładować konto w Revolut ? Obecnie siedzę na lineage ze względu na powyższe problemy (nie udało mi się ich rozwiazac)Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domell98 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Korzystam z kilku kart, place powyżej 50 zł wszystko działa na nowej jak i na starej wersji Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bennym Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Zatem spróbuje ponownie na świeżym MIUI. Dzięki za potwierdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangomagic Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Hej Podepnę się pod temat. Na moim MI5 (MIUI 9 xiaomi.eu 7.9.7 rozwojowa) zainstalowałem Magisk, następnie AP i dodałem kartę, aplikacje tmobile bankowe i włączyłem płatności zbliżeniowe, ustawienia nfc z HCE i nie działa... SafetyNet na zielono a ja nie mam pojęcia co może być źle. Jakieś sensowne pomysły? Kupiłem ten model przede wszystkim, żeby korzystać z NFC a od tygodnia męczę się z tym tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes20u Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Hej Podepnę się pod temat.[...] Jakieś sensowne pomysły? Kupiłem ten model przede wszystkim, żeby korzystać z NFC a od tygodnia męczę się z tym tematem.Sprawdź czy AP ma wszystkie wymagane uprawnienia (autostart, NFC, uruchamianie w tle).Jeżeli nie zadziała, to bym sprawdził czy działa przed instalacją Magsika (na czysto, bez dodatków). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ufo Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Hej Podepnę się pod temat. Na moim MI5 (MIUI 9 xiaomi.eu 7.9.7 rozwojowa) zainstalowałem Magisk, następnie AP i dodałem kartę, aplikacje tmobile bankowe i włączyłem płatności zbliżeniowe, ustawienia nfc z HCE i nie działa... SafetyNet na zielono a ja nie mam pojęcia co może być źle. Jakieś sensowne pomysły? Kupiłem ten model przede wszystkim, żeby korzystać z NFC a od tygodnia męczę się z tym tematem.Nic nie musisz dodatkowo instalować i kombinować, bo po instalacji tego romu Xiaomi.eu działa AP.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangomagic Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Przywróciłem kopię w TWRP z chwili przed instalacją Magiska. Wszystko ustawione jak należy a AP nie działa, TMbankowe nie działa. Terminal krzyczy aby przyłożyć inną kartę. Co wciąż może być źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bergmen Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 To nową kartę podepnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otzi Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 U mnie też krzyczało, przełączyłem Mobilny portfel na wbudowany układ i z powrotem i płatność przeszła dopiero po odblokowaniu ekranu kodem/palcem. Teraz wszystkie przechodzą po wybudzeniu.Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stereo0 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Komuś też płatności zbliżeniowe przestały działać w aplikacji Peopay? raczej nie wina romu bo miałem też tak na tym co wcześniej działało. Reinstal apki nie pomgół. Ciągle odrzuca kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tangomagic Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 3 godziny temu, otzi napisał: U mnie też krzyczało, przełączyłem Mobilny portfel na wbudowany układ i z powrotem i płatność przeszła dopiero po odblokowaniu ekranu kodem/palcem. Teraz wszystkie przechodzą po wybudzeniu. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Zastosowałem ten patent i AP działa elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk23 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 mi5s global 8.5 bez roota i odblokowanego bl caly czas krzyczy o braku zabezpieczen ktos cos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4r0lSz Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) @Luk23 Nie ten dział Więcej danych... co krzyczy, jaka appka? Jak masz ustawione:Ustawienia > Więcej > Układ zabezpieczający Ustawienia > Więcej > Dotknij i zapłać Edytowane 27 Września 2017 przez K4r0lSz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk23 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Układ zabezpieczający HCE Dotknij i zapłać - Android pay i nic innego do wyboru nie mam A komunikat zawsze ten sam Na tym urządzeniu nie można korzystać z Android pay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4r0lSz Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 To może ten Global 8.5 nie jest taki oficjalny. Wrzuć zrzut ekranu z Ustawienia>Informacja o telefonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk23 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4r0lSz Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 MIUI 8.5 Beta Global Stable Version V8.5.3.0 MAGMIED for Xiaomi Mi 5s więc coś może jednak nie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk23 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 no cóż jednak stable http://en.miui.com/thread-771444-1-1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uremytoy Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Tylko, że to jest rom dla Mi5s a to jest temat o zwykłej Mi5. Tak więc jeśli masz zwykłą Mi5 najprawdopodobniej wygrałeś zły software, nie od tego telefonu i stąd może te twoje bugi Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Pytanko do płacących telefonem i posiadających Miui Polska. Czy na ostatniej aktualizacji 7.9.21 i magisku nie ma problemów? Ja siedzę na Globalu i coś ostatnio mi nie działa myślę o ucieczce na Miui Polska ? I jeszcze jedno, czy po zainstalowaniu Miui można jakoś zablokować bootloader ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietr Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Telefon z magiskiem bez problemu przechodzi testy safetynet. Więc nie powinno być żadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) @Pietr Chodzi o to że niektórzy mówią że są problemy na niektórych wersjach. Masz Mi5? Edytowane 6 Października 2017 przez Green Oznaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi