123qwe Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Przyszedl dzis Mi5, zamowiony 11.11... Odblokowalem boot, wrzucilem globala, super su i przenioslem dane z RN3... zajefajna sprawa bo przeniosly sie nawet hasla i inne ustawienia progsow. Z bootem troche problemow mialem, poszlo dopiero po aktywacji karsy sim na mi5 i zalogowaniu przez nr tel. Po mailu nie ruszalo w ogole, wywalalo, ze konta roznia sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4R Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Witam, również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 4 minuty temu, B4R napisał: Witam, również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? Pozdrawiam Mój Redmi 3s miał pudełko w folii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mk Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 9 minut temu, B4R napisał: Witam, również dziś otrzymałem swoją paczkę z mi5, oczywiście bez VAT-u. Zamawiany 12.11.2016. Na paczce napisane że wartość 45$ i po naprawie. Mam pytanie odnośnie samego opakowania telefonu. Zamawiając z aliexpress Redmi 3s miałem folie na pudełku na tej natomiast jej nie było. Mieliście podobnie? Pozdrawiam Jak bez folii to pewnie rozpakowali żeby sflashować i masz jakieś syfmiui wgrane. Tak było z moim Redmi 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B4R Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Bawłem się, że może faktycznie dostałem jakiś refubrished albo coś. No nic, lecę teraz zgłębiać tajniki flashowania i wezmę się do roboty asap. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.k Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Rozmowy trwają, będzie dobrze Już jutro mała niespodzianka/konkurs na moim profilu na fejsiku, zapraszam! Do wygrania oczywiście kupony. Poszło bez kodu przez deep flash. Ale gimnastyka była niestety. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polakpotrafi00 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Moja Mi5 tez wczoraj przyszła, niestety z syfMIUI i mam problemy z wgraniem globalaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.k Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 No to unlock bl albo zrob sobie trik z Deep Flash cable. Tylko to nie jest takie proste bardzo a samo flashowanie pół godziny trwało.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.k Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 No to unlock bl albo zrob sobie trik z Deep Flash cable. Tylko to nie jest takie proste bardzo a samo flashowanie pół godziny trwało.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erestor Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Właśnie przyszedł mój Mi5 z geekbuying. Zamówiony 25.11 Odebrany przez DHL 07.12 Dotarł 09.12 Typ przesyłki: DHL bez ubezpieczenia od VAT. Na przesyłce jedynie info "Sample cellphone", brak info o cenie telefonu. Opłata celna: 86 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 11.11 zamówiłem Redmi Note 3 pro – dotarł do mnie 9 grudnia. Oczywiście bez VAT. Nie licząc wgranego syf-MIUI, to wszystko OK. Miał odblokowany BL (ale na wszelki wypadek zablokowałem go ponownie). 11.11 zamówiłem też Mi Max-a – on wciąż nie został wysłany (status "processing..."). w tym przypadku moja cierpliwość zaczyna się kończyć. Na maile nie odpowiadają. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokos91 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam. Większego gówna niż geekbuying jeszcze nie spotkałem. Telefon zamówiony 12 listopada. Wysyłka niby 7-15 dni. Podobno tax included xD Na maile odpisywać nie lubią. W sumie sytuacja byłaby mniej irytująca gdyby nie kłamali z tym czasem dostawy. Mój obecny telefon się sypie i już bym zdążył z 3 razy inny telefon kupić a tak nie wiem czy czekać czy anulować zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 już nie anulujesz... Telefon masz we Francji, za niedługo powinien być u Ciebie. Co zamówiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sound53 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Witam. Osobiście nie przeszkadza mi dłuższe czekanie na telefon bo ceny są bezkonkurencyjne, czy poza długim czasem oczekiwania są jakieś inne problemy, które może teraz napotkaliście? Jeśli będzie wysyłka 100% bez vat to zamawiam od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 1 minutę temu, Sound53 napisał: Witam. Osobiście nie przeszkadza mi dłuższe czekanie na telefon bo ceny są bezkonkurencyjne, czy poza długim czasem oczekiwania są jakieś inne problemy, które może teraz napotkaliście? Jeśli będzie wysyłka 100% bez vat to zamawiam od razu Inny problem - wgrywają syf-MIUI. No, ale dla świadomego użytkownika to w sumie nie jest żaden problem, a przy tym to jest, niestety, powszechna praktyka wielu sprzedawców. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokos91 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 @kyniu zamówiłem taki sam jak ty masz No wiem, że jest we francji.Bardziej mnie zastanawiają dwa wpisy 10/12/2016. Czyżby celni przejęli towar we francji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathow Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 A czym charakteryzuje się syf MIUI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.k Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 NP tym ze masz miui7 i nie znajduje update, ze nie da sie wybrac kraju PL a jak wybierzesz jezyk PL to w ustawieniach widzisz ze jest chinski wybrany. Jak chcesz zrobic reczny update to ciagle jakis blad i bez kombinacji niestety jestes na jakims kulawym sofcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 5 godzin temu, mathow napisał: A czym charakteryzuje się syf MIUI? Przede wszystkim tym, że nikt do końca nie wie, czym. Tzn. moze tam być malware, szpiegi i bóg wie co jeszcze. Poza tym - zwykle (nie zawsze) z tymi syf-systemami są rózne dziwaczne problemy. Np. znajoma miała taki syf-MIUI i SMS-y potrafiły do niej nie dochodzić albo dochodzić z opóźnieniem kilkunastu godzin. Albo telefon niedotykany (leżący na stole) potrafił sam sobie do kogoś (z listy adresowej) zadzwonić. Jak ktoś odebrał, to mógł sobie słuchać, jak sobie gadasz sam do siebie Taka jednak fundamentalna różnica, to że syf-MIUI nie ma żadnych aktualizacji. Reasumując: w ogóle nie ma o czym dyskutować. Syf-MIUI = absolutna konieczność zainstalowania normalnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathow Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Ok, wolałem zapytać czy aby ją też nie mam ale mnie się ładnie zaktualizowało i żadnych problemów nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Pssst, bierzecie TO pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.k Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 A mozna wygrac nagie panienki kapiace sie w dolarach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PurpleHaze Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 @piotr.geekbuying Panie Starszy, jest jakas szansa na powrot wysylki non-vat na telefony? Widzialem w topicu o tv boxie, ze dla niego pojawila sie ta opcja przez SF express. Jak to wyglada z telefonami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Trwają ustalenia z kurierem. jak będzie już coś załatwione to na pewno Was ta informacja nie ominie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmo88 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Do mnie wysłali informacje, że jak zapłacę VAT to mi oddadzą, więc chyba cos znów jest na rzeczy, że się boją o vat Edytowane 12 Grudnia 2016 przez gmo88 Błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmo88 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 W piątek dostałem informację na trackingu, że wysłany został SMS bądź email, ja nic nie dostałem, więc zapytałem na FB chronopostu i dostałem dziś odpowiedź... zaraz piszę do geekbuying, bo już mija miesiąc od zamówienia i do jutra (22 dni robocze) raczej nie dostane telefonu ofc ten mail nie jest mój... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulo300 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Złożyłem zamówienie 14.11 na Redmi 4 Pro z uwzględnieniem przesyłki: EU Priority Mail - Tax included. Długo nie było żadnych wiadomości, więc po moim zapytaniu dostałem informację, że nie mają na stanach i czekają na przesyłkę. Myślę sobie OK. Trudno. W kolejnych dniach przychodzi informacja, że już je mają, ale mają problem z tą opcją wysyłki. Pozostaje mi opcja DHL lub Singapurowska poczta (do wyboru). Wybrałem Singapur bo ciśnienia wielkiego nie mam, aczkolwiek chętnie bym go już miał w ręce. Po czym dostaje znów maila, że uporali się z przesyłką i wyślą jednak pierwotnie zamawianą czyli EU Priority Mail. Upływają kolejne dni, wysyłam zapytania i dowiaduje się, że nie mają na stanach i czekają... Stan na dziś: Payment Confirmed Zaczynam być nerwowy... Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Paulo300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 3 godziny temu, Paulo300 napisał: Witam Złożyłem zamówienie 14.11 na Redmi 4 Pro z uwzględnieniem przesyłki: EU Priority Mail - Tax included. Długo nie było żadnych wiadomości, więc po moim zapytaniu dostałem informację, że nie mają na stanach i czekają na przesyłkę. Myślę sobie OK. Trudno. W kolejnych dniach przychodzi informacja, że już je mają, ale mają problem z tą opcją wysyłki. Pozostaje mi opcja DHL lub Singapurowska poczta (do wyboru). Wybrałem Singapur bo ciśnienia wielkiego nie mam, aczkolwiek chętnie bym go już miał w ręce. Po czym dostaje znów maila, że uporali się z przesyłką i wyślą jednak pierwotnie zamawianą czyli EU Priority Mail. Upływają kolejne dni, wysyłam zapytania i dowiaduje się, że nie mają na stanach i czekają... Stan na dziś: Payment Confirmed Zaczynam być nerwowy... No, to i tak masz ciut lepiej niż ja Bo ja zamówiłlem o 3 dni wcześniej (11.11), a na moje maile odpowiedzieli tylko raz, że "wyślą next week" - to ponad 3 tyg. temu. Tel. nadal "Payment Confirmed" - czyli na bank niewysłany. (Mi Max). Na maile nie odpowiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokos91 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Taką dostałem odpowiedź: Hi dear,This is the customer service representative of geekbuying. Thanks for your order .we are glad to tell you that your package has reached your country .please contact your local custom to clear the customs and sign for your package. otherwise it's on your own charge to pay all the cost if your package is returned or destroyed.if you have any questions, please feel free to contact us. hope you can understand, and thanks for your cooperation.When you receive the package ,please inform us ,thanks again.have a nice day!sincerely, sweety Tracking podaje, że jest dalej we Francji. Tracking kłamie czy te pajace myślą, że zapłace za nich vat(Eu airmail tax included niby było)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 10 minut temu, Kokos91 napisał: Taką dostałem odpowiedź: (...) Tracking podaje, że jest dalej we Francji. Tracking kłamie czy te pajace myślą, że zapłace za nich vat(Eu airmail tax included niby było)? Nie płacisz za nich, tylko za siebie - Ty jesteś importerem. Z kolei sklep zadeklarował zwrócić koszty na podstawie dokumentu z UC co jest w pełni fair. PS. Więcej kultury 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mk Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Trochę jednak racji ma bo opcja wysyłki nazywa się "tax included" a nie "jakoś to będzie". U mnie z drugą paczką prawdopodobnie szykuję się taka sama akcja :/ Date and time Event Supplement Saturday 12/10/2016 11:54 AM Chronopost France Held by customer service for investigations Scan location : Roissy - Paris - FR Comment : Contact with sender or consignee in progress Saturday 12/10/2016 11:54 AM Chronopost France Consignment awaiting payment of Customs duties Scan location : Roissy - Paris - FR Comment : Contact with consignee in progress Friday 12/09/2016 05:52 PM Recipient informed by SMS or email Friday 12/09/2016 05:48 PM Chronopost France Inbound linehaul scan Scan location : TETHYS Tuesday 12/06/2016 02:11 PM Chronopost France Inbound linehaul scan Scan location : Roissy - Paris - FR Sunday 12/04/2016 06:12 PM Outbound linehaul scan Comment : Departure to the finale destination Saturday 11/26/2016 09:13 AM Web Services Shipment ready to be shipped Partner number : GEO/******** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Może być tak, że ileś tam paczek przeszło na tym wałku (telefon po naprawie, wartość $45), a że było tego dużo, to urząd celny we Francji pomyślał "coś jest nie tak". I zaczynają sprawdzać i clić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Każda ovatowana paczka dostanie kasę za vacisko z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmo88 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał: Każda ovatowana paczka dostanie kasę za vacisko z powrotem. dobrze, tylko, że w moim przypadku Chronopost napisał maila do sprzedawcy (podobno) na adres [email protected] (nie wygląda jak mail dużego sklepu), aby ten uiścił opłaty. Jeśli oni tego nie zrobią to paczka prawdopodobnie do nich wróci. Gdy pytałem w Chronoposcie jaka jest wysokość tych opłat to nic nie chcieli odpowiedzieć tylko kierowali do nadawcy. A Geekbuying każe mi zapłacić i mi wtedy oddadzą. Mógłbym to zrobić, ale nie mam jak, bo to nie do mnie skierowali maila o zapłatę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mk Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja również nie dostałem żadnej wiadomości od Chronopost ani od Geekbuying a paczka od kilku dni wisi sobie gdzieś na francuskim cle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się