kowluk Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Dobrze było by mieć odpowiedź również w kwestii gwarancji. Wtedy jak się wyjaśni z tymi wysyłkami bez vat to będzie komplet wiedzy dla przyszłych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 2 godziny temu, cointreau napisał: Faktycznie gwarancja jest pełen rok, ale odnośnie braku gwarancji na płytę główną, to w linku, który podałeś pisze wyraźnie: "motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy". Jak to inaczej można rozumieć? Odpowiedź, którą dostałem te X miesięcy temu to: "If it is man-made caused, we do not warranty the dead screens and mainboards". Zgłosiłem do poprawki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plonez Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Wygląda na to, że wszystko jest tak jak powinno i będzie to teraz bardzo oblegany sklep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawisz Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 chcę kupić mi5 3/64 ale nie widze tej opcji wysyłki 'eu-priority'. wycofali te wysyłke, czy na ten telefon jej nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilge Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 10 minut temu, klawisz napisał: chcę kupić mi5 3/64 ale nie widze tej opcji wysyłki 'eu-priority'. wycofali te wysyłke, czy na ten telefon jej nie ma ? Była, widocznie wycofali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawisz Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 szkoda, mam nadzieje, że jeszcze wprowadzą tę opcje wysyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 WPROWADZĄ, WPROWADZĄ, ALE TRZEBA POCZEKAĆ. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
penetratore Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Proszę o aktualizacje pierwszego posta pod kątem informacji serwisowych i gwarancyjnych, Pene-talk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grego130386 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) @piotr.geekbuying refund na mi5 64Gb czarny ? Jak tylko wróci opcja bezvatowa to zamawiam Edytowane 18 Listopada 2016 przez grego130386 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinetiq Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 chce zaplacic paypalem z podlaczonego do paypala konta, ale ze sklepu przekierowuje mnie na opkno PP jedynie z opcja dodania karty. czy da sie to jakos zmienic? ew zaplata z karty nie powinna robic problemow w razie reklamacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TED Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 1 godzinę temu, kinetiq napisał: chce zaplacic paypalem z podlaczonego do paypala konta, ale ze sklepu przekierowuje mnie na opkno PP jedynie z opcja dodania karty. czy da sie to jakos zmienic? ew zaplata z karty nie powinna robic problemow w razie reklamacji? Nie masz środków na koncie PayPal dlatego każe dodać ci kartę, miałem tak samo ale doszedłem do tego, wpłaciłem kasę na konto PayPal i już to okno nie wyskoczyło tylko zalogowała mnie to konta PayPal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugzer Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak często z reguły zdarza się, że przesyłka zostaje oclona? i Kiedy owe cło się płaci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert107 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 38 minut temu, bugzer napisał: Jak często z reguły zdarza się, że przesyłka zostaje oclona? i Kiedy owe cło się płaci? Na telefony cło wynosi 0% czyli go nie ma, jedyne co może być to VAT 23%. Ostatnimi czasy wpada bardzo często (powiedzmy 70%), bo 500+ sie samo nie opłaci. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugzer Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 4 minuty temu, albert107 napisał: Na telefony cło wynosi 0% czyli go nie ma, jedyne co może być to VAT 23%. Ostatnimi czasy wpada bardzo często (powiedzmy 70%), bo 500+ sie samo nie opłaci. A kupując mi5 nie mam żadnego ubezpieczenia do watu, co ? Dałoby eade np napisac im zeby zanizyli wartosc na paczce zeby w razie czego zaplacic mniejszy vat? Slyszalem ze ktos tak robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam. Chcę kupić w preorderze: http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-4-Pro-3GB-32GB-Smartphone---Black-373908.html cena super jak na wersje czarne i jest niby możliwość za 28zł tej wysyłki eu priority, dzięki czemu na bank nie zapłacę VAT. Telefon ma kilka dobrych poprawek w stosunku do 3 pro. m.in fullhd, fast charge i podświetlenie przycisków na dole. Razem z tą wysyłką wychodzi mi niecałe 690. Czy opłaca się coś takiego zamówić? Co prawda na wysyłkę telefonu będę czekał 11 dni i dodatkowo 15, ale jednak za taki telefon to chyba warto nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Właśnie @piotr.geekbuying - mógłbyś podpytać w GeekBuying jak wygląda sprawa tych numerów listów przewozowych? To są paczki bezpośrednio z Hong Kongu, czy te numery które dostaliśmy DPD... to są już numery paczek które będą wysyłane w europie? I teraz wszystko jedzie do EU razem jedną paczką? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skywalker11 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą. Odpowiedzieli dzisiaj: "We are sorry to tell you that the item you ordered " Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too popular to meet all the demands , we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock next week . please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.We are sorry for the inconvenience caused." Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy. Nie mam zamiaru czekać do świąt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polakpotrafi00 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Mi nadal nie wysłali Mi5 z 12.11 (Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruogiwara Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 3 minuty temu, gmo88 napisał: Czy ktoś zamawiał Redmi 4 Pro i mu jeszcze nie wysłali? Bo z tego co widzę telefon jest już jako preorder, a narazie nie otrzymałem informacji co z moim zamówieniem. Moze ktos juz o to pytał support Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.geekbuying Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 2 godziny temu, Skywalker11 napisał: 11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą. Odpowiedzieli dzisiaj: "We are sorry to tell you that the item you ordered " Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too popular to meet all the demands , we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock next week . please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.We are sorry for the inconvenience caused." Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy. Nie mam zamiaru czekać do świąt... Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. 1 godzinę temu, toruogiwara napisał: Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing. 1 godzinę temu, polakpotrafi00 napisał: Mi nadal nie wysłali Mi5 z 12.11 ( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk U mnie też. szczerze mówiąc taki cebula deal wyszedł, że poczekam sobie kulturalnie na wysyłkę pełny regulaminowy czas 7 dni roboczych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjanoos Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał: Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. Co jeśli płaciło się kartą płatniczą i bank pobrał dodatkowe procenty za przewalutowanie? Np. miałem do zapłaty 230 dolców, a koniec końców wyszło ok 978 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Moja opinia: TEN SKLEP TO DNO I WODOROSTY !!!!!, życzę powodzenia w zakupach po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt. i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności,po wysłaniu kilku e-mail z prośbą o wyjaśnieniu odrzucenia płatności dostałem odpowiedź 18.11.16 ,,3840560 hi,there thank you for your email, please do not send emails so frequently that we could not see it by system. your order 3840560 had been declined. please place a new order by other payment methods,e.g paypal or western union. Sincerely, Sue,, bez komentarza, teraz czekam na zwrot kasy i nigdy więcej nie zrobie zakupów w tym sklepie wysyłka miała być EU Priority Mail - Tax included Edytowane 19 Listopada 2016 przez ketyso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 10 minut temu, ketyso napisał: po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt.(500$) i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności A jaka karta i z jakiego banku? Płaciłeś bezp. czy via PayPal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) karta Visa z PKO BP Edytowane 19 Listopada 2016 przez ketyso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmo88 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 "Dear sir, Thank you for patient waiting. The item you ordered XIAOMI Redmi 4 Pro is for pre-sale that will be available by the end of this month. .the delivery time has been noted in this link : 373908 ,pls check it . We would appreciate if you can wait for it patiently .once it is shipped ,you will receive an email with the tracking number . For any other question ,please feel free to contact us . Have a nice day best regards Silvia" Jak kupowałem to nie było pre-sale, więc lecą w kulki.... Link nie działa, to poprostu tekst o takim kolorze, ogólnie porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 6 godzin temu, ketyso napisał: karta Visa z PKO BP A dla czego obwiniasz sklep? A nie pomyślałałeś że to twój bank odrzucił płatność, sprawdziłeś czy nie masz limitów na karcie jeżeli chodzi o płatności online? Czy nie masz limitu transakcji dziennej? Ja mimo że nie mam blokad ustawionych na stronie internetowej, to przelewając kwoty na ponad 2 tyś poprzez sklepy, każdorazowo muszę dzwonić do banku BZWBK z prośbą o zdjęcie takowej i mam 3h na opłatę inaczej blokada jest znowu aktywna, i tak muszę robić za każdym razem gdy kwota przekracza 2 tysiące złotych, innaczej transakcja jest odrzucona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 nie mam limitów na karcie i transakcja była potwierdzana w banku telefonicznie,a jednak została odrzucona przez sprzedawcę niech sprzedają jak najwięcej,ja tam więcej zakupów nie zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 19.11.16 jest zwrot kasy na kartę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latet Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 42 minuty temu, ketyso napisał: 19.11.16 jest zwrot kasy na kartę Ciekawe, jak bank przewalutowuje przy zwrocie. Nie sądzę, że bez szkody dla klienta. Przyznaj, ile jesteś w plecy? (no chyba, że płaciłeś od źródła w PLN, to pewnie wyszedłeś na zero?). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 zero strat,taka sama kwota wróciła na konto najgorzej ,że telefony były już obiecane a wyszła kicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 innym kupującym chyba już wysłali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Wy jesteście tacy naiwni czy jak? Jeśli przesyłka przychodzi z krajów EU, to nie ma opłat podatkowych i płacimy wyłącznie tyle, ile życzy sobie sprzedawca + przesyłka. Jeśli przesyłka przychodzi z Chin, to opłaty są naliczane (nie licząc tych paczek, które celnicy puszczą). Przecież gdyby te przesyłki trafiały z Chin do jakiegoś kraju UE i później do nas, to ktoś po drodze musi ponieść jakieś koszty (sprzedawca), albo po prostu będzie na zero lub straty, ponieważ w przypadku podniesienia ceny popyt na dany przedmiot spadnie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketyso Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) masz rację,tylko inni sprzedawcy pobierają opłatę ok.20$ za uniknięcia VAT-u,a mi dali darmową wysyłkę bez VAT za wszystkie zakupy i pewnie dlatego się wycofali ze sprzedaży Edytowane 19 Listopada 2016 przez ketyso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wjjw Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania 1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday? 2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowluk Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 5 minut temu, wjjw napisał: Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania 1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday? 2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded? Wstrzymaj się do wtorku bo jak mi nie wyślą to znaczy, że nie mają. Zamówiłem dokładnie taki sam model jak Ty chcesz. We wtorek mija 7 dni roboczych jakie sobie zastrzegają na procesowanie zamówienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się