Skocz do zawartości

Mówiłem, że załatwię? Geekbuying (był) BEZ VAT


piotr.geekbuying

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, cointreau napisał:

Faktycznie gwarancja jest pełen rok, ale odnośnie braku gwarancji na płytę główną, to w linku, który podałeś pisze wyraźnie: "motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy". Jak to inaczej można rozumieć?

 

Odpowiedź, którą dostałem te X miesięcy temu to:

"If it is man-made caused, we do not warranty the dead screens and mainboards". 

Zgłosiłem do poprawki :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kinetiq napisał:

chce zaplacic paypalem z podlaczonego do paypala konta, ale ze sklepu przekierowuje mnie na opkno PP jedynie z opcja dodania karty. czy da sie to jakos zmienic? ew zaplata z karty nie powinna robic problemow w razie reklamacji?

Nie masz środków na koncie PayPal dlatego każe dodać ci kartę, miałem tak samo ale doszedłem do tego, wpłaciłem kasę na konto PayPal i już to okno nie wyskoczyło tylko zalogowała mnie to konta PayPal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, albert107 napisał:

Na telefony cło wynosi 0% czyli go nie ma, jedyne co może być to VAT 23%. Ostatnimi czasy wpada bardzo często (powiedzmy 70%), bo 500+ sie samo nie opłaci.

A kupując mi5 nie mam żadnego ubezpieczenia do watu, co ? Dałoby eade np napisac im zeby zanizyli wartosc na paczce zeby w razie czego zaplacic mniejszy vat? Slyszalem ze ktos tak robil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcę kupić w preorderze:

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Redmi-4-Pro-3GB-32GB-Smartphone---Black-373908.html

cena super jak na wersje czarne i jest niby możliwość za 28zł tej wysyłki eu priority, dzięki czemu na bank nie zapłacę VAT. Telefon ma kilka dobrych poprawek w stosunku do 3 pro. m.in fullhd, fast charge i podświetlenie przycisków na dole. Razem z tą wysyłką wychodzi mi niecałe 690. Czy opłaca się coś takiego zamówić? Co prawda na wysyłkę telefonu będę czekał 11 dni i dodatkowo 15, ale jednak za taki telefon to chyba warto nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie @piotr.geekbuying - mógłbyś podpytać w GeekBuying jak wygląda sprawa tych numerów listów przewozowych? To są paczki bezpośrednio z Hong Kongu, czy te numery które dostaliśmy DPD... to są już numery paczek które będą wysyłane w europie? I teraz wszystko jedzie do EU razem jedną paczką?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą.

Odpowiedzieli dzisiaj:

"We are sorry to tell you that the item you ordered "  Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too  popular to meet all the demands ,

we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock  next week . 
please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.
We are sorry for the inconvenience caused."

 

Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy.

Nie mam zamiaru czekać do świąt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, gmo88 napisał:

Czy ktoś zamawiał Redmi 4 Pro i mu jeszcze nie wysłali? Bo z tego co widzę telefon jest już jako preorder, a narazie nie otrzymałem informacji co z moim zamówieniem. Moze ktos juz o to pytał support

Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Skywalker11 napisał:

11.11 kupiłem Mi Max. Wczoraj napisałem do nich z pytaniem kiedy wyślą.

Odpowiedzieli dzisiaj:

"We are sorry to tell you that the item you ordered "  Xiaomi Max 6.44 Inch FHD 3GB 32GB Smartphone 64bit Qualcomm Snapdragon 650 Hexa " is too  popular to meet all the demands ,

we just need to get them from the factory .it is estimated that it will be in stock  next week . 
please don't worry ,once it is in stock , we will ship it out ASAP. and will send you a message with the tracking number.
We are sorry for the inconvenience caused."

 

Więc prawdopodobnie każę im się walić na ryj i zażądam zwrotu kasy.

Nie mam zamiaru czekać do świąt...

Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. :) 

 

1 godzinę temu, toruogiwara napisał:

Tak. Zamówiłem 12.11 i mam tylko potwierdzoną płatność. Zamówienie jest w fazie Processing.

 

1 godzinę temu, polakpotrafi00 napisał:

Mi nadal nie wysłali Mi5 z 12.11 :((


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie też. :) szczerze mówiąc taki cebula deal wyszedł, że poczekam sobie kulturalnie na wysyłkę pełny regulaminowy czas 7 dni roboczych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, piotr.geekbuying napisał:

Myślę, że powinieneś tak zrobić. Nie było info o żadnych preorderach, opoznieniach itd - daj numer na PW, zwróć się o zwrot kasy. Masz moje pełne wsparcie, szybko to załatwimy. :) 

 

Co jeśli płaciło się kartą płatniczą i bank pobrał dodatkowe procenty za przewalutowanie? Np. miałem do zapłaty 230 dolców, a koniec końców wyszło ok 978 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja opinia: TEN SKLEP TO DNO I WODOROSTY !!!!!,

życzę powodzenia w zakupach

po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt. i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności,po wysłaniu kilku e-mail z prośbą o wyjaśnieniu odrzucenia płatności dostałem odpowiedź 18.11.16 

,,3840560

hi,there
thank you for your email,
please do not send emails so frequently that we could not see it by system.
your order 3840560 had been declined.
please place a new order by other payment methods,e.g paypal or western union.
Sincerely,
Sue,,
 
 
 

bez komentarza,

teraz czekam na zwrot kasy i nigdy więcej nie zrobie zakupów w tym sklepie

 

wysyłka miała być EU Priority Mail - Tax included 

Edytowane przez ketyso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ketyso napisał:

po zakupach w dniu 11.11.16 telefonów w ilości 3szt.(500$) i natychmiastową płatnością kartą kredytową, w dniu 15.11.16 zostałem poinformowany o odrzuceniu mojej płatności

A jaka karta i z jakiego banku? Płaciłeś bezp. czy via PayPal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dear sir,

Thank you for patient waiting.

The item you ordered XIAOMI Redmi 4 Pro    is for pre-sale that will be available by the end of this month.

.the delivery time has been noted in this link   373908  ,pls check it .

We would appreciate if you can wait for it patiently .once it is shipped ,you will receive an email with the tracking number .

For any  other question ,please feel free to contact us .

Have a nice day 

best regards

Silvia"

 

Jak kupowałem to nie było pre-sale, więc lecą w kulki.... Link nie działa, to poprostu tekst o takim kolorze, ogólnie porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ketyso napisał:

karta Visa z PKO BP

 

A dla czego obwiniasz sklep? A nie pomyślałałeś że to twój bank odrzucił płatność, sprawdziłeś czy nie masz limitów na karcie jeżeli chodzi o płatności online? Czy nie masz limitu transakcji dziennej? Ja mimo że nie mam blokad ustawionych na stronie internetowej, to przelewając kwoty na ponad 2 tyś poprzez sklepy, każdorazowo muszę dzwonić do banku BZWBK z prośbą o zdjęcie takowej i mam 3h na opłatę inaczej blokada jest znowu aktywna, i tak muszę robić za każdym razem gdy kwota przekracza 2 tysiące złotych, innaczej transakcja jest odrzucona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy jesteście tacy naiwni czy jak?

Jeśli przesyłka przychodzi z krajów EU, to nie ma opłat podatkowych i płacimy wyłącznie tyle, ile życzy sobie sprzedawca + przesyłka.

Jeśli przesyłka przychodzi z Chin, to opłaty są naliczane (nie licząc tych paczek, które celnicy puszczą).

Przecież gdyby te przesyłki trafiały z Chin do jakiegoś kraju UE i później do nas, to ktoś po drodze musi ponieść jakieś koszty (sprzedawca), albo po prostu będzie na zero lub straty, ponieważ w przypadku podniesienia ceny popyt na dany przedmiot spadnie ;)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania

1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday?

2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wjjw napisał:

Witam. Przymierzam się do kupna xiaomi mi 5s plus w wersji dark grey. Jeszcze wczoraj była opcja dostawy EU priority mail - tax included, dziś już jej nie ma. I w tym miejscu mam 2 pytania

1. Czy jest szansa że opcja ta pojawi się jeszcze przed końcem promocji związanej z black friday?

2. Jako że mieszkam w Polsce muszę wybrać opcje EU priority mail - tax included czy druga opcja też jest dobra SF priority mail - tax inluded?

Wstrzymaj się do wtorku bo jak mi nie wyślą to znaczy, że nie mają. Zamówiłem dokładnie taki sam model jak Ty chcesz. We wtorek mija 7 dni roboczych jakie sobie zastrzegają na procesowanie zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...