Jump to content

Problem z quick charge 3.0 w Mi5.


Soula

Recommended Posts

Witam.

Telefon posiadam od około miesiąca (wersja 3/64, nówka). Od razu po otrzymaniu telefonu zmieniłem system z globala na najnowszy Xiaomi.eu 8.0 w wersji stabilnej i nie mogę narzekać na jakiekolwiek problemy w użytkowaniu. Wszystko działa jak należy, bateria sprawuje się całkiem nieźle (5-6h SoT przy moim trybie korzystania + ładowanie mniej więcej co 24h), telefon nie nagrzewa się. Jedyny problem z Mi5 jaki mam od samego początku i którego nie udało mi się w pełni rozwiązać do tej pory to szybkie ładowanie. Telefon na oryginalnej ładowarce (model MDY-08-EH, zgodny z QC 3.0) i kablu od Xiaomi ładował się około 1:50h (10-100%, z prędkością 1%/1min w najszybszej fazie), podczas gdy użytkownicy tego forum, którzy odpowiedzieli mi na pytanie o czas ładowania w wątku ogólnym, otrzymują wyniki rzędu 1:00-1:10h. Podobne informacje można znaleźć w internecie lub w recenzji Acida na stronie głównej (czysto teoretycznie, Mi5 z wykorzystaniem QC 3.0 powinien ładować się z prędkością 0-80% w około 35min). Ponieważ problem musiał więc leżeć albo w ładowarce, albo w kablu (albo w samym telefonie, lecz ta opcja wydała mi się najmniej prawdopodobna) to postanowiłem zainwestować w inną ładowarkę, zgodną z QC 3.0 i w inny kabel. Wybór padł na ładowarkę firmy Tronsmart (3,6-6,5V=3A, 6,5-9V=2A, 9V-12V=1,5A) i w 3A kabelek od Blitzwolfa. Efekt był taki, że telefon w końcu przyspieszył (0-50% w około 35min i 0-100% w 1:30 max), wciąż nie są to jednak wartości uzyskiwane przez niektórych użytkowników i znacznie odbiegają od tego co zapewniał Qualcomm (0-80% w 35min). Testowałem inne układy ładowarek-kabli, ale praktycznie nic to nie zmienia. Telefon na ładowarce Tronsmartu ładuje się szybciej niż na oryginalnej, ale z mocą nie przekraczającą 15W (cały czas w ten sam sposób w najszybszej fazie, tzn. +/- 6,4V i +/- 2,3A, podczas gdy, z tego co zrozumiałem, technologia QC 3.0 powinna umożliwiać mu przełączanie się na wyższe napięcia). Wyniki, które aktualnie uzyskuję wyglądają mi więc bardziej na QC 2.0... Pytania do was:

1) Jakie uzyskujecie czasy ładowania na waszych Mi5 przy wykorzystaniu QC 3.0?

2) Testował ktoś inne niż oryginalne kable/ ładowarki? Jeżeli tak, napiszcie jakie i czy udało wam się uzyskać z ich wykorzystaniem wyniki zgodne z QC 3.0 (0-80% w +/- 35min).

3) Być może ktoś (@Acid?) miał podobny przypadek i będzie mógł coś zasugerować. Winny w tym wypadku może być software telefonu? (zmiana romu ma jakikolwiek sens?). Hardware? Czy może po prostu pełne wykorzystanie technologii QC 3.0 w Mi5 jest możliwe TYLKO na oryginalnej ładowarce od Xiaomi? (która widocznie jest uszkodzona w tym wypadku).

Link to comment
Share on other sites

To działa rożnie, zależy czy obciążasz telefon jakimiś apkami przy ładowaniu

etc

ale różnica rzeczywiście spora. Może to być ładowarka bo na soft raczej bym nie stawiał. Raczej to tez nie problem telefonu (choć może być) i nie prądu w twoim domu

Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, ciechuu napisał:

Mój Mi5 ładuje się 20-100 % w godzinę. Czytałem, że ładowanie 0-100 % trwa właśnie ok. 1 godz 30 min, więc u Ciebie chyba wszystko ok.

No właśnie nie. Potwierdzeniem tego niech będą chociażby słowa Acida z recenzji Mi5 ze strony głównej:

Cytat

Ładowanie od 0 do 100 procent trwa około 70 minut. Może nie jest to na tyle świetny wynik jaki oczekiwałoby wielu, natomiast sam fakt, że do 80% zdołałem naładować baterię w niewiele ponad pół godziny jest dość imponujący.

I nie jest to odosobniony przypadek. Zapewne większość osób posiadających Mi5 jest w stanie uzyskać takie (lub bardzo zbliżone) wyniki. Z tego co zauważyłem przeglądając zagraniczne strony/fora, podobny problem do mojego może jednak dotyczyć stosunkowo sporej grupy użytkowników, rzecz w tym, że mało kto zdaje sobie z niego sprawę. Telefon ładuje się im szybko (+/- 1:30h, 0-100%), ale nie aż tak jak mógłby, a wręcz powinien (+/- 1:10h, 0-100%). Jest to bardzo łatwe do przegapienia, zwłaszcza o ile ktoś wcześniej nie zainteresuje się tematem szybkiego ładowania i nie zwróci na to uwagi. Kluczowe jest tu określenie czasu naładowania do 80%. Jeżeli jesteście w stanie naładować swojego Mi do tego poziomu w około 35min (nawet zaczynając od +/- 10% baterii) to znaczy, że QC 3.0 działa u was tak jak powinien. Później (po przekroczeniu progu 80%) prędkość ładowania stopniowo i znacznie spada, stąd czasy rzędu 1:10h, a nie np. 50min.

16 godzin temu, Nezumi napisał:

Zazwyczaj podpinam tel na noc, ale średnio 1h-1h 20min, zależnie od poziomu baterii (zazwyczaj ładuję przy 10-20%), ładowarka z Aliex (Segsi) zgodna z QC 3.0, do tego kabel również tej firmy.

A sprawdzałeś może w jakim czasie telefon jest w stanie dobić do tych magicznych 80%? Z jakiego powodu zrezygnowałeś z oryginalnej ładowarki?

14 godzin temu, XiaoRén napisał:

To działa rożnie, zależy czy obciążasz telefon jakimiś apkami przy ładowaniu

etc

ale różnica rzeczywiście spora. Może to być ładowarka bo na soft raczej bym nie stawiał. Raczej to tez nie problem telefonu (choć może być) i nie prądu w twoim domu

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że QC nie jest stabilne i telefony nie będą ładowały się zawsze w identyczny sposób. Dopuszczam różnice wydajności rzędu 10%. Ale ciężko zaakceptować mi wynik 50% w 35min, który odbiega jednak znacznie od tych zewsząd zapowiadanych 80%. Próbowałem ładowania na włączonym i wyłączonym telefonie. Różnice były nieznaczne. Każdorazowo ładowanie przebiega w ten sam sposób, opisany w pierwszym poście. Też celowałem w ładowarkę, ale po zmianie na Tronsmart (i co prawda poprawie, ale nie takiej jaka być powinna), zwątpiłem. No chyba, że QC 3.0 z jakiegoś powodu działa na Mi5 poprawnie tylko na oryginalnej ładowarce od Xiaomi... Dlatego ciekawi mnie czy są na forum osoby, które testowały inne od oryginalnej ładowarki i osiągnęły 70-80% w 35min na zamienniku. No bo jeżeli to nie wina ładowarki to zostaje tylko software/ hardware...

Link to comment
Share on other sites

@Soula

Możliwe że odniosę się do czegoś co było tu już napisane, ale jest tutaj tak wielkie stężenie bzdur, że nie dałem rady przeczytać całego tematu.

Po kolei:

- zmierz sobie normalnie prąd ładowania za pomocą programu ampere, a nie jakieśpomiary typu "1% na 1 minute na oko"

- QC znacznie zwalnia jak dobija do pełna, bo mocne ładowanie jak bateria ma już 90% jest po prostu dla niej szkodliwe

- QC natężenie/napięcie waha się w zależności od m.in. temperatury telefonu - jeśli jest mu za ciepło to nie ładuje tak ostro

- ładowanie 80% w 35 min to bzdura. Ładowanie baterii prądem większym niż jej pojemność jest dla niej szkodliwe  (czyli np. mając baterie 3000mAh nie ładujemy prądem większym niż 3000mA!) więc jak niby miałoby się naładować w troche ponad pół godziny, aż 80%?

U mnie jak telefon jest w miare chłodny (czyli leży sobie spokojnie nie używany, w cieniu oczywiście), to ładuje 2900mA, nie widziałem nigdy więcej. Więc nie ma technicznie możliwości że takim prądem naładuje 80% baterii 3000mAh w 35 min. Nie szukaj problemu na siłe, tam gdzie go nie ma.

Link to comment
Share on other sites

Nie jestem znawcą, więc może mi to ktoś wytłumaczy:

4 minuty temu, wtbn napisał:

U mnie jak telefon jest w miare chłodny (czyli leży sobie spokojnie nie używany, w cieniu oczywiście), to ładuje 2900mA, nie widziałem nigdy więcej. Więc nie ma technicznie możliwości że takim prądem naładuje 80% baterii 3000mAh w 35 min. Nie szukaj problemu na siłe, tam gdzie go nie ma.

Co rozumiesz przez to, że ładuje się prądm 2900 mAh? To nie jest jednostka pojemności? Mi się wydaje, że to tak jakby powiedzieć napełniam butlkę o pojemności 3l wodą o prędkości 2.9l. Nwm, być może się mylę, to ktoś mnie z błedu wyprowadzi.

Link to comment
Share on other sites

Weź przeczytaj jeszcze raz to co ja napisałem i to co Ty napisałeś.

 

Albo dobra, dla innych którzy nie kminią:

Jak bateria ma pojemność 3000mAh, to znaczy że przez godzinę (h) można z niej ciągnąć prąd o natężeniu 3000mA. Albo przez dwie godziny prąd o natężeniu 1500mA. Żeby naładować baterie 3000mAh, trzeba ładować ją przez 3 godziny (h) prądem 1000mA, albo przez godzinę prądem 3000mA. Wszystko oczywiście teoretycznie, bo dochodzą do tego straty, spadek napięcia przy jakimś poziomie rozładowania, zabezpieczenia układu ładowania, niedokładność licznika ładowania, itp.

Edited by wtbn
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Soula napisał:

A sprawdzałeś może w jakim czasie telefon jest w stanie dobić do tych magicznych 80%? Z jakiego powodu zrezygnowałeś z oryginalnej ładowarki?

Po prostu nie chciało mi się bawić w przejściówki :P. Na kablu oryginalnym do 80% dobijam w ok. 40-50min (pi razy drzwi), na kablu od Segsi +-5min (jest dłuższy o 1m).

Link to comment
Share on other sites

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem specjalistą od elektroniki, szybkiego ładowania, ani nawet od telefonów. Jeszcze do niedawna nie miałem na ten temat bladego pojęcia, a i teraz jest ono bardzo nikłe i bazuje tylko na tym co znalazłem w internecie. Dlatego bardzo prawdopodobnym jest, że w pewnych sprawach mogę mylić się i rzeczywiście, palnąć tu i ówdzie jakąś głupotą. Jeżeli by więc tak wyszło i jest tu ktoś kto faktycznie zna się na tym temacie to z góry przepraszam i proszę o poprawienie.

1 godzinę temu, wtbn napisał:

- zmierz sobie normalnie prąd ładowania za pomocą programu ampere, a nie jakieśpomiary typu "1% na 1 minute na oko"

W pierwszym poście zaznaczyłem, że mierzyłem prąd ładowania, a także napięcia. I to zarówno programem 'Ampere' jak i zapewne dokładniejszym, zewnętrznym miernikiem, bezpośrednio na wyjściu ładowarki. 'Ampere' wskazuje 2,8-2,9A i 4,1-4,2V w najszybszej fazie ładowania (co daje nam około 12W). Zewnętrzy miernik sugeruje natomiast 2,3-2,4A i 6,1-6,3V w najszybszej fazie (a więc około 15W). Wszystko to na certyfikowanej przez Qualcomm ładowarce Tronsmart z QC 3.0 i 3A kablu od Blitzwolf (a więc raczej nie można przyczepić się do niskiej jakości zamienników, nie odpowiadających standardom QC 3.0). Przypominam także, że w moim wypadku, oryginalna ładowarka od Xiaomi (oznaczona jako zgodna z QC 3.0) ładuje telefon 1:50h, z natężeniem 1,6A max (wskazania by 'Ampere') oraz, że szybkie ładowanie w standardzie 3.0 polega na takim manipulowaniu napięciami/natężeniami aby dostarczyć do urządzenia maksymalną moc w postaci 18W (podczas najszybszej fazy ładowania oczywiście). I to od tej dostarczonej ilości mocy zależy szybkość ładowania. Nie od samego 'prądu'.

2 godziny temu, wtbn napisał:

- QC znacznie zwalnia jak dobija do pełna, bo mocne ładowanie jak bateria ma już 90% jest po prostu dla niej szkodliwe

Oczywiście, że tak. Spowalnianie zaczyna się już od około 80% naładowania. Wiem o tym, rozumiem to i nigdzie nie próbowałem łączyć zbyt wolnego ładowania dla standardu QC 3.0 mojej Mi5 z tym spowolnieniem (jeżeli to starałeś się zasugerować).

2 godziny temu, wtbn napisał:

- QC natężenie/napięcie waha się w zależności od m.in. temperatury telefonu - jeśli jest mu za ciepło to nie ładuje tak ostro

I znowu - racja, wiem to. Rzecz w tym, że mój telefon nie nagrzewa się do niebotycznych temperatur podczas ładowania (40-41°C max). Poza tym, nie oczekuję powtarzalności i zdaję sobie sprawę, że niekiedy z wielu powodów szybkość ładowania może zostać ograniczona. Nie siedzę codziennie przy telefonie ze stoperem w ręku i nie narzekam, że ładował mi się dzisiaj np. 10 minut dłużej, albo, że tydzień temu zrobił w tym samym czasie o 5% więcej :-). Rzecz w tym, że powtarzalność na poziomie +/- 50% w 35min znacznie odbiega od tych zewsząd zapowiadanych +/- 80% w 35min. I ok, niech nawet te 80% będzie bujdą i naciąganiem wyników przez użytkowników, ale 70% jest już na pewno jak najbardziej możliwe. Mój egzemplarz Mi5 natomiast, z jakiegoś powodu, nie ma szans zbliżyć się obecnie nawet do 60% w tym czasie.

3 godziny temu, wtbn napisał:

- ładowanie 80% w 35 min to bzdura.

Czyli sugerujesz, ze Acid w recenzji Mi5 na stronie głównej miuipolska.pl kłamał? (w poprzednim poście wkleiłem cytat i link). Sugerujesz, że Qualcomm kłamie? (wiem, to tylko zdjęcie, ale w internecie jest pełno podobnych informacji, wystarczy chwilę poszukać i poczytać - chociażby tu - pierwszy z brzegu, trochę już zakurzony artykuł z polskiej strony). Sugerujesz, że np. ta osoba kłamie? (przy okazji znalazłem odpowiedź czy QC 3.0 na Mi5 działa w pełni na innej ładowarce niż oryginalna ;-)). Aha, co do linku z fotą od Qualcomma jeszcze - gdzieś kiedyś czytałem, że użyli oni do określenia wydajności, która widnieje na ww. rysunku baterię o pojemności trochę mniejszej niż 3000mAh (2750 albo 2850mAh). Można więc doliczyć te kilka minut więcej w przypadku Mi5, co i tak da rezultat zdecydowanie lepszy niż osiągi mojego telefonu.

3 godziny temu, wtbn napisał:

U mnie jak telefon jest w miare chłodny (czyli leży sobie spokojnie nie używany, w cieniu oczywiście), to ładuje 2900mA, nie widziałem nigdy więcej. Więc nie ma technicznie możliwości że takim prądem naładuje 80% baterii 3000mAh w 35 min.

Nie ma technicznie możliwości by ładować telefon prądem wyższym niż 3A. Natomiast jest aby naładować baterię prądem do 3A (0- 80%) w około 35min. No chyba, że zakładamy, że napięcie jest stałe i wynosi jakieś 5V max... QC 3.0 umożliwia ładowanie w jednym z zakresów: 3,6-6,5V=3A, 6,5-9V=2A, 9V-12V=1,5A, co teoretycznie daje nam do 18W w najszybszej fazie ładowania. Biorąc pod uwagę prawdopodobnie trochę wyższą pojemność baterii niż ta w rysunkach poglądowych od Qualcomma - powinno nam to umożliwić naładowanie baterii w Mi5 od 0-80% w około 40min (zakładając, że wszystko działa idealnie jak należy, a sam telefon ma dobry dzień).

1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Po prostu nie chciało mi się bawić w przejściówki :P. Na kablu oryginalnym do 80% dobijam w ok. 40-50min (pi razy drzwi), na kablu od Segsi +-5min (jest dłuższy o 1m).

Ok, dzięki za odpowiedź :-P. Czyli wszystko chyba działa mniej więcej tak jak powinno. Nic, w takim razie może wypróbuję jeszcze w przyszłości jakąś alternatywną ładowarkę obsługującą QC 3.0.(jak będę miał okazję). Może akurat źle trafiłem z tym Tronsmartem...

Sorry wszystkich za długość posta :-D.

Link to comment
Share on other sites

Rzucę danymi z mojego telefonu i ładowarki; zaczyna z 6,16v i 2,6A by po chwili lecieć 6,16v 2,4A. Multimetrem sprawdzałem to ten miernik na usb trochę zaniża napięcie także zaczyna od mocy ponad 16W i stabilizuje się gdzieś na 15W. Kabel oryginalny lub 3A Blitzwoolfa, nie ma różnicy większej. Być może bez miernika ładuje się cały czas ok 2,6A, trudno powiedzieć ale tak czy owak, mniej więcej 2% na minutę.

Mam jeszcze jedną ciekawostkę; myślicie że jeśli bateria dobije do 100% to już się nie ładuje? Nic bardziej mylnego... kiedyś zauważyłem że jeszcze przez ponad pół godziny ciągnął z ładowarki 6v 0,07A jeśli dobrze pamiętam. Jak telefon wybudziłem, używałem itp to natężenie znacznie rosło ale wygaszony ciągną te 0,07A, niby nie dużo ale "dopchał" tak wg. miernika jakieś 200-300mAh do baterii.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja dopiero teraz osiągnąłem to co zakłada producent. 

Powerbank Aukey z QC 3.0 (PB-T11) i kabel Aukey Nylon

Od 0 do 80% w 32 minuty.

Ten sam powerbank i oryginalny kabel ponad 10 minut dłużej. Tak samo kabel Aukey i oryginalna ładowarka +10 minut.

Także podstawa to dobre źródło energii i dobry kabel.

Edited by Poohacz79
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

@Poohacz79

Na moim Mi 5 - 3 GB RAM - 64 GB ROM - Biały - Produkcja 2016.07 - Xiaomi.eu 7.2.24 - telefon wyłączony podczas ładowania - ładowarka Xiaomi MDY-08-EH - Przewód USB (oryginalny Xiaomi) o długości 120 cm uzyskałem wyniki:

19:19 - 20%
19:39 - 46%
19:46 - 55%
19:50 - 60%
19:55 - 67%
19:57 - 69%
20:00 - 74%
20:03 - 78%
20:08 - 83%
20:12 - 86%
20:16 - 89%
20:23 - 93%
20:26 - 95% 
20:33 - 97%
20:36 - 98%
20:41 - 99%
20:45  - 100%

Mam jeszcze dwa inne przewody, jeden bardzo krótki (jakiś nieznany mi producent) tak samo jak od Xiaomi bez filtra ferrytowego a drugi Sony długi z filtrem ferrytowym.

Edited by majdan12
Link to comment
Share on other sites

Mam podobny problem, tylko na znacznie większą skalę. Od jakiegoś czasu (problem w tym, że nie wiem od jak dawna) nie działa mi w ogóle QC. Telefon ładuje się kosmicznie długo, a kabel leży tak luźno, że przy najmniejszym poruszeniu telefonem ten już się nie ładuje (jest też problem z podłączeniem go do komputera w tryb przesyłania plików).
Ten program Ampere pokazuje ok. 350-400 mA oraz 3.672 V przy początkowej fazie ładowania. Zupełnie się na tym nie znam, ale po waszych wpisach wnioskuję, że to stanowczo za mało.
Używam oryginalnej ładowarki podpiętej na przejściówce Skross oraz kabla od Blitzwolfa ew. bardzo długiego kabla Hama.
Czego​ to wina? Wejście USB jest zepsute? Jeśli tak, to czy da się to naprawić i jakim kosztem?


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

No przecież nikt nie wie czy w Twoim mieście masz ogarniętych serwisantów. Ja u mnie w mieście (nie w krk, w rodzinnym) bałbym się zostawić zwykły, popularny model do naprawy, bo widziałem jak znajomym potrafili spartolić proste zmiany wyswietlacza itp. Ale może masz kogoś ogarniętego tam. Po prostu z MiCenter masz pewność że oddajesz do kogoś kto wie co robi.

Edited by wtbn
Link to comment
Share on other sites

Jeśli się czujesz na siłach, płytkę od zasilania/ładowania można chyba kupić i sobie samemu wymienić.

edit. No, 80-90zł na allegro. Kwestia tylko przysiąść na 30min.

Edited by wtbn
Link to comment
Share on other sites

Okej, to teraz pytanie z trochę innej beczki. Bo telefon kupiłem mniej niż rok temu. Tylko problem w tym, że sklep, w którym kupowałem (Xiaomi store - xiaomi.com.pl) już nie istnieje. Czy to oznacza, że gwarancja przepadła?
No i jak w ogóle wygląda serwisowanie w MiCenter - door to door, czyli oni podsyłają kuriera i potem odsyłają czy sam muszę zadbać o wysyłkę?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Jak masz gwarancje w xiaomi.com.pl no to wyślij do nich. Nazwe chyba tylko zmienili na aze. Muszą zrealizować gwarancje... Chociaz takie coś może podejsć pod mechaniczne uszkodzenie.

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, LoQ napisał:

Okej, to teraz pytanie z trochę innej beczki. Bo telefon kupiłem mniej niż rok temu. Tylko problem w tym, że sklep, w którym kupowałem (Xiaomi store - xiaomi.com.pl) już nie istnieje. Czy to oznacza, że gwarancja przepadła?
No i jak w ogóle wygląda serwisowanie w MiCenter - door to door, czyli oni podsyłają kuriera i potem odsyłają czy sam muszę zadbać o wysyłkę?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 

xiaomi.com.pl=aze.com.pl, zmienili nazwę przez ABCData. Wysyłkę musisz zorganizować sobie sam.

Link to comment
Share on other sites

@LoQ Jak mi center realizuje naprawę? Micenter to Acid. Kontaktujesz się z nim, wysyłasz do Wrocławia, a pan Feltman naprawia w porządny sposób w swoim mieszkanku twój spsuty sprzęcior. A potem odsyła do ciebie. Tylko jeszcze zapłacić trzeba. Prosta sprawa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Witam,

Mi5 mam od 8 miesięcy. QC3.0 do tej pory działał bez zarzutu... do dzisiaj... bateria ładuje się już 3 godziny. Program Ampere poakzuje zakres 310-800 mA.

Co mogło spowodować awarię? USB nie było używane od czasu ostatniego ładowania. Wgrałem nowy soft, ale nie pomoglo

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, korsarz222 napisał:

QC3.0 do tej pory działał bez zarzutu... do dzisiaj... bateria ładuje się już 3 godziny.

1. Zmień kabel - zobacz czy pomoże, jeśli nie,

2. Zmień ładowarkę - zobacz czy pomoże, jeśli nie,

3. Może być to problem sprzętowy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mam dziwny problem. Podłączam mi5 do ładowania (kabel od blitzwolfa, ładowarka od ugreen qc 3.0) wyskakuje na zablokowanym ekranie kółeczko z informacją o szybkim ładowaniu. Jednak nie osiągam wyników 0-80% w 35 minut. W 30 minut około 60%. Mierzyłem amperomierzem na USB i wskazuje ok. 5,5V 2.7 a

Z tego co wiem qc 3.0 obsługuje 12V, 9V, 5V. Ostatnio natchnęło mnie i sprawdziłem​ w twrp. Amperomierz wskazuje 9V 1.8a. Testowane na różnych romach xiaomi.eu. Próbowałem włączyć tryb samolotowy i oszczędzanie baterii ale to nic nie dawało.

Proszę o pomoc.

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...