Skocz do zawartości

x-sklep.pl


M4hcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich chcących się dowiedzieć coś na temat sklepu Xiaomi "https://x-sklep.pl/"

Zakupiłem tam telefon 31.05.2016 16:17 model Xiaomi Redmi Note 3 16gb. nr zamówienia 6833040

Niestety po kilku miesiącach okazało się że w lampie błyskowej aparatu świeci tylko jedna z dwóch diod (żółta).

Postąpiłem zgodnie z wskazówkami na stronie odnośnie reklamacji tel. spakowałem, wypełniłem formularz reklamacyjny, załączyłem dowód zakupu, gwarancję po czym dnia 13.09.2016r wysłałem kurierem na adres wymieniony na stronie "X-SKLEP.PL, ul. Ks. A. Wąchala 6C, 34-325 Łodygowice" 14.09.2016r. dostałem informację ze sklepu, że paczka dotarła i następnego dnia zostanie przesłana do Rzeszowa na serwis i że reklamacja nie powinna trwać dłużej niż 14 dni. Więc założyłem że reklamacja potrwa ok 14dni roboczych czyli ok 3 tyg. 06.10.2016r. 13:30 dostałem za pośrednictwem portalu "baselinker.com" informacje do mojego zamówienia " Wiadomość Witaj ................., Telefon wrocil do serwisu, z powodu braku możliwości doręczenia Na jaki adres mamy odesłać telefon? (jest on naprawiony) proszę podać tez nr kontaktowy dla kuriera"  Moje zdziwienie było bardzo wielkie ponieważ nikt do mnie nie dzwonił ani nie miałem żadnego awiza tego samego dnia przesłałem 3 informacje za pośrednictwem w/w portalu dot, zamówienia "Witam serdecznie. Wszystkie dane są na zamówieniu jak wyżej" na tym samym portalu jest na samej górze informacja dotycząca adresu na f-VAT oraz adres wysyłki jeśli jest inny niż f-VAT. Dopisałem jeszcze tel kontaktowy z prośbą o kontakt i poprosiłem o podanie adresu na jaki wcześniej Serwis Xiaomi wysłał paczkę. Dziś mamy 25.10.2016r. do tej pory nie dostałem ani telefonu ani odpowiedzi na moje pytania, nikt nie zadzwonił nikt nic nie napisał.

Więc moja opinia na temat tego sklepu jest następująca, nie kupujcie tam nic, nie polecam, sklep jest żałosny, nie odpisują, nie oddzwania, nie oddaje reklamowanego produktu.

Jeśli MIUI Polska jest w stanie coś zadziałać w mojej sprawie, bardzo proszę, jestem na etapie sporządzania pisma z prawnikiem i zamierzam moją sprawę skierować do UOKiK-u.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości - jak kupowałeś tam telefon to mieli już domene x-sklep? Bo z tego co kojarzę, to dopiero ją stworzyli na początku tego miesiąca (października), więc stawiałbym że kupiłeś spod nazwy accessories4you czy tam sklepxiaomi które na forum były już znane.

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie :D i tu się mylisz.

Domena o której piszesz znana również jako „www.xiaomi.com.pl, www.sjcam.com.pl, www.królik24.pl„ jest mi znana i wiem że tam się zakupów nie robi.
Wcześniejsza domena x-sklep.pl znana była jako sklepxiaomi.pl do tej pory po wpisaniu tej domeny zostajesz automatycznie przekierowany na teraźniejszą.

 

Nawiasem mówiąc już nie chodzi o to czy była znana ta firma/sklep ku przestrodze dla innych zostawiłem tego posta. :D
Jak wspominałem wcześniej z zakupem nie miałem najmniejszych problemów. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się niedobrego stało z tym sklepem - kupiłem wcześniej telefon i nie było problemów a teraz - zero odpowiedzi na e-mail ( pisałem już 2x) , brak telefonu do kontaktu, brak informacji o statusie zamówienia - zamówiłem telefon 5 dni temu i cisza -  zresztą sprawdźcie sami opinie . A sklep nie jest na czarnej liście - może trzeba się zastanowić i go tam umieścić.
http://www.ceneo.pl/sklepy/x-sklep.pl-s22006;030f3#scroll=first-review&tab=reviews

Edytowane przez pawelo_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja zamówiłem z przedpłatą 1111zł telefon Xiaomi Redmi Note 4 64GB kolor złoty i przysłali mi zegarek/pasek MiBand2!

Aktualnie od 14.11.2016 czekam na jakąkolwiek odpowiedź z ich strony jak na razie bezskutecznie.

Także nie polecam kupować nic z tym sklepie oraz w pochodnych (accessories4you na allegro) itp. bo może być tak, że będziecie czekać w nieskończoność i tylko nerwy zjecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ja u nich kupowałem dwa telefony jeszcze spod szyldu accessories4you i złego słowa powiedzieć nie mogę. Jeden kupowałem w lutym a drugi w kwietniu albo maju. W obu przypadkach telefony zostały wysłane następnego dnia. Na jednym był już zainstalowany system MiuiPolska na zablokowany bootloader, a na drugim na moją prośbę sprzedawca zostawił chiński system. Odpukać do tej pory telefony działają bez zarzutu i nie było mi na szczęście dane sprawdzać jak realizują gwarancję.

Wysłane z Redmi 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dopiero co  zakupiłem note 4 64gb z tego sklepu. Wszystko git jak na razie.. Zamowilem w czwartek (8.12.2016) przyszedł mi w poniedziałek (12.12.2016).. W paczce było to co powinno.. Ale jak tak teraz tu czytam (bo nie pomyślałem o tym przed zakupem, przyznaje się bez bicia :| ) to mam wątpliwości do tego jak długo on podziala, bądź zgłaszania go na gwarancje, itp. Itd.. Na chwilę obecną śmiga wszystko pięknie lecz wątpliwość pozostała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem REDMI NOTE 3 PRO. Telefon przyszedł, ale się nie chciał nawet włączyć. Jak można wysłać urządzenie bez wcześniejszego sprawdzenia czy działa. Po objawach wyczytałem, że to prawdopodobnie źle wgrane oprogramowanie. Kontaktu ze sklepem nie ma żadnego, kontakt telefoniczny nie podany, na emaile nawet nie odpowiadają. Telefon odesłany na gwarancję, wiem, że paczka została odebrana przez nich 5 grudnia więc okres 14 dni już tuż tuż i nawet nie liczę, że się zmieszczą w tym czasie - zastanawiam się czy w ogóle go odeślą. NIE POLECAM, NIE POLECAM i jeszcze raz NIE POLECAM. Miał ktoś podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Accessories 4 You 

sklepxiaomi.pl

X-sklep.pl

to to samo, Pan Norman Wieja

No i znów jak poprzednio. Poniższy link i ładnych kilka stron wcześniej lektury odnośnie tego sprzedawcy. Kupujcie dalej. Panowie...

 

 

Cytat

 

Dane właściciela sklepu X-sklep.pl

Norman Wieja
Słodka 20B
43-382 Bielsko-Biała
NIP 547-204-65-49

 

cytat z dołu strony bo ciężko się doszukać https://x-sklep.pl/regulamin-sklepu/

Skrzętnie schowane na stronie. Zamiast poprawić swój skill na forum oraz postawą wobec klienta, lepiej zrobić nowy sklep i dalej sobie grać w kulki z "leszczami". Przecież to powinno podchodzić pod kryminał.

Jeżeli ktoś chętny na pozew zbiorowy to jestem za i się na to piszę, bo to już przesada, przesiąść się na inną nazwę i dalej uprawiać ten sam sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może masz rację, troszkę niepotrzebnie się nakręciłem, ale jak wydaje się 1kpln to oczekuję dotrzymania umowy, a nie prosić się, aż łaskawie zechce coś napisać lub oddać pieniądze. Tak wysyłka faktycznie jest, może nie taka ekspresowa jak to pisze. Jeżeli za pierwszym razem się uda to jest ok, ale, reklamacja, ponowny kontakt to już inna historia, wtedy wychodzi szydło z worka, tylko bez skojarzeń mi tu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od prywatnej osoby wystarczy mail do odpowiednich instytucji o nielegalne wprowadzanie do obrotu produktow ktore nie maja oznakowania CE, a takich sprzedawcow na Allegro z wersjami CN jest od cholery. Wystarczy zgloszenie sprawy do UKE oraz IH, mozna tez do US+UKS(telefony z oznakowaniem CE sa stanowczo drozsze wiec traci na tym Panstwo czyli my jesli chodzi o odprowadzenie podatku).

Wystarczy poczytac i nie kupowac takich produktow, bo kupujacy naraza sie na utrate gwarancji jesli tak owego sprzedawce odpowiednie organy zlapia:
https://uokik.gov.pl/faq2.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to ja opisze swoje doświadczenie z ww. sklepem.

Tak jak większości przypadków z zakupem nie było problemu szybka wpłata, szybka wysyłka, schody zaczęły się jak telefon się przestał uruchamiać przesyłka doręczona do serwisu w dniu 03.11.2016r. telefon co prawda udało mi się odzyskać ale dopiero 23.12.2016r. kpina to mało powiedziane.

Oczywiście brak kontaktu mailowego i telefonicznego ale o dziwo udało mi się skontaktować poprzez to forum i kontakt był  całkiem niezły.

Jeszcze jedno a propo gwarancji.

W gwarancji jest zapis że gwarant zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni ale zwrot towaru w ramach gwarancji nastąpi w ciągu 30 dni roboczych.

Czyli reasumując 14 dni + 30 dni roboczych.

Nie będę tu cytował reszty warunków gwarancji bo jest jeszcze kilka dziwnych zapisów ale na stronie x-sklep.pl nie mam mowy nic o 30 dniach roboczych co według mnie jest nie w porządku że taki zapis dopiero jest na karcie gwarancyjnej.

Edytowane przez jarod33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.12.2016 o 15:03, kamiloHan napisał:

M4hcin - możesz dać info jak zakończyła się Twoja historia?

Witam serdecznie kamiloHan.

Moja historia zakończyła się szczęśliwie po prawie dwóch miesiącach.
Telefon do mnie wrócił z serwisu, naprawiony.
Historia jest bardzo zawiła, okazało się że telefon był do mnie wysyłany 3 razy i za każdym razem coś było nie tak w (adresie, telefonie kontaktowym, kurier).
 

Za pierwszym razem, okazało się że kurier próbował mi dostarczyć paczkę na nie właściwy adres, była błędna nazwa ulicy, chcieli to wyjaśnić ale oczywiście serwis  "https://x-sklep.pl/"  nie odpisywał na e-mail a kont. telefonicznego do siebie nie podali.
Za drugim razem. po mimo podania dwóch adresów (dane do f-vat/dane do wysyłki) paczka została wysłana na adres do f-vat gdzie w godzinach pracy kuriera nikogo pod tym adresem nie ma. A mój nr tel. podano 123456789. Najlepsze  było to że kurier zaznaczył dla centrali informację że zostawił awizo a tego nie zrobił.
Za trzecim razem.  musiałem sam zadziałać po prawie dwóch miesiącach dostałem informację jakim kurierem paczka została do mnie wysłana i podano mi nr. listów przewozowych. Zadzwoniłem do centrali kuriera i odkręcałem całą tą co najmniej śmieszną sytuację.

 

Historia była by krótsza i post zamieszczony przeze mnie, pewnie by się nie pojawił, gdyby kontakt ze strony  "https://x-sklep.pl/"  był jak na firmę przystało, co najmniej dobry. Ale niestety tak nie jest :/

 

Jestem w dalszym ciągu zdania że nie polecam i szczerze odradzam jakichkolwiek zakupów w sklepie  "https://x-sklep.pl/" i ich pochodnych nazwach podawanych przez innych użytkowników.

 

Pozdrawiam

M4hcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie telefon dotarł szybko, ale się nie uruchamiał... brak kontaktu meilowego i telefonicznego.

Telefon na gwarancje wysłany i otrzymali go 05.12.2016r.

Udało mi się skontaktować na forum i miał być wysłany tuż po świętach na naprawę. Obecnie mamy 07.01.2017r. i telefon nie został wysłany, a dodatkowo brak kontaktu na forum - ostatnie logowanie Pana to 31 grudnia:)

Co proponujecie? Policja i sprawa w sądzie? Niech sobie chłop pojeździ trochę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rafalt1717 napisał:

Co proponujecie? Policja i sprawa w sądzie? Niech sobie chłop pojeździ trochę?

Przeczytaj mój post powyżej ile czasu ww. firma określa czasu na realizację gwarancji taki masz zapis w karcie gwarancyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj wedle moich wyliczeń sprzedawca ma czas do 02.02.2017 (14 + 30 dni roboczych), jeżeli chodzi o maila czy też info jak telefon pójdzie do serwisu to nigdzie nie mam napisane że ma taki obowiązek.

Sam przeszedłem przez procedurę gwarancyjną o czym pisałem powyżej i nie raz cisnęły mi się na język niecenzuralne słowa.

Nie chce tutaj cwaniakować i żebyś pomyślał że trzymam stronę ww. sklepu ale zgodnie z prawem pozostaje ci tylko czekać, druga sprawa to samo podejście do sprawy właściciela sklepu jest to nic innego jak cwaniactwo i mówiąc krótko ma on kupującego głęboko w du....

Edytowane przez jarod33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest taka ze kontaktujcie sie przez forum, bo inne kanaly kontaktu nie dzialaja.A jak wysylacie to nie na gwarancję tylko z tytulu niezgodności towaru z umowa.
Ja reklamowowalem 3 razy,ale dostałem w koncu nowy lepszy model.Po prawdzie dlatego ze nie wyrobili się z odpowiedzią...

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Przyznam że mnie też już ku...ca bierze na ten sklep. Od tygodnia się próbuje z nimi skontaktować, już błagam żeby dali chociaż odpowiedź tak albo nie i nic. Beznadziejny sklep, nie wyobrażam sobie współpracy z nimi. poczekam jeszcze tydzień jak się nie odezwą to będą szły negatywy na nich po całej sieci. Może ma ktoś do nich nr telefonu?? Już mi się wyczerpały możliwości, żadną formą elektroniczną nie odpisują.

Zdecydowanie odradzam, ja jestem stratny 1000zł przez nich i nie mam żadnych możliwości prawnych żeby je odzyskać, złodzieje i tyle, wykorzystali fakt że prawo jest po ich stronie.

Edytowane przez mily
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.03.2017 o 11:12, mily napisał:

Przyznam że mnie też już ku...ca bierze na ten sklep. Od tygodnia się próbuje z nimi skontaktować, już błagam żeby dali chociaż odpowiedź tak albo nie i nic. Beznadziejny sklep, nie wyobrażam sobie współpracy z nimi. poczekam jeszcze tydzień jak się nie odezwą to będą szły negatywy na nich po całej sieci. Może ma ktoś do nich nr telefonu?? Już mi się wyczerpały możliwości, żadną formą elektroniczną nie odpisują.

Zdecydowanie odradzam, ja jestem stratny 1000zł przez nich i nie mam żadnych możliwości prawnych żeby je odzyskać, złodzieje i tyle, wykorzystali fakt że prawo jest po ich stronie.

1000 zł i machasz ręką? Kto bogatemu zabroni, ale pamiętaj masz w ręku narzędzia w postaci odpowiednich organów od Rzecznika Praw Konsumenta w swoim mieście, po UKE, które zweryfikuje Janusza biznesu pod względem wprowadzania do obrotu chińczyków bez CE, a w ostateczności masz odpowiednie organy ścigania (Policja, Prokuratura).

Czujesz się oszukany, masz ku temu podstawy i dowody - działaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku wszystko zakończyło się pozytywnie. Trwało to trochę, trzeba się pobawić w detektywa i znaleźć kontakt do nich. Na maile nie odpisują, numer telefonu nie jest udostępniany, poprzez baselinker również cisza, tylko odpowiedzi automatyczne. Jedyny kontakt to przez to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
12 godzin temu, Waterloo napisał:

Szukaj kogoś kto kupował za czasów A4Y i na karcie gwarancyjnej jest pieczątka z m.in numerem telefonu u mnie takowa jest aczkolwiek rozmazane dlatego nie pomogę :/ 

Spoko, kolega z Bielska potrzebował bo do Łodygowic jest blisko i chciał dostarczyć telefon osobiście bo po co płacić za kuriera. Niestety właściciel firmy odmówił osobistego dostarczenia zepsutego telefonu na reklamacje i zostaje jedynie wysyłka. Ehh ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam

Mam pytanie o opinie na temat gwarancji udzielanej w tym sklepie X-SKLEP ponieważ sam nie wiem czy warto dać im na gwarancję czy lepiej już samemu coś naprawić?

Czytając opinie o tym sklepie na miuipolska i na np ceneo zobaczyłem sprzeczność dlatego nie wiem co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...