Jenczu Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Dzień dobry. Witam wszystkich forumowiczów Chciałem zmienić swój dotychczasowy telefon Honor 4X na Xiaomi RN3. Szukałem, czytałem czy to dobry wybór. Na wielu stronach srebrny kolor był niedostępny ale znajomy podesłał mi oto taką aukcje -> http://www.geekbuying.com/item/-Spain-Stock-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-5-5-Inch-FHD-3GB-32GB-Smartphone-Qualcomm-Snapdragon-650-Hexa-Core-MIUI-V7-16-0MP-TOUCH-ID---Silvery-White-367630.html Zapytałem się sprzedawcy czy telefon posiada język polski i jak z wysyłka. Sprzedawca odpowiedział,że posiada język polski i że wysyła do 2-5 dni roboczych. Więc zakupiłem RN3 3/32, nastepnie sprzedawca po zakupie odpowiedział, że ta wersja telefonu nie posiada jezyka polskiego i że wysyłka będzie opóźniona tak jak pisze w aukcji... No i niestety ten "zegarek" odmierzający czas co chwile się restartuje Shipping był 2 dni, dzisiaj jest 6 dni... i tak cały czas. Pytanie : 1. Czekać czy rezygnować 2. Jakie są kroki aby zwrócili kase paypal i anulowali kupno. Proszę o wyrozumiałość. Miłego dnia. Michał Edytowane 24 Października 2016 przez Jenczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ja miałem podobnie z wysyłką i pisali mi że nie mają towaru itd. To napisałem że jak nie wyślą to przekazuje sprawę to paypal. Na drugi dzień od mojego e-maila wysłali towar. Trzeba krótko i dobitnie.Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenczu Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 A wiec popisałem z nimi. Najpierw babeczka napisała że niestety wysyłka opóźni się do 12dni i czy poczekam, oczywiście dołożą gratisy Pomyślałem sobie poczekać 12 dni później 12 dni będzie szło... Odpuściłem. Napisałem,że proszę o anulacje kupna i zwrot pieniązków. Odpisali mi : Hi there, Thank you for your email, we would cancel your order as you requested, and our manger would refund within 48 business hours, hope there is a change we can do business again, we would serve you better on that time, Sincerely, Nancy Kasę już mam na koncie, także tyle fajnie. Aktualnie celuje tutaj -> http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_308823.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Z gearbest nie miałem nigdy problemu. Szybko wysyłają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi