GosiaSK Posted January 12, 2018 Share Posted January 12, 2018 (edited) Najpierw spróbowałam go zwyczajnie wyłączyć i włączyć z powrotem. Przy okazji przeczyściłam gruntownie wszystkie elementy (szczotki, wnętrze, kółka, sensory). Przejechał 17 m kw. i zaczął znowu o error 10. No więc wytrzepanie pojemnika i reset [przytrzymać Home+reset] kilka razy bo gdzieś napisali, że powinien się odezwać «Return to initial factory settings» (nie było tego komunikatu). Ponowne połączenie z WiFi, rozruch i znowu error 10, teraz już właściwie co chwilę niemal od razu po wyjeździe z bazy. EDIT: Z tyłu po jednej stronie jest głośnik a po drugiej coś co wygląda jak...filtr? Czy ktoś ma pojęcie czy za pojemnikiem z filtrem HEPA->'komora' za kratką to jakoś się łączy dalej? Edited January 12, 2018 by GosiaSK dodanie tekstu Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted January 12, 2018 Share Posted January 12, 2018 12 strona instrukcji mówi o resetowaniu do fabrycznych https://files.xiaomi-mi.com/files/vacuum_cleaner/vacuum_cleaner-EN.pdf a jaki firmware masz zainstalowany? Może tu jest problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GosiaSK Posted January 12, 2018 Share Posted January 12, 2018 Firmware 3.3.9_003094 (up to date) Dzięki za instrukcję w ludzkim języku. Będę jeszcze próbować go resetować tak żeby uzyskać wiadomość «Return to initial factory settings» i sprawdzę czy jakimś cudem coś się nie przedostało za kasetkę z filtrem i dotarło dalej w wylot powietrza z tyłu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yayo1 Posted January 12, 2018 Share Posted January 12, 2018 1 hour ago, GosiaSK said: Firmware 3.3.9_003094 (up to date) Dzięki za instrukcję w ludzkim języku. Będę jeszcze próbować go resetować tak żeby uzyskać wiadomość «Return to initial factory settings» i sprawdzę czy jakimś cudem coś się nie przedostało za kasetkę z filtrem i dotarło dalej w wylot powietrza z tyłu. Daj znać jak będzie po wszystkim. Na moje oko to za krótko może się reset trzymał i nie zresetował skoro nie było komunikatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abc00 Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 (edited) Jak Cię tak ciekawi to przejrzyj wstecz ten temat i się pewno dowiesz (istnieje również możliwość jego przeszukania, która znacznie skróci twój czas i mękę). Edited January 14, 2018 by abc00 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vip Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 skróci twój czas i mękę).I naszą. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GosiaSK Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 I to koniec przygód. Udało się zresetować firmware ale to nic nie dało więc nastąpiła rozbiórka odkurzacza. Dolna obudowa + zderzak tylni - i tak, na końcowy filtr dostały się kawałki żwirku (dzięki kotki!), które wywoływały komunikat o zapchanym filtrze. Odkurzacz radzi sobie ze żwirkiem ogólnie bardzo dobrze, radził sobie w końcu przez 3+ miesięcy, tylko albo miałam pecha albo wjechał w wielką kupkę żwirku. Dla zainteresowanych film gdzie jakiś pan rozkłada cały odkurzacz na części (pro tip, bo nie ma tego na filmie, do ściągnięcia tylnego zderzaka trzeba odkręcić 5 śrub, nie tylko 3, które pierwsze widać): 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akslow Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 37 minut temu, GosiaSK napisał: I to koniec przygód. Udało się zresetować firmware ale to nic nie dało więc nastąpiła rozbiórka odkurzacza. Dolna obudowa + zderzak tylni - i tak, na końcowy filtr dostały się kawałki żwirku (dzięki kotki!), które wywoływały komunikat o zapchanym filtrze. Odkurzacz radzi sobie ze żwirkiem ogólnie bardzo dobrze, radził sobie w końcu przez 3+ miesięcy, tylko albo miałam pecha albo wjechał w wielką kupkę żwirku. Dla zainteresowanych film gdzie jakiś pan rozkłada cały odkurzacz na części (pro tip, bo nie ma tego na filmie, do ściągnięcia tylnego zderzaka trzeba odkręcić 5 śrub, nie tylko 3, które pierwsze widać): W jaki sposób on przeszedł przez filtr w pojemniku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GosiaSK Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Ha, chciałabym wiedzieć. Przez filtr nie mogła, był cały, musiało pominąć kasetkę jakoś - chociaż obmacałam wszystko i nie widać uszkodzeń/zagięć/czegokolwiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk2 Posted January 15, 2018 Share Posted January 15, 2018 (edited) zaktualizowalem apke do 5.0.28 szalu nie ma Edited January 15, 2018 by esk2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
olgierd.kiewlicz Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Kupiłem sobie ten odkurzacz w Chinach. Do transportu musiałem zdemontować baterię więc ją odłączyłem. W domu po podłączeniu baterii wystąpił problem. Odkurzacz mówi "battery is abnormal" i się wyłącza. To samo mówi bez baterii. Oczywiście wszystko to przy podłączeniu do stacji dokującej. Bez stacji jest całkowicie głucho. Tak jakby nie widział tej baterii włożonej. Co można by spróbować zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pozor Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Zmierzyć na początek napięcie akumulatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olgierd.kiewlicz Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Zmierzyłem. Na czerwonym kablu mam 14,7V na białym i żółtym 0. Czarny to masa? Do niej mierze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolshoiboze Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Czy jest jakiś sposób, aby odkurzacz cały czas nie przebywał w stacji dokującej, żeby był aktywny? Po odsunięciu od stacji przechodzi w stan uśpienia, a po jakimś czasie w tryb offline co uniemożliwia sprzątanie z założonym np. dziennym harmonogramem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abc00 Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Było na forum coś w sumie podobnego - chyba najprościej zastosować "smart gniazdko" (ściślej: Mi Smart WiFi Socket ZigBee Version) lub "smart listwę" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawronnek Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Dokładnie jak kolega wyżej, mam tak u siebie, odkurzacz podłączony do gniazdka wifi, sprząta 3 razy w tygodniu, gniazdko włącza zasilanie godzinę przed uruchomieniem odkurzacza i wyłącza godzinę po skończeniu.Redmi Note 4X Link to comment Share on other sites More sharing options...
bpiq Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Smart gniazdko - ok. 2W mocy pobiera i używa wifi. Odkurzacz - myślę, że w stanie czuwania ma podobne zużycie energii i używa wifi. Oszczędność jest "w prądzie" czy w tym "żeby mi wifi nie siało po domu" ? Ktoś z kolegów pomierzył ile (po naładowaniu odkurzacza) w stanie czuwania układ odkurzacz/zasilacz pobierają prądu? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawronnek Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Tu nie chodzi o oszczędności, przynajmniej w moim przypadku, odkurzam 2-3 razy w tygodniu, nie widzę w tym sensu, żeby się odkurzacz cały czas ładował do 100%. Po naładowaniu i odłączeniu go na 2 dni traci około 25%. Po odkurzeniu i pozostawieniu go na 2 godziny w stanie ładowania, osiąga 100%.Redmi Note 4X Link to comment Share on other sites More sharing options...
bpiq Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Czyli dziennie traci jakieś 650 mAh bo cała bateria ma 5200 mAh. Z czystej ciekawości można by sprawdzić ile razy i na jak długo się włącza w ciągu doby żeby doładować baterię? Myślę, że moce pobierane przez ładowarkę będą tak małe, że "byle czym" (mam tu na myśli proste mierniki zużycia energii typu gniazdko Edimax SP-2101W) tego nie zmierzymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Ciekawe jak to wplynie na baterie, bo po pierwszym pelnym ladowaniu byla informacja by zachowac dluzsza zywotnosc baterii nie odlaczac stacji od gniazdka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klechu Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 ^^^ a może to kłamstwo aby nie było narzekania że nie można włączyć sprzątania bo nie ma (jest pusta bateria) połączenia Sent from my SM-G930F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawronnek Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Bateria jak bateria, we wszystkich urządzeniach zalecają odłączanie od ładowarki po naładowaniu, więc czemu tu miałoby być inaczej.Redmi Note 4X Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Nie wiem dlaczego, napisalem tylko co zaleca producent i jaki komunikat wypluwa w aplikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawronnek Posted January 18, 2018 Share Posted January 18, 2018 Wiem, wyświetla zawsze po naładowaniu do 100%. Dla ciekawych, co prawda nie miernik, ale gniazdko ścienne Aqary pokazuje po naładowaniu stałe zużycie 3W, przy ładowaniu od 36-42W.Redmi Note 4X Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Ma ktoś porównanie V1 do V2 jak oba radzą sobie na włochatych dywanach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arthuryankovski Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 V1 sobie nie radzi.Wysłane z 1+3t & Tapatalk PRO Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzych21 Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Witam Może któryś z forumowiczów spotkał z takim zachowaniem robota v1 a mianowicie podczas odkurzania nagle stanął w miejscu rozładowany (aplikacja pokazywała jeszcze 68 % baterii) sprzątał raptem 10 min , przyłożyłem go do stacji dokującej i zaczął migać na czerwono i mówić o błędzie ''error 13" poniżej dodaje link /filmik gdzie takie zachowanie jest nagrane i cały komunikat , następnie po jednym dniu dioda czerwona zniknęła a pojawił się komunikat w aplikacji o problemie z ładowaniem i przetarciu styków .Dzisiaj jeżeli robota fizycznie przysunę do stacji to mam go w aplikacji i widzi wifi ale tylko przez moment 2 min i pada .Proszę o jakieś porady co z tym problemem zrobić , mi robot oczywiście na gwarancji zakupiony w gearbest przez paypal . A najdziwniejsze to że to był jego 5 wyjazd na sprzątanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudin Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Czysciles styki odkurzacza i stacji? Zrobiłbym tez reset do fabrycznych ustawień. Obawiam się ze cos moze byc z baterią nie tak ale trzymam kciuki, ze reset pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baryla Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 19 godzin temu, ivan161 napisał: Ma ktoś porównanie V1 do V2 jak oba radzą sobie na włochatych dywanach? Zdefiniuj włochaty dywan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzych21 Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 20 godzin temu, rudin napisał: Czysciles styki odkurzacza i stacji? Zrobiłbym tez reset do fabrycznych ustawień. Obawiam się ze cos moze byc z baterią nie tak ale trzymam kciuki, ze reset pomoże. Witaj Tak reset był robiony kilka razy , styki też czyściłem .Napisze jutro do gearbest o tym problemie i jeżeli pozwolą rozkręcić robota to sprawdzę napięcie baterii Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 Dnia 21.01.2018 o 19:32, krzych21 napisał: Witam Może któryś z forumowiczów spotkał z takim zachowaniem robota v1 a mianowicie podczas odkurzania nagle stanął w miejscu rozładowany (aplikacja pokazywała jeszcze 68 % baterii) sprzątał raptem 10 min , przyłożyłem go do stacji dokującej i zaczął migać na czerwono i mówić o błędzie ''error 13" poniżej dodaje link /filmik gdzie takie zachowanie jest nagrane i cały komunikat , następnie po jednym dniu dioda czerwona zniknęła a pojawił się komunikat w aplikacji o problemie z ładowaniem i przetarciu styków .Dzisiaj jeżeli robota fizycznie przysunę do stacji to mam go w aplikacji i widzi wifi ale tylko przez moment 2 min i pada .Proszę o jakieś porady co z tym problemem zrobić , mi robot oczywiście na gwarancji zakupiony w gearbest przez paypal . A najdziwniejsze to że to był jego 5 wyjazd na sprzątanie Z tego co piszesz wszystko wskazuje na uszkodzoną baterie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudin Posted January 22, 2018 Share Posted January 22, 2018 3 godziny temu, krzych21 napisał: Witaj Tak reset był robiony kilka razy , styki też czyściłem .Napisze jutro do gearbest o tym problemie i jeżeli pozwolą rozkręcić robota to sprawdzę napięcie baterii Czyli pewnie bateria Wydaje mi się, że parę stron wcześniej ktoś też pisał o problemie, który mógł wskazywać na coś z baterią (robot po kilku chwilach odskakiwał od stacji). Może uda się dowiedzieć, czy ten ktoś np znalazł w Polsce jakieś sensowne ogniwa lub zamienniki. Daj też znać jak gearbest podszedł do tematu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
srutututu Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Hej, mam pytanie - niestety nie wiem czy już było, czy nie doczytałem.... Czy wasze robociki V1 jeżdżą raz po obszarze który odkurzają, czy też dwa razy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_pb Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Generalnie raz, aczkolwiek jak robiłem test i puszczałem go w wiatrołapie, to jechał x2, więc wychodzi na to, że zależy to od wielkości pomieszczenia. Ale jak to wygląda w szczegółach to nie wiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
geforc Posted January 23, 2018 Share Posted January 23, 2018 Panowie nadejszła wiekopomna chwila, muszę coś wybrać do końca tygodnia, w zasadzie w głowie mam już wybór, tylko pytanie do was. Jeśli NIE POTRZEBUJĘ mopowania, to v2 jest dużo lepszy od v1? jest lepszy tyle o ile jest droższy? czy spokojnie kupić tańszą, też świetną wersję? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now