RafalosPL Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Dnia 19.03.2019 o 09:43, RafalosPL napisał: Nadal mam problem z aktualizacją robota. Niby wszystko sie aktualizuje, zakonczy aktualizację a w aplikacji nadal widnieje stara wersja i informacja o nowej wersji oprogramowania do instalacji. Robot V1, miał ktoś podobny problem? Reset do ustawien fabrycznych, reinstall aplikacji... nic nie daje Edit: przy próbie aktualizacji bez robota w "bazie" wywala komunikat żeby naładować do przynajmniej 20% (chyba). Tylko że on jest w pełni naładowany Więc... kilkanaście prób aktualizacji, resetowania, instalowania aplikacji na nowo, formatowania odkurzacza do ustawień fabrycznych aktualizacja się powiodła. Uff Na innym forum kilka osób miało ten sam problem. Zobaczę jak mu teraz pójdzie sprzątanie, mam nadzieję że nie postanowi sobie znowu "odpuścić" kuchni (aaa nie chce mi się, nie wjeżdżam) i omijać przeszkód które nie istnieją. W innym wypadku serwis, będę informował jak coś będzie się działo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted March 23, 2019 Share Posted March 23, 2019 @raven66 ad vocem w chargeback'u nie żadnego ubezpieczyciela, jeżeli nie masz o czymś pojęcia to lepiej przemilczeć niż pisać, bo później ktoś powtórzy takie bzdury. Ludzik zgłasza wystawcy karty (czyli bank a nie MC/V czy jakiś wyimaginowany ubezpieczyciel) wniosek, ten (wiedząc który to system kartowy) po uzyskaniu kompletu wymaganych przez acquirer'a weryfikuje, a następnie tłumaczy i przekazuje reklamację. Jeżeli zostanie uznana za zasadną można odzyskać część lub całość kwoty transakcji. Oczywiście emitent (czyli wystawca karty) może określić procedurę składania reklamacji (wniosku o chargeback) oraz okres, w trakcie którego obsłuży (jako pośrednik) złożony wniosek, i tyle. Jak ze wszystkim mogą się zdarzyć opóźnienia (wystarczy, że któryś z uczestników owego procesu przeciągnie termin), ale każdy emitent ma chargeback "w ofercie" - a że często na stronie banku nie ma wzmianki? podyktowane jest tym, że nikt wystawcy nie zwraca kasy za obsługę zgłoszenia (weryfikacja zasadności, przetłumaczenie dokumentów, ustalenia z acquirer'em - często poganianie go itp) - więc każdy chce przyoszczędzić. To powinno plus/minus wyjaśnić, że najlepszą kartę wydaje.... marketing szeptany Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzech1991 Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Ja właśnie korzystam z chargebacku na aliexpress, sam proces rozpoczęcia zgłoszenia trwa ok. 20 dni. Jak się rozpocznie, to aliexpress przesyła informację, że dostali zgłoszenie. Z kolei wystawca karty ma 48 dni na wyjaśnienia od sprzedawcy. Jak ktoś jest zainteresowany to mogę dać znać jak się potoczy. Przy czym, na podstawie mojej sytuacji mogę powiedzieć, że jakakolwiek chińska gwarancja jest nic nie warta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven66 Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 21 godzin temu, jaq71 napisał: @raven66 ad vocem w chargeback'u nie żadnego ubezpieczyciela, jeżeli nie masz o czymś pojęcia to lepiej przemilczeć niż pisać, bo później ktoś powtórzy takie bzdury. To nie ja w pierwotnym poście pisałem o ubezpieczycielu. Gość który się potem czepiał to napisał. Więc warto też czytać ze zrozumieniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 @raven66 Odnosiłem się do Twojej wypowiedzi, może zacytuję Twoje pełne zdanie, bez żadnych zmian - "Co do meritum, owszem, ubezpieczycielem jest VISA/Mastercard, tylko że po drodze jest jeszcze bank. I niektóre banki (czy też ich pracownicy) robią wszystko, aby maksymalnie zniechęcić do takiej formy reklamacji." I żebyś zaklinał rzeczywistość na wszelakie sposoby, to i tak to są Twoje słowa. Reasumując - warto wiedzieć (i rozumieć) o czym się pisze/odpowiada. @grzech1991 jak zakończysz ów proces, to opisz krótko temat, część z nas tam kupuje swoje odkurzacze i pewnie będzie przydatne Link to comment Share on other sites More sharing options...
darth65 Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Zostawiacie odkurzacz włączony na stand-by na noc ? Czy odłączacie stacje dokującą z prądu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuku1786 Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Od 1,5 roku cały czas stoi pod prądem. Na razie nie zauważyłem żadnych spadków wydajności baterii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gawronnek Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Też około 1,5 roku mam go podłączony do inteligentnego gniazdka, zasilanie się włącza godzinę przed i wyłącza 2 godziny po odkurzaniu, odkurza się 3 razy w tygodniu, też nie widzę jakichś większych zmian w akumulatorze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_pb Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Pytanie off-topic i z nieco innej beczki. Szukam kosiarki Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii? Wpadła mi w oko Worx Landroid S500. Nada się? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 8 godzin temu, darth65 napisał: Zostawiacie odkurzacz włączony na stand-by na noc ? Czy odłączacie stacje dokującą z prądu? nie ma się co cackać,jak kiedyś padnie bateria(a kiedyś padnie) to wymienisz i tyle,proces wymiany jest bardzo łatwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oat1 Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Wprowadzają nowy model roborocka Tutaj trochę więcej informacji o nim https://rootblog.pl/odkurzacz-xiaomi-roborock-t6-trafil-na-platforme-crowdfundingowa/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 2 godziny temu, oat1 napisał: temat o nowym roborocku już jest tutaj https://miuipolska.pl/forum/topic/42096-xiaomi-roborock-t6-vacuum-najnowszy-model-odkurzacza-trafił-na-platformę-crowdfundingową/?tab=comments#comment-497718 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oat1 Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Znalazłem ciekawy błąd. Po wczorajszej aktualizacji aplikacji Mi Home do Xiaomi Home, można już wybrać w ustawieniach region "Polska" . Niestety po zmianie na "Polska" nie mogę podłączyć odkurzacza w wersji europejskiej, gdyż twierdzi że wybrany region to Singapur. Po wybraniu Regionu "Niemcy" takowy problem nie występuje. Też tak macie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 ktora wersja mi home? nawet jak bedzie region polska to i tak bedzie obslugiwany przez serwer europa (niemcy). tak teraz wiele regionow dziala, realnie jest tylko 6 serwerow api - chiny, singapur, indie, usa, rosja i niemcy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_pb Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Ja mam wersję Chińską (chyba) i u mnie działa na ustawieniach Polska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oat1 Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 (edited) Wersja 5.5.5 Edited March 27, 2019 by oat1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 A skąd Ty taką wersję masz? Ja mam 5.5.0 i z tego co widzę to jest to aktualna wersja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Jest w sklep Play Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Hihi to chyba masz chiński sklep. A tak serio to u mnie najnowszą wersją jest 5.5.0 . Może były jakieś błędy i ją wycofali ze sklepu lub udostępniają ją pulami żeby serwerów nie zajechać.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 {"machineCode":"de","countryCode":"PL","name":"Polska"} wedlug configa region polska powinien podlaczac pod serwer niemiecki (europa). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 @quiet Mi Home na Play'u "z teraz" ps. chyba wolę ten chiński shopik Link to comment Share on other sites More sharing options...
oat1 Posted March 27, 2019 Share Posted March 27, 2019 Dostałem oficjalna aktualizacje przez sklep Play . Widocznie partiami wypuszczają Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomi3355 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Witajcie, czy odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum Cleaner da się używać kompletnie bez aplikacji i będzie dobrze sprzątał całe mieszkanie? Powód to brak wifi w domu. Druga kwestia Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum Cleaner vs xiaomi 2 roznica sie tylko tym, ze ten drugi ma też mopowanie, reszta to samo? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaq71 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 a) tak, przycisk na obudowie i odkurza wszystko (ograniczasz drzwiami lub taśma magnetyczną lub wyłącznikiem na obudowie) b) mop i wirtualne ściany w ver 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atlantis2 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 20 godzin temu, Tomi3355 napisał: Witajcie, czy odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum Cleaner da się używać kompletnie bez aplikacji i będzie dobrze sprzątał całe mieszkanie? Powód to brak wifi w domu. Druga kwestia Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum Cleaner vs xiaomi 2 roznica sie tylko tym, ze ten drugi ma też mopowanie, reszta to samo? Pozdrawiam Witam, Tak, ale oprócz tego co napisał jaq71, to nie będziesz mógł zmienić siły ssania - domyślnie jest tryb "Balanced", który jest kompromisem pomiędzy siłą ssania, a hałasem. Poza tym są jeszcze tryby "Quiet", "Max" oraz "Turbo". W przypadku Roborock S50 nie skorzystasz też z trybu "Mop" - mop to tylko zbiornik z wodą, więc niby ruszy nawet przy zwykłym odkurzaniu, ale zauważyłem, że w trybie "Mop" odkurzacz zmniejsza siłę ssania do minimum oraz gęściej jeździ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qubap Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 (edited) 3 godziny temu, atlantis2 napisał: W przypadku Roborock S50 nie skorzystasz też z trybu "Mop" - mop to tylko zbiornik z wodą, więc niby ruszy nawet przy zwykłym odkurzaniu, ale zauważyłem, że w trybie "Mop" odkurzacz zmniejsza siłę ssania do minimum oraz gęściej jeździ. W najnowszym modelu funkcję zaprogramowano tak że siła ssania się nie zmienia po to żeby możba było odkurzacz puścić raz na sprzątanie + mopowanie zamiast puszczania dwa razy więc czy to źle że siła się nie zmniejsza nie wiem Edited March 29, 2019 by qubap Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruszok Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 (edited) Dziś mi wpadł soft 3.5.0_003476. Do jedynki. Bez większych różnic. Trochę uspokoił wytyczanie tras. Bo na ostatnich softach dzielił mi salon na dwie strefy. Jakby 5m szeroką i w osobnej pozostały metr. Teraz fajnie jedzie po całości. Nowych funkcji nie widzę. Przerzuciłem cały sprzęt (odkurzacz CN, oczyszczacz EU, oczyszczacz CN) na region Polska. Znalazł sprzęty. Funkcje te same. Różnica taka że plugin do odkurzacza jest EN (a na Chinach był PL ), zaś do oczyszczaczy na odwrót - teraz mam PL. Edited March 31, 2019 by ruszok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolvie Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Cześć. Czy ktoś z Was zna dobrze Home Assistant'a? Problem jest taki, że używam odkurzacz na dwóch kondygnacjach. Udało mi się zrobić sterowanie odkurzaczem przez głośnik Google'a - wydzieliłem sobie skrypty dla 1p do sprzątania strefowego (kuchnia, wiatrołap, dywan, etc.) Wszystko działa - jeśli jednak puszcze go na 2p - stracę mapę. Chciałbym zrobić taki skrypt, który włączy sprzątanie dla całego piętra (żeby odbudować z grubsza mapę - układ domu na to pozwala) i po ok 1-2 minutach przerwać i wrócić do bazy. Nie wiem jednak jak ustawić sekwencje 2 akcji (sprzatanie, pauza i powrót do bazy) - tak aby 1wsza akcja została przerwana po jakimś czasie. Ktoś, coś?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bossk Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Witam, Mam pytanie trochę z innej beczki, mam nadzieję że ktoś miał styczność z takimi rzeczami. Dysponuje dość dużą kolekcją trofeów łowieckich, dywaniki z wilków, kojota, szakala. Jak odkurzacz sobie poradzi z nimi(zależy mi aby po nich nie jeździł...)? Z góry dziękuje za odpowiedź, Piotr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockykon Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Witam, zależy mi aby po nich nie jeździł...)? Z góry dziękuje za odpowiedź, Piotr.Obawiam się że raczej na nie wjedzie i będzie odkurzał.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Ustawić strefy no go zone..albo obkleić paskami magnetycznymi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bossk Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Paski chyba nie zdadzą egzaminu(musiałbym je obkleić parę centymetrów od podszewki), wyglądało by to jak miejsce zbrodni. Chyba zostają strefy. Chyba że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
chyzio Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Hej Moze ktos mi wytłumaczyć dlaczego nie mogę zaaktualizować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenpoz Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 ja i moich trzech znajomych, kupiliśmy w ciągu ostatniego tygodnia po xiaomi vacuum 1 i też mamy to samo. wszyscy. Ja nawet zmieniałem region na Chiński ale odkurzacz krzyczał żebym wybrał swój region i nie próbował nawet aktualizować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chyzio Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Aha,czyli problem u wszystkich. Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now