lisek84

Xiaomi Vacuum Cleaner / MiJia / Robot Sprzątający

Recommended Posts

Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój robot (generacja 1) podczas sprzątania pomieszczenia nagle się wyłącza w różnych miejscach i nie kończy sprzątania. Nie można go włączyć przyciskiem. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował :(. Zrobiłem dwa testy przy pełnym naładowaniu baterii. Pierwszy test z zaplanowanym przez aplikację sprzątaniem a drugi test z włączeniem sprzątania przez aplikację. W pierwszym teście robot odkurzył 34 metry w czasie 33 minuty i według aplikacji pozostało mu 59% baterii. W drugim teście robot odkurzył również 34 metry ale w czasie 29 minut i według aplikacji pozostało mu 65% baterii. W obydwu przypadkach po odkurzeniu 34 metrów odkurzacz sam się wyłączył i nie można było go włączyć. Jedynym rozwiązaniem tego problemu było zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował - pokazywał czerwoną lampkę podczas ładowania. Podczas rozpoczęcia łądowania przy pierwszym teście pokazywał w aplikacji że posiada tylko 19% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 59%. W drugim teście pokazał 14% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 65%. Naładowanie do 100% trwało około 10 minut. Mieszkanie odkurzam przeważnie raz w tygodniu a robot odkurzył je ostatnio prawidłowo i wrócił do stacji dokującej 31.01.2019. Korzystam z aplikacji Mi Home 5.4.61 i mam wgrany firmware z wczoraj 3.3.9_003468. Zrobiłem reset WiFi ale problem nadal występuje. W załączeniu przesyłam dodatkowe zdjęcia (test 1 to zdjęcia 1a-1f a test dugi to zdjęcia 2a-2d). Dotychczas odkurzacz pracował od 02'2018 przez 1811 minut, posprzątał 1949 m2 i wykonał 77 odkurzań. Czy jest to faktycznie na tyle dużo, że należy już wymienić  baterię ? Może w sterowniku/oprogramowaniu jest ustawiony jakiś licznik aby po zakończeniu gwarancji/roku trzeba było ją wymienić ? Czy macie podobne dane przy których musieliście wymienić baterię ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może u kogoś z Was również występuje taki problem ?

1a.jpg

1b.jpg

1c.jpg

1d.jpg

1e.jpg

1f.jpg

2a.jpg

2b.jpg

2c.jpg

2d.jpg

red line.jpg

Edited by cichy
Dodatkowe informację

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ocean_wro napisał:

Można podmienić pliki na własne. Próbowałem i działa.

Możesz proszę napisać szczegółowo jak to zrobiłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu w katalogu gdzie są pliki bodaj wav , które wgrywałem do robota podmieniłem sobie testowo jeden plik na taki, który nagrałem windowsową nagrywarką. Nadałem plikowi identyczną nazwę jak ten co był i wysłałem do robota. Komendę dla której podmieniłem plik wygłaszał moim głosem.

 

Przed próbami zrób sobie backup tych plików byś zawsze mógł wrócić do tych spolszczonych oryginałów.

 

Krótko mówiąc żadna filozofia.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie..wystarczy przeanalizować procedurę wgrywania polskiego głosu..i podmienić odpowiednie pliki.

 

[mention=45909]cichy[/mention]

Bateria do wymiany.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze to wątpię. Zachowuje się typowo dla padniętej baterii i osobiście w takim stanie rzeczy nie próbowałbym jakiejkolwiek ingerencji w firmware..

 

Przed zakupem nowej baterii warto reset do ustawień fabrycznych zrobić i zobaczyć czy problem nadal występuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, quiet napisał:

Szczerze to wątpię. Zachowuje się typowo dla padniętej baterii i osobiście w takim stanie rzeczy nie próbowałbym jakiejkolwiek ingerencji w firmware..

 

Przed zakupem nowej baterii warto reset do ustawień fabrycznych zrobić i zobaczyć czy problem nadal występuje.

na 100% problem z baterią,ja w telefonie też tak miałem że mam np 70% baterii jak wyszedłem w zimę na dwór to po 20 minutach telefon się wyłączył i tyle,przyszedłem do domu poleżał (nagrzał się temperaturą pokojową) i znowu się uruchomił

zadzwoniłem do serwisu i wymienili mi baterie na nową i problem znikł

 

ps: czas wymienić baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie, proszę o pomoc.

Mój odkurzacz  (1 generacja) od kilku dni całkowicie zwariował (chyba od ostatniej aktualizacji)  podczas skanowania mieszkania rzutuje na mapę np 2 pokoje, 2łazienki obija się od tych "wirtualnych ścian" a w rzeczywistosci jezdzi przod tył, kreci sie w kółko (po powrocie do stacji mapa mieszkania wyglada normalnie). Zdecydowanie widzę po mapie i jego zachowaniu że ma problem z rzutowaniem planu mieszkania. Przeniosłam go w nowe miejsce - zmieniłam stację. Jest regularnie po kazdym sprzataniu czyszczony.

proszę pomóżcie.. widziałam ze komus też tak "świruje" - polecono reset map (ale w 1szej generacji tego nie moge znalezc)

jak prywrócić ustawienia fabryczne ?

dziękuje

kd

Edited by 2latek
Edit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałaś..jak 2latek normalnie..

Wypadałoby używać znaków interpunkcyjnych, a post przed publikacją przeczytać.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, quiet napisał:

Ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałaś..jak 2latek normalnie..

Wypadałoby używać znaków interpunkcyjnych, a post przed publikacją przeczytać.

 

 

przepraszam, może niedokładnie opisałam, Odkurzacz podczas pracy nieprawidłowo skanuje mieszkanie,  dubluje na mapie pomieszczenie w efekcie nie sprząta "normalnie" tylko jeżdzi przód tył albo po jednej linii kilkakrotnie.Dopiero  Gdy podłączam odkurzacz do ładowania - mapa wyswietla prawidłowy rzut mieszkania.

dla przykładu na mapie zaczyna wyświetlać się prostokąt (łazienka) a po chwili gdy odkurzacz zbliża się do łazienki powstaje (na mapie) kolejna łazienka ale przesunięta w prawo np o 1m.  W efekcie w łazience powstaje "ściana" którą widzi tylko odkurzacz i o nią się obija.

Jednym słowem źle skanuje mieszkanie. Jeździ jak chce bez żadnego ładu i składu :(

 

dziękuję

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja z tych podróbek mam założoną właśnie boczną od około 2 miesięcy. Odkurzacz jeździ 1x na 2 dni po 55m2 i ma trochę paści o które może zahaczyć.Szczotka boczna póki co bez problemu, aczkolwiek cała czarna ta guma z niej. Oryginał jakby się nie brudził. Co do filtra to łapie za każdym razem bez problemu i już go 3x myłem. Szczotka główna jeszcze ma 5% do wymiany. Mamy same panele i płytki w domu (tylko 2 małe dywaniki obok łóżka). A ma co robić bo 2 psy (owczarek niemiecki długowłosy i labrador) oraz kot (dachowiec). Odkurzanie zawsze w połowie domu muszę pauzować bo mam pełny zbiornik. 
 
Jedyne co to mam w domu dużo kurzu i nie wiem czy to wina filtra nowego (podróbki), czy wina rekuperatora czy wina psów i zimy bo wszystko się w czasie nałożyło.
Masz tyle zwierząt i puszczasz odkurzacz raz na dwa dni? W twoim przypadku to powinien jeździć 2x dziennie :-P

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@2latek
Na początek zobacz jak się zachowuje podczas sprzątania punktowego. Zwróć też uwagę czy lds obraca się prawidłowo.
Do wyczyszczenia też pewnie jest sam laser i lustro (delikatnie pędzelkiem z miękim włosiem + sprężone powietrze). Nie zaszkodzi usunąć mapę z apki + ustawienia fabryczne odkurzacza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu jest mowa o V1, więc nie zapisuje mapek (ew. można przejrzeć archiwum poprzednich sprzątań).

"Resetowanie do ustawień fabrycznych: Jeśli po restarcie, normalne działanie urządzenia nie zostało przywrócone, naciśnij i przytrzymaj przycisk > i jednocześnie naciśnij przycisk resetowania systemu, usłyszysz komunikat głosowy mówiący o przywróceniu ustawień fabrycznych i takie ustawienia zostaną przywrócone." <-- ale zacząłbym od czyszczenia lasera jak napisał "quiet".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie. Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Zabrałam się za niego i wg waszych rad włączyłam odkurzanie z przycisku - wszystko poprawnie zrobił obrys i całe mieszkanie normalnie odkurzyl. Następnie wyczysciliam laser i lustro pedzelkiem. Uruchomiłam sprzątanie przez aplikacje no i zaczęło się swirowanie . Mapy źle wyświetlaly się w aplikacji to i odkurzacz zaczął znów odbijać się od "ścian których nie ma ".

W tej wersji nie ma zapisywania map więc całkowicie zresetowalam urządzenie później usunęłam urządzenie (redion Europa) z aplikacji no i to był początek kolejnych kłopotów. Przy ponownym dodaniu urządzenia same niepowodzenia. Na Europa wogole już nic nie wyszukiwal. Zaczęłam zmieniac serwery i o dziwo zaczął działać na Singapur. Nie wiem jakie to ma znaczenie i o co w tym chodzi xd

Włączyłam, śmiga i nie zauważyłam póki co żadnych błędów na mapie jest tak jak kiedyś :) dopiero raz go testowałam po "awarii". Zobaczymy co będzie dalej :)

Dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.02.2019 o 19:22, darekgra napisał:

Kupon na 3$ za zakupy powyżej 20$ -> zawsze to deko taniej ;) SHOPNEW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 5.03.2019 o 21:36, 2latek napisał:

W tej wersji nie ma zapisywania map więc całkowicie zresetowalam urządzenie później usunęłam urządzenie (redion Europa) z aplikacji no i to był początek kolejnych kłopotów. Przy ponownym dodaniu urządzenia same niepowodzenia. Na Europa wogole już nic nie wyszukiwal. Zaczęłam zmieniac serwery i o dziwo zaczął działać na Singapur. Nie wiem jakie to ma znaczenie i o co w tym chodzi xd

Mi od samego początku na Europie nie znajdowało odkurzacza (ale ja to tłumaczyłem tym, że mam wersję chińską).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.03.2019 o 11:06, cichy napisał:

Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój robot (generacja 1) podczas sprzątania pomieszczenia nagle się wyłącza w różnych miejscach i nie kończy sprzątania. Nie można go włączyć przyciskiem. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował :(. Zrobiłem dwa testy przy pełnym naładowaniu baterii. Pierwszy test z zaplanowanym przez aplikację sprzątaniem a drugi test z włączeniem sprzątania przez aplikację. W pierwszym teście robot odkurzył 34 metry w czasie 33 minuty i według aplikacji pozostało mu 59% baterii. W drugim teście robot odkurzył również 34 metry ale w czasie 29 minut i według aplikacji pozostało mu 65% baterii. W obydwu przypadkach po odkurzeniu 34 metrów odkurzacz sam się wyłączył i nie można było go włączyć. Jedynym rozwiązaniem tego problemu było zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował - pokazywał czerwoną lampkę podczas ładowania. Podczas rozpoczęcia łądowania przy pierwszym teście pokazywał w aplikacji że posiada tylko 19% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 59%. W drugim teście pokazał 14% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 65%. Naładowanie do 100% trwało około 10 minut. Mieszkanie odkurzam przeważnie raz w tygodniu a robot odkurzył je ostatnio prawidłowo i wrócił do stacji dokującej 31.01.2019. Korzystam z aplikacji Mi Home 5.4.61 i mam wgrany firmware z wczoraj 3.3.9_003468. Zrobiłem reset WiFi ale problem nadal występuje. W załączeniu przesyłam dodatkowe zdjęcia (test 1 to zdjęcia 1a-1f a test dugi to zdjęcia 2a-2d). Dotychczas odkurzacz pracował od 02'2018 przez 1811 minut, posprzątał 1949 m2 i wykonał 77 odkurzań. Czy jest to faktycznie na tyle dużo, że należy już wymienić  baterię ? Może w sterowniku/oprogramowaniu jest ustawiony jakiś licznik aby po zakończeniu gwarancji/roku trzeba było ją wymienić ? Czy macie podobne dane przy których musieliście wymienić baterię ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może u kogoś z Was również występuje taki problem

Cześć,

Mam takie same objawy. Zastanawiam się czy to nie efekt spieprzonych przez devów aktualizacji. Mój robot od maja 2017 wyjeżdżał 668 razy, sprzątając łącznie 11 tysięcy mkw w ciągu 205h. O ile moja bateria ma prawo wyzionąć ducha (choć uważam, że 668 cykli ładowania to nie jest specjalnie wiele...), to Twoja po 77 na pewno nie. Jeśli możesz - reklamuj.

Obawiam się jednak, że to nie bateria może być przyczyną a płyta główna... trzeba by usiąść do baterii z miernikiem i posprawdzać cele.

Ogólnie osobiście jestem zniesmaczony. Sprzęt kosztował niecałe dwa lata temu ~1400 zł (sprzedawca, oferujący wtedy gwarancję, oczywiście już się zawinął), a już wymaga inwestycji rzędu 300 zł - jeśli to bateria, a nie płyta, bo wtedy zabawa w naprawy jest nieopłacalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dostałem aktualizację do "dwójki" oznaczoną numerem 3.3.9_001720. Ciekawe co zmienili..przydałby się jakiś changelog..

Share this post


Link to post
Share on other sites

- naprawiono problem polegający na tym, że wifi jest nieprawidłowo wyłączone w specjalnych warunkach
- naprawiono problem polegający na tym, że czyszczenie strefy nie działa w niektórych przypadkach
- naprawiono lub zoptymalizowano inne drobne problemy

Edited by rezmus

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Bartek napisał:

Cześć,

Mam takie same objawy. Zastanawiam się czy to nie efekt spieprzonych przez devów aktualizacji. Mój robot od maja 2017 wyjeżdżał 668 razy, sprzątając łącznie 11 tysięcy mkw w ciągu 205h. O ile moja bateria ma prawo wyzionąć ducha (choć uważam, że 668 cykli ładowania to nie jest specjalnie wiele...), to Twoja po 77 na pewno nie. Jeśli możesz - reklamuj.

Obawiam się jednak, że to nie bateria może być przyczyną a płyta główna... trzeba by usiąść do baterii z miernikiem i posprawdzać cele.

Ogólnie osobiście jestem zniesmaczony. Sprzęt kosztował niecałe dwa lata temu ~1400 zł (sprzedawca, oferujący wtedy gwarancję, oczywiście już się zawinął), a już wymaga inwestycji rzędu 300 zł - jeśli to bateria, a nie płyta, bo wtedy zabawa w naprawy jest nieopłacalna.

Roczna chińska gwarancja już niestety mineła. Napisałem do sklepu o tym problemie. Odpisali że nie są w stanie mi pomóc i odesłałi do Xiaomi Global Service. Z Xiaomi odpisalo, że nie sprzedają już produktów Xiaomi przez ich oficjalną, globalną stronę internetową, więc nie są w stanie mi pomóc i odesłali mnie do sklepu. Wysłałem jeszcze prośbę o pomoc do Xiaomi Hong Kong. Otrzymałem odpowiedź że wg nich jest to problem z baterią ale że obsługują tylko region Hong Kong to proszą abym wysłał urządzenie do serwisu europejskiego. Dodatkowo sprawdziłem że przy pełnym naładowaniu baterii napięcie na niej wynosiło 15,85V. Odłączyłem w pełni naładowaną baterię i po 24h napięcie na niej wynosiło 15,77V. Gdy odkurzacz wyłączył się samoczynnie to napięcie na baterii wynosiło 0V. Wysłałem baterie do firmy, która może ją zregenerować z prośbą o analizę i czekam na informację.

Edited by cichy

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, cichy napisał:

Roczna chińska gwarancja już niestety mineła. Napisałem do sklepu o tym problemie. Odpisali że nie są w stanie mi pomóc i odesłałi do Xiaomi Global Service. Z Xiaomi odpisalo, że nie sprzedają już produktów Xiaomi przez ich oficjalną, globalną stronę internetową, więc nie są w stanie mi pomóc i odesłali mnie do sklepu. Wysłałem jeszcze prośbę o pomoc do Xiaomi Hong Kong. Otrzymałem odpowiedź że wg nich jest to problem z baterią ale że obsługują tylko region Hong Kong to proszą abym wysłał urządzenie do serwisu europejskiego. Dodatkowo sprawdziłem że przy pełnym naładowaniu baterii napięcie na niej wynosiło 15,85V. Odłączyłem w pełni naładowaną baterię i po 24h napięcie na niej wynosiło 15,77V. Gdy odkurzacz wyłączył się samoczynnie to napięcie na baterii wynosiło 0V. Wysłałem baterie do firmy, która może ją zregenerować z prośbą o analizę i czekam na informację.

Wymienią ci spokojnie na nowe. Takie LG na allegro kosztują grosze. https://www.youtube.com/watch?v=FTKTn66z2eo

Edited by qubap

Share this post


Link to post
Share on other sites
z changeloga dolaczonego do fw, bylo po chinsku, wrzucilem w gtranslate.
Hmm a firmware skąd? Czyżby był jakiś sposób podejrzenia plików w odkurzaczu. Napisz proszę coś więcej jak możesz.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@quiet - nowe firmware możesz sobie pobrać poprzez aplikację FloleVac:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.flole.xiaomi

Ja od początku mam wgrane 3.3.9_001810:

https://cdn.awsbj0.fds.api.mi-img.com/rubys/updpkg/v11_001810.fullos.pkg

 

Można jeszcze szukać tu:

https://dustcloud.seemoo.de/public/xiaomi.vacuum.gen2/original/?C=M;O=D

 

Więcej informacji:

https://github.com/dgiese/dustcloud/wiki/Xiaomi-Vacuum-Firmware

Edited by keiw

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, keiw said:

Według tej strony do software 1720 który dopiero co został wysłany jest już od dawno nie aktualny. Wyszły 2 nowe poprawki i faktycznie aktualna jest 1810.

Skąd aż takie opóźnienie ? Rozumiem że 1810 jest dopiero na rynku chińskim? Czy jest to wersja beta software?

Zastanawiam się czy opłaca się wgrywac nowy soft za pomocą flolevac ?

Jak doświadczenia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 1810 od 2 miesięcy i odkurzacz działa jak należy. Nic złego się nie dzieje. Jest to wersja na region EU, bo taki mam. Nie mam wersji chińskiej odkurzacza.
Jakie są zmiany to nie wiem.


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@keiw
Dzięki piękne za info! Na śmierć zapomniałem o tej apce. Bardzo ciekawi mnie polityka firmy że tak późno wydają aktualizację poprzez mihome tym bardziej że sporo ich wydali pomiędzy wersją oficjalną a tymi z innych źródeł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

w temacie elektroniki jestem totalnie ułomna :D Dzisiaj przyszedł do mnie Xiaomi Roborock 2, posiada oprogramowanie 3.3.9_001720, odkurzacz kupiony w Polsce, serwer Singapur (nie działa chiński ani EU). 

Chciałabym korzystać z odkurzacza na dwóch piętrach, czy jest możliwość zapisania 2 map?

Dodatkowo chciałam wgrać język polski poleceń (mam język polski w aplikacji na Androidzie) i niestety nie mam tokenu urządzenia (a serwer chiński nie działa). 

Czy polecacie jakieś sklepy polskie, aby zakupić części wymienne?

Pozdrawiam

Edited by Eneya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

zakupiłem parę dni temu odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum. Pobrałem aplikację używając kodu QR dołączonego do instrukcji w zestawie odkurzacza. Aplikację mam zatem aktualną i od prawidłowego producenta. Po założeniu konta w aplikacji nadszedł czas na połączenie odkurzacza oraz aplikacji. Wygląda to tak, że będąc podłączony do mojego WIFI (play LTE 2,4 gh) aplikacja każe nacisnąć 2 przyciski na odkurzaczu aby zresetować wifi, dioda mruga i wszystko wygląda ok. Przechodzę do kolejnego kroku i aplikacja każe wejść do ustawień sieci w telefonie i wybrać nowo utworzoną sieć (bodajże xiaomi-vacuum-jakieścyfry888), po wybraniu sieci i powróceniu do zminimalizowanej aplikacji xiaomi rozpoczyna się proces łączenia. Sieć xiaomi-vacuum, do której jestem podłączony po paru sekundach znika, natomiast łączenie trwa nadal. Po "ukończeniu" łączenia, gdy kółeczko wypełni się do 100% nie wyskakuje żaden komunikat, natomiast zostaję cofnięty do kroku pierwszego, gdzie aplikacja każe zaakceptować mi warunki i ewentualnie zresetować sygnał wifi odkurzacza..

Powtarzałem tę czynność około 20 razy. Dodam, że po którejś udało mi się połączyć, chociaż nie zmieniałem metody, ale niestety nie z moją siecią, a z siecią mojej dziewczyny ORANGE LTE. Niestety jej router nie jest dla mnie dostępny, ponieważ używa go na codzień a odkurzacz nie może być podłączony do obu sieci naraz. Czy ktoś zna sposób w jaki mogę bez problemu sparować odkurzacz z aplikacją używając mojej sieci? 

Będę wdzięczny za każdą pomoc. 
Pozdrawiam serdecznie 

Edited by destylator1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie Cześć, na początek sorry za off top ale nie wiem jak dodać tu nowy wątek! 

Mam problem z Xiaomi Vacuum Cleaner, mianowicie z ponownym policzenie z WiFi. Zresetowałem połączenie bo poziomu aplikacji nie dało sue uruchomić. Również po uruchomieniu przyciskiem nie sprzątał całego mieszkania tylko jakiś wybrany fragment!

Zresetwoalwm to połączenie z WiFi i teraz nie chce się połączyć ponownie z tym WiFi miga cały czas niebieska dioda i nic się nie dzieje. Nie wiem czy z poziomu aplikacji można cis zrobić? Przeglądałem tą aplikacje i nie znalazłem żadnej opcjiparowania/połączenia z urządzeniem.

Może ktoś wie jak to zrobić?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

Chce zakupić robot sprzątający Xiaomi, ale że nie wiem na który się zdecydować. Jakie są różnice pomiędzy 1 i 2 generacja tego urządzenia? Wiem, że 2 generacja posiada opcję mopowania. Tyle, że różnica w cenie to ok. 600zł. Czy 1 gen. tego urządzenia tez ma mapowanie mieszkania? Czy sposób w jaki sprząta 1, a 2 gen. jest taki sam?

Jestem trochę zielony w temacie takich urządzeń, ale z tego co wyczytałem to 1 gen jest niemal taka sama tylko nie mopuje. Ma trochę inny czujnik , ale dodano do niej aplikację co czyni go niemal identycznym z 2 generacją tego urządzenia. Czy jest sens dopłacania tylko do mopa, czy zmian może jest więcej?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now