ocean_wro Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Można podmienić pliki na własne. Próbowałem i działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
100mek Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 23 godziny temu, Gawronnek napisał: Jaki numer? Coś zmienia? Nie zauważyłem zmian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 (edited) Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój robot (generacja 1) podczas sprzątania pomieszczenia nagle się wyłącza w różnych miejscach i nie kończy sprzątania. Nie można go włączyć przyciskiem. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował :(. Zrobiłem dwa testy przy pełnym naładowaniu baterii. Pierwszy test z zaplanowanym przez aplikację sprzątaniem a drugi test z włączeniem sprzątania przez aplikację. W pierwszym teście robot odkurzył 34 metry w czasie 33 minuty i według aplikacji pozostało mu 59% baterii. W drugim teście robot odkurzył również 34 metry ale w czasie 29 minut i według aplikacji pozostało mu 65% baterii. W obydwu przypadkach po odkurzeniu 34 metrów odkurzacz sam się wyłączył i nie można było go włączyć. Jedynym rozwiązaniem tego problemu było zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował - pokazywał czerwoną lampkę podczas ładowania. Podczas rozpoczęcia łądowania przy pierwszym teście pokazywał w aplikacji że posiada tylko 19% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 59%. W drugim teście pokazał 14% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 65%. Naładowanie do 100% trwało około 10 minut. Mieszkanie odkurzam przeważnie raz w tygodniu a robot odkurzył je ostatnio prawidłowo i wrócił do stacji dokującej 31.01.2019. Korzystam z aplikacji Mi Home 5.4.61 i mam wgrany firmware z wczoraj 3.3.9_003468. Zrobiłem reset WiFi ale problem nadal występuje. W załączeniu przesyłam dodatkowe zdjęcia (test 1 to zdjęcia 1a-1f a test dugi to zdjęcia 2a-2d). Dotychczas odkurzacz pracował od 02'2018 przez 1811 minut, posprzątał 1949 m2 i wykonał 77 odkurzań. Czy jest to faktycznie na tyle dużo, że należy już wymienić baterię ? Może w sterowniku/oprogramowaniu jest ustawiony jakiś licznik aby po zakończeniu gwarancji/roku trzeba było ją wymienić ? Czy macie podobne dane przy których musieliście wymienić baterię ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może u kogoś z Was również występuje taki problem ? Edited March 4, 2019 by cichy Dodatkowe informację Link to comment Share on other sites More sharing options...
eemadee Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 2 godziny temu, ocean_wro napisał: Można podmienić pliki na własne. Próbowałem i działa. Możesz proszę napisać szczegółowo jak to zrobiłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ocean_wro Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Po prostu w katalogu gdzie są pliki bodaj wav , które wgrywałem do robota podmieniłem sobie testowo jeden plik na taki, który nagrałem windowsową nagrywarką. Nadałem plikowi identyczną nazwę jak ten co był i wysłałem do robota. Komendę dla której podmieniłem plik wygłaszał moim głosem. Przed próbami zrób sobie backup tych plików byś zawsze mógł wrócić do tych spolszczonych oryginałów. Krótko mówiąc żadna filozofia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Dokładnie..wystarczy przeanalizować procedurę wgrywania polskiego głosu..i podmienić odpowiednie pliki. [mention=45909]cichy[/mention]Bateria do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 @quiet Nie mam żadnego błędu dotyczącego konieczności wymiany baterii. Może to kwestia oprogramowania ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Szczerze to wątpię. Zachowuje się typowo dla padniętej baterii i osobiście w takim stanie rzeczy nie próbowałbym jakiejkolwiek ingerencji w firmware.. Przed zakupem nowej baterii warto reset do ustawień fabrycznych zrobić i zobaczyć czy problem nadal występuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMART HOME PL Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 5 godzin temu, quiet napisał: Szczerze to wątpię. Zachowuje się typowo dla padniętej baterii i osobiście w takim stanie rzeczy nie próbowałbym jakiejkolwiek ingerencji w firmware.. Przed zakupem nowej baterii warto reset do ustawień fabrycznych zrobić i zobaczyć czy problem nadal występuje. na 100% problem z baterią,ja w telefonie też tak miałem że mam np 70% baterii jak wyszedłem w zimę na dwór to po 20 minutach telefon się wyłączył i tyle,przyszedłem do domu poleżał (nagrzał się temperaturą pokojową) i znowu się uruchomił zadzwoniłem do serwisu i wymienili mi baterie na nową i problem znikł ps: czas wymienić baterie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2latek Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 (edited) Witajcie, proszę o pomoc. Mój odkurzacz (1 generacja) od kilku dni całkowicie zwariował (chyba od ostatniej aktualizacji) podczas skanowania mieszkania rzutuje na mapę np 2 pokoje, 2łazienki obija się od tych "wirtualnych ścian" a w rzeczywistosci jezdzi przod tył, kreci sie w kółko (po powrocie do stacji mapa mieszkania wyglada normalnie). Zdecydowanie widzę po mapie i jego zachowaniu że ma problem z rzutowaniem planu mieszkania. Przeniosłam go w nowe miejsce - zmieniłam stację. Jest regularnie po kazdym sprzataniu czyszczony. proszę pomóżcie.. widziałam ze komus też tak "świruje" - polecono reset map (ale w 1szej generacji tego nie moge znalezc) jak prywrócić ustawienia fabryczne ? dziękuje kd Edited March 4, 2019 by 2latek Edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałaś..jak 2latek normalnie..Wypadałoby używać znaków interpunkcyjnych, a post przed publikacją przeczytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2latek Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 8 minut temu, quiet napisał: Ja nic nie zrozumiałem z tego co napisałaś..jak 2latek normalnie.. Wypadałoby używać znaków interpunkcyjnych, a post przed publikacją przeczytać. przepraszam, może niedokładnie opisałam, Odkurzacz podczas pracy nieprawidłowo skanuje mieszkanie, dubluje na mapie pomieszczenie w efekcie nie sprząta "normalnie" tylko jeżdzi przód tył albo po jednej linii kilkakrotnie.Dopiero Gdy podłączam odkurzacz do ładowania - mapa wyswietla prawidłowy rzut mieszkania. dla przykładu na mapie zaczyna wyświetlać się prostokąt (łazienka) a po chwili gdy odkurzacz zbliża się do łazienki powstaje (na mapie) kolejna łazienka ale przesunięta w prawo np o 1m. W efekcie w łazience powstaje "ściana" którą widzi tylko odkurzacz i o nią się obija. Jednym słowem źle skanuje mieszkanie. Jeździ jak chce bez żadnego ładu i składu :( dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
tekjow Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 Ja z tych podróbek mam założoną właśnie boczną od około 2 miesięcy. Odkurzacz jeździ 1x na 2 dni po 55m2 i ma trochę paści o które może zahaczyć.Szczotka boczna póki co bez problemu, aczkolwiek cała czarna ta guma z niej. Oryginał jakby się nie brudził. Co do filtra to łapie za każdym razem bez problemu i już go 3x myłem. Szczotka główna jeszcze ma 5% do wymiany. Mamy same panele i płytki w domu (tylko 2 małe dywaniki obok łóżka). A ma co robić bo 2 psy (owczarek niemiecki długowłosy i labrador) oraz kot (dachowiec). Odkurzanie zawsze w połowie domu muszę pauzować bo mam pełny zbiornik. Jedyne co to mam w domu dużo kurzu i nie wiem czy to wina filtra nowego (podróbki), czy wina rekuperatora czy wina psów i zimy bo wszystko się w czasie nałożyło.Masz tyle zwierząt i puszczasz odkurzacz raz na dwa dni? W twoim przypadku to powinien jeździć 2x dziennie Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 4, 2019 Share Posted March 4, 2019 @2latekNa początek zobacz jak się zachowuje podczas sprzątania punktowego. Zwróć też uwagę czy lds obraca się prawidłowo. Do wyczyszczenia też pewnie jest sam laser i lustro (delikatnie pędzelkiem z miękim włosiem + sprężone powietrze). Nie zaszkodzi usunąć mapę z apki + ustawienia fabryczne odkurzacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ploplus Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Tu jest mowa o V1, więc nie zapisuje mapek (ew. można przejrzeć archiwum poprzednich sprzątań). "Resetowanie do ustawień fabrycznych: Jeśli po restarcie, normalne działanie urządzenia nie zostało przywrócone, naciśnij i przytrzymaj przycisk > i jednocześnie naciśnij przycisk resetowania systemu, usłyszysz komunikat głosowy mówiący o przywróceniu ustawień fabrycznych i takie ustawienia zostaną przywrócone." <-- ale zacząłbym od czyszczenia lasera jak napisał "quiet". Link to comment Share on other sites More sharing options...
2latek Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Witajcie. Bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Zabrałam się za niego i wg waszych rad włączyłam odkurzanie z przycisku - wszystko poprawnie zrobił obrys i całe mieszkanie normalnie odkurzyl. Następnie wyczysciliam laser i lustro pedzelkiem. Uruchomiłam sprzątanie przez aplikacje no i zaczęło się swirowanie . Mapy źle wyświetlaly się w aplikacji to i odkurzacz zaczął znów odbijać się od "ścian których nie ma ". W tej wersji nie ma zapisywania map więc całkowicie zresetowalam urządzenie później usunęłam urządzenie (redion Europa) z aplikacji no i to był początek kolejnych kłopotów. Przy ponownym dodaniu urządzenia same niepowodzenia. Na Europa wogole już nic nie wyszukiwal. Zaczęłam zmieniac serwery i o dziwo zaczął działać na Singapur. Nie wiem jakie to ma znaczenie i o co w tym chodzi xd Włączyłam, śmiga i nie zauważyłam póki co żadnych błędów na mapie jest tak jak kiedyś dopiero raz go testowałam po "awarii". Zobaczymy co będzie dalej Dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
qubap Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Dnia 26.02.2019 o 19:22, darekgra napisał: ja zamawiałem u tego https://pl.aliexpress.com/item/XIAOMI-MI-Robot-Vacuum-Part-Pack-Side-Brush-X2PC-HEPA-Filter-X2PC-Main-Brush-X1PC-Cleaning/32767786226.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.787f5c0f2PKNQa bardzo szybka przesyłka i wszystko otrzymałem w oryginale. Kupon na 3$ za zakupy powyżej 20$ -> zawsze to deko taniej ;) SHOPNEW Link to comment Share on other sites More sharing options...
ploplus Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Dnia 5.03.2019 o 21:36, 2latek napisał: W tej wersji nie ma zapisywania map więc całkowicie zresetowalam urządzenie później usunęłam urządzenie (redion Europa) z aplikacji no i to był początek kolejnych kłopotów. Przy ponownym dodaniu urządzenia same niepowodzenia. Na Europa wogole już nic nie wyszukiwal. Zaczęłam zmieniac serwery i o dziwo zaczął działać na Singapur. Nie wiem jakie to ma znaczenie i o co w tym chodzi xd Mi od samego początku na Europie nie znajdowało odkurzacza (ale ja to tłumaczyłem tym, że mam wersję chińską). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Dnia 3.03.2019 o 11:06, cichy napisał: Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój robot (generacja 1) podczas sprzątania pomieszczenia nagle się wyłącza w różnych miejscach i nie kończy sprzątania. Nie można go włączyć przyciskiem. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował :(. Zrobiłem dwa testy przy pełnym naładowaniu baterii. Pierwszy test z zaplanowanym przez aplikację sprzątaniem a drugi test z włączeniem sprzątania przez aplikację. W pierwszym teście robot odkurzył 34 metry w czasie 33 minuty i według aplikacji pozostało mu 59% baterii. W drugim teście robot odkurzył również 34 metry ale w czasie 29 minut i według aplikacji pozostało mu 65% baterii. W obydwu przypadkach po odkurzeniu 34 metrów odkurzacz sam się wyłączył i nie można było go włączyć. Jedynym rozwiązaniem tego problemu było zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował - pokazywał czerwoną lampkę podczas ładowania. Podczas rozpoczęcia łądowania przy pierwszym teście pokazywał w aplikacji że posiada tylko 19% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 59%. W drugim teście pokazał 14% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 65%. Naładowanie do 100% trwało około 10 minut. Mieszkanie odkurzam przeważnie raz w tygodniu a robot odkurzył je ostatnio prawidłowo i wrócił do stacji dokującej 31.01.2019. Korzystam z aplikacji Mi Home 5.4.61 i mam wgrany firmware z wczoraj 3.3.9_003468. Zrobiłem reset WiFi ale problem nadal występuje. W załączeniu przesyłam dodatkowe zdjęcia (test 1 to zdjęcia 1a-1f a test dugi to zdjęcia 2a-2d). Dotychczas odkurzacz pracował od 02'2018 przez 1811 minut, posprzątał 1949 m2 i wykonał 77 odkurzań. Czy jest to faktycznie na tyle dużo, że należy już wymienić baterię ? Może w sterowniku/oprogramowaniu jest ustawiony jakiś licznik aby po zakończeniu gwarancji/roku trzeba było ją wymienić ? Czy macie podobne dane przy których musieliście wymienić baterię ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może u kogoś z Was również występuje taki problem Cześć, Mam takie same objawy. Zastanawiam się czy to nie efekt spieprzonych przez devów aktualizacji. Mój robot od maja 2017 wyjeżdżał 668 razy, sprzątając łącznie 11 tysięcy mkw w ciągu 205h. O ile moja bateria ma prawo wyzionąć ducha (choć uważam, że 668 cykli ładowania to nie jest specjalnie wiele...), to Twoja po 77 na pewno nie. Jeśli możesz - reklamuj. Obawiam się jednak, że to nie bateria może być przyczyną a płyta główna... trzeba by usiąść do baterii z miernikiem i posprawdzać cele. Ogólnie osobiście jestem zniesmaczony. Sprzęt kosztował niecałe dwa lata temu ~1400 zł (sprzedawca, oferujący wtedy gwarancję, oczywiście już się zawinął), a już wymaga inwestycji rzędu 300 zł - jeśli to bateria, a nie płyta, bo wtedy zabawa w naprawy jest nieopłacalna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Właśnie dostałem aktualizację do "dwójki" oznaczoną numerem 3.3.9_001720. Ciekawe co zmienili..przydałby się jakiś changelog.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 (edited) - naprawiono problem polegający na tym, że wifi jest nieprawidłowo wyłączone w specjalnych warunkach - naprawiono problem polegający na tym, że czyszczenie strefy nie działa w niektórych przypadkach - naprawiono lub zoptymalizowano inne drobne problemy Edited March 7, 2019 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Jeśli można wiedzieć skąd masz te info? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 z changeloga dolaczonego do fw, bylo po chinsku, wrzucilem w gtranslate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 (edited) 16 godzin temu, Bartek napisał: Cześć, Mam takie same objawy. Zastanawiam się czy to nie efekt spieprzonych przez devów aktualizacji. Mój robot od maja 2017 wyjeżdżał 668 razy, sprzątając łącznie 11 tysięcy mkw w ciągu 205h. O ile moja bateria ma prawo wyzionąć ducha (choć uważam, że 668 cykli ładowania to nie jest specjalnie wiele...), to Twoja po 77 na pewno nie. Jeśli możesz - reklamuj. Obawiam się jednak, że to nie bateria może być przyczyną a płyta główna... trzeba by usiąść do baterii z miernikiem i posprawdzać cele. Ogólnie osobiście jestem zniesmaczony. Sprzęt kosztował niecałe dwa lata temu ~1400 zł (sprzedawca, oferujący wtedy gwarancję, oczywiście już się zawinął), a już wymaga inwestycji rzędu 300 zł - jeśli to bateria, a nie płyta, bo wtedy zabawa w naprawy jest nieopłacalna. Roczna chińska gwarancja już niestety mineła. Napisałem do sklepu o tym problemie. Odpisali że nie są w stanie mi pomóc i odesłałi do Xiaomi Global Service. Z Xiaomi odpisalo, że nie sprzedają już produktów Xiaomi przez ich oficjalną, globalną stronę internetową, więc nie są w stanie mi pomóc i odesłali mnie do sklepu. Wysłałem jeszcze prośbę o pomoc do Xiaomi Hong Kong. Otrzymałem odpowiedź że wg nich jest to problem z baterią ale że obsługują tylko region Hong Kong to proszą abym wysłał urządzenie do serwisu europejskiego. Dodatkowo sprawdziłem że przy pełnym naładowaniu baterii napięcie na niej wynosiło 15,85V. Odłączyłem w pełni naładowaną baterię i po 24h napięcie na niej wynosiło 15,77V. Gdy odkurzacz wyłączył się samoczynnie to napięcie na baterii wynosiło 0V. Wysłałem baterie do firmy, która może ją zregenerować z prośbą o analizę i czekam na informację. Edited March 8, 2019 by cichy Link to comment Share on other sites More sharing options...
qubap Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 (edited) 5 godzin temu, cichy napisał: Roczna chińska gwarancja już niestety mineła. Napisałem do sklepu o tym problemie. Odpisali że nie są w stanie mi pomóc i odesłałi do Xiaomi Global Service. Z Xiaomi odpisalo, że nie sprzedają już produktów Xiaomi przez ich oficjalną, globalną stronę internetową, więc nie są w stanie mi pomóc i odesłali mnie do sklepu. Wysłałem jeszcze prośbę o pomoc do Xiaomi Hong Kong. Otrzymałem odpowiedź że wg nich jest to problem z baterią ale że obsługują tylko region Hong Kong to proszą abym wysłał urządzenie do serwisu europejskiego. Dodatkowo sprawdziłem że przy pełnym naładowaniu baterii napięcie na niej wynosiło 15,85V. Odłączyłem w pełni naładowaną baterię i po 24h napięcie na niej wynosiło 15,77V. Gdy odkurzacz wyłączył się samoczynnie to napięcie na baterii wynosiło 0V. Wysłałem baterie do firmy, która może ją zregenerować z prośbą o analizę i czekam na informację. Wymienią ci spokojnie na nowe. Takie LG na allegro kosztują grosze. https://www.youtube.com/watch?v=FTKTn66z2eo Edited March 8, 2019 by qubap Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 z changeloga dolaczonego do fw, bylo po chinsku, wrzucilem w gtranslate.Hmm a firmware skąd? Czyżby był jakiś sposób podejrzenia plików w odkurzaczu. Napisz proszę coś więcej jak możesz. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
keiw Posted March 9, 2019 Share Posted March 9, 2019 (edited) @quiet - nowe firmware możesz sobie pobrać poprzez aplikację FloleVac: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.flole.xiaomi Ja od początku mam wgrane 3.3.9_001810: https://cdn.awsbj0.fds.api.mi-img.com/rubys/updpkg/v11_001810.fullos.pkg Można jeszcze szukać tu: https://dustcloud.seemoo.de/public/xiaomi.vacuum.gen2/original/?C=M;O=D Więcej informacji: https://github.com/dgiese/dustcloud/wiki/Xiaomi-Vacuum-Firmware Edited March 9, 2019 by keiw Link to comment Share on other sites More sharing options...
oat1 Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 12 hours ago, keiw said: @quiet - nowe firmware możesz sobie pobrać poprzez aplikację FloleVac: https://play.google.com/store/apps/details?id=de.flole.xiaomi Ja od początku mam wgrane 3.3.9_001810: https://cdn.awsbj0.fds.api.mi-img.com/rubys/updpkg/v11_001810.fullos.pkg Można jeszcze szukać tu: https://dustcloud.seemoo.de/public/xiaomi.vacuum.gen2/original/?C=M;O=D Więcej informacji: https://github.com/dgiese/dustcloud/wiki/Xiaomi-Vacuum-Firmware Według tej strony do software 1720 który dopiero co został wysłany jest już od dawno nie aktualny. Wyszły 2 nowe poprawki i faktycznie aktualna jest 1810. Skąd aż takie opóźnienie ? Rozumiem że 1810 jest dopiero na rynku chińskim? Czy jest to wersja beta software? Zastanawiam się czy opłaca się wgrywac nowy soft za pomocą flolevac ? Jak doświadczenia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
keiw Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 Mam 1810 od 2 miesięcy i odkurzacz działa jak należy. Nic złego się nie dzieje. Jest to wersja na region EU, bo taki mam. Nie mam wersji chińskiej odkurzacza. Jakie są zmiany to nie wiem.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
quiet Posted March 10, 2019 Share Posted March 10, 2019 @keiwDzięki piękne za info! Na śmierć zapomniałem o tej apce. Bardzo ciekawi mnie polityka firmy że tak późno wydają aktualizację poprzez mihome tym bardziej że sporo ich wydali pomiędzy wersją oficjalną a tymi z innych źródeł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eneya Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 (edited) Hej, w temacie elektroniki jestem totalnie ułomna Dzisiaj przyszedł do mnie Xiaomi Roborock 2, posiada oprogramowanie 3.3.9_001720, odkurzacz kupiony w Polsce, serwer Singapur (nie działa chiński ani EU). Chciałabym korzystać z odkurzacza na dwóch piętrach, czy jest możliwość zapisania 2 map? Dodatkowo chciałam wgrać język polski poleceń (mam język polski w aplikacji na Androidzie) i niestety nie mam tokenu urządzenia (a serwer chiński nie działa). Czy polecacie jakieś sklepy polskie, aby zakupić części wymienne? Pozdrawiam Edited March 11, 2019 by Eneya Link to comment Share on other sites More sharing options...
keiw Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Tak dla rozluźnienia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
destylator1 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 (edited) Dzień dobry, zakupiłem parę dni temu odkurzacz Xiaomi MiJia Mi Robot Vacuum. Pobrałem aplikację używając kodu QR dołączonego do instrukcji w zestawie odkurzacza. Aplikację mam zatem aktualną i od prawidłowego producenta. Po założeniu konta w aplikacji nadszedł czas na połączenie odkurzacza oraz aplikacji. Wygląda to tak, że będąc podłączony do mojego WIFI (play LTE 2,4 gh) aplikacja każe nacisnąć 2 przyciski na odkurzaczu aby zresetować wifi, dioda mruga i wszystko wygląda ok. Przechodzę do kolejnego kroku i aplikacja każe wejść do ustawień sieci w telefonie i wybrać nowo utworzoną sieć (bodajże xiaomi-vacuum-jakieścyfry888), po wybraniu sieci i powróceniu do zminimalizowanej aplikacji xiaomi rozpoczyna się proces łączenia. Sieć xiaomi-vacuum, do której jestem podłączony po paru sekundach znika, natomiast łączenie trwa nadal. Po "ukończeniu" łączenia, gdy kółeczko wypełni się do 100% nie wyskakuje żaden komunikat, natomiast zostaję cofnięty do kroku pierwszego, gdzie aplikacja każe zaakceptować mi warunki i ewentualnie zresetować sygnał wifi odkurzacza.. Powtarzałem tę czynność około 20 razy. Dodam, że po którejś udało mi się połączyć, chociaż nie zmieniałem metody, ale niestety nie z moją siecią, a z siecią mojej dziewczyny ORANGE LTE. Niestety jej router nie jest dla mnie dostępny, ponieważ używa go na codzień a odkurzacz nie może być podłączony do obu sieci naraz. Czy ktoś zna sposób w jaki mogę bez problemu sparować odkurzacz z aplikacją używając mojej sieci? Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam serdecznie Edited March 15, 2019 by destylator1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciejMazur Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Nie Cześć, na początek sorry za off top ale nie wiem jak dodać tu nowy wątek! Mam problem z Xiaomi Vacuum Cleaner, mianowicie z ponownym policzenie z WiFi. Zresetowałem połączenie bo poziomu aplikacji nie dało sue uruchomić. Również po uruchomieniu przyciskiem nie sprzątał całego mieszkania tylko jakiś wybrany fragment! Zresetwoalwm to połączenie z WiFi i teraz nie chce się połączyć ponownie z tym WiFi miga cały czas niebieska dioda i nic się nie dzieje. Nie wiem czy z poziomu aplikacji można cis zrobić? Przeglądałem tą aplikacje i nie znalazłem żadnej opcjiparowania/połączenia z urządzeniem. Może ktoś wie jak to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darth65 Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Dzień dobry. Chce zakupić robot sprzątający Xiaomi, ale że nie wiem na który się zdecydować. Jakie są różnice pomiędzy 1 i 2 generacja tego urządzenia? Wiem, że 2 generacja posiada opcję mopowania. Tyle, że różnica w cenie to ok. 600zł. Czy 1 gen. tego urządzenia tez ma mapowanie mieszkania? Czy sposób w jaki sprząta 1, a 2 gen. jest taki sam? Jestem trochę zielony w temacie takich urządzeń, ale z tego co wyczytałem to 1 gen jest niemal taka sama tylko nie mopuje. Ma trochę inny czujnik , ale dodano do niej aplikację co czyni go niemal identycznym z 2 generacją tego urządzenia. Czy jest sens dopłacania tylko do mopa, czy zmian może jest więcej? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now