bartolinio Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Tak to działa w 1 wersji, nic z tym niestety nie zrobisz, to w zasadzie największa (jak nie jedyna) wada v1 na chwilę obecną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuChar Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Tyle, że on ma s50. Włącz w ustawieniach opcję beta - save map. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morvi Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Witam serdecznie. Nie wiem czy temat znamy, ale liczę no pomoc. Mam problem z roborock s50, mianowicie stało się to po ostatniej burzy w mojej okolicy. Robot był podłączony do zasilania bez żadnej listwy zabez. Problem jest taki że robot sam wyjeżdża że stacji po czym wjeżdża ponownie i tak kilka razy, po czym wywala komunikat "error 13" Czytałem że problem może być po stronie baterii lub płyty głównej. Mam pytanie na co postawić, plyta czy bateria. Ż góry dziękuję za odpowiedź. Factory reset był robiony. PozdrawiamPrzy Error 13 płyta główna do wymiany.Jeżeli robot kupiony w PL to korzystaj z gwarancji, jeżeli kupiłeś na Ali, lub GB to niestety Twój koszt.Napisz do mnie PW to dam znać co, gdzie i jak to naprawić. Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik1986 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 1 godzinę temu, Morvi napisał: Przy Error 13 płyta główna do wymiany. Jeżeli robot kupiony w PL to korzystaj z gwarancji, jeżeli kupiłeś na Ali, lub GB to niestety Twój koszt. Napisz do mnie PW to dam znać co, gdzie i jak to naprawić. Dzięki bardzo za konkretną odpowiedź. Robot kupiony na Allegr... od BuyElectro sprzedawca zapewniał że gwarancją jest w Mi serwis pl. Jutro spróbuje się skontaktować w sprawie reklamacj i zobaczę co mi się uda załatwić. Jeżeli będą problemy to się odezwę gdzie i jak najlepiej kupić płytę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik1986 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 21 godzin temu, stpn napisał: Natomiast przy ponownym włączeniu mapa znika i robot "na nowo" poznaje całe mieszkanie (znowu szuka ścian i przeszkód, po nawet krótkim włączeniu poprzednia mapa znika, przez niemożliwe jest wysłanie go w określone miejsce). Czy tak to właśnie działa A jak uruchamiasz ponowne sprzatanie? Jeżeli masz już zrobioną mapę całego mieszkania, to w aplikacji zaznaczysz miejsce do którego robot na jechać. Ponowne wciśnięcie przycisku clean lub miotełki kasuje mapę i robot tworzy ją na nowo. Tak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProZak Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Cześć, w domu musiałem zmienić router z TP-Link na Netgear. Na tym pierwszym wcześniej po dużych bojach udało mi się wcześniej powiązać odkurzać 1 generacji z WiFi. Teraz niestety za nic nie mogę się połączyć z nowym routerem. Nie pomagają rzeczy, które robiłem w przypadku starego routera: zmiana regionu, języka. Kurde pół weekendu nad tym siedziałem i już mi ręce opadają. Czy może być to wina tego, że Netgear działa również na 5Ghz i chociaż odkurzacz tego pasma nie widzi, to jakoś to wpływa na sparowanie? Stary router działał tylko na 2,5GHz. Ma ktoś z Was może router Netgear i może jest w stanie mi pomóc co należy w ustawieniach zaawansowanych poprzestawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravenpoz Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Telefonem musisz być podpięty do 2,5Ghz. Jak odkurzacz jest w 2,5, a telefon w 5Ghz to się nie sparują. Później możesz już mieć odkurzacz w 2,5, a telefon w 5Ghz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProZak Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Telefon widzi mi tylko 2,5GHz i dodatkowo mam dwie różne nazwy dla tych sieci, więc odpada ten powód :/ Login i hasło do sieci Wifi na tym routerze też nie ma m skomplikowane, nie ma znaków szczególnych tylko ciąg 8 cyfr, więc też wątpię, aby sobie odkurzacz z tym nie radził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hauru Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Witam Jeszcze jedno pytanie, próbował ktoś z was używać innych taśm magnetycznych niż tych od xiaomi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravenpoz Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 są testy na youtube, na których widać jaka jest skuteczność taśm różnych wielkości, grubości i producentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 @ProZak masz 2,4GHz Praca 2,4 nie zakłóca się z 5GHz. Z moich propozycji to możesz spróbować po 1 zobaczyć na którym kanale pracuje router. Ustaw go na np 6 kanał, a ten drugi router z którego nie korzysta odkurzacz na 9ty kanał żeby się nie nakładały fale. Kolejna rzecz do testu to szerokość pasma i tryb pracy. Router bez problemu współpracuje z G i N i najlepiej ustaw automat tam (N jest najlepsze), ale do testów możesz go na B+G skręcić. Co do szerokości to możesz dać na sztywno 20MHz lub 40MHz lub automat. Próbuj oba rozwiązania. Z czego 40MHz jest dostępne tylko w trybie N. Ja mam 4 odkurzacze po znajomych i każdy idzie bez problemu. Jeden S50 chodzi z routerem TOTOLINK dwuzakresowym, drugi S50 chodzi z TPLink ARCHER C60 dwuzakresowym również, trzeci S50 chodzi z jakimś netgearem jednozakresowym 2,4GHz, a ostatni 1gen chodzi z TP-link wr841n również jednozakresowy. Wszystkie są poustawiane na kanale 6 (różne domy a ten kanał jest dość uniwersalny i daje rade), wszystkie są w automacie 20/40MHz i wszystkie mają tryb N. JAk nie to daj ustawienia do fabryki i jeszcze raz skonfiguruj. P.S. unikaj kanału 13 bo nie wszystkie urządzenia się z nim lubią. Jeżeli masz tryb Japonii to jest jeszcze kanał 14 którego nic nie obsługuje u nas (dobry kanał na dosył gdzies na polu między dwoma AP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra89 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Cześć! W odkurzaczu moich rodziców pali się od dzisiaj czerwona dioda i w domu panuje rozpacz od kilku godzin. Po gruntownym przeczyszczeniu zapaliła się na chwilę biała dioda, a chwilę potem znowu czerwona i odkurzacz uparcie kołuje do stacji. Nie mam pojęcia który to Error, bo rodzice mają chińską wersję językową. Potraficie nam jakoś pomóc drodzy Forumowicze? Pozdrawiam Sandra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 zmień język na angielski. Kolejna sprawa to mihome pokazuje błąd w wiadomościach jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qubap Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Dnia 12.07.2019 o 20:39, sandra89 napisał: Cześć! W odkurzaczu moich rodziców pali się od dzisiaj czerwona dioda i w domu panuje rozpacz od kilku godzin. Po gruntownym przeczyszczeniu zapaliła się na chwilę biała dioda, a chwilę potem znowu czerwona i odkurzacz uparcie kołuje do stacji. Nie mam pojęcia który to Error, bo rodzice mają chińską wersję językową. Potraficie nam jakoś pomóc drodzy Forumowicze? Pozdrawiam Sandra Bez zmiany języka alko wiadomości z aplikacji nikt z kuli nie wywróży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burtonek98 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Cześć, mam problem ze swoim S5. Nie mogę włączyć mopowania. Gdy naciskam "mop" w aplikacji, zapala się na niebiesko lecz gdy wyjdę z aplikacji i wejdę w nią za chwilę opcja jest szara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Dnia 6.06.2019 o 20:55, quiet napisał: Można zostawiać. Robot ma baterię li-ion a więc efekt pamięci mu nie straszny. Zresztą jak nie będzie w stacji to po jakimiś czasie się wyłączy a więc nie uruchomisz go z apki. Tu nie chodzi o typ baterii i efekt pamięci, ale to że bateria jest ładowana non stop (przy 100% naładowania) prądem o niemałym natężeniu a to już baterii bardzo szkodzi. Chyba że wprowadzono taki typ zabezpieczenia, jaki jest w lepszych laptopach, gdzie przy naładowaniu do 100%, dopływ prądu do baterii jest odcinany i urządzenie przechodzi na tryb zasilania z sieci. Ale pewnie nigdy się nie dowiemy jak jest w tym przypadku. Ja na wszelki wypadek zdejmuję urządzenie z docka ładującego i wyłączam przyciskiem na obudowie, zwłaszcza że nie sprzątam codziennie, bo to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_pb Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Temat był wałkowany wielokrotnie. Ja mam obecnie 867h, 47 tys. m2, 1276 czyszczeń. Kupiony 11.2016r. Od początku robot jest non stop w ładowarce (jak zaleca producent), jeździ codziennie 2 piętra i nie ma ŻADNEGO spadku wydajności baterii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, Tomasz_pb napisał: Temat był wałkowany wielokrotnie. Ja mam obecnie 867h, 47 tys. m2, 1276 czyszczeń. Kupiony 11.2016r. Od początku robot jest non stop w ładowarce (jak zaleca producent), jeździ codziennie 2 piętra i nie ma ŻADNEGO spadku wydajności baterii. No tak, ale z tego co czytam na forum, to niektórzy skarżą się na baterię już po pół roku działania, więc jak widać z tym bywa rożnie. A producent dlatego tak zaleca, bo spadek wydajności baterii działa oczywiście na jego korzyść i trzeba szybciej kupować nowego robota. Innego uzasadnienia nie widzę, bo nie ma fizycznej możliwości, żeby bateria lepiej działała będąc non stop podłączoną do zasilania, niż w przypadku, gdy robot jest odłączany z sieci. Edytowane 15 Lipca 2019 przez ghost666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_pb Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 No ale nie ma żadnych przesłanek, że to przez trzymanie w ładowarce. Elektronika, to elektronika - potrafi chodzić latami bez problemów, a może się popsuć 2 dni po rozpakowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) A wiesz że ciągłe ładowania baterii, która jest już naładowana w 100% mocno jej szkodzi? Czytałeś niezależne testy? Edytowane 15 Lipca 2019 przez ghost666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_pb Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 To dlaczego mój odkurzacz działa tak jak po wyjęciu z pudełka po niemal 3 latach ładowania? Czemu producent miałby strzelać sobie w kolano i zalecał ciągłe trzymanie w ładowarce? Mógłby milczeć na ten temat, a w mojej instrukcji wyraźnie było napisane, iż zaleca się ciągłe pozostawianie odkurzacza w stacji ze względu właśnie na wytrzymałość baterii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Producent zaleca z jednego powodu, odkurzacz ma wtedy pełną funkcjonalność i możesz nim sterować po wifi z dowolnego miejsca na świecie. Gdy nie jest trzymany w docku, przechodzi w tryb offline po kilku/kilkunastu godzinach. Producentowi nie zależy na utrzymaniu kondycji baterii w dobrym stanie, jemu zależy żebyś jak najczęściej kupował nowe urządzenie, gdy bateria w starym padnie Edytowane 15 Lipca 2019 przez ghost666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_pb Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Nie. Zaleca ze względu na akumulator. Ani słowa o funkcjonalności. O to właśnie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Z ciekawości napiszę do producenta, może mi odpowie w sprawie tej baterii. Dlaczego zaleca i czy faktycznie zasilanie do baterii jest odcinane, gdy zostanie naładowana na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_pb Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Chyba nie, bo akumulator jest zawsze ciepły. Ja mówię jedynie o swoich osobistych doświadczeniach z odkurzaczem v. 1. Wiem mniej więcej jaka jest teoria, ktoś tu kiedyś pisał na ten temat. Mówił nawet, że w jakiś droższych notebookach jest odcinany prąd ładowania przed 100%, bo to szkodzi baterii. No ale tak jak mówię. Moja praktyka świadczy o tym, że nie wpływa to jakoś negatywnie na żywotność, albo wpływa w tak nieznacznym stopniu, że nie warto się nad tym rozwodzić i myśleć o włączaniu, wyłączaniu, przestawianiu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macsim8 Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Na pewno jest odcinane. Ja mam odkurzacz przeszło 2 lata. Non stop jest w domu na ładowaniu i jakoś nie widzę zużycia baterii. A z tego co tutaj czytałem to problemy z baterią wynikały z innych przyczyn niż jej normalne zużycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMART HOME PL Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) akumulator-bateria nie są odcinane całkowicie od prądu,tylko po naładowaniu do 100% ładowarka dostarcza baterii tak zwany prąd podtrzymujący,jest dokładnie tak samo w tym przypadku co w ładowarkach PROCESOROWYCH do baterii AA/AAA i w jednym czy drugim przypadku nie ma się co martwić,generalnie wszystko baterie maja jakiś tam swój max cykli ładowania i tyle. PS:gdybym miał aż tak dociekać w sprawy co miał na myśli producent to musiałbym piloty do tv itp trzymać w foliach żeby mi się przyciski nie wytarły. Edytowane 15 Lipca 2019 przez bobo123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale aktualizacja softu 3.3.9_001864 popsuła ważną funkcjonalność robota S50. Swojego kupiłem jakieś 3 tygodnie temu u jednego z polskich dystrybutorów i przez 2 tygodnie w ogóle go nie aktualizowałem. Nie pamiętam jaka to była wersja, w każdym razie posiadała już funkcję zapisywania map. Robot na tamtej wersji czyścił świetnie, wjeżdżał pod każdą szafę, nawet taką, gdzie prześwit był około 0,5 cm. Po aktualizacji do ostatniej wersji, niestety pojawił się problem, bo nie chce sprzątać pod szafami, nawet gdy prześwit jest około 1cm. Jest to strasznie wkurzające, nie wiem czemu to popsuli. Na zdjęciach widać jak to wygląda. Na obecnym sofcie nawet w trybie sterowania manualnego nie da się teraz wjechać pod te szafy. Edytowane 17 Lipca 2019 przez ghost666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quiet Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 A robiłeś reset mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dereck Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 2 hours ago, ghost666 said: Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale aktualizacja softu 3.3.9_001864 popsuła ważną funkcjonalność robota S50. Swojego kupiłem jakieś 3 tygodnie temu u jednego z polskich dystrybutorów i przez 2 tygodnie w ogóle go nie aktualizowałem. Nie pamiętam jaka to była wersja, w każdym razie posiadała już funkcję zapisywania map. Robot na tamtej wersji czyścił świetnie, wjeżdżał pod każdą szafę, nawet taką, gdzie prześwit był około 0,5 cm. Po aktualizacji do ostatniej wersji, niestety pojawił się problem, bo nie chce sprzątać pod szafami, nawet gdy prześwit jest około 1cm. Jest to strasznie wkurzające, nie wiem czemu to popsuli. Na zdjęciach widać jak to wygląda. Na obecnym sofcie nawet w trybie sterowania manualnego nie da się teraz wjechać pod te szafy. Od rana jest nowe oprogramowanie 3.3.9 001886 (poprzez XIAOMI HOME). Zaktualizuj. Jeszcze nie testowałam, ale może poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 U mnie jeszcze nie ma, możliwe że przez to że mam ustawiony region Polska. Czy jest ewentualnie jakiś sposób by wrócić do wcześniejszej wersji oprogramowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quiet Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Przez apke flolevac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost666 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 42 minuty temu, quiet napisał: A robiłeś reset mapy? Tak, nie pomaga. Ktoś pisał o problemach z ostatnim softem, ale pod kątem wjeżdżania na progi. Podobno nie może wjeżdżać na takie wysokie jak wcześniej, już przy 1,5cm ma problem. Tego akurat nie testowałem, ale jak widać różnych problemów pojawiło się sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qubap Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 1 godzinę temu, ghost666 napisał: Tak, nie pomaga. Ktoś pisał o problemach z ostatnim softem, ale pod kątem wjeżdżania na progi. Podobno nie może wjeżdżać na takie wysokie jak wcześniej, już przy 1,5cm ma problem. Tego akurat nie testowałem, ale jak widać różnych problemów pojawiło się sporo Faktycznie, wcześniej wjeżdżał pod hulajnogę pomimo tego że sama wieżyczka nie mieściła się pod tylko przejeżdżała obok podestu. Teraz nie wjeżdża w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mak777 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Pytanie, msm s50tke od wczoraj, nawet na najcichszym trybie jest bardzo glosny, czy to normalne? Wczesniej mialem "glupiego" iLife V5 Pro i byl duzooooooo cichszy. Tutaj nie dosc ze dzwiek odkurzania, to jeszcze dzwiek mechanizmu kolek jest glosny. I zastanawiam sie czy moja sztuka felerna czy tak maja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się