Skocz do zawartości

Xiaomi Vacuum Cleaner / MiJia / Robot Sprzątający


lisek84

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 28.11.2017 o 16:14, geforc napisał:

Tak samo źle? przecież już pierwszy model lepiej odkurzał niż najdroższa szajsowata roomba

Odważna teza. Widziałeś testy porównawcze do Roomby 980?

Fakt, kosztuje dwa razy tyle co druga generacja xiaomi ale wyciągnąłem inne wnioski niż Ty oglądając oba roboty w działaniu na tym samym terenie.

Żeby było jasne... Nie mam żadnego robota sprzątającego w domu i nie stoję po żadnej stronie. Kibicuję bardziej firmie Xiaomi bo robi świetny sprzęt za uczciwą cenę. Natomiast iRobot swoje ceny winduje jakby nadal był monopolistą w produkcji robotów sprzątających.

Pooglądaj niesponsorowane testy i zobacz jak oba roboty zachowują się w tym samym pomieszczeniu i jaka jest ich efektywność w czyszczeniu różnych zabrudzeń na różnych podłożach.

Oceń raz jeszcze. Tym razem postaraj się to zrobić w sposób obiektywny ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej... Jest to moja osobista opinia na podstawie wielu testów, które każdy może sobie sam wyszukać w internecie.

Przy okazji mam pytanie do posiadających odświeżoną wersję. Znalazłem informację, że nowa generacja przy niskim poziomie naładowania wraca do bazy "nakarmić" się prądem. Czy po doładowaniu wraca na miejsce w którym skończyła sprzątać?

Edytowane przez meriox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, meriox napisał:

Tak jak pisałem wcześniej... Jest to moja osobista opinia na podstawie wielu testów, które każdy może sobie sam wyszukać w internecie.

Przy okazji mam pytanie do posiadających odświeżoną wersję. Znalazłem informację, że nowa generacja przy niskim poziomie naładowania wraca do bazy "nakarmić" się prądem. Czy po doładowaniu wraca na miejsce w którym skończyła sprzątać?

A to jest jakaś nowość, że przy niskim poziomie energii (mniej niż 18%) jedzie do bazy, ładuje się do 80% i wraca z powrotem dokończyć sprzątanie od miejsca w którym przerwał? Nie wiem jakie oglądałeś testy na tym internecie, ale pierwsza generacja już robi to bez najmniejszych problemów - jedynie człowiek z kanału testhub miał z tym jakiś problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem nowy, przeczytałem chyba wszystkie stronki tego tematu.

1. Mam zamówiony vacuum ver 1 na Gearbest we wtorek 12.12.2017 i czekam. Czy ktoś wie kiedy mają teraz wysyłkę? Może można gdzieś to sprawdzić? Zastanawia mnie to czy dojdzie do PL do końca roku.

2 Pytanie czy jak mam w pokoju przesmyk około 37-38 cm (wiem, że odkurzacz ma jakieś 35cm średnicy) to czy odkurzacz przejedzie czy czujniki go nie puszczą w takim wąskim miejscu.

Dzięki z góry za odp.

 

Edytowane przez yayo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@yayo1 - ja mam v1 z GB

- moje zamówienie: Nov 16, 2017 04:41:57 AM
- w dpd.co.uk wygenerowali:  17 Nov 2017
- wysyłka z chin do uk: Nov 22 (mamy 14 grudnia i jeszcze tam nie dotarło)

Załóż "ticket" na GB - Track A Package >> I have not received my package and it has already passed the estimated delivery time
w treści wpisz: Please send all information regarding shipping on this order (shipment details, and delivery deadline) i dostaniesz od bota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, abc00 said:

@yayo1 - ja mam v1 z GB

- moje zamówienie: Nov 16, 2017 04:41:57 AM
- w dpd.co.uk wygenerowali:  17 Nov 2017
- wysyłka z chin do uk: Nov 22 (mamy 14 grudnia i jeszcze tam nie dotarło)

Załóż "ticket" na GB - Track A Package >> I have not received my package and it has already passed the estimated delivery time
w treści wpisz: Please send all information regarding shipping on this order (shipment details, and delivery deadline) i dostaniesz od bota.

Mam zamówione w ten wtorek, więc jeszcze zaczekam, tym bardziej że robiłem ticket na zmianę adresu przesyłki i mi odpisali, że:

"We were able to change the shipping address for your order.

Your order is currently being processed, meaning that your items will be shipped out soon. You will receive an email with all the shipping information when this occurs."

Więc zaczekam bo wyczytałem, że do tygodnia to mogą szykować paczkę do wysyłki zanim fizycznie opuści magazyn.

Byłem ciekawy orientacyjnie ile całośc może zająć, ale domyslam się, że albo 2 tyg albo 2 miesiące :)

Edytowane przez yayo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza. Ale jednak nie do końca.
Strefę mogę sobie w każdej chwili narysować? Aplikacja przechowuje plan mieszkania? Tzn. mogę wysłać odkurzacz z bazy np. żeby posprzątał łazienkę rysując na planie mieszkania strefę w łazience? Czy muszę go tam zaprowadzić przez remote control?


Wysłane z 1+3t & Tapatalk PRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 5 miesiącach od zakupu zaczęły się problemy z ładowaniem. Po następnych dwóch urządzenie ostatecznie umarło. 

Nie przyjmuje ładowania, samoistnie odjeżdża o pół centymetra od bazy i się ucegla. Kompletny złom. Nie działa reset fabryczny, ani żadna inna kombinacja. Półtora tysiąca wyrzucone błoto. Jednak chińska jakość trzyma tradycję mocno. 

Jakieś porady co z tym chińskim szajsem teraz zrobić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam od 3 dni nową generację.

Z tego co zauważyłem to jak odpalisz robota to zrobi Ci mapkę i potem możesz z niej korzystać np. zaznaczyć obszar na niej i wyjedzie sam tam posprzątać.

Miałem sytuacje, że gościu wjechał mi pod kibelek i się zaciął... (generalnie łazienka gdzie jest dużo luster i czarnych kafelek to zmora dla takich odkurzaczy, które mają laserki) nie wiem dlaczego ale też się wyłączył... jak odpaliłem znowu, musiałem ręcznie przyciskiem, to mapki nie było. 

Ale potem jak odkurzył mi całą chatę znowu to cały czas widzę mapę i nic nie znika.

Moje pierwsze wrażenia: jest bardzo cichy, nawet na najwyższej wydajności, mam porównanie do Neato Signature Pro, bardzo mnie to pozytywnie zaskoczyło. szybciej odkurza niż wspomniany robot, ma lepszy algorytm sprzątania. 

wygląd i materiał pierwsza klasa. wyszedł mnie gościu 1712 PLN (ale jeszcze czekam na cashback) i mogę powiedzieć, że wygląda jak na coś droższego od iroomby 980...

Polecam dosyć długą recenzję odkurzacza ze stronki XIAOMITODAY XIAOMI ROBOROCK REVIEW macie tam wszystko bardzo dobrze opisane.

 

Jeśli macie jakieś pytanie odnośnie drugiej generacji to chętnie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie,

temat czytam niemal od samego początku, robota mam 8 m-cy i niestety, ale mój pierwszy post piszę dopiero teraz, bo robot się obraził i jeździ jak pijany zając, po czym zatrzymuje się, zgłasza Error 1 i przechodzi w awarię, sygnalizuje to w apce i twierdzi że należy sprawdzić radar

sytuacja kiedyś zdarzała się raz na dwa, trzy uruchomienia, ale obecnie występuje za każdym razem, kombinowałem z factory-resetem, zmianą ustawień, lokalizacją itp. i nic

my friend TALOON mnie olewa jak wysyłam zgłoszenia reklamacyjne i nie wiem co dalej, widziałem że wcześniej tu na forum ktoś miał już ten problem, na zagranicznych forach też jest troche opisanych takich sytuacji, ale nie ma żadnego rozwiązania, wymiana radaru to koszt 400zł, ale nie mam pewności czy to pomoże....

any idea? naprawiać, kupić nowego? jeśli tak to gdzie?

PS czy ktoś przerabiał reklamacje w polskich sklepach typu AZE czy PL-GSM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że wszystko opisałem (łącznie z reklamacją w PL sklepie - ale tam kupowałem) i link z filmem załączałem.

Masz dwie sprawne łapki, lutownicę i pojęcie o elektronice - naprawisz Mijię za kilka dolarów (wymienia się laser - oczko w LDS), masz małe pojęcie o elektronice ale potrafisz zamawiać w Ch i odkręcać śrubki? 340 zł kosztuje LDS.

Ostatnią opcję znasz, bo sam o niej pisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem mejla z BangGood że odkurzacz (wersja 2 za prawie $500) który zamówiłem miesiąc temu do mnie nie dotrze i zwrócą mi kasę:

Cytat

Dear Banggood customer,

We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us. We are sorry to inform you that the delivery of your order [xxxxxxxx] would not be successful due to the strike on Frankfurt International Airport. The logistics company has no access to the parcels that arrived the airport.

We will arrange the refund of your order. Please visit this page to view more information about the refund.

We apologize for any inconvenience caused by this issue and hope for your kind understanding. Should you have any further requests or information about your order, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Banggood Team

Szkoda, ale z drugiej strony nie muszę się z nimi szarpać, sami oddadzą kasę (jak twierdzą - jeszcze nie przyszła). Może uda się mi go kupić taniej gdzie indziej...

Edytowane przez Darksteel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo prosze o porade w jaki sposób połączyć ten odkurzacz z aplikacją MI Home. Co musimy mieć włączone w telefonie  WIFI czy internet z sieci ?. Czy Robot musi mieć udostępniony internet przez WIFI nie zabezpieczone hasłem ? U mnie po włączeniu odbiornika  WIFI w telefonie pokazuje sie komunikat : rockrobot-vaccum-v1-miap... - połączono.Aplikacja mimo to nie widzi odkurzacza. Gdy wchodze do aplikacji MI Home i naciskam + Add device pokazuje sie komunikat : no available devices. Gdy wciskam SCAN telefon proponuje włączenie Bluetooth a po jego włączeniu i tak nie widzi odkurzacza. W ustawieniach manualnych nie jest widoczna takie urzadzenie jak odkurzacz. Reasumując nie moge znaleźć odkurzacza w żaden sposób - oczywiście dioda WIFI w urządzeniu cały czs miga. Macie jakis pomysł jk to ustrojstwo połączyć ? Może trzeba odkurzacz zresetować ? Tylko co sie wtedy stanie (po zakupie serwis sklepowy wgrał mi od razu jezyk angielski - czy to może być powód problemu z połączeniem ? Bardzo proszę o pomoc  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PrzemciO

komórka z wifi, BT oraz lokalizacją włączoną :) wifi powinno być 2,4 GHz, zabezpieczone wpa2 i pass posiadać - podobno bez tego ciężko

konto założone w X., appka na komórce, komórka podłączona do domowego wifi po 2,4GHz, odpalasz appkę i potem prawie magicznie się wszystko robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo prosze o porade w jaki sposób połączyć ten odkurzacz z aplikacją MI Home. Co musimy mieć włączone w telefonie  WIFI czy internet z sieci ?. Czy Robot musi mieć udostępniony internet przez WIFI nie zabezpieczone hasłem ? U mnie po włączeniu odbiornika  WIFI w telefonie pokazuje sie komunikat : rockrobot-vaccum-v1-miap... - połączono.Aplikacja mimo to nie widzi odkurzacza. Gdy wchodze do aplikacji MI Home i naciskam + Add device pokazuje sie komunikat : no available devices. Gdy wciskam SCAN telefon proponuje włączenie Bluetooth a po jego włączeniu i tak nie widzi odkurzacza. W ustawieniach manualnych nie jest widoczna takie urzadzenie jak odkurzacz. Reasumując nie moge znaleźć odkurzacza w żaden sposób - oczywiście dioda WIFI w urządzeniu cały czs miga. Macie jakis pomysł jk to ustrojstwo połączyć ? Może trzeba odkurzacz zresetować ? Tylko co sie wtedy stanie (po zakupie serwis sklepowy wgrał mi od razu jezyk angielski - czy to może być powód problemu z połączeniem ? Bardzo proszę o pomoc  
Sprawdź serwery i uprawnienia aplikacji.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.12.2017 o 07:49, Blubisu napisał:

Jakieś porady co z tym chińskim szajsem teraz zrobić?

Jakbyś kupił w PL za 200zł więcej i byś miał normalną gwarancję to byś oddał i naprawili by, a tak to miałeś taniej i teraz nie masz nic.

Edytowane przez mrosi
Nie ma to jak zacytować post wraz z filmem. Mistrz świata i okolić. Brawo!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co na to sprzedawca?

Pierwsze co widzę na tym filmie, to żeby włączyć z uśpienia, to trzeba dłużej przytrzymać przycisk, jak robisz tak jak na filmie, to nie będzie reakcji. Z tym odjeżdżaniem faktycznie dziwne, bo nawet jak jest na 100%, to tak nie robi... Co wskazuje aplikacja? Jaki % naładowania, jakieś błędy?

No i trochę obiektywizmu, nie ma sprzętów bezawaryjnych, tu na forum jakoś nie słychać, żeby odkurzacze masowo padały, nie przesadzajmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.12.2017 o 07:49, Blubisu napisał:

Jakieś porady co z tym chińskim szajsem teraz zrobić?

Witaj. Jeśli sprzęt nigdy nie spadł np. ze schodów to bateria do wymiany. A jak spadł to być może się tylko rozłączyła.

Edytowane przez mrosi
Po co przewalasz cały cytowany post, łącznie z filmem...?
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...