Skocz do zawartości

Czy działa u nas Volte i WiFi Calling?


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, cincin27 napisał:

Po wpisaniu kodu ma wyskoczyć disabled. Wtedy pojawią się opcje w ustawienia->karty sim i sieci komórkowe->twoja karta sim.

Jak ich nie ma to możliwe, że Note 7 nie jest wspierany/nie obsługuje tych usług.

Cincin27, zrobiłem według Twoich instrukcji, wskoczyły te opcje w ścieżce, którą podałeś, włączyłem obie i zresetowałem telefon.

Obecnie stan jest taki jak widać w załączniku, co muszę robić dalej.
Kontaktowałem się z BOK i dowiedziałem się, że ten model nie ma jeszcze wsparcia i mam sprawdzać listę telefonów, które je otrzymają...

P.S. telefon jest na abonament.

2.jpg

Edytowane przez Maciej_94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej_94 napisał:

Kontaktowałem się z BOK i dowiedziałem się, że ten model ma jeszcze wsparcia

VoLTE powinno działać co widać na zrzucie. Próbowałeś dzwonić i w trakcie połączenia wyrzuca z LTE na 3G? Albo błąd wyświetlania ikony volte, albo nie wspierany do końca. W Play nie udało mi się na RN7 uruchomić tych usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, FromWP napisał:

VoLTE powinno działać co widać na zrzucie. Próbowałeś dzwonić i w trakcie połączenia wyrzuca z LTE na 3G? Albo błąd wyświetlania ikony volte, albo nie wspierany do końca. W Play nie udało mi się na RN7 uruchomić tych usług.

Tak, podczas rozmów wyskakuje ikona LTE+, nie ma ikony voLTE.
Nie mam do jakiego telefonu przełożyć, żeby to aktywować przez sms.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej_94 napisał:

Tak, podczas rozmów wyskakuje ikona LTE+, nie ma ikony voLTE.

Przez SMS to w Play się aktywuje. W Tmobile bok powinien włączyć. Ty masz to prawdopodobnie uruchomione, tylko ikony brak jak w trakcie rozmowy wyskakuje LTE+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, FromWP napisał:

Przez SMS to w Play się aktywuje. W Tmobile bok powinien włączyć. Ty masz to prawdopodobnie uruchomione, tylko ikony brak jak w trakcie rozmowy wyskakuje LTE+.

"..W przypadku gdy aktywacja VoLTE nie nastąpi automatycznie, istnieje możliwość jej aktywacji:
a) poprzez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS na numer 80534 o treści „TAK”;
b) poprzez Biuro Obsługi Abonenta (BOA), dzwoniąc pod numer 602 900 (opłata zgodna z posiadanym planem taryfowym).
7. Aktywacja VoLTE jest bezpłatna i może trwać do 72 godzin od chwili spełnienia przez Abonenta warunków do aktywacji lub zgłoszenia chęci jej aktywacji przez Abonenta. Aktywacja VoLTE zostanie potwierdzona odrębną wiadomością SMS przez Operatora.."


Wysłałem sms o treści tak, dostałem odpowiedź, że usługa jest już aktywna na moim koncie.
Jutro spróbuję opcji b).

Swoją drogą, czy ta ikona voLTE powinna wyświetlać się tylko w trakcie połączeń?



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej_94 napisał:

Swoją drogą, czy ta ikona voLTE powinna wyświetlać się tylko w trakcie połączeń?

Normalnie cały czas jest widoczna. Moim zdaniem masz to uruchomione i działa tylko problem z ikoną. A VoWiFi też uruchamiałeś? Jak tak to połącz się z wifi, wyłącz volte w ustawieniach, włącz vowifi i zobacz co pokazuje w stanie ims w ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, FromWP napisał:

 Jak tak to połącz się z wifi, wyłącz volte w ustawieniach, włącz vowifi i zobacz co pokazuje w stanie ims w ustawieniach.

zrzut ekranu gdzie nie jest aktywne voWIFI - tryb samolotowy wyłączony,  voLTE wyłączone,
zrzut ekranu gdzie jest aktywny voWIFI - tryb samolotowy włączony, voLTE wyłączone, ikony dodatkowe pokazały się po próbie wykonania połączenia, był sygnał, dodzwoniłem się...
 

3.jpg 4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jaką mam ustawić wartość w Ustawienia > Karty sim i sieci komórkowe > Karty SIM > Właściwości sieci > Preferuj sieci komórkowe czy preferuj wifi?

Pytam ponieważ, częściej korzystam z transmisji danych niżeli wifi i wolałbym uzyskać lepszą jakość połączeń właśnie za pośrednictwem voLTE...

Mimo wszystko dzięki za pomoc i poświęcony czas ;) 

Edytowane przez Maciej_94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Maciej_94 napisał:

Preferuj sieci komórkowe czy preferuj wifi?

Możesz zupełnie wyłączyć vowifi w ustawieniach jak ci na tym nie zależy. Albo zostawić włączone i  preferuj sici komórkowe. Jak wyłączysz wifi to i tak to ustawienienie nie ma znaczenia. A co do braku ikony volte, to spróbuj rozwinąć palcem ekran powiadomień i może się pokaże.

Edytowane przez FromWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś 2-gi raz w tym roku VoLTE zostało mi wyłączone więc musiałem ponownie aktywować poprzez czat z PLAY bok. Po restarcie ikonka się wyświetliła. W zeszłym roku miałem spokój przez 8 miesięcy. Telefon Mi9

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, igorlan napisał:

Dziś 2-gi raz w tym roku VoLTE zostało mi wyłączone więc musiałem ponownie aktywować poprzez czat z PLAY bok. Po restarcie ikonka się wyświetliła. W zeszłym roku miałem spokój przez 8 miesięcy. Telefon Mi9

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Potwierdzam, u mnie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja musiałem się 4 razy z czatem łączyć, bo każdy z konsultantów odsyłał mnie do wysłania SMS aktywacyjnego, który z kolei odsyła zwrotkę że mój telefon nie obsługuje VoWifi :lol:
Dopiero za czwartym razem, trafił się jakiś dobry człowiek który aktywował sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, marcin19883 napisał:

Podobno Play w marcu miał coś usprawniać w systemach Volte

Wczoraj mieli awarię internetu na niektórych numerach. Już myślałem że router szlak trafił bo w telefonie działał. Niestety WiFi też mam z powietrza po LTE. Może to również skutek grzebania w systemie.

Edytowane przez FromWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na FLEXie i MI9 śmiga wszystko PRAWIE dobrze. PRawie bo jest problem z SMSami na VOWiFi. Smsy albo się nie wyślą (pisze, że oczekuje), albo po kilku minutach czasem wyjdzie. Na VOLTE jest loteria, ale raczej wychodzą. Za to dźwięk bajka. Na szczęście głównie whatsapp leci więc nie przeszkadza mi to zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ale opcje są włączone i robiłem restart tel. I nic

Screenshot_2020-04-30-20-58-16-919_com.android.phone.jpg

18 minut temu, chrzonas napisał:

Spróbuj tych kodów:

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

dziwne bo u mnie we Flexie wszytko działało od początku.

A ty przeniosłeś z jakiej sieci. Może u mnie problem w tym że przeniosłeś z abo orange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, chrzonas napisał:

Spróbuj tych kodów:

VoLTE *#*#86583#*#*
VoWIFI *#*#869434#*#*

dziwne bo u mnie we Flexie wszytko działało od początku.

A ty przeniosłeś z jakiej sieci. Może u mnie problem w tym że przeniosłeś z abo orange

I dlatego się pytam czy ktoś ma podobny problem we flex i jak go rozwizac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem w config na Orange pl i wifi calling zaskoczyło. Ale pomocy w końcu żeby volte działało. Czy przechodząc do flex też u was jest nazwa sieci Orange?

I teraz odwrotnie. Wyłączyłem i włączyłem transmisje danych i wskoczyło volte. Ale wificalling nie chce już wskoczyc

Edytowane przez Morginep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, galakty napisał:

Polecam Flexa, działa VoLTE i VoWiFi bez kombinacji i sztuczek... 

Mam Flexa i udało mi się uruchomić tylko VoLTE, jak uruchomić VoWiFi?

Dnia 30.04.2020 o 23:01, Morginep napisał:

Zmieniłem w config na Orange pl i wifi calling zaskoczyło. Ale pomocy w końcu żeby volte działało. Czy przechodząc do flex też u was jest nazwa sieci Orange?

I teraz odwrotnie. Wyłączyłem i włączyłem transmisje danych i wskoczyło volte. Ale wificalling nie chce już wskoczyc

Powiesz może jak go dokładnie ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...