Skocz do zawartości

Czy działa u nas Volte i WiFi Calling?


Acid

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, BONGOBONG25 napisał:

Czy ktoś jeszcze może jeszcze raz potwierdzić czy w orange flex działą volte i wificalling na mi 9? konsultant z orange twierdzi że nie działa bo nie jest wspierany ten tel. (orange flex)

 

Ja również potwierdzam FLEX + MI9 z najnowszym EEA sprzed kilku dni. Czasami nie włącza się VoWifi, ale VoLTE zawsze działa. Wystarczy zrestartować telefon, albo wifi. Sporadycznie się zdarza. Ogólnie śmiga dobrze. 

 

P.S. Od aktualizacji do .8 jak mam vowifi nie umię wysłać SMSa. Pisze, że oczekuje. Jak przełączę na zwykłą sięc to wyśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gtgt2222 Mam podobnie, to znaczy VoWiFi w Play działa, a VoLTE nie chce. Zgłosiłem problem w Play i oni twierdzą że po ich stronie VoLTE jest włączone. Wysłali jedynie jco ustawić w APN-ach, ale nic to nie zmienia. Dwa, że te wartości domyślnie były poprawne. Mam ponownie zrobić zgłoszenie jakby nie działało i dzisiaj to zrobię. Sądzę że oni coś zmienili, tylko sami nie potrafią tego opanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie zalogować się do roamingu krajowego, np. ORANGE  i powrócicie z powrotem na zasięg Play. U niektórych ten myk przywracał VoLTE. 

Play coś grzebie w systemach przy usługach VoLTE / wowifi.  Na certyfikowanych diwajsach też ostatnio znikało VoLTE. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pitero napisał:

Spróbujcie zalogować się do roamingu krajowego, np. ORANGE  i powrócicie z powrotem na zasięg Play. U niektórych ten myk przywracał VoLTE. 

Play coś grzebie w systemach przy usługach VoLTE / wowifi.  Na certyfikowanych diwajsach też ostatnio znikało VoLTE. 

Faktycznie pomogło dzięki +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Otrzymałem oficjalną odpowiedź od Play na zgłoszenie nie działającego VoLTE, przy działającym VoWiFi:

"Część z problemów z usługą VoLTE wynika z błędów w oprogramowaniu telefonu. Wyłączenie i włączenie ponowne tej usługi wtedy pomaga. Również przelogowanie się Pana telefonu między sieciami naszą i partnera roamingowego spowoduje zmianę ustawień na Pana numerze i ponowne poprawne włączenie tej usługi.
 Nie mamy wpływu na oprogramowanie zawarte na urządzeniu i jego aktualizacje.

Decyzja
Usługi świadczymy prawidłowo. Niestety, Pana reklamację uznałem za niezasadną"

Ciekawa jest uznanie reklamacji za niezasadną, szczególnie w kontekście tego fragmentu odpowiedzi " Również przelogowanie się Pana telefonu między sieciami naszą i partnera roamingowego spowoduje zmianę ustawień na Pana numerze i ponowne poprawne włączenie tej usługi" co świadczy o błędzie po ich stronie, a nie oprogramowania telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, radier napisał:

Xiaomi nie ma na ich liście i nic im nie zrobisz.

Nie chcę niczego im robić. Nie padło żadne słowo na temat niekompatybilności telefonu, wiedzieli jaki to model. VoLTE działa zresztą sami w odpowiedzi podali rozwiązanie, którym już wcześniej rozwiązałem problem.

Edytowane przez FromWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reguły z tym rozwiązaniem problemu. 3 telefony. RN 8T, Mi 8 i Poco F1. Na wszystkich urządzeniach działało VoLTE, ale nigdy Wifi-calling. 11 marca po równo zgasło Volte na każdym z nich. 13 marca wróciło bez żadnej ingerencji na RN 8T. Na Mi 8 i Poco nie pomagało dzwonienie na infolinie, resetowanie usługi, zmiana operatora. Po przełożeniu karty SIM do Samsunga Galaxy 10e z brandem Orange działał w nim Wifi-calling, ale nie VoLTE (zapewne wina brandu). Rozwiązało to problem w Poco i po przełożeniu karty VoLTE wróciło. Na Mi8 ta sama operacja nie przyniosła efektu. Konieczne było kolejny raz pogadać z infolinią.

Sieć leży i kwiczy od obciążenia i to jest główna przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, radier napisał:

Konieczne było kolejny raz pogadać z infolinią.

W twoim przypadku może tak. U mnie rozmowa ani przełożenie karty nie pomagała. Na nowszych Mi od mi9 wzwyż w Play od kilku miesięcy działa VoWiFi i VoLTE. A ostatnie problemy z brakiem VoLTE przy działającym VoWiFi to problem na różnych telefonach różnych marek i można go rozwiązać  wymuszając roaming np w TMobile. Co cytuję "spowoduje zmianę ustawień na Pana numerze i ponowne poprawne włączenie tej usługi" czyli błąd po stronie Play do którego się nie przyznają. W trzech różnych telefonach (w sumie numerach) udało mi się w ten sposób przywrócić VoLTE w Play (Mi9lite, Mi9se i S9).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin19883 - mam ten sam problem również na telefonie Redmi Note 7 tylko, że w sieci T-mobile.
Liczę, że podzielisz się rozwiązaniem problemu.

*#*#4636#*#* - po wpisaniu tego kodu mam poniżej zablokowane opcje (patrz załącznik)
voLTE   *#*#86583#*#* - aktywne
voWIFI  *#*#869434#*#* - aktywne

W ustawieniach karty sim brak włączników do, którejkolwiek z usługi.

Próbowałem również aktywować te kody i resetować telefon, aczkolwiek bez efektów.
 

1.jpg

Edytowane przez Maciej_94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin19883 napisał:

Jeśli masz Playa to zleć na czacie uruchomienie wifi calling.

On ma Tmobile i usługa podobno aktywna i działająca na innym telefonie. Twierdzi że wpisanie kodów nic nie zmienia i w ustawieniach nie pojawiają się opcje VoLTE i VoWiFi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tez RN 7 i ustawienia te zawsze były Ustawienia - Karty SIMi Sieci komórkowe - Karty Sim - u mnie t-mobile -Uzyj VoLTE  Usługa wczoraj aktywowana przez operatora Działa  Mam abonament

Edytowane przez rsat
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FromWP napisał:

On ma Tmobile i usługa podobno aktywna i działająca na innym telefonie. Twierdzi że wpisanie kodów nic nie zmienia i w ustawieniach nie pojawiają się opcje VoLTE i VoWiFi.

T-mobile to tylko w abonamencie działa. Na karcie nie ma dostepu nikt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...