Jump to content

Czy działa u nas Volte i WiFi Calling?


Acid

Recommended Posts

Włącz przez infolinię.
Naściemniaj że ma Samsunga czy coś.
Ale za góra 2-3 dni i tak Cie zbanują, niestety
Być może to wina Starego Stable Global EEA, na razie nie mam czasu uaktualniać a zmieniać na customy czy pełny Global nie potrzebuje, nie ma sensu, bo tracę czas a nic nie zyskuje tak naprawdę.
Link to comment
Share on other sites

Ja się pytam po co te utrudnienia w volte i WiFi-calling w Orange ?

Jak działa te 2-3 dni to wszystko śmiga jak należy.

Dobrze że Play czy T-Mobile nie banują tych usług na innych fonach niż te z ich supportowanej listy

Link to comment
Share on other sites

Często ??
Mi od 4 miesięcy ( prawie ) nie chce jakoś wyłączyć samoistnie na Mi9
Podstawa: ustaw prawidłowy profil w pdc
Dzownilem na Play, niby był restart usług ale nic nie pomogło. Wydaje mi się, że to też wina softu, bo przed aktualizacją nawet LTE było, obecnie pokazuje LTE a zaraz 4G, tak wiem to tylko nazwa ale coś w modemie też może zmienili. Co do PDC, nie mogę grzebać tak w tym tel. Zresztą bardziej mi na vowifi by zależało niż na Volte bo i tak dźwięk mam super.
Link to comment
Share on other sites

Orange to Xiaomi skreślić, aplikacja natywna nie wspierana, oprogramowanie też nie dogaduje się z Orange, jak dla mnie te voLTE i volwifi zbędne, mam idealny sygnał w domu i na Śląsku, zresztą mam Play/ T-Mobile i Orange, jakaś sim-ka działa z tej 3-ki, 3 fony pod ręką więc luz.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

@cincin27

Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale jest tak jak wcześniej, czyli jak mam zapisany kontakt np. "tata" to pokazuje się tata. Jak nie mam zapisanego numeru, no to pokazuje się numer.

Sam wcześniej nie widziałem sensu tego VoLTE i VoWIFI, ale w końcu nie muszę wstawać od komputera żeby było mnie słychać jak rozmawiam (najlepszy zasięg u mnie to 800 Mhz LTE, a jak dzwoniłem to przełączało na 3G, którego zasięg mam kiepski). Teraz jest świetnie, do tego rozmówcę słychać głośniej - muszę teraz ściszać telefon.

Link to comment
Share on other sites

Aktywowalem profil DT_Poland_Commercial dla drugiej karty sim (Play), jednak volte nie dziala. Karta sim w pierwszym slocie sluzy do internetu, ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie.
Jest niby 4G, ale przy nadchodzacym polaczeniu siec zrzucana jest do umts. Miui 9.8.1
comment_06M8NCSeIHxacPHwGswY4HFksh2CoPRPcomment_5XPOt771nb4xqVBD9LTJkMai4IP2CDf5

Link to comment
Share on other sites

Konsultant stwierdzil, ze moje urzadzenie nie jest wspierane przez Play i mi tego nie wlaczy :evil:

Czy automatyczna aktywacja vowifi i volte nastepuje od razu po wlozeniu karty do wspieraniego telefonu? Czy trzeba odczekac jakis czas?

Edited by redminote2
Link to comment
Share on other sites

Konsultant stwierdzil, ze moje urzadzenie nie jest wspierane przez Play i mi tego nie wlaczy :evil:
Czy automatyczna aktywacja vowifi i volte nastepuje od razu po wlozeniu karty do wspieraniego telefonu? Czy trzeba odczekac jakis czas?
Ja nie zgłaszałem i miałem Volte w Play, potem wyparowało i do tej pory nie mam. Już 3 razy zgłaszałem i 3 razy włączali/restartował i usługi i dalej nie mam. Olewam sprawę, bo szkoda nerwów. Na Volte mi nie zależy bo na Mi 9Se mam dźwięk jak brzytwa, mega głośno, czysto super. Nie zależy mi aby rozmowa była po 4G, skoro na 3G jest super. jedynie vowifi by mi się przydało w mojej głuszy, bo tam zasięg bardzo kiepski a wifi mam w domku
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U mnie też działa, choć zauważyłem, że pomimo VoLTE czasami lubi się przełączyć na 3G gdy odbieram połączenie. Jednak może być to wina zasięgu, bo u mnie tutaj ledwo B20 dosięga.

Za to VoWIFI od początku bez żadnych problemów na Orange Flex.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@onken

Z tego co wiem, to Orange Flex jest na innej platformie, oddzielnie od pozostałych usług Orange. Dlatego też nie można przejść z Flex do Free, tylko trzeba robić to drogą okrężną. Tak samo nie możesz się zalogować w Mój Orange. Może dlatego też nie obowiązuje lista wspieranych urządzeń ze strony Orange. Podobno działa VoLTE i VoWIFI na wszystkich urządzeniach, które obsługują to sprzętowo.

Link to comment
Share on other sites

Zeby w Playu dzialalo vowifi/volte, musisz zadzwonic na infolinie i poprosic o wlaczenie uslugi wifi calling.
Nic to nie daje. Mialem volte potem zgineło nagle. 5 telefonow do BOK play i za kazdym razem inny ktos i dalej to samo. Olalem temat i tyle.
Link to comment
Share on other sites

Mam tylko jedno pytanie , czy inni też tak mają, że nie mogą zmieniać przełacznikow w "panelu testowania "?? są one wyszarzone , jak widać i to teoretycznie w pozycji wyłączonej, a jak widać volte działa bez problemu tak samo vowifi , czy to normalne? W większości poradników aktywacji tych usług pisze że należy ustawic te przełączniki w pozycji aktywnej, u mnie się nie da a usługi działają bez problemu. A co do Play, to mimo aktywacji na BOK voLTE nie działało :-/

Screenshot_2019-09-20-15-12-35-300_com.android.settings.png

Screenshot_2019-09-20-15-11-13-534_com.android.settings.png

Edit, jednak to chyba coś z oprogramowaniem, bo teraz mam już aktywne , mam jednak inne pytanie , dzwoniłem na bok do playa aby aktywować wifi calling na ich karcie , niby zostało aktywowane, a jednak volte dalej nie dziala,  w "stan usługi IMS" widnieje coś takiego: jak na ostatnim załączniku. Po rozmowie na chwilę zerwało sieć, widać że się karta logowała jeszcze raz do sieci, a jednak dalej nie rejestruje się w Ims, natomiast aktywowało się "interfejsu UT" co to jest ?

Screenshot_2019-09-20-23-12-37-032_com.android.settings.png

Edited by juzosek
Link to comment
Share on other sites

  • zoltan78 changed the title to Czy działa u nas Volte i WiFi Calling?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...