k120 Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Włącz przez infolinię. Naściemniaj że ma Samsunga czy coś. Ale za góra 2-3 dni i tak Cie zbanują, niestetyByć może to wina Starego Stable Global EEA, na razie nie mam czasu uaktualniać a zmieniać na customy czy pełny Global nie potrzebuje, nie ma sensu, bo tracę czas a nic nie zyskuje tak naprawdę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 (edited) Myślę że to nie tylko po nazwie ( gdzieś zapisanej ) Po IMEI najprawdopodobniej. Dlatego odpuściłem sobie Orange i używam z zadowoleniem Playa Edited August 17, 2019 by onken Link to comment Share on other sites More sharing options...
k120 Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Myślę że to nie tylko po nazwie ( gdzieś zapisanej ) Po IMEI najprawdopodobniej. Dlatego odpuściłem sobie Orange i używam z zadowoleniem Playa A działa Ci vowifi? Mam też Play Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Ja się pytam po co te utrudnienia w volte i WiFi-calling w Orange ? Jak działa te 2-3 dni to wszystko śmiga jak należy. Dobrze że Play czy T-Mobile nie banują tych usług na innych fonach niż te z ich supportowanej listy Link to comment Share on other sites More sharing options...
k120 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 No i lipa Volte miałem kilka godzin obecnie nie daje rady złapać Volte, mimo że nic nie zmieniałem ani karty SIM w Play ani ustawień telefonu. Teraz za żadne skarby nie mam Volte jedynie 4G+. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Wyłączyli Ci usługę i tyle. Play często tak robi. Wystarczy zmiana nadajnika i po powrocie na Play już nie masz. Zmiana profilu może pomóc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 (edited) Często ?? Mi od 4 miesięcy ( prawie ) nie chce jakoś wyłączyć samoistnie na Mi9 Podstawa: ustaw prawidłowy profil w pdc Edited August 23, 2019 by onken Link to comment Share on other sites More sharing options...
igorlan Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 U mnie też obie funkcje działają od kilku miesięcy na Mi9 Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
k120 Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Często ?? Mi od 4 miesięcy ( prawie ) nie chce jakoś wyłączyć samoistnie na Mi9 Podstawa: ustaw prawidłowy profil w pdcDzownilem na Play, niby był restart usług ale nic nie pomogło. Wydaje mi się, że to też wina softu, bo przed aktualizacją nawet LTE było, obecnie pokazuje LTE a zaraz 4G, tak wiem to tylko nazwa ale coś w modemie też może zmienili. Co do PDC, nie mogę grzebać tak w tym tel. Zresztą bardziej mi na vowifi by zależało niż na Volte bo i tak dźwięk mam super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Jedno idzie w parze z drugim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Potwierdzam, przeszedłem z Orange Free na Orange Flex i od razu pojawiło mi się VoLTE. Karta SIM ta sama. Ciekawe na jak długo.... Spoiler Edit. Pojawiło się też VoWIFI. Spoiler Mi 9T. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 Daj znać jak długo podziała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 (edited) Orange to Xiaomi skreślić, aplikacja natywna nie wspierana, oprogramowanie też nie dogaduje się z Orange, jak dla mnie te voLTE i volwifi zbędne, mam idealny sygnał w domu i na Śląsku, zresztą mam Play/ T-Mobile i Orange, jakaś sim-ka działa z tej 3-ki, 3 fony pod ręką więc luz. Edited August 24, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 Jest problem z identyfikacją dzwoniącego, problem to tak pół na pół > Operator/ Telefon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted August 25, 2019 Share Posted August 25, 2019 @cincin27 Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale jest tak jak wcześniej, czyli jak mam zapisany kontakt np. "tata" to pokazuje się tata. Jak nie mam zapisanego numeru, no to pokazuje się numer. Sam wcześniej nie widziałem sensu tego VoLTE i VoWIFI, ale w końcu nie muszę wstawać od komputera żeby było mnie słychać jak rozmawiam (najlepszy zasięg u mnie to 800 Mhz LTE, a jak dzwoniłem to przełączało na 3G, którego zasięg mam kiepski). Teraz jest świetnie, do tego rozmówcę słychać głośniej - muszę teraz ściszać telefon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 @cincin27 To rozpoznaje w obu przypadkach - na VoWIFI i VoLTE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
redminote2 Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Aktywowalem profil DT_Poland_Commercial dla drugiej karty sim (Play), jednak volte nie dziala. Karta sim w pierwszym slocie sluzy do internetu, ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie. Jest niby 4G, ale przy nadchodzacym polaczeniu siec zrzucana jest do umts. Miui 9.8.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
redminote2 Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 (edited) Konsultant stwierdzil, ze moje urzadzenie nie jest wspierane przez Play i mi tego nie wlaczy Czy automatyczna aktywacja vowifi i volte nastepuje od razu po wlozeniu karty do wspieraniego telefonu? Czy trzeba odczekac jakis czas? Edited August 29, 2019 by redminote2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted August 29, 2019 Share Posted August 29, 2019 Sprobuj znowu przez infolinie, trafiles na jakiegos sluzbiste Link to comment Share on other sites More sharing options...
k120 Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Konsultant stwierdzil, ze moje urzadzenie nie jest wspierane przez Play i mi tego nie wlaczy Czy automatyczna aktywacja vowifi i volte nastepuje od razu po wlozeniu karty do wspieraniego telefonu? Czy trzeba odczekac jakis czas?Ja nie zgłaszałem i miałem Volte w Play, potem wyparowało i do tej pory nie mam. Już 3 razy zgłaszałem i 3 razy włączali/restartował i usługi i dalej nie mam. Olewam sprawę, bo szkoda nerwów. Na Volte mi nie zależy bo na Mi 9Se mam dźwięk jak brzytwa, mega głośno, czysto super. Nie zależy mi aby rozmowa była po 4G, skoro na 3G jest super. jedynie vowifi by mi się przydało w mojej głuszy, bo tam zasięg bardzo kiepski a wifi mam w domku Link to comment Share on other sites More sharing options...
redminote2 Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 (edited) Za czwartym razem na infolinii trafilem na babeczke, ktora o nic nie pytala. VoLTE i VoWIFI juz dziala. Edited August 30, 2019 by redminote2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jbl485 Posted September 1, 2019 Share Posted September 1, 2019 Komuś działa VoWifi w Play na redmi note 7?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tehmal Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Dnia 1.09.2019 o 20:06, jbl485 napisał: Komuś działa VoWifi w Play na redmi note 7?? Niestety nie, nawet VoLTE nie działa. ale za to łapie 4G+ Prawdopodobnie na paśmie 1800+2100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrzonas Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 U mnie przy przejściu z Play do Orange Flex, volte zaczęło działać i działa już ponad miesiąc. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted September 15, 2019 Share Posted September 15, 2019 U mnie też działa, choć zauważyłem, że pomimo VoLTE czasami lubi się przełączyć na 3G gdy odbieram połączenie. Jednak może być to wina zasięgu, bo u mnie tutaj ledwo B20 dosięga. Za to VoWIFI od początku bez żadnych problemów na Orange Flex. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onken Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 To dziwne że Orange blokuje Xiaomi na marce Orange, nju, a we Flexie już nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 @onkenZ tego co wiem, to Orange Flex jest na innej platformie, oddzielnie od pozostałych usług Orange. Dlatego też nie można przejść z Flex do Free, tylko trzeba robić to drogą okrężną. Tak samo nie możesz się zalogować w Mój Orange. Może dlatego też nie obowiązuje lista wspieranych urządzeń ze strony Orange. Podobno działa VoLTE i VoWIFI na wszystkich urządzeniach, które obsługują to sprzętowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpawel Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Pytanie czy to chwilowy bug tej platformy który zaraz zostanie załatany czy celowe dzialanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenderable Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 @tpawel Też nad tym myślałem i pisałem o tym do konsultantów w apce Orange Flex... odpowiedzieli, że nic nie planują wyłączać, a jeśli będą jakieś zmiany to na pewno najpierw zostanę powiadomiony. Więc nie powinni bez mówienia wyłączyć mi VoLTE. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emarcin Posted September 18, 2019 Share Posted September 18, 2019 [mention=6589]tpawel[/mention] Więc nie powinni bez mówienia wyłączyć mi VoLTE. A gdzie masz napisane, że VoLTE jest podstawowo aktywne i dostępne w Orange Flex? Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
juzosek Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Telefon Mi 9: Ja natomiast dzisiaj zacząłem używać drugiej karty SIM Orange flex i zarówno voLTE oraz voWIFI działa bez problemu, natomiast do tej pory nie udało mi się aktywować na pierwszej karcie SIM tych usług w PLAY-u Link to comment Share on other sites More sharing options...
redminote2 Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 (edited) Zeby w Playu dzialalo vowifi/volte, musisz zadzwonic na infolinie i poprosic o wlaczenie uslugi wifi calling. Edited September 19, 2019 by redminote2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k120 Posted September 19, 2019 Share Posted September 19, 2019 Zeby w Playu dzialalo vowifi/volte, musisz zadzwonic na infolinie i poprosic o wlaczenie uslugi wifi calling.Nic to nie daje. Mialem volte potem zgineło nagle. 5 telefonow do BOK play i za kazdym razem inny ktos i dalej to samo. Olalem temat i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juzosek Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 (edited) Mam tylko jedno pytanie , czy inni też tak mają, że nie mogą zmieniać przełacznikow w "panelu testowania "?? są one wyszarzone , jak widać i to teoretycznie w pozycji wyłączonej, a jak widać volte działa bez problemu tak samo vowifi , czy to normalne? W większości poradników aktywacji tych usług pisze że należy ustawic te przełączniki w pozycji aktywnej, u mnie się nie da a usługi działają bez problemu. A co do Play, to mimo aktywacji na BOK voLTE nie działało :-/ Edit, jednak to chyba coś z oprogramowaniem, bo teraz mam już aktywne , mam jednak inne pytanie , dzwoniłem na bok do playa aby aktywować wifi calling na ich karcie , niby zostało aktywowane, a jednak volte dalej nie dziala, w "stan usługi IMS" widnieje coś takiego: jak na ostatnim załączniku. Po rozmowie na chwilę zerwało sieć, widać że się karta logowała jeszcze raz do sieci, a jednak dalej nie rejestruje się w Ims, natomiast aktywowało się "interfejsu UT" co to jest ? Edited September 20, 2019 by juzosek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now