Nezumi Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Coove napisał: A też miałeś tak że nie widziałeś usuniętych smsów w chmurze? Aktualnie nie widzę nic na chmurze, pusto, strona się nie wczytuje. Wcześniej (z miesiąc temu) wszelkie SMS/rejestry/zdjęcia były ok. Na chmurze jest opcja przywracania danych z max ostatniego miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
densa Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) To coś u was chyba, bo u mnie wszystko mam w chmurze jak i koszu, a jedyne co nie działa już od jakiegoś czasu to find device. Edit. Dobra, widzę że na i.mi.com (sprawdziłem na telefonie i innej przeglądarce na pc) rzeczywiście jest pusta biała strona, trzeba wejść na us.i.mi.com i działa. Edytowane 26 Czerwca 2019 przez densa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coove Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Widzę tylko usunięte zdjęcia, a smsów jak nie było tak nie ma. Dziwne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
densa Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Coove napisał: Widzę tylko usunięte zdjęcia, a smsów jak nie było tak nie ma. Dziwne... Nie zdarza mi się korzystać z kosza, ale teraz patrzyłem i rzeczywiście nie ma żadnych wiadomości jak coś usunę. Jak sprawdzałem resztę, czyli notatki, zdjęcia i kontakty to one normalnie pokazują się w koszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhailor30 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Hej miałem włączona synchronizacje chmura pokazuje wole miejsce przywróciłem ustawienia fabryczne i do galerii załadowało tylko jedno zdjęcie. Nie widzę w chmurze więcej zdjęć da się je jakoś odzyskać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coove Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Dnia 27.06.2019 o 12:27, densa napisał: Nie zdarza mi się korzystać z kosza, ale teraz patrzyłem i rzeczywiście nie ma żadnych wiadomości jak coś usunę. Jak sprawdzałem resztę, czyli notatki, zdjęcia i kontakty to one normalnie pokazują się w koszu. Masz pomysł jak to zgłosić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coove Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Nie mogę się dogadać z działem pomocy technicznej. Wytłumaczyłem wszystko, wysłałem screeny, a oni non stop w kółko wysyłają tą samą odpowiedź. Z każdym razem inny koleś odpisuje i zachowuje się tak jakby nie czytał tego co wysłałem... Ktoś ma jeszcze pomysł o co chodzi z tym, że nie widać usuniętych wiadomości w chmurze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laky290 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zmieniłem numer telefonu i nie mam dostępu do starego numeru, przez co nie mogę dostać się do swojej chmury. Nietety maile od xiaomi z kodem weryfikacyjnem na pocztę "wp" nie dochodzą, a manualna weryfikacja za każdym razem kończy się niepowodzeniem, mimo tego, że znam dotychczasowe haslo, imei telefonu zarejestrowany w chmurze, stary nr telefonu, używane produkty itp. Co mam zrobić,żeby odzyskać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laky290 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Zmieniłem nr który był podany do weryfikacji na drugi.Czyli poszedłem do operatora (tel na abonament i zamieniłem numery) . Żeby zweryfikować dostęp "konto" wysyła SMS z kodem na stary nr, albo maila na pocztę powiązaną z kontem .Maile nie dochodzą a nr już nie istnieje. Manualna weryfikacja nie działa mimo tego, że podaje wszystkie dane.Co dalej z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laky290 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Panowie/panie do jakichkolwiek zmian potrzebuje hasła wysyłanego na maila, telefon ...Gdyby to było takie proste nie prosiłbym tu o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laky290 Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 Naturalnie, sprawdzałem. Maile nie dochodzą, ale z tego co czytałem to dość powszechny problem. Co mogę jeszcze zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figurel Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Dnia 17.07.2019 o 17:06, laky290 napisał: Naturalnie, sprawdzałem. Maile nie dochodzą, ale z tego co czytałem to dość powszechny problem. Co mogę jeszcze zrobić? Chciałem dodać pomocniczy numer telefonu, kiedyś miałem, było 100%, potem usunąłem i teraz za nic nie mogę ponownie go dodać. Maile nie dochodzą a prób było sporo. Wybrałem NA TELEFONIE ręczną weryfikację. Przeszedłem, podałem dane które żądali, stare hasła, adresy mailowe aktualne, kiedyś używane, miejsca w których w 2019 roku z reguły się logowałem (nie było Polski, mogłem podać other). Trochę lipa bo nie mogłem wpisać z rozwijanej list swojego urządzenia na którym jestem ZALOGOWANY na koncie XIAOMI bo nie było go na liście. NIE MA do wyboru XIAOMI REDMI NOTE 6 PRO! Uszczęśliwiony doszedłem do końca, wysłałem, podali, że w ciągu trzech dni dostanę odpowiedź odnośnie weryfikacji SWOJEGO konta. Odpowiedź przyszła po kilku minutach na numer telefonu który podałem jako pomocniczy: "Cześć 18*********88! Nie byliśmy w stanie zweryfikować Twojej tożsamości na podstawie danych, których nam dostarczyłeś" Ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się