jablon0071 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Witam jestem posiadaczem Xiaomi Redmi 3. Podczas nagrywania filmików na snapchacie albo nagrywanie dyktafonem nie mam nagranego dźwięku tylko głośne szumy. Kiedy nagrywam video kamerkę z aparatu ten problem nie występuje chociaż dźwięk nagrywa się dosyć cicho ale czysto. Wiecie może co z tym zrobić? Mam wgranego globala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Który global, bo było sporo syfmiui, które zgłaszały się jako global. A swoją drogą to odblokuj bootloader i wgraj sobie xia) miuipolska/xiaomi.eu, a sprzęt dostanie niezłego kopa i skończą się dziwne problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jablon0071 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Jednak problem wydaję mi się większy. Wczoraj zauważyłem że również podczas rozmowy rozmówca nie słyszy mnie tylko szumy, jak i podczas nagrywania kamerką często nie słychać dźwięku. Nie wiem czy próbować odblokowywać bootloadera czy pisać do sprzedawcy i odesłać mu telefon(pewnie będzie to trwało około 20 dni). Podczas rozmowy, jeśli przełączę na tryb głośnomówiący to rozmówca mnie słyszy dobrze. Edytowane 17 Września 2016 przez jablon0071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zexon72 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Jeśli zakłócenia i szumy występują nawet w czasie rozmów w normalnym trybie, to masz na 99% do wymiany port ładowania/mikrofonu, czyli to: A gdzie kupowałeś sprzęt? Edytowane 17 Września 2016 przez Zexon72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jablon0071 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Kupowałem u tego sprzedawcy na allegro http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3-2-16-gb-menu-pl-szklo-etui-fv23-i6367484936.html#thumb/2. Na głośnomówiącym sprawdzałem kilka razy i działa bez zarzutu, a jak normalnie chcę porozmawiać to działa może 1 na 5 raza. Czyli że raczej muszę odesłać z powrotem sprzęt? Edytowane 17 Września 2016 przez jablon0071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cukru Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 @jablon0071 Zanim odeślesz telefon to na Twoim miejscu wgrałbym Globala przez MiFlash czyszcząc wszystko i przetestował mikrofon w menu serwisowym (power i vol+ przy włączaniu). Wtedy będziesz miał pewność, czy to wina fizycznego uszkodzenia mikrofonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jablon0071 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Zrobiłem test audio w menu serwisowym i nie wykrywa mi opcji nr 2 (czyli MIC LOOPBACK). Za chwilę spróbuję jeszcze raz wgrać globala i zrobię ponowny test. Wgrałem jeszcze raz globala i ten sam problem. Chyba nie jest to wina oprogramowania tylko uszkodzenie sprzętu. Edytowane 18 Września 2016 przez jablon0071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi