jablon0071 Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 Witam jestem posiadaczem Xiaomi Redmi 3. Podczas nagrywania filmików na snapchacie albo nagrywanie dyktafonem nie mam nagranego dźwięku tylko głośne szumy. Kiedy nagrywam video kamerkę z aparatu ten problem nie występuje chociaż dźwięk nagrywa się dosyć cicho ale czysto. Wiecie może co z tym zrobić? Mam wgranego globala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 Który global, bo było sporo syfmiui, które zgłaszały się jako global. A swoją drogą to odblokuj bootloader i wgraj sobie xia) miuipolska/xiaomi.eu, a sprzęt dostanie niezłego kopa i skończą się dziwne problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jablon0071 Posted September 17, 2016 Author Share Posted September 17, 2016 (edited) Jednak problem wydaję mi się większy. Wczoraj zauważyłem że również podczas rozmowy rozmówca nie słyszy mnie tylko szumy, jak i podczas nagrywania kamerką często nie słychać dźwięku. Nie wiem czy próbować odblokowywać bootloadera czy pisać do sprzedawcy i odesłać mu telefon(pewnie będzie to trwało około 20 dni). Podczas rozmowy, jeśli przełączę na tryb głośnomówiący to rozmówca mnie słyszy dobrze. Edited September 17, 2016 by jablon0071 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zexon72 Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 (edited) Jeśli zakłócenia i szumy występują nawet w czasie rozmów w normalnym trybie, to masz na 99% do wymiany port ładowania/mikrofonu, czyli to: A gdzie kupowałeś sprzęt? Edited September 17, 2016 by Zexon72 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jablon0071 Posted September 17, 2016 Author Share Posted September 17, 2016 (edited) Kupowałem u tego sprzedawcy na allegro http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3-2-16-gb-menu-pl-szklo-etui-fv23-i6367484936.html#thumb/2. Na głośnomówiącym sprawdzałem kilka razy i działa bez zarzutu, a jak normalnie chcę porozmawiać to działa może 1 na 5 raza. Czyli że raczej muszę odesłać z powrotem sprzęt? Edited September 17, 2016 by jablon0071 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cukru Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 @jablon0071 Zanim odeślesz telefon to na Twoim miejscu wgrałbym Globala przez MiFlash czyszcząc wszystko i przetestował mikrofon w menu serwisowym (power i vol+ przy włączaniu). Wtedy będziesz miał pewność, czy to wina fizycznego uszkodzenia mikrofonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jablon0071 Posted September 18, 2016 Author Share Posted September 18, 2016 (edited) Zrobiłem test audio w menu serwisowym i nie wykrywa mi opcji nr 2 (czyli MIC LOOPBACK). Za chwilę spróbuję jeszcze raz wgrać globala i zrobię ponowny test. Wgrałem jeszcze raz globala i ten sam problem. Chyba nie jest to wina oprogramowania tylko uszkodzenie sprzętu. Edited September 18, 2016 by jablon0071 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts