Skocz do zawartości

PL-GSM-PL


Madoulet

Rekomendowane odpowiedzi

Takie właśnie usłyszałem opinie o nich z kilku źródeł i darowałem sobie zakup od nich, dołożyłem kilka zł (dosłownie kilka) i kupiłem pewny sprzęt od użytkowania IT4Geeks z allegro (na tutejszym forum IT4Geeks.Polska- redmi note 3 pro, wersja international, wszystko elegancko po polsku, bez problemu zaktualizowałem telefon, szybka wysyłka, gwarancja 24 miesiące w polskim serwisie ABC Data.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Odświeżam temat z uwagi na fakt, że po 9 miesiącach od zakupu całkowicie (nagle i bez wcześniejszych symptomów) "umarł" zakupiony u tego sprzedawcy Mi5 32GB.

Rozpocząłem procedurę reklamacji na zasadach rękojmi (wady ukryte).

Oczywiście kontakt e-mailowy nieskuteczny, telefonów kontaktowych nadal brak w aktualnych ofertach sprzedażowych, brak odpowiedzi na mój wniosek o przesłanie wytycznych względem procedury reklamacyjnej.

Pomimo widocznego logowania się użytkownika www_PL-GSM_pl na konto Allegro - brak kontaktu.

Mimo to zgodnie z postanowieniami zawartymi w zakładce sprzedającego, wysłałem dzisiaj uszkodzony telefon do siedziby Sprzedawcy kurierem DPD (na własny koszt).

Jestem ciekaw formy rozwiązania problemu.

Z uwagi na fakt, że korzystam z prawa rękojmi w związku z wadą ukrytą (najlepsza forma reklamacji, o której wielu zapomina) skrupulatnie będę przyglądać się procedurze reklamacji i postępowaniu sprzedawcy (skutecznie potrafię dochodzić praw Konsumenta) o czym Was poinformuję.

Szlag  mnie już trafia, bo weź tu człowieku coś zaradź z niesprawnym urządzeniem jak kontakt ze Sprzedawcą zerowy.

Czytając poprzednie niepochlebne opinie o tym sprzedawcy, który ma w zwyczaju odrzucać roszczenia reklamacyjne oraz z uwagi, że egzemplarz, który uległ usterce nie posiada ani jednego widocznego śladu używania (etui IPAKY, szkło ochronne 9H) i dbany był z należytą starannością przed zapakowaniem do przesyłki wykonałem dokładną dokumentację zdjęciową telefonu, aby nie zarzucono mi uszkodzenia mechanicznego, którego w moim przypadku brak.

Edytowane przez Francis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.08.2017 o 20:14, Tom3k napisał:

Jakieś wieści w temacie ? Udało się coś wyegzekwować ?

PS. Jak czytam o sprzedawcach na allegro to chyba już lepiej kupić w Chinach - gwarancja mniej więcej taka sama czyli praktycznie zadna, a tam przynajmniej taniej niż u janusza :)

Na razie leci ustawowe 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Otrzymałem jak na razie informację, że telefon został przekazany do "ekspertyzy".

Czekam.

Poinformuję o wyniku reklamacji.

Co do zakupu na Allegro - jest bardzo wielu uczciwych Sprzedawców oferujących wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne, poczytaj ten dział.

 

Telefon naprawiony po 22 dniach, jednakże komunikacja to istna męka.

 

Dnia 6.09.2017 o 18:44, Francis napisał:

Telefon naprawiony po 22 dniach, jednakże komunikacja to istna męka.

Telefon ponownie zaczął wariować - ekran samoistnie się rozjaśnia i wyciemnia. Potrafi całkowicie się przyciemnić, że nic nie idzie zrobić. Ręce opadają.

Update -> Po regulaminowych 14 dniach od reklamacji propozycja sklepu o wymianie na nowy Mi5S 64GB w ramach dbałości o dobro Klienta :)

PL-GSM-PL chyba czyta ten dział :)

Edytowane przez Francis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Radze uwazac co sie kupuje bo Panowie z plgsm czy tam gsm4vip bo to to samo sprzedaja wersje przeznaczone na rynek azjatycki i ja przez swoja nieuwage wlasnie taki zakupilem bo nie myslalem ze ktos ma jeszcze taka bezczelnosc by jako Spolka z Ograniczona Odpowiedzialnoscia w takiej ilosci to wprowadzac bez skrupulow i bez strachu o kontrole na Allegro.

https://drive.google.com/open?id=1345807hlR-yK8922ME2QjXPP074jRwf2

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...