waldwrob Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wysyłka moze i szybka zdecydowanie odradzam, mój redmi spotkała taka przyfgoda: odesłałem na reklamację odpisali ze uszkodziłem go mechanicznie, Janusze biznezu, nie realizują reklamacji I znajdźcie gdzieś telefon do nich! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzadzik Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Takie właśnie usłyszałem opinie o nich z kilku źródeł i darowałem sobie zakup od nich, dołożyłem kilka zł (dosłownie kilka) i kupiłem pewny sprzęt od użytkowania IT4Geeks z allegro (na tutejszym forum IT4Geeks.Polska) - redmi note 3 pro, wersja international, wszystko elegancko po polsku, bez problemu zaktualizowałem telefon, szybka wysyłka, gwarancja 24 miesiące w polskim serwisie ABC Data. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazmaster1 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Zamawiał ktoś ten model od tego użytkownika? LTE w Orange będzie śmigało? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6761408618 Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Jesli nie zalezy Ci na LTE 800 Mhz to mozesz brac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francis Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Odświeżam temat z uwagi na fakt, że po 9 miesiącach od zakupu całkowicie (nagle i bez wcześniejszych symptomów) "umarł" zakupiony u tego sprzedawcy Mi5 32GB. Rozpocząłem procedurę reklamacji na zasadach rękojmi (wady ukryte). Oczywiście kontakt e-mailowy nieskuteczny, telefonów kontaktowych nadal brak w aktualnych ofertach sprzedażowych, brak odpowiedzi na mój wniosek o przesłanie wytycznych względem procedury reklamacyjnej. Pomimo widocznego logowania się użytkownika www_PL-GSM_pl na konto Allegro - brak kontaktu. Mimo to zgodnie z postanowieniami zawartymi w zakładce sprzedającego, wysłałem dzisiaj uszkodzony telefon do siedziby Sprzedawcy kurierem DPD (na własny koszt). Jestem ciekaw formy rozwiązania problemu. Z uwagi na fakt, że korzystam z prawa rękojmi w związku z wadą ukrytą (najlepsza forma reklamacji, o której wielu zapomina) skrupulatnie będę przyglądać się procedurze reklamacji i postępowaniu sprzedawcy (skutecznie potrafię dochodzić praw Konsumenta) o czym Was poinformuję. Szlag mnie już trafia, bo weź tu człowieku coś zaradź z niesprawnym urządzeniem jak kontakt ze Sprzedawcą zerowy. Czytając poprzednie niepochlebne opinie o tym sprzedawcy, który ma w zwyczaju odrzucać roszczenia reklamacyjne oraz z uwagi, że egzemplarz, który uległ usterce nie posiada ani jednego widocznego śladu używania (etui IPAKY, szkło ochronne 9H) i dbany był z należytą starannością przed zapakowaniem do przesyłki wykonałem dokładną dokumentację zdjęciową telefonu, aby nie zarzucono mi uszkodzenia mechanicznego, którego w moim przypadku brak. Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez Francis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom3k Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Jakieś wieści w temacie ? Udało się coś wyegzekwować ? PS. Jak czytam o sprzedawcach na allegro to chyba już lepiej kupić w Chinach - gwarancja mniej więcej taka sama czyli praktycznie zadna, a tam przynajmniej taniej niż u janusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francis Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Dnia 21.08.2017 o 20:14, Tom3k napisał: Jakieś wieści w temacie ? Udało się coś wyegzekwować ? PS. Jak czytam o sprzedawcach na allegro to chyba już lepiej kupić w Chinach - gwarancja mniej więcej taka sama czyli praktycznie zadna, a tam przynajmniej taniej niż u janusza Na razie leci ustawowe 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Otrzymałem jak na razie informację, że telefon został przekazany do "ekspertyzy". Czekam. Poinformuję o wyniku reklamacji. Co do zakupu na Allegro - jest bardzo wielu uczciwych Sprzedawców oferujących wsparcie gwarancyjne i pogwarancyjne, poczytaj ten dział. Telefon naprawiony po 22 dniach, jednakże komunikacja to istna męka. Dnia 6.09.2017 o 18:44, Francis napisał: Telefon naprawiony po 22 dniach, jednakże komunikacja to istna męka. Telefon ponownie zaczął wariować - ekran samoistnie się rozjaśnia i wyciemnia. Potrafi całkowicie się przyciemnić, że nic nie idzie zrobić. Ręce opadają. Update -> Po regulaminowych 14 dniach od reklamacji propozycja sklepu o wymianie na nowy Mi5S 64GB w ramach dbałości o dobro Klienta PL-GSM-PL chyba czyta ten dział Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez Francis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Radze uwazac co sie kupuje bo Panowie z plgsm czy tam gsm4vip bo to to samo sprzedaja wersje przeznaczone na rynek azjatycki i ja przez swoja nieuwage wlasnie taki zakupilem bo nie myslalem ze ktos ma jeszcze taka bezczelnosc by jako Spolka z Ograniczona Odpowiedzialnoscia w takiej ilosci to wprowadzac bez skrupulow i bez strachu o kontrole na Allegro. https://drive.google.com/open?id=1345807hlR-yK8922ME2QjXPP074jRwf2 Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunkist Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dziękuję za ten wątek który ustrzegł mnie przed zakupem u tego Janusza biznesu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi