Phil_ips Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Tej wkładki o którą pytałem kilka postów wcześniej, nadal nikt nie używa?Ciekawi mnie idea tej wkładki. W sumie dostaje się tylko powiadomienia, że któryś z posiadaczy klucza otworzył/zamknął drzwi ale to można ogarnąć za darmo przy użyciu apletów ifttt. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawronnek Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Sygnalizuje też dłubanie w zamku, a w połączeniu z bazą na też pewnie inne funkcje, ale nie znalazłem opisu funkcji dostępnych w Mi Home. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kambodza777 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Cześć, możliwe że pytanie już było - nie znalazłem. Mam oto taki problem nr 1: Xiaomi Philips ZhiRui E27 bulb - nie można zaktualizować, Lokalizację mam ustawioną na Chiny kontynentalne, Bieżąca wersja 1.2.7_0028, Najnowsza wersja 1.3.0_0035, Gdy chcę zaktualizować: najczęsciej od razu jest błąd, czasem odpala się proces, 30% -> 60%, czasem 80% procent, czasem nawet jest napisane "Instalowanie aktualizacji" - niestety proces nigdy nie dobiega końca pomyślnie, zawsze jest jakiś timeout (no w każdym razie błąd na końcu) próbowałem uruchamiać ponownie bramę i żarówke itp, restart routera ale nic to nie dało, nie udało mi się zresetować żarówki (gdzieś przeczytalem że 5 razy mam wyłączyć ją i włączyć - robiłem to łącznikiem bo mam ją zamiast zwykłej żarówki podłączoną) Co ja mam robić teraz? Problem 2: Jak ustawić default state? Czy jest w tej żarówce możliwość ustawienia takiego default state: po wyłączeniu prądu i po ponownym jego podłączeniu żeby żarówka nie świeciła. Przydatne w sytuacji kiedy np w nocy nie ma chwilkę prądu, a za chwile znowu powraca zasilanie w domu, żarówka bez potrzeby mi się świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phil_ips Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Cześć, możliwe że pytanie już było - nie znalazłem. Mam oto taki problem nr 1: Xiaomi Philips ZhiRui E27 bulb - nie można zaktualizować,Miałem podobny problem z jedną z moich żarówek. Dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł.Reset polega na kilkukrotnym włączeniu/wyłączeniu żarówki. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kambodza777 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 30 minut temu, Phil_ips napisał: Miałem podobny problem z jedną z moich żarówek. Dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł. Reset polega na kilkukrotnym włączeniu/wyłączeniu żarówki. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Próbowałem wykonać reset kilkukrotnie klikając łącznikiem na ścianie, już z różnymi odstępami czasowymi, szybko wolno, z różną ilością i nic, możliwe że to przez to że mam żarówkę w łączniku? Że może on mimo wszystko nie odłącza zasilania na tyle żeby doszło do resetu? no bo wiadomo w takim łączniku jak jest słaby led to żarówka mimo wyłączenia będzie delikatnie świecić lub błyskać... no dobra, to sam se odpowiedziałem, muszę spróbwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phil_ips Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Wkręć żarówkę do jakiejś lampki nocnej i wtedy spróbuj resetu. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kambodza777 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 2 godziny temu, Phil_ips napisał: Miałem podobny problem z jedną z moich żarówek. Dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł. Reset polega na kilkukrotnym włączeniu/wyłączeniu żarówki. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Próbowałem wykonać reset kilkukrotnie klikając łącznikiem na ścianie, już z różnymi odstępami czasowymi, szybko wolno, z różną ilością i nic, możliwe że to przez to że mam żarówkę w łączniku? Że może on mimo wszystko nie odłącza zasilania na tyle żeby doszło do resetu? no bo wiadomo w takim łączniku jak jest słaby led to żarówka mimo wyłączenia będzie delikatnie świecić lub błyskać... no dobra, to sam se odpowiedziałem, muszę spróbwać A Czy na drugie pytanie ma ktoś odpowiedź? Może pomysł na jakąś scenę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles142 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Na drugie pytanie odpowiedz brzmi nie da się. Nie ma domyślnie takiej funkcji w sofcie żarówki. Szkoda ze tez mi tego brakuje. Bieganie w nocy i gaszenie świateł bo była przerwa w dostawie prądu jest słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kambodza777 Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 23 godziny temu, Phil_ips napisał: Miałem podobny problem z jedną z moich żarówek. Dopiero reset do ustawień fabrycznych pomógł. Reset polega na kilkukrotnym włączeniu/wyłączeniu żarówki. Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Nic niestety reset nie pomógł, wciąż wykonanie aktualizacji jest niewykonalne, zawsze kończy się błędem. Jest może możliwość poproszenia Xiaomi, Philips żeby sami wykonali ten upgrade? 11 godzin temu, koles142 napisał: Na drugie pytanie odpowiedz brzmi nie da się. Nie ma domyślnie takiej funkcji w sofcie żarówki. Szkoda ze tez mi tego brakuje. Bieganie w nocy i gaszenie świateł bo była przerwa w dostawie prądu jest słabe. Tzn jak chodzi o noc to można napisać sobie scene która zgasi powiedzmy 3 razy, albo co godzine w nocy profilaktycznie światło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
downwid Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Witam. Kupiłem zestaw xiaomi Gateway + wireless switch + door sensors, po zainstalowaniu aplikacji mihome i sparowaniu Gateway wchodząc w apke nie widzę radia internetowego. Jest tylko opcja włączenia alarmu i włączenia lampki, ustawienia barwy i jasności, nic poza tym. Region ustawiony na Chiny kontynentalne. O co chodzi z radiem? Mam najnowszą wersję Gateway Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawronnek Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Radio jest teraz baza>urządzenia->baza radio sieciowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
downwid Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Dnia 23.11.2018 o 15:10, Gawronnek napisał: Radio jest teraz baza>urządzenia->baza radio sieciowe Dzięki tak właśnie jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canibalo Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 natrafilem na fb na reklame wydarzenie otwarcia skelpu ze sprzetem xiaomi... może kogoś zainteresuje... https://www.facebook.com/Mi-smartshop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lawked Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) Siema wszystkim! To mój pierwszy post tutaj. Jestem posiadaczem kilku różnych urządzeń xiaomi, można powiedzieć że nawet fanem tej marki Do rzeczy: Od 2 lat posiadam gniazdka xiaomi smart plug basic, używane są one na przykład do sterowania ogrzewaniem elektrycznym. Niestety w ostatnich 2 miesiącach odmawiają posłuszeństwa - po dodaniu ich 'na świeżo' przez apkę Mi Home, działają kilkanaście minut zarówno przez wifi jak i lte. Mogę je również dodać do Google Home i tam również chwilę działają. Po jakimś czasie gniazdka przestają odpowiadać zarówno w Mi Home jak i Google Home. Aby gniazdka były wyszukane przez aplikację, muszę zmienić lokalizację serwerów na Mainland China - tak było zawsze. Po tej operacji mogę dodać gniazdka, jednak jak napisałem wcześniej działają po tym tylko chwilę. Zmiana lokalizacji np na Europę nie pomaga, bo wtedy gniazdka nie są widoczne. Firmware na gniazdkach jest najnowszy z dostępnych. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? Edytowane 29 Listopada 2018 przez lawked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAss25 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 A dlaczego nie chcesz uzywac serwerow chinskich?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lawked Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Napisałem przecież że na serwerze chińskim gniazdka działają kilkanaście minut a później nie ma już z nimi połączenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomas Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Korzysta ktoś z czujnika dymu??? Ciekawy jestem jak to działa. Chciałem zainstalować go w kotłowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppage Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Dnia 29.11.2018 o 18:13, ziomas napisał: Korzysta ktoś z czujnika dymu??? Ciekawy jestem jak to działa. Chciałem zainstalować go w kotłowni. Mam. Jakie masz pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browcofil Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Korzysta ktoś z czujnika dymu??? Ciekawy jestem jak to działa. Chciałem zainstalować go w kotłowni.Działa. Żona kiedyś przypaliła kotlety i dał znać Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomas Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 18 godzin temu, ppage napisał: Mam. Jakie masz pytania Jest tam przycisk z diodą. Do czego to?? Rozumiem, że do parowania ale czy do czegoś jeszcze?? I jak jest z czułością bo nie bardzo widze tam ustawień? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppage Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Przyciskiem wyłączasz alarm. Są trzy trybu czułości, ustawiasz je przez mi home. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomas Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 16 godzin temu, ppage napisał: Przyciskiem wyłączasz alarm. Są trzy trybu czułości, ustawiasz je przez mi home. Czułość jest ustawiana?? Niby gdzie??? Bo nie bardzo widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obtu Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 4 godziny temu, ziomas napisał: Czułość jest ustawiana?? Niby gdzie??? Bo nie bardzo widze. More functions - miejsce instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomas Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Faktycznie. Wielkie dzięki. 3 godziny temu, obtu napisał: More functions - miejsce instalacji. Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks87 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Posiadam bramkę do której mam podłączony czujnik ruchu, kilka termometrów, przycisk, gniazdka, dodatkowo mam oczyszczacz powietrza oraz żarówkę RGB. W tym tygodniu muszę w domu wymienić router co wiąże się z nową siecią wifi, więc mam pytania jak najlepiej "przenieść" te urządzenia (czyli tak na prawdę bramkę, oczyszczacz i żarówkę) do nowej sieci? Muszę każde z nich jakoś "resetować" i od nowa dodawać w mi home? Jeśli tak, to jak zapewne do bramki będę musiał od nowa dodawać wszystkie termometry itd? A może jest jakiś prosty sposób na przerzucenie urządzeń z jednej sieci wifi do drugiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matijas Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Ja przy wymianie routera utworzyłem sieć o identycznej nazwie, takie samo hasło i IP routera. Nie musiałem nic resetować. Tez posiadam oczyszczacz, 3x temp, 3 czujnik okna, żarówkę kolorowa ta pierwszą, czujnik ruchu z nią współpracujacy i przycisk. Wszystko działało bez problemów. Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks87 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Też myślałem, żeby tak zrobić, ale nowy router ma "wymagania" co do hasła, więc nie mogę ustawić takiego jak miałem do tej pory by było za słabe. Dlatego muszę stworzyć nową sieć z nowym hasłem i przenieść urządzenia na tą sieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kit34 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Panie i Panowie, przeczytalem juz wiekszosc w tym temacie, ale dalej brak mi pomyslu na montaz wall switchy. Sciana tylko karton gips wiec chinska puszka 86x86 nie wchodzi w gre, bo nie ma jak jej zamontowac Ktos przerabial ten temat doglebnie? Znalazlem puszke https://www.screwfix.eu/geze-gleitschiene-ts-5000-ts3000v-silberfarben.html ...niestety calkiem kosztowna sprawa i nie ma opcji kupna tego w PL, chyba ze pojedyncze sztuki od prywatnych osob. Kazdy inny pomysl mile widziany, wlaczniki leza, a nie mam pomyslu jak je zamocowac. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez kit34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canibalo Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 @kit34 trochę lipa... mogłeś kupić takie co nie mają nic do puszki tylko się je nakleja na ścianę ja w murowanej ścianie montując wall switcha aqary na kable wydłubałem trochę ściany i się zmieściło na ścisk, wisi już rok czy więcej i nie ma problemu. Nie wkładałem żadnej puszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kit34 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 1 godzinę temu, canibalo napisał: @kit34 trochę lipa... mogłeś kupić takie co nie mają nic do puszki tylko się je nakleja na ścianę ja w murowanej ścianie montując wall switcha aqary na kable wydłubałem trochę ściany i się zmieściło na ścisk, wisi już rok czy więcej i nie ma problemu. Nie wkładałem żadnej puszki. Wszystko fajnie pieknie, ale chodzi o to ze ja potrzebuje wlaczniki na kablu bo mam nowe oswietlenie, gdzie nie ma opcji wymiany zarowek na smart. A na bezpuszkowy montaz nie moge sobie pozwolic bo w scianach mam izolacje z czegokolwiek to jest, ale nie wierze ze jest w 100% niepalna. Dam znac jak przyjda puszki bo zakupilem na probe tylko czekam, az ktos ze znajomych mi przywiezie, bo z ww sklepu przesylka to 15 euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikuchck Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Czy kupując Xiaomi Air Purifier 2S EU będę mógł podłączyć go w aplikacji mi home przez serwer china mainland? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikulas Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Dnia 12.12.2018 o 10:39, kit34 napisał: Panie i Panowie, przeczytalem juz wiekszosc w tym temacie, ale dalej brak mi pomyslu na montaz wall switchy. Sciana tylko karton gips wiec chinska puszka 86x86 nie wchodzi w gre, bo nie ma jak jej zamontowac Ktos przerabial ten temat doglebnie? Znalazlem puszke https://www.screwfix.eu/geze-gleitschiene-ts-5000-ts3000v-silberfarben.html ...niestety calkiem kosztowna sprawa i nie ma opcji kupna tego w PL, chyba ze pojedyncze sztuki od prywatnych osob. Kazdy inny pomysl mile widziany, wlaczniki leza, a nie mam pomyslu jak je zamocowac. Proszę bardzo https://pl.rs-online.com/web/p/puszki-elektroinstalacyjne/1752894/ kupiłem te puszki i są ok, w zestawie 10szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kit34 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 czyli jest rozwiazanie dzieki za info, zaraz zadzwonie do nich zapytac kiedy dostawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Czy da radę obsłużyć np. Aqara Wall Switch za pomocą Google Home? Czy GH obsługuje tylko kilka urządzeń od Xiaomi? Zainstalowałem sobie włącznik i nie mogę sterować głosowo, troszkę smuteczek bo nawet Sonoffami można zarządzać głosowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się