didier01 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam.Właśnie otrzymałem telefon jak w temacie.Obyło się bez VAT-u.Mam jednak pytanie.Czy powinienem otrzymać jakąś fakturę albo podstemplowaną gwarancję na wypadek ewentualnej awarii coby mieć podstawy do reklamacji i wysyłki do Chin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taukuripokapok Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dołączam się do pytania bo i ja żadnego potwierdzenia zakupu nie otrzymałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gasior Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Mój MI2-S wyjechał z Chin w piątek popołudniu, w poniedziałek w południe był u mnie. Pudełko zapakowane w kolorowy papier i tyle. Myślę jednak, że wszelkie sprawy gwarancyjne (odpukać) będzie można załatwić, korzystając np. z numeru zamówienia. Jest konto użytkownika na Ibuygou, a tam przecież jest wszystko, co potrzebne do ew. weryfikacji. Poza tym ta zwyczajowa faktura na wymianę płyty głównej w mp3 i tak wg. mnie nie jest żadnym dowodem na zakup telefonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi