roradentor Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Telefon-Redmi 3Pro Android- 5.1.1 Wersja MIUI- 8 6.8.4| Tygodniowa Jakies 2 tygodnie temu kupilem ten telefon i od poczatku byl problem, że telefon sam sie resetowal lub aplikacje takie jak Fb czy Instagram rowniez same sie wylaczaly. Pozniej telefon juz nawet sie nie chciał właczyc (logo Xiaomi i ładujące sie kropki). Zainstalowalem ROM przez MiFlash zgodnie z instrukcją z kompendium. Wszystko poszło OK. Tylko, że problem ciagle wystepuje, a dodatkowo gdy włozylem z powrotem karte SIM to nie chcialo jej czytac. Z góry dzieki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekm95 Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Skoro instalacja oficjalnego oprogramowania nic nie daje to raczej skorzystaj z gwarancji Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
roradentor Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Czyli recznie juz raczej nic nie da sie zrobic ? :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cukru Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Jeśli MiFlash z flash_all nie pomógł to tak jak pisał@jarekm95 zostaje tylko gwarancja. Kartę SIM możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić w innym telefonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekm95 Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Był jeden przypadek że komuś MiFlash bardzo długo flashował telefon i po flashowaniu tel nie czytał karty sim. Skończyło się flashowaniem na innym kompie i telefon ożył. Możesz spróbować. Dyskusja zaczyna się tu: Link to comment Share on other sites More sharing options...
roradentor Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Tylko, że mi flashowanie nie trwało tak długo, a i karta SIM działa na innym telefonie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarekm95 Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Spoko, ja nie zmuszam, ale jak chcesz to możesz spróbować. Innego pomysłu nie mam poza serwisem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roradentor Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Nie wiem czy na 100% przyjeliby tą gwarancje bo jeszcze coś wymyślą, że ta usterka jest z mojej winy .. i w dodatku czas realizacji nawet do~70 dni. Sprobuje iść do serwisu w pobliżu może ta naprawa nie bedzie tak droga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts