buli889 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Witam, mam taki oto problem. Kupile miband 2 od goscia, ktory niestety nie usunal mibanda ze swojego urzadzenia, tzn nie rozłaczyl i teraz podczas próby polaczenia ze swoim wyskakuje mi komunikat ze opaska jest polaczona z innym urzadzeniem i nalezy rozlaczyc opaske i jeszcz raz polaczyc. Jakies pomysly teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winiu89 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Jeżeli gościu będzie skory do pomocy to możesz spróbować w mifit zalogować się na jego konto i wtedy może Ci połączy Wysłane z mojego Mi-4c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buli889 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Problem rowiazny, trzeba rozlaczcy opaske inaczej nie ma opcji jej polaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winiu89 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Ale jak ją rozłączyłeś? Wysłane z mojego Mi-4c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelon7 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam, tak jak w tytule. Mam duży problem z połączeniem telefonu z mibandem. Niby jest widoczny w bluetooth ale nie mam możliwości połączyć jej. Po wejściu w ustawienia podpisany jest jako rozłączony. Opaska jest sprawna bo sprawdzana na innym Redmio Note 3 pro jednak nie w wersji SE. Bluetooth w moim RN3 łączy się z głośnikiem bez problemu choć zdarzają się problemy z ciągłym odtwarzaniem. Mam pytanie czy ktoś miał podobny problem z moim czy tylko ja mam takie szczęście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek0768 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zostaw ustawienia bt. Odpal aplikację mifit i w niej wszystko zrobisz.PS i uruchom wyszukiwarkę bo o tym było już na forum nie raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelon7 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 7 godzin temu, tomek0768 napisał: Zostaw ustawienia bt. Odpal aplikację mifit i w niej wszystko zrobisz. PS i uruchom wyszukiwarkę bo o tym było już na forum nie raz Pewnie bym w niej wszystko zrobił tylko że póki nie jest sparowana z opaską to nie ma tam prawie żadnych opcji. Niestety pomyliłem się licząc , że ktokolwiek pomoże na tym forum. Odpowiedz o przeglądaniu forum i przeniesienie tematu do martwego wątku przez moderatora niczym na elektrodzie. PS Na forum nie ma nic na temat braku połączenia bluetooth opaski z telefonem. Tzn może i jest ale nie ma rozwiązania probelmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid1969 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 mam podobnie czasami, wtedy wystarczy uruchomić telefon i łączy sie , nie wiem od czego to zależy... dzisiaj dostałem druga opaskę to będę testować, czy to wina opaski czy oprogramowania ja korzystam z mifit i miband tools pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 2 godziny temu, jelon7 napisał: PS Na forum nie ma nic na temat braku połączenia bluetooth opaski z telefonem. Tzn może i jest ale nie ma rozwiązania probelmu. Bo nikt takiego konkretnego rozwiązania nie znalazł i o tym jest sporo. Generalnie w opasce nie ma opcji resetu. Raz sparowana pamięta to. Pisałeś że na innym telefonie działało, czyli musiało być połączone z jakimś kontem, telefonem, prawdopodobnie innym niż twoje. Odparowałeś to prawidłowo? Najlepiej parować opaskę po raz pierwszy bezpośrednio z poziomu MiFita. Jak się ją wykryje w BT i potem próbuje w MiFit to czasami pojawiają się problemy. Dlaczego? Nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jelon7 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 1 godzinę temu, FromWP napisał: Bo nikt takiego konkretnego rozwiązania nie znalazł i o tym jest sporo. Generalnie w opasce nie ma opcji resetu. Raz sparowana pamięta to. Pisałeś że na innym telefonie działało, czyli musiało być połączone z jakimś kontem, telefonem, prawdopodobnie innym niż twoje. Odparowałeś to prawidłowo? Najlepiej parować opaskę po raz pierwszy bezpośrednio z poziomu MiFita. Jak się ją wykryje w BT i potem próbuje w MiFit to czasami pojawiają się problemy. Dlaczego? Nie wiadomo. Sprawdzałem tylko czy jest ona sprawna czy nie. Jeśli by nie była to bym ją zwracał. Odparowana została prawidłowo. Zastanawiam się czy to nie jest wina systemu Global. Na różnych forach widziałem że z różnymi innymi telefonami się też tak dzieje więc widzę że to kwestia losowa. Dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekdg072 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Spróbuj z innym programem niż mifitWysłane z mojego YOGA Tablet 2-830L przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LynxLynx Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Witam wszystkich. Niestety, również mam problem z połączeniem Mi band 2 z telefonem. Bluetooth wykrywa urządzenie - widzi go w urządzeniach sparowanych, jednak ma status "Rozłączono". Aplikacja Mi Fit nie wykrywa opaski. Próbowałam też przez Notify i dokładnie to samo - aplikacja pokazuje mi prawidłowy adres MAC opaski, wpisywałam go również ręcznie w ustawieniach apki i dalej się nie łączy. Zainstalowałam też Fit-it for Mi Band 2, sądziłam, że pomoże. Ta apka również widzi prawidłowy MAC opaski, ale nie łączy się z nią - na opasce nadal mam dziwny czas, nie da się schynchronizować danych... Ręce już mi opadają i jestem bliska wyrzucenia dziada do kosza. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakieś rozwiązanie? Edytowane 28 Lipca 2017 przez LynxLynx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillm Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dnia 28.07.2017 o 08:56, LynxLynx napisał: Ręce już mi opadają i jestem bliska wyrzucenia dziada do kosza. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć jakieś rozwiązanie? Opaska oczywiście nowa wyjęta z pudełka, czy wcześniej już używana z jakimś telefonem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafamaja Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dnia Thursday, June 29, 2017 o 21:21, jelon7 napisał: Sprawdzałem tylko czy jest ona sprawna czy nie. Jeśli by nie była to bym ją zwracał. Odparowana została prawidłowo. Zastanawiam się czy to nie jest wina systemu Global. Na różnych forach widziałem że z różnymi innymi telefonami się też tak dzieje więc widzę że to kwestia losowa. Dzięki za odpowiedź Opaska wyjęta z pudełka i nie ma opcji, aby zainstalowała się (sparowala sięz redmi note 4) - oprogramowanie Global.... Bez problemu natomiast zainstalowala się na starym poczciwym htc one??? Nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sultan105 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Witam. Mam podobny problem ze sparowaniem opaski, aczkolwiek odpowiedzi na forum nie znalazłem. Korzystam z opaski jakieś 2tyg bezproblemowo i kilka dni temu zauważyłem że dane nie są zsynchronizowane. Na tel info że nie połączony z opaska. No i tu zaczynają się moje problemy. Przeczytałem cały internet, na tel chyba wszystko zrobiłem co mogłem zrobić i nic. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Spróbować ubić aplikację Mi Fit i uruchomić ponownie, mi to pomogło w jednym przypadku. Ilość kroków była inna na Mi Band i w Mi Fit, za żadne skarby nie chciał pokazać takich samych wartości. Możne też spróbować wyłączyć Bluetooth i włączyć ponownie - może coś się blokuje. Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez Lector Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ik`ey Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 To widzę, że nie jestem sam. Działało aż przestało synchrinizować. Ok unpair i parowanie ponowne. Wykrywa, mam tapnąć w opaskę jak pojawi się na opasce info. Opaska wyświetla i wibruje wskazując że mam ją potwierdzić. Dotykam klawisz w opasce - niby jest ok (pojawia się na wyświetlaczu ptaszek potwierdzający) ale na telefonie dalej mam info że czeka jak tapnę w opaskę. Resety opasek, telefonu, bluetooth nie pomaga. Różne wersje mifit też nie pomagają bo nie łączy się z opaską. Słabo to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Jak jeden telefon ma problem to spróbuj na innym, pobierz najnowszą wersje 3.0.5 Mi Fit. Przerabiałem też to HTC One nie wykrywał a Asus Zenfon wykrył, wgrał nowe oprogramowanie i na HTC ruszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ik`ey Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dnia 23.08.2017 o 15:20, Lector napisał: Jak jeden telefon ma problem to spróbuj na innym, pobierz najnowszą wersje 3.0.5 Mi Fit. Przerabiałem też to HTC One nie wykrywał a Asus Zenfon wykrył, wgrał nowe oprogramowanie i na HTC ruszyło. Sprawa wygląda zagadkowo. Na innym tel opaska jest widziana przez bt ale Mifit jej nie wykrywa. Na moim tel jest widziana przez bt i znajduje ją przez mifit ale..... każe potwierdzić na opasce i na tym temat się kończy jak to opisałem wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumi Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 ha widze ,ze chyba opaska raz sparowana z jednym urzadzeniem i checia sparowania na nowo z innym np telefonem nie dzial juz...mam to samo..na htc dzialalo elegancko z mifit +N&f + toolsem..zmienilem na firmowy Sony i d*pa...opaskanie nie laczy sie przez BT ,CHoc na N&F mam odczyty snu itp,na opasce samej tez wszystko dziala-dziwne-jak ona to przesyla w takim razie?..wgrywam Mifita opaska nie laczy sie(status nie polaczono) aczkolwiek pokazuje mi Stare konto powiazane z HTC z numerem ID uzytkownika-mnie....w N&F tez w opcjach rozlaczenia i ponownego parowania nic nie daje..najwyrazniej opaska jest przypisana do pierwotnego konta i chyba tylko jego usuniecie by cos dalo bo wtedy opaska teoretycznie powinna dac sie sparowac na "nowo"..pytanie czy da sie usunac konto?pzdr.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek13 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Witam. U mnie jest podobna sytuacja, nowa oopaska jest widowzna w bluetooth, można ją sparować z telefonem (Redmi 4x)a MiFit jej nie widzi. Resetowałem wszystko, włącznie z przeinstalowaniem apikacji MiFit i nic. Nie wiem, co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ik`ey Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Ale jaja, nie ma sparowanego urządzenia ale liczy kroki - tzn ma odpalony Mifit i jak pomacham opaską to kroki się zmieniają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STX92 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 Witam. Dzisiaj odparowałem swojego mi banda 2 od aplikacji mi fit, chcę ja sparować ponownie i wyskakuje Nie udało się sparować. Uruchom ponownie Bluetooth i spróbuj jeszcze raz. Próbowałem instalować starsze wersje aplikacji i niestety nic nie pomaga ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillm Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 @STX92 czy zawsze używałeś oryginalnej aplikacji ze sklepy play? Czy używałeś jakiś zmodowanych, przerobionych z innych źródeł niż sklep play? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GadzetoPL Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Witam, Problem jak w tematach powyżej jednak dość specyficzny, a mianowicie: - Opaska używana (.54), wcześniej prawidłowo odparowana, wersja z prostokątnym czujnikiem - W pierwszym momencie sparowana na Lumii 650 przez Bind My Band (jakieś domyślne ustawienia - nie łączy się tam z kontem Xiaomi) żeby pokazać koledze że będzie pracować również pod ten system. Najpierw połączona w BT, potem sparowana z aplikacją. Wszystko bardzo szybko i elegancko BTW, następnie rozłączenie i usunięcie z BT (jest jakaś opcja reset ustawień i karze przytrzymać opaskę 10sek). - I teraz właściwy problem, wykrywam i dodaje do BT opaskę w Androidzie (MIUI 9 na Mi4c), odpalam MI Fit 3.1.5, i opaski nie wykrywa (pojawia się poniższa wiadomość nr.1), powtarzam kilka razy i niestety nic (włączony m.in. GPS na dokładną lok. i dane), instaluje Fit-it for Mi Band 2, opaskę widzi, paruje (!) i odpala w Notify. Wszystko działa, mogę ją konfigurować itp. Jednak... Bardzo przyzwyczaiłem się do Mi Fit (korzystam z niego jeszcze od pierwszego Mi Banda) i to w nim chciałbym mieć sparowaną opaskę - a więc w czym może być problem? Co sprawdzałem dotychczas: - Sparowałem z powrotem na Lumii, i testowałem reset (jednak te rozłączenie jest dziwne - każe wyłączyć BT, po czym ponownie paruje opaskę jak się odświeży) ale przecież paruje ją potem w Notify. - Opaski nie może sparować na HTC One M8 i wspomnianym Mi4c (osobne konta). - Kiedy sparowana jest w Notify przy próbie sparowania w Mi Fit pokazuje się wiadomość nr.2 jednak potem wraca do nr.1 Jakieś teorie? Notify mi wyjątkowo nie leży tym bardziej że Mi Fit jest o niebo stabilniejszy i czytelniejszy po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ik`ey Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 ROZWIAZANIE na chińskim forum ludzie mają ten sam problem. Pomaga rozebranie mibanda i zrobienie resetu. Wada - tracimy szczelność. Ale był tam jeden post z poradą, żeby zostawić rozładowanego mibanda na około miesiąc. Po miesiącu leżenia prawdopodobnie prąd upływu akumulatora powoduje jego całkowite rozładowanie i znika podtrzymanie równoważne z resetem. U mnie pomogło - ozył, dał się sparować i od razu zainstalował nowy firmware. Póki co ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GadzetoPL Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 4 godziny temu, ik`ey napisał: ROZWIAZANIE na chińskim forum ludzie mają ten sam problem. Pomaga rozebranie mibanda i zrobienie resetu. Wada - tracimy szczelność. Ale był tam jeden post z poradą, żeby zostawić rozładowanego mibanda na około miesiąc. Po miesiącu leżenia prawdopodobnie prąd upływu akumulatora powoduje jego całkowite rozładowanie i znika podtrzymanie równoważne z resetem. U mnie pomogło - ozył, dał się sparować i od razu zainstalował nowy firmware. Póki co ok. Pozdrawiam. Dzięki spróbuje na pewno, dzisiaj kolejna runda prób ale nie mam już siły więc warto będzie spróbować (rezebranie zostawie sobie na później;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ik`ey Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Dzięki spróbuje na pewno, dzisiaj kolejna runda prób ale nie mam już siły więc warto będzie spróbować (rezebranie zostawie sobie na później;)Jak Ci nie działa na innym tel to masz sprawę jasną. Ja w desperacji chciałem robić czyszczenie wszystkiego + przejście na dev - podejrzewałem coś z bluetoothemSent from my MI 5s Plus using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtula Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) witam, via Notify & Fitness for Mi Band ustawilam powiadomienie o zerwaniu polaczenia. Od tamtej pory telefon nie moze mi sie polaczyc z opaska. Usunelem MiFit, opaske rozladowalam. Ponowilam proces parowania przy lekko doladowanym telefonie - za kazdym razem kiedy staram sie sparowac na opasce pojawia sie notyfikacja o zerwanym polaczeniu. Probowalam powtorzyc to na kilka innych telefonach z niepowodzeniem. Nie dziala rowniez parowanie przez inne apki ze sklepu np.: Fix-it for Mi Band 2 (wykrywa MAC opaski lecz polaczyc sie nie chce - notyfikacja o zerwanym polaczeniu). Czy jest jakiekolwiek wyjscie z takiej sytuacji? Edytowane 14 Grudnia 2017 przez wojtula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodkid Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam, Posiadam Mi Band 2 oraz apkę Mi Fit 3.1.6. Wszystko ładnie się połączyło, itp. Problem pojawia się jak przejdę z jednego pokoju to drugiego, ponieważ wtedy opaska jest za daleko od telefonu i ją rozłącza. Jest to uciążliwe, ponieważ wtedy znowu muszę wejść w apkę i ponownie sparować urządzenia. Czasem się zapomnę i wtedy opaska jest tylko "zegarkiem", bo powiadomienia nie przychodzą. Miał ktoś taki problem? Dodam, że Bluetooth jest cały czas włączony, więc powinno automatycznie połączyć z telefonem po przejściu w zasięg opaska-telefon. Proszę o pomoc! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzablo Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) HEj ... mojego mi banda 2 chyba dopadła pluskwa milenijna ... od 1.01 nie mogę się połączyć z opaską... przeinstalowalem mi fita, rozparowałem ... teraz nie dam rady się nawet z nią połączyć i to na żadnym telefonie ... co robić Edytowane 7 Stycznia 2018 przez tzablo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axles Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Cześć. Opaska mojej matki i sytuacja podobna, tzn. nie da się sparować opaski, nie widzi jej MiFit, natomiast program GadgetBridge widzi opaskę la nie potrafi połączyć się. Czekanie jak się rozładuje strasznie długo trwać będzie, czy da się jakoś podłączyć kabelkiem opaskę i podmienić firmware czy kabelek oryginalny to tylko i wyłącznie ładowarka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzablo Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Mój miBand ożył...przeleżał rozładowany 30 dni, w tym czasie na telefonie aktualizacja androida do 8.0... wczoraj sprawdziłem i połączył się za 1 razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi