asasello

Gwarancja a aliexpress Hongkong Dreami

Recommended Posts

Witajcie,

Zakupiłem Mi Note na aliexpress u Hongkong Dreami. Proszę o wyjasnienie kilku kwestii. Mój Mi Note przyszedł chyba uszkodzony, nie działają czujniki żyrokop, akcelerometr i czujnik magnetyczny. Piszę chyba, bo widziałem posty, w których piszę, że to plik persit.img trzeba podmienić. Zrobiłem tak, niestety nie pomogło. Także raczej na pewno uszkodzony. 

Wracając do sedna sprawy, telefon miał oryginalnie wgrany KK, natomiast ja wgrałem mu Androida 6 MM. Tu pojawia się pytanie. Chciałbym odesłać telefon, tylko czy sprzedawca mi tego nie wytknie i oleje mnie? Na stronie pisze, że może wgrać Rom global, poniżej pisze, że nie bierze odpowiedzialności za wgrywanie. A jeszcze w korespondencji pytał mnie czy próbowałem wgrać inny rom? Wiadomo, że powrót do KK jest niemożliwy. W sumie to teraz nie wiem, czy mi się opłaca go odsyłać. Może do mnie wrócic po kilku miesiącach, nienaprawiony, obciążony kosztem wysyłki i możliwe że z jeszcze jednym ovatowaniem. Proszę o jakieś wskazówki, co począć w tej sytuacji.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

możesz się zwrócić o częściowy refund.

Przy wysyłce nie martw się o kolejny vat - na wezwanie UC wyślesz dokumenty świadczące że telefon był na gwarancji. Poza tym do kk możesz wrócić, nie wiem dlaczego ma być niemożliwy jeśli gdzieś ten rom jest dostępny. Szkoda że przed modzeniem obrazu nie zrobiłeś, ale nie szkodzi.

Zawsze możesz powiedzieś że modziłeś bo na KK czujniki nie hulały a chciałeś żeby tak było. 

Edited by bergmen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, bergmen napisał:

możesz się zwrócić o częściowy refund.

Przy wysyłce nie martw się o kolejny vat - wyślesz dokumenty świadczące że telefon był na gwarancji. Poza tym do kk możesz wrócić, nie wiem dlaczego ma być niemożliwy jeśli gdzieś ten rom jest dostępny. Szkoda że przed modzeniem obrazu nie zrobiłeś, ale nie szkodzi.

Zawsze możesz powiedzieś że modziłeś bo na KK czujniki nie hulały a chciałeś żeby tak było. 

Wiem, tylko co mi po telefonie na którym nie działa autorotacja (pół biedy, tak myślę) oraz czujnik magnetyczny, który chyba powoduje, że mi gps nie pokazuje, kierunku, w którym mam podążać. Może @Acid by spróbował się wypowiedzieć na temat naprawy. I ewentualny refund na naprawę telefonu. Oszczędziłbym mnóstwo czasu i nerwów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz majfriendowi że zmieniłeś Rom bo myślałeś że tu jest problem. Ale to nic nie zmieniło i uszkodzenia są sprzętowe.

I tyle nerwów. Chyba nie osiwiejesz od tego :)

Wysłane z mojego UMI ZERO przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że z Dreami raczej nie będziesz miał problemu gwarancyjnego.

Wysłane z Mi Note

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, nemed napisał:

Myślę, że z Dreami raczej nie będziesz miał problemu gwarancyjnego.

Wysłane z Mi Note

 

3 godziny temu, bergmen napisał:

Napisz majfriendowi że zmieniłeś Rom bo myślałeś że tu jest problem. Ale to nic nie zmieniło i uszkodzenia są sprzętowe.

I tyle nerwów. Chyba nie osiwiejesz od tego :)

Wysłane z mojego UMI ZERO przy użyciu Tapatalka

Dziękuję Wam za podpowiedzi.

I tak się martwię, bo rozpocząłem spór, a on odpowiada raz na dobę, ciężki kontakt. Już 3 strony czatu mam z nim. Moje obawy wynikają m.in. z tego, że napisał mi coś takiego: 

"Do you need to use accelerometer, gyroscope and magnetic field sensors often? Are those of crucial function for you?" No kurde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz mu po prostu, że chcesz wysłać telefon na naprawę gwarancyjną. Tak, to będzie się bawił z Tobą w kotka i myszkę. Kupiłem u niego 4 telefony, zapytam jak wygląda sprawa z gwarancją.

Wysłane z Mi Note

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, nemed napisał:

Napisz mu po prostu, że chcesz wysłać telefon na naprawę gwarancyjną. Tak, to będzie się bawił z Tobą w kotka i myszkę. Kupiłem u niego 4 telefony, zapytam jak wygląda sprawa z gwarancją.

Wysłane z Mi Note

No to trochę mnie pocieszyłeś. Jeżeli to nie problem to prosiłbym o informację o naprawie gwarancyjnej. No i pytanie ile czasu ta naprawa może trwać, z przeszukanych przeze mnie postów to jakieś czasy rzędu kilku miesięcy. To jest dla mnie trochę zbyt długo. Preferowałbym wtedy full refund z odesłaniem telefonu.

Edited by asasello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, by trwało to tak długo. Napisałem zapytanie o gwarancję, jak odpisze, to dam znać ;-).

Wysłane z Mi Note

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, nemed napisał:

Nie sądzę, by trwało to tak długo. Napisałem zapytanie o gwarancję, jak odpisze, to dam znać ;-).

Wysłane z Mi Note

Ok, dziękuję bardzo. Wołaj jak będziesz mieć odpowiedź.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, gwarancja trwa rok. Na szczęście nie musiałem, jak do tej pory z niej skorzystać a sklep ze swojej strony mogę polecić. Kupiłem tam kilka telefonów i nigdy nie miałem problemów z ich strony. Dodają też fajne gratisy do telefonów.

Wysłane z Nubii Z7Max

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.