Skocz do zawartości

"this device is locked" po serwisie


chestter88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam problem. 3 tygodnie temu wysłałem mój telefon do Barcelony do serwisu xiaomi. Dziś dostałem go z powrotem. Została wymieniona płyta główna. Po włączeniu telefonu pojawił się komunikat że jest nowa wersja systemu. Więc ściągnąłem i zainstalowałem. Po 5 minutach pojawił się komunikat "this device is locked" po naciśnięciu "active" pojawił mi się ekran do wpisania hasła i aktywowania telefonu jak na poniższym zdjęciu. Niestety numer Mi Account który jest podany na wyświetlaczu nie należy do mnie, więc podając swoje hasło nie mogę aktywować telefonu bo MI ACCOUNT nie należy do mnie. Niestety nie wiem co teraz zrobić. Nie mogę wpisać innego numeru. Nie mogę aktywować i odblokować telefonu. 

111111111111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Nezumi napisał:

Dostałeś płytę z innego, rozwalonego urządzenia, które już było podpięte pod jakieś konto. Czeka Cię chyba ponowna wysyłka telefonu na serwis i ponowna wymiana płyty...

Oni tego nie przewidzieli że może nastąpić taka sytuacja ? 

Teraz co, będą mi wymieniali płytę na "czystą" ? 

I znowu za wysyłkę prawie 50 zł trzeba będzie zapłacić a oni kosztów nie zwrócą ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, chestter88 napisał:

Oni tego nie przewidzieli że może nastąpić taka sytuacja ? 

Teraz co, będą mi wymieniali płytę na "czystą" ? 

I znowu za wysyłkę prawie 50 zł trzeba będzie zapłacić a oni kosztów nie zwrócą ? 

Serwis powinien pokryć wszystko, w końcu to ich wina, pisz do nich. Płyta powinna zostać wymieniona na nową, czystą, dostali części z rozwalonych i nie przewidzieli, że akurat ta płyta będzie gdzieś przypięta.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.07.2016 o 00:17, primek napisał:

@chestter88

Najpierw mailowo wyjaśnij z serwisem, albo bezpośrednio próbuj kontaktu z Xiaomi, może po opisaniu sytuacji zresetują konto i dadzą ci do niego dostęp.

http://www.mi.com/en/contact/

taka wiadomosc od nich dostalem

 

Sorry to hear that, and we are sorry for the inconvenience, but since we replace the mainboard for a new one,  we double check it, and of course in the unlikely case this have a Mi account associated, it’s really strange that when we checked the wifi and coverage ( doing a phone call) we don’t noticed this, because like you can see, is not possible activate the device if there is a Mi account, and we tested all the parameters, included wifi and coverage.  ( attached is the intern worksheet of your device, where you can see all the parameters our staff test even in new mainboards )
So maybe you are confused with the Mi account, or there another Mi account in your home and you entered by wrong.
 
Please double check this, and if you don’t get success, please contact us again to try to find the best solution
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ostatnio też miałem problem z odblokowaniem mi4s. Nie skonfigurowałem do końca telefonu, nie zapisałem numeru konta jaki został przypisany i nie pamiętałem jaki numer telefonu użyłem przy pierwszym uruchomieniu. Odblokowałem bootloader bez zgody i zrobiłem full wipe. Efekt taki jak masz, nie przychodził sms z podpowiedzią.  Okazało się że powstało puste konto. U mnie poszło odblokowanie przez podanie @-maila w miejscu podania hasła.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy sytuacja jest podobna ale po moim pełnym czyszczeniu i stawianiu systemu od nowa, też wyskoczyło okno logowaniai i nie wpisuje się tam hasła od konta tylko kod z smsa albo pomocniczy kod ze strony miui. Musiałem wyjąć sima przełożyć do innego telefonu poczekam na smsa i kod wpisałem w takie okno jak na pierwszym zdjęciu. Nie pamiętam już co było w nawiasie czy numer telefonu czy nr konta czy jeszcze coś innego. Myślę że warto pokombinować zamiast wysłać znowu telefon do serwisu, zwłaszcza że napisali że to nowa płyta.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, markus420 napisał:

Nie wiem czy sytuacja jest podobna ale po moim pełnym czyszczeniu i stawianiu systemu od nowa, też wyskoczyło okno logowaniai i nie wpisuje się tam hasła od konta tylko kod z smsa albo pomocniczy kod ze strony miui. Musiałem wyjąć sima przełożyć do innego telefonu poczekam na smsa i kod wpisałem w takie okno jak na pierwszym zdjęciu. Nie pamiętam już co było w nawiasie czy numer telefonu czy nr konta czy jeszcze coś innego. Myślę że warto pokombinować zamiast wysłać znowu telefon do serwisu, zwłaszcza że napisali że to nowa płyta.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Nie posiadam tego telefonu ale to co piszesz sie tu nie sprawdzi dlatego numer tego zablokowanego konta nie należy do kolegi który ma problem, nie ma wiec dostepu do kodu który zostanie przysłany na ten nr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku podejrzewam sytuację podobną do mojej. Nowa płyta. Konto nie zostało skonfigurowane. Aktualizacja systemu z full wipe. Ten błąd kosztował mnie miesiąc na romie cm13 między innymi z braku czasu, a za czas jaki poświęciłem żeby go odblokować spokokojnie kupiłbym mi5 w najwyższej konfiguracji. Jeszcze może warto sprawdzić to co piszą w tym poście.

 

Edytowane przez kris52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2016 o 09:44, markus420 napisał:

Nie wiem czy sytuacja jest podobna ale po moim pełnym czyszczeniu i stawianiu systemu od nowa, też wyskoczyło okno logowaniai i nie wpisuje się tam hasła od konta tylko kod z smsa albo pomocniczy kod ze strony miui. Musiałem wyjąć sima przełożyć do innego telefonu poczekam na smsa i kod wpisałem w takie okno jak na pierwszym zdjęciu. Nie pamiętam już co było w nawiasie czy numer telefonu czy nr konta czy jeszcze coś innego. Myślę że warto pokombinować zamiast wysłać znowu telefon do serwisu, zwłaszcza że napisali że to nowa płyta.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Witam. Postawiłem system od nowa. Mialem identyczna sytuacje gdzie poproszono mnie o kod smsa. Niestety kod pewnie został wysłany do posiadacza konta do ktorego jest przypisane urzadzenie bo na ekranie pojawilo sie ze urzadzenie jest juz przypisane do konta...ktorego ja nie jestem posiadaczemm. Po pominięciu tego kroku i ustawieniu wszystkiego zaraz po wejsciu na pulpit pojawila sie blokada ponownie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...