Jump to content

Redmi 3 PRO zamówione - na co zwrócić uwagę po odbiorze


Recommended Posts

witajcie, to mój pierwszy post na tym forum.

Dzisiaj zamówiony na allegro telefon (od firmy polecanej przez to forum). Jutro prawdopodobnie otrzymam go. Chciałem poprosić bardziej doświadczonych użytkowników o informację, najlepiej w postaci listy, co po kolei sprawdzić po otwarciu paczki. Słyszałem o problemach z wyświetlaczami, z jakimiś plamami, z pyłem pod obiektywem, z problemem ze sprawdzeniem oryginalności (etykieta) itp.

Myślę, że taka lista przyda się każdemu, kto chce kupić Xiaomi :)

 

dzięki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Odpal sobie menu testowe/serwisowe i przeleć po wszystkie pozycje to będziesz widział czy tel jest sprawny czy nie.

Nie dam głowy ale włącza się chyba *#*#64663#*#*

 

Co do oryginalności itp to może ktoś inny coś powie.

Edited by wtbn
Link to comment
Share on other sites

menu serwisowe:

*#*#6484#*#*

Jak bym tylko sprawdził czy nie jest zbity wyświetlacz i się uruchamia. Skoro polecany sprzedawca, to wszystko powinno byc ok. Nie chce mi się z kurierem siedzieć 30min aby wszystko sprawdzać (zwłaszcza jak dobrze nie znam menu serwisowego), bo i tak dobrze tego nie zrobię. Zaś kupując w Polsce przez neta mamy 14dni na zwrot bez podania przyczyny.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Bohyn napisał:

menu serwisowe:

*#*#6484#*#*

Jak bym tylko sprawdził czy nie jest zbity wyświetlacz i się uruchamia. Skoro polecany sprzedawca, to wszystko powinno byc ok. Nie chce mi się z kurierem siedzieć 30min aby wszystko sprawdzać (zwłaszcza jak dobrze nie znam menu serwisowego), bo i tak dobrze tego nie zrobię. Zaś kupując w Polsce przez neta mamy 14dni na zwrot bez podania przyczyny.

w stanie nienaruszonym.

 

zamówiłem u technosa

Edited by decek_1984
Link to comment
Share on other sites

@decek_1984

Ustawa pozwala na zapoznanie się ze sprzętem czy nam odpowiada i zwrot. Oznacza to także rozpakowanie pudełka i włączenie telefonu.

" konsument ma możliwość korzystania z rzeczy jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy " zaś UOKIK doprecyzował: " konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. ", czyli możesz sobie rozpakować, włączyć i przeprowadzić testy w menu serwisowym.

Edited by Bohyn
Link to comment
Share on other sites

zrobiłem test, wyniki:

GPS: fail (robione w budynkku)

Gyro: fail (co to w ogóle jest? )

TFalsh:fail

Brakuje mi zdrapki do sprawdzenia oryginalności. Czy już nie ma jej ?

Proszę o wsparcie.

 

Edited by decek_1984
Link to comment
Share on other sites

@decek_1984 Nie dziwne, że w budynku nie złapało Ci fixa. Żyroskopu z jakiegoś powodu to menu nie wykrywa. Nie wiem w sumie o co chodzi z TFlash, u mnie wyskakuje "TFlash is ok". Zdrapki w nowych modelach już nie ma. W sumie nie wiem czy jest sens się przejmować skoro zamówiłeś u Technosa. Jeśli coś nie działa to to wyjdzie podczas normalnego użytkowania, a problemów z naprawą czy wymianą raczej nie będą Ci robić.

Link to comment
Share on other sites

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...