Jump to content

Mi Note Pro global dev/stable

Przemcio91k
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie. Jestem laikiem jeżeli chodzi o miui. Czym się różni wersja dev od stable? Zapewne tym ze pierwsza jest dla programistów a druga stabilna ale co więcej? Który rom jest lepszy bez modyfikowania i bawienia się? Czy istnieje wersja global stable dla mi note pro z językiem polskim tak jak to mam miejsce w redmi note 3 pro w wersji 7.2.3? Czy dla obu tych telefonów zostać lepiej przy wersji developerskiej (na redmi note 3 pro uało mi się wgrać wersję dev). Czy Minote Pro ma zablokowany bootloader?

Proszę o wyrozumiałość

Pozdrawiam

@Przemcio91k

Wersja stable powinna byc stabilna i pozbawiona błędów. Wersja dev to wersja rozwojowa, może mieć błędy, ale i posiada często dodatkowe funkcje, których nie ma stable.

Mi Note Pro nie ma oprogramowania global. Wgraj na niego ostani dev MIUI Polska.

Bootloader może być zablokowany, spróbuj wejść do recovery i sprawdź jak jest w Twoim przypadku.

• Like 1

Witam,

Dziękuje za odpowiedź.

Natomiast pod tym linkiem www.androidfilehost.com/?w=files&flid=54760 znajduje sie wersja stabilna z xiaomi.eu z multilangiem wersja 7.5.1 oparta na V7.3.1.0.LXHCNDD (MIUI7). Mam rozumieć że jest to wersja chińska stable przerobiona na global ( lub też chińska z dodanym multilangiem) ? Czy oryginalna wersja miui.com posiada multilang? Wersja z xiaomi.eu posiada usługi google oraz polski język? Który soft najlepiej wgrać miui polska czy xiaomi.eu ? Rozumiem że oryginalny z miui.com nie będzie miał chyba polskiego języka? Soft z xiaomi.eu wgrywa się jak miui polska czy teżjak oryginalny soft? Przepraszam za pytania niestety z miui i xiaomi mam styczność dopiero od 2 dni :) 

• 5 months later...

Witam.

Powinien być przyklejony  jakiś prosty poradnik dla początkujacych na forum jeśli chodzi o soft, bo to jest jakaś maskara dojść co jest co  i jak instalować.

Trzeba by chyba przewertować sporo tematów i wątków żeby dowiedzieć się podstawowych rzeczy.

Kolega TKN napisał " Oryginalna wersja z miui.com nie posiada polskiego" Rozumiem  że chodzi o CHINA STABLE?

Bo wersja GLOBAL STABLE i GLOBAL DEV mają spolszczenie i sklep google play ?

Cotygodniowe aktualizacje dotyczą wyłącznie GLOBAL DEV?

I w tej sutuacji nie wiem po co w ogóle instalować miuPolska, skoro wszsytko co trzeba mam w wersji global..

1 godzinę temu, cysior napisał:

Witam.

Powinien być przyklejony  jakiś prosty poradnik dla początkujacych na forum jeśli chodzi o soft, bo to jest jakaś maskara dojść co jest co  i jak instalować.

Trzeba by chyba przewertować sporo tematów i wątków żeby dowiedzieć się podstawowych rzeczy.

Kolega TKN napisał " Oryginalna wersja z miui.com nie posiada polskiego" Rozumiem  że chodzi o CHINA STABLE?

Bo wersja GLOBAL STABLE i GLOBAL DEV mają spolszczenie i sklep google play ?

Cotygodniowe aktualizacje dotyczą wyłącznie GLOBAL DEV?

I w tej sutuacji nie wiem po co w ogóle instalować miuPolska, skoro wszsytko co trzeba mam w wersji global..

Bardzo mało szukałeś jak zadajesz pytanie czym różni się Xiaomi.eu od innych systemów.

dzięki za wyczerpującą i pomocną odpowiedź

https://miuipolska.pl/o-romie-miuipolska/

Wg tego faq nie ma polskiego w global. Podczas gdy z tego co czytam gdzie indziej spolszczenie jest... Czyli muszę spędzić z pół dnia na forum żeby znaleść jak jest naprawdę. To samo odnośnie sklepu google play....

Edited by cysior

19 minut temu, cysior napisał:

dzięki za wyczerpującą i pomocną odpowiedź

https://miuipolska.pl/o-romie-miuipolska/

Wg tego faq nie ma polskiego w global. Podczas gdy z tego co czytam gdzie indziej spolszczenie jest... Czyli muszę spędzić z pół dnia na forum żeby znaleść jak jest naprawdę. To samo odnośnie sklepu google play....

Z tego co ja widziałem i słyszałem to Global posiada J.Polski w systemie i Google Play.

• Nezumi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...