Skocz do zawartości

Nowy "zbrickowany" telefon?


Thiv

Rekomendowane odpowiedzi

Uszanowanko, zakupiłem telefon na ibuygou, gdy wczoraj dotarła do mnie paczka, ku mojemu zdziwieniu telefon nie działa.Nie reaguje na żadne kombinacje przycisków (uruchomienie/wejście do fastboota/recovery), komputer nie rozpoznaje go prawidłowo jako urządzenie, tylko pojawia się w menadżerze urządzeń jako android phone ADB interference, tak samo w MiFlashu go nie widać. Jedyną oznaką życia telefonu jest, to że po podłączeniu do ładowania lub komputera na krótką chwilę pojawia się logo mi.com, a następnie status naładowania baterii, potem telefon ciemnieje i zostaje tylko zielona dioda pod przyciskiem home, co sugeruje chyba, że jest w pełni naładowany. Odsyłać od razu na serwis lub pisać do chińskiego supportu, czy może znacie jakieś domowe metody na naprawę tego stanu rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Nezumi napisał:

Spróbować uruchomić fastboot/recovery, jeżeli momentami łapie boot'owanie systemu, to złapie też fastboot. Jeżeli nic sie nie będzie dalej dziać to serwis/zwrot...

Próbowałem, ale Tak jak pisałem bez żadnych rezultatów. Orientuje się ktoś czy przy zwrocie sklep pokrywa koszty odesłania i VATu? Bo można powiedzieć, że kupiłem cegłę za 600 złotych, która dodatkowo została opodatkowana na 120...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Thiv napisał:

Próbowałem, ale Tak jak pisałem bez żadnych rezultatów. Orientuje się ktoś czy przy zwrocie sklep pokrywa koszty odesłania i VATu? Bo można powiedzieć, że kupiłem cegłę za 600 złotych, która dodatkowo została opodatkowana na 120...

pewnie będą kazali wysłać na serwis. No i nie, bez insurance nie zwracają VATu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...