Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Witam wszystkich i mam 2 pytania na początek.Co zrobić bo nie zawsze działa areo2 i czy trzeba oprócz oczywistych danych mobilnych włączyć roaming( gdzieś wyczytałem że tak, ale nie mam pojęcia po co) Nie przechodzą emotikony ktore wysylam i sa zainstalowane w telefonie, u odbiorcy pojawiają się kwadraciki zamiast emotikonów. Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam Lao T. Edytowane 16 Maja 2016 przez Lao Tse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jaki model (dokładnie 811 czy 813, masz to na pudełku), jaki soft oraz jakie emotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Wiesz co nie mogę znależć tych symboli, kupiłem na stronie xiomi.com polska ten model http://xiaomi.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-2-16gb-lte/ co do softu to wgrany jest MIUI Polska, a emotikony trudno mi powiedzieć co to jest bo się nie znam Pozdrawiam -Lao Edytowane 16 Maja 2016 przez Lao Tse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 To utrudnia sprawę... Jeżeli kupiłeś TEN model z TEGO linku to Aero musi działać normalnie. Jeżeli nie działa, to zacząłbym, od zmiany softu, czyli zobaczył na stronie miuipolska.pl co jest najnowsze oraz jak to zainstalować (aktualnie jest już android 5.1, to co masz ty znajdziesz w Ustawienia->Informacje o telefonie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Problem w tym że teraz odpalam areo i działa, a jak chciałem w ciągu dnia to nie chodził jako powód podajć po zapytaniu że jest zły adre URL o ile dobrze kojarzę. Androida mam tego co napisałeś 5.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jeżeli przeglądarka wywala info o błędnym adresie URL to prawdopodobnie wina lezy po stronie Aero, nie telefonu, mogli mieć chwilową awarię, strona mogła mieć awarię lub adres który wpisywałeś miał jakiś błędny znak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Dzieki, to tą kwestię mam rozwiązaną, a masz pomysł na te emotikony Edytowane 16 Maja 2016 przez Lao Tse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jeżeli są to emotikony od MIUI/Androida to powinny iść normalnie, jeżeli są to jakieś emotki zewnętrznej apki to cóż, nie ma jednego sprawnego rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) przypuszczam ze MIUI skoro jest ich soft, znalazłem w necie grafikę odpowiadającą orginalowi i wygląda tak , oczywiście bez tęcz itd. Edytowane 16 Maja 2016 przez Lao Tse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Ok. Te emotki muszą iść wszędzie, przynajmniej na androidzie, jeżeli nie idą u kogoś to jest już problem u tej osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lao Tse Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi