Skocz do zawartości

Mi5 nie działa (brak jakiejkolwiek reakcji)


mery

Rekomendowane odpowiedzi

@galakty bo każdy powinien się rozsądnie zastanowić, czy kupować taniej na bg, gb i jako tako mieć tą gwarancję która jako tako zostanie zrealizowana ale zaplacic mniej za telefon, czy zaplacic wiecej ale miec pewna gwarancje kupujac na IBG lub z polskiej dystrybucji.

Kupujac czy mi4c czy r4x za ok. 400 zł nie zastanawialem sie mocno nad pewna, szybka gwarancja, bo 400 zl to nie majatek i jeden kupowalem na banggood, drugi na gearbest bo cena byla mega atrakcyjna. Gdybym kupowal telefon za 1,5 tys, czy 2 tys to na pewno kupowalbym na IBG lub w polskiej dystrybucji bo wtedy na prawde warto wziac pewna gwaranacje i nie martwic sie, ale niestety jest jak jest u nas 90% ludzi woli przycebulic i pozniej placze i lamenty, ze to Xiaomi do d*py, ze te telefony sie nie nadaja, ze ciagle cos w nich nie dziala i ogolnie to wola szajsunga, albo srajfona, a prawda jest taka, ze robiac cebule strzelaja sobie w kolano ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamillm Tak, sam mi4c wziąłem bez gwarancji, ale jak się zepsuje to wyrzucam do kosza i kupię coś nowego. Ale ludzie potrafią wziąć telefon na premierę z takiego banggooda, gdzie nie wiedzą o nim absolutnie nic! Za miesiąc padnie płyta i co? 1700 zł do kosza? To już jest czysta głupota, albo fanatyzm, nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, galakty napisał:

Za miesiąc padnie płyta i co? 1700 zł do kosza?

No i wtedy wysyłka do chin ok. 50 zł, pozniej miesiac czekania, pozniej kolkejny miesiac czekania na wysylke, nastepnie ponowny VAT u nas, pozniej odwolywanie sie o zwrot VAT, no coz, głupota... tak jak piszesz, w pełni się z Tobą zgadzam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamillm napisał:

No i wtedy wysyłka do chin ok. 50 zł, pozniej miesiac czekania, pozniej kolkejny miesiac czekania na wysylke, nastepnie ponowny VAT u nas, pozniej odwolywanie sie o zwrot VAT, no coz, głupota... tak jak piszesz, w pełni się z Tobą zgadzam :)

Wysyłka kosztuje 30 zł i akurat jest darmowa bo Pay Pall zwraca środki. Problemem jest czas i sposób rozpatrywania reklamacji, podejście do klienta..jest to poziom dna i metra mułu..na gb i bg to można sobie kupować kabelki usb albo kamery szpiegowskie za 50 zł ale nie elektronikę za 1000 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, kamillm napisał:

@galakty placze i lamenty, ze to Xiaomi do d*py, ze te telefony sie nie nadaja, ze ciagle cos w nich nie dziala i ogolnie to wola szajsunga, albo srajfona,

Jak nie mieć pretensji do Xiaomi, skoro wyprodukowali flagowca jakości bazarowej, który na dodatek kosztuje drożej niż najnowszy Samsung i Iphone? Na dodatek do tego swojego wynalazku nie wypuszczają części zamiennych? Renomowany producent zorganizował by akcje naprawczą i z przeprosinami na ustach, w trosce o własny wizerunek, wymienił ten szajs mi5 na sprawne modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, a czy ktoś miał sytuację, że płyta główna padła mu DWA RAZY?
[mention=1160]Acid[/mention] orientujesz się? bo zastanawiam się czy skoro raz padła mi płyta i ją wymienili w Xiaomi, to czy ta wymieniona już będzie ok, czy też może paść?

Powinno być ok. Ale to chyba loteria.
Widzę że bardzo dobrze znasz temat bo faktycznie tak robią tym sposobem szczelają sobie w głowę Ja i inni co raz się rozczarowali nigdy nie wrócą do tej marki Niby czołowy Chiński producent sprzętu nie tylko komórkowego i nie tylko a łatają a nie naprawiają.
 

Nie no jasne, jak w 2020 padnie ci S8 to w serwisie wymienią na płytę prosto z linii produkcyjnej, dopiero co złożoną, na częściach z 2020 roku. Jasne...
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kamillm napisał:

Przedstaw proszę porównanie cenowe.

Proszę bardzo Samsung, Iphone 24 miesięce rękojmi w Polsce, czyli 3000 zł/ 24 = 125 zł miesięcznie, naprawa w przeciągu kilku godzin w Warszawie w przypadku Samsunga. Mi5 działa bez problemowo 4 miesiące po czym pada mu pyta, czas realizacji gwarancji pół roku, telefon wraca z kolejną trefną płytą podziała chwilę i znowu zasypia, czyli 1200/ 4 = 300 zł miesięcznie, telefon dla ludzi bogatych.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części ma rację. "Biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy". O ile kupisz bez gwarancji to prawda, zamawiasz Mi5 a po 4 miesiącach na złom. 

Dlatego drogą elektronikę, powyżej tysiąca złotych kupuję z gwarancją, nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Co innego Redmi za 500-600 zł, tu można ryzykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, galakty napisał:

Po części ma rację. "Biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy". O ile kupisz bez gwarancji to prawda, zamawiasz Mi5 a po 4 miesiącach na złom. 

Dlatego drogą elektronikę, powyżej tysiąca złotych kupuję z gwarancją, nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Co innego Redmi za 500-600 zł, tu można ryzykować.

Nie zapominaj o VAT-cie. Mi5 bez VAT-u kosztował mnie 950 zł, a teraz do każdej paczki VAT jest gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, jorkaef napisał:

Proszę bardzo Samsung, Iphone 24 miesięce rękojmi w Polsce, czyli 3000 zł/ 24 = 125 zł miesięcznie, naprawa w przeciągu kilku godzin w Warszawie w przypadku Samsunga. Mi5 działa bez problemowo 4 miesiące po czym pada mu pyta, czas realizacji gwarancji pół roku, telefon wraca z kolejną trefną płytą podziała chwilę i znowu zasypia, czyli 1200/ 4 = 300 zł miesięcznie, telefon dla ludzi bogatych.

Porównujesz z jednej strony oficjalną dystrybucję i serwis, a z drugiej kupno na chińskim targu i niby serwis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamillm napisał:

@jorkaef iphone 3000 zł a Mi5 1200 zł jak napisałeś, dzielnie przez jakieś miesiące nie ma sensu. Mi5 dwa razy tańszy, zawsze można kupić z gwarancją EU na IBG i się nie martwić. W cenie iphone masz 2 Mi5 i jeszcze Ci zostanie na 3 budżetowy telefon od xiaomi :D

Patrzenie na samą cenę zakupu jest niemiarodajne. Mi5 okazał się totalnym szajsem jakości bazarowej, jestem przekonany że żaden egzemplarz mi5 nie uciągnie dwóch lat użytkowania, będzie tylko przepychanka i przeciąganie napraw byleby gwarancja się skończyła. Oczywiście, że kupno z oficjalnej dystrybucji jest rozsądniejsze, ale wtedy trzeba by było porównać 3 tysiące za topowego Samsunga do 2 tysięcy za mi5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jorkaef w tym momencie samsung nadal jest 1 tys drozszy od Mi5. Wiec nawet jak Ci padnie na łeb na szyje ten mi5 to sobie kupisz nowego po 1 roku uzywania i wyjdzie to samo ;)

@bergmen po prostu trafil nam sie tutaj fan szajsungow i trzeba go wyprowadzić z błędu :D Też kiedyś uważałem, ze chiński smartfon, no gdzie.... a teraz nie wyobrażam kupować żadnej innej marki niz xiaomi. Cena - jakość miażdy inncyh w xiaomi ;)

Edytowane przez kamillm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem płyty dotyczy chyba tylko wersji 128gb? Mam 3/32 od października zeszłego roku oraz 3/64 od marca i nic się nie dzieje. Dla znajomych kupiłem jeszcze cztery inne i też nie mają problemów. Wszystkie poza pierwszym kupione na BG

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamillm napisał:

@jorkaef w tym momencie samsung nadal jest 1 tys drozszy od Mi5. Wiec nawet jak Ci padnie na łeb na szyje ten mi5 to sobie kupisz nowego po 1 roku uzywania i wyjdzie to samo ;)

@bergmen po prostu trafil nam sie tutaj fan szajsungow i trzeba go wyprowadzić z błędu :D Też kiedyś uważałem, ze chiński smartfon, no gdzie.... a teraz nie wyobrażam kupować żadnej innej marki niz xiaomi. Cena - jakość miażdy inncyh w xiaomi ;)

Ja też do tej pory kupowałem chińczyki a Samsunga unikałem jak ognia bo nie lubię przepłacać i lubię dual sima. Wcześniej kupowałem ZTE i żaden nie padł. Nawet Nubia ze Snapem 810 działa już półtora roku, kiedyś miałem ZTE Grand i sprzedałem go po 2,5 roku bo mi się znudził. Ale po tej przygodzie z XIAOMI i obowiązkowym VAT-em coraz mniej się to wszystko opłaca. W ogólnym rozrachunku ten Xiaomi mi5 okazał się najdroższym telefonem jaki kiedykolwiek miałem.

Ostatnio mi ten Chińczyk z Bangood zaproponował że dla przyśpieszenia procesu reklamacyjnego zamiast mi5 wyśle mi naprawianego DOOGEE Y6 Piano Black 5.5 Inch Fingerprint 4GB RAM 64GB ROM MTK6750 Octa Core 1.5GHz 4G Smartphone.

Obsługa klienta pierwsza klasa :D

Edytowane przez jorkaef
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też do tej pory kupowałem chińczyki a Samsunga unikałem jak ognia bo nie lubię przepłacać i lubię dual sima. Wcześniej kupowałem ZTE i żaden nie padł. Nawet Nubia ze Snapem 810 działa już półtora roku, kiedyś miałem ZTE Grand i sprzedałem go po 2,5 roku bo mi się znudził. Ale po tej przygodzie z XIAOMI i obowiązkowym VAT-em coraz mniej się to wszystko opłaca. W ogólnym rozrachunku ten Xiaomi mi5 okazał się najdroższym telefonem jaki kiedykolwiek miałem.
Ostatnio mi ten Chińczyk z Bangood zaproponował że dla przyśpieszenia procesu reklamacyjnego zamiast mi5 wyśle mi naprawianego DOOGEE Y6 Piano Black 5.5 Inch Fingerprint 4GB RAM 64GB ROM MTK6750 Octa Core 1.5GHz 4G Smartphone.
Obsługa klienta pierwsza klasa

Mój Mi2, Mi4, MiNote, Mi4c, MiNote Pro, MiPad, 2xMi5 działają do dziś, a prawie każdy był użytkowany co najmniej 6 miesięcy. Nic nie popsute. Mi3 nie liczę bo rozbita szyba i rozebrałem na części. Mi5 pro z sierpnia, mój aktualny eksploatowany dosyć mocno i wciąż działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że prawie od początku było wiadomo o problemach z Mi 5. Jasne, jak ktoś zamawiał preorder to jego wina, ale po kilku msc. napływały raporty o cegłach. Również każdy widział, że telefon wygina się jak banan. Wystarczy poszukać 30-60 minut i masz na tacy wszystko. Pomimo tych problemów ludzie kupowali i nadal kupują na banggodach i innych gearbestach, co tu więcej mówić?

Wziąłby w IBG to by mu naprawili i po temacie. 

Ze 128GB wersją było tak, że nie dało się naprawić w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, galakty napisał:

Tylko, że prawie od początku było wiadomo o problemach z Mi 5. Jasne, jak ktoś zamawiał preorder to jego wina, ale po kilku msc. napływały raporty o cegłach. Również każdy widział, że telefon wygina się jak banan. Wystarczy poszukać 30-60 minut i masz na tacy wszystko. Pomimo tych problemów ludzie kupowali i nadal kupują na banggodach i innych gearbestach, co tu więcej mówić?

Wziąłby w IBG to by mu naprawili i po temacie. 

Ze 128GB wersją było tak, że nie dało się naprawić w Polsce.

Ja nie wiedziałem, że padają jak muchy i kupiłem. O tym, że się wygina i pęka wiedziałem i mi to nie przeszkadzało. Raczej były same peany, cmokania i zachwyty jaki to Iphone za 1/3 ceny, w ogóle niezniszczalny, z giga szybkim Snapem 820. Po prostu przy takim szajsie jak mi5 trzeba jasno napisać, że to szajs i żeby tego nie kupować bo to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Nie mówimy tu o wersji mi5 Pro ani jakiś innych telefonach Xiaomi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem miałeś mega pecha bo w tych które kupiłem nic się nie dzieje. Może dostałeś refuba poprostu, to się niestety zdarza. Ciekawe bo chyba wszystkie które kupiłem znajomym są noszone w sztywnym futerale (ipaky) może to powoduje że nic im bo tel się nie wygina

 

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, jorkaef napisał:

Raczej były same peany, cmokania i zachwyty jaki to Iphone za 1/3 ceny, w ogóle niezniszczalny, z giga szybkim Snapem 820.

Tak jest zawsze, głównie fanatycy Xiaomi tak krzyczą. ;) A potem za pół roku okazuje się, że 4K jest nieużywalne a OIS nie działa :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się powoli do zakupu Xiaomi Mi5 i chciałbym dowiedzieć się, gdzie na ten moment są rozpatrywane gwarancje w Polsce? Zamierzam kupić przez allegro, oczywiście z Polski - jak to wygląda, czy jest możliwość, żebym kupił i otrzymał gwarancje, która nie będzie respektowana u nas w kraju? Chciałbym uniknąć jakiegokolwiek wysyłania telefonu za granicę, stąd moje pytanie.

No i jeszcze jedno odnośnie kupowania w Polsce - czy jest ktoś w stanie wyjaśnić dlaczego ceny na allegro różnią się aż tak bardzo? Można kupić Mi5 z Polski za około 950-1000zł, a są też dokładnie te same wersje za 1400-1500. Skąd to się bierze? Są jakieś ukryte różnice między modelami? Niektórzy zapisują model jako Mi5, inni jako Mi5 Prime, a po specyfikacji nie widzę różnic - ktoś jest w stanie wyjaśnić którą z tych dwóch powinienem brać?

Druga sprawa, ktoś jest w stanie powiedzieć przy okazji ile miejsca otrzymujemy do naszego użytku w wersji 32GB?

Jeśli piszę w złym miejscu to z góry przepraszam. Liczę, że ktoś będzie w stanie odpowiedzieć na moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt z Allegro nie zapewnia oryginalnego serwisu Xiaomi, tylko co najwyżej gdzieś u siebie na dziwnych częściach. Ewentualnie odsyłają za granicę.

Jedyna opcja, by mieć pewny serwis w Polsce to kupno telefonu w Ibuygou. 

Czemu ceny się różnią? To nie komuna, każdy żąda tyle ile chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale xkom wyśle do SBE w Piasecznie, ibuygou do Wrocławia MiCenter... co za różnica? Różnica w tym tylko taka, że ludzi z SBE trzeba było od początku przyuczać do Xiaomi, a w MICenter samemu się trzeba było nauczyć, przy czym wiedza o Xiaomi w micenter jest jakieś 10x większa od innych co nazywasz oficjalnych (bo dochodzi soft). Przecież Polska dystrybucja nie importowała żadnego oryginalnego chińczyka z Xiaomi by robił za "oficjalny". SBE naprawia wiele różnych marek i zostali douczeni do Xiaomi. Ot tak dodana dodatkowa robota przy okazji robienia czegoś innego. Dlatego moim zdaniem mało to "oficjalne" jak to nazywasz. A wymianę płyty tak samo zrobi MiCenter jak i SBE bo to prosta robota i każdy potrafi to zrobić. I płyty główne mają takie same, też może się trafić naprawiona z obiegu wtórnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Acid, wszystko ok, zgadzam się z Tobą. Ale jest jeszcze jedna kwestia: "RĘKOJMIA". Kupując w Polskim sklepie jestem prawnie chroniony... Raz kupiłem telefon z elektromarketu z którym były problemy - z mojej winy - służył jako nawigacja i zostawiłem go na przedniej szybie na kilka godzin, zresztą na południu Europy, no i dotyk zaczął świrować. Mimo, że telefon miał już prawie dwa lata, udało mi się odzyskać za niego kasę i mogłem kupić sobie wtedy już dwa takie telefony w tych pieniądzach...A było to jeszcze przed nowelizacją Kodeksu Cywilnego w tym zakresie - teraz jest łatwiej dochodzić roszczeń...

Dla niektórych ważna jest ochrona prawna a nie to, czy to Pan Zbyszek z Warszawy, czy może Pan Bartek z Wrocławia, będzie mu naprawiał telefon... 

Ja osobiście od kilku lat kupuje w Chinach, gdzie taniej... w razie usterki naprawię sobie odpłatnie...albo kupię nowy za zaoszczędzone przy zakupie pieniądze... A przez te lata zaoszczędziłem już sporo - jeszcze nie padł poważnie ani jeden telefon.... no - raz musiałem w Chinach kupić baterię za 40 zł....

Pomiędzy zakupem z ochroną prawną i zakupem w sumie bez gwarancji (albo bardzo długim czasem jej realizacji), jest zakup w Ibuygou. Sam często polecam ludziom ten sklep.

Wszystko zależy od wymagań stawianych przez Kupującego dotyczących zakupu. Nie narzucam nikomu swojego podejścia, ani nie oceniam który wariant jest lepszy czy gorszy. Chodzi tylko o świadomość co z czym się je...

Edytowane przez bergmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...