Bohyn Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Po naprawie daj znac co bylo uszkodzone. Czy po prostu zostanie wymieniona plyta glowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek96 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) Słabo... Każdy telefon ma chyba w pudełku kartę gwarancyjną, gwarancja MI jest na rok (?) W takim wypadku chyba po naprawę można się zwracać do oficjalnych serwisów Xiaomi. Ja bym przynajmniej tak robił, pisałbym do Niemiec np - wolę wysłać do Niemiec niż do Chin, bo raz że szybciej a dwa że taniej no i nie ma problemu z cłem: http://www.mi.com/en/store/service/areas/ Dajcie znać czy w PL są robione gdzieś gwarancyjne serwisowe naprawy Xiaomi - bez względu gdzie kupionych Edytowane 16 Maja 2016 przez Staszek96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Nie ma przecież. Nigdzie nie ma. Z MI Note 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 1 godzinę temu, Staszek96 napisał: Słabo... Każdy telefon ma chyba w pudełku kartę gwarancyjną, gwarancja MI jest na rok (?) W takim wypadku chyba po naprawę można się zwracać do oficjalnych serwisów Xiaomi. Ja bym przynajmniej tak robił, pisałbym do Niemiec np - wolę wysłać do Niemiec niż do Chin, bo raz że szybciej a dwa że taniej no i nie ma problemu z cłem: http://www.mi.com/en/store/service/areas/ Dajcie znać czy w PL są robione gdzieś gwarancyjne serwisowe naprawy Xiaomi - bez względu gdzie kupionych Zerknij sobie na zakładkę wyżej co dokładnie podpada pod gwarancję w tych serwisach . Nie ma tam ich telefonów, masz: Mi Band, Mi PowerBank, Mi Headphones, Mi In-ear Headphones w US i bez "In-ear" w EU. Także telefon TRZEBA wysyłać do chin na gwarancję tak czy siak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek96 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Czyli głównym, globalnym serwisem jest ten w Singapurze: http://www.mi.com/sg/service/ a warunki gwarancji tutaj: http://www.mi.com/sg/service/warranty/?v=miphone#warrant ? BTW, ponoć po numerze IMEI można sprawdzić okres gwarancji, czy wiecie gdzie można to zrobić samemu online? OK, chyba już sam znalazłem, tutaj: http://www.mi.com/verify/#imei_en Edytowane 17 Maja 2016 przez Staszek96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoQ Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Coś jest nie tak z tymi telefonami, bo ja mam ten sam problem chyba. dostałem dosłownie kilka godzin temu mojego Mi5. Jedyne, co zdążyłem zrobić, to przyciąć kartę sim do odpowiedniego rozmiaru, włączyć telefon i przez aplikację na telefonie zaktualizować soft. A w zasadzie spróbować to zrobić. Bo kiedy już wyskoczyło mi, że jest gotowe, po kliknięciu reboot, kiedy telefon uruchamiał się ponownie (przez dłuższą chwilę było widać jedynie obracający się pierścień ładowania), w pewnym momencie po prostu przestał działać. W sumie to nawet nie wiem kiedy, ani jak to wyglądało, bo nie patrzyłem na telefon, ponieważ czekałem aż się uruchomi. :-/ Kupowałem w sklepie xiaomi.com.pl, więc po przeczytaniu tego, co pisaliście w tej sprawie, pewnie po prostu odeślę go na reklamację. Masakra. No ale tak dla formalności: m, po tym jak Windows 8 zainstalował już sterowniki, wykrywa telefon jako RELINK HS-USB QDLoader 9008(COM10). Telefon oczywiście nie reaguje na nic. W sumie to nawet nie wiem za bardzo jakie powinien dawać "oznaki życia", bo miałem go w ręce dosłownie kilka minut. Udało mi się jedynie uruchomić tryb fastboot. Tylko ja nawet nie wiem co to, ani jak to wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Hm jak fastboot to jednak działa. Długo naciśnij power a wyjdzie z fastboota lub wpisz (fastboot reboot w terminalu). Nie miałeś mało baterii czasem? I gdyby nie wchodził w ogóle to raczej pozostaje tryb EDL i tam MiFlash. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oler Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 On 12.05.2016 at 3:28 PM, mery said: jak pisałam wyżej, częsci do Mi5 lecą właśnie do Wrocławia i w przeciągu 2tyg mam mieć naprawiony telefon (w serwisie we Wrocławiu) I jak, udało się naprawić telefon? Mój wczoraj wysłany został do Wrocławia. IBuyGou zgodził się na serwis w Polsce po długiej korespondencji na temat ubezpieczania przesyłki (20$). Teraz pewnie będzie trochę trwało ściągnięcie części... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoQ Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Dobra, podziałało. W życiu bym nie pomyślał, że to trzeba aż tak długo przenosić. Chyba rzeczywiście się rozładował podczas aktualizacji. A tak na przyszłość się zapytam: w jakim terminalu? I co to są te EDL i MiFlash? Macie jakiś taki słownik dla początkujących? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Taki mały update. Rozebrałem telefon i odpiąłem baterię. Następnie trzymając oba głośności podłączyłem USB a dalej baterię. Telefon mruga diodą przez chwilę i jest widoczny w kompie. Niestety jako nieznane urządzenie USB. Jest on w jakimś trybie podczas połączenia USB. Po odłączeniu komputer też sygnalizuje odłączenie urządzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proag Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 3 godziny temu, LoQ napisał: Dobra, podziałało. W życiu bym nie pomyślał, że to trzeba aż tak długo przenosić. Chyba rzeczywiście się rozładował podczas aktualizacji. A tak na przyszłość się zapytam: w jakim terminalu? I co to są te EDL i MiFlash? Macie jakiś taki słownik dla początkujących? Jest coś takiego jak wyszukiwarka Google Serio, rozumiem, że można czegoś nie wiedzieć, ale wpisanie tych kilku wyrazów w google zajęłoby Ci mniej niż napisanie tego posta, a dowiedziałbyś się dużo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eragon Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Powodzenia @Acid w rozwiązywaniu problemu. Ostatnio wyciągam Mi5 z kieszeni... i nic. Nie reaguje. Zawał serca... Włączenie... oh, no działa. Ale czemu się wyłączył? Nie mam bladego pojęcia. Sam z siebie czy może przytrzymałem wyłącznik... Ps. IMEI telefonu z systemu da się wyciągnąć ? Pokazuje mi dwa numery IMEI dla dwóch slotów I żaden nie jest tym właściwym, hahaha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) @Eragon, na koncie google w urządzeniach masz imei urządzeń na których się logowałeś lub tradycyjne *#06# Liczę, że problem w niedługim czasie zostanie rozwiązany. Edytowane 19 Maja 2016 przez Bohyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Jedyne co to zostawiłem na noc telefon pod ładowarką i tak jakby był w trybie EDL cały czas bo szybko mrugała czerwona dioda. Tylko komp wcześniej nie wykrył poprawnie urządzenia. Ani 900E ani 9008 tylko unknown. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatri91 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Powodzenia Acid. Tylko mieć nadzieję, że nie wszystkie mi5 będą padać jak muchy. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oler Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Wygląda to jednak na problemy z płytą główną, ciągle miałem nadzieję że jest to problem softwareowy i uda się go w miarę szybko rozwiązać lecz powoli oswajam się z myślą że szybko nie uda się naprawić telefonu... Miejmy nadzieję że problem dotyczył małej ilości telefonów a nowe części będą pozbawione tej wady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daryl Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Dzisiaj od godziny 16 moj mi5 32gb czarny przestal dzialac, zero realcji, cegla. Dolaczylem do grona szczesliwcow, ktorym umarl mi5. Czy teraz mam sie kontaktowac z ibuygou, czy bezposrednio z wroclawiem?? Podejrzewam ze czeka mnie wysylka tela do wroclawia w celu naprawy, oby mieli juz czesci zamienne jak pech to pech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej78 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Mój Mi5 dziś doleciał do ibuygou i z tego co mi napisała Belle zostanie przekazany do serwisu xiaomi. Mam nadzieję, że sama naprawa nie potrwa zbyt długo. Od momentu wysyłki minęło 14 dni. Całą drogę przesyłki zainteresowani mogą prześledzić tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Jak losy osób, które wysłały do Wrocławia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oler Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Mój telefon leży we Wrocławiu, niestety diagnoza wskazuje na płytę główną, pozostało mi czekać - brak części. Co jakiś czas przypominam się Belle. Na razie nie miałem żadnych informacji kiedy może zostać naprawiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mery Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 telefon lezy we Wrocławiu i czeka na części, które lecą z Chin via Hiszpiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek96 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 BTW, kto im robi te płyty główne, czy to nie jest przypadkiem SoC Qualcomma? Jeśli tak to chyba potraktowali Xiaomi jak odbiorcę 3 sortu, któremu nie trzeba robić żadnej kontroli jakości produkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 A co ma SoC do płyty głównej? Poza tym że na niej leży 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatri91 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Jedyne co to zostawiłem na noc telefon pod ładowarką i tak jakby był w trybie EDL cały czas bo szybko mrugała czerwona dioda. Tylko komp wcześniej nie wykrył poprawnie urządzenia. Ani 900E ani 9008 tylko unknown. Acid czy udało się ustalić co powoduje uceglanie telefonu i czy można to jakoś naprawić? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Płyta główna do wymiany. Tyle. Z MI 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatri91 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Płyta główna do wymiany. Tyle. Z MI 5 Tylko kwestia tego, czy po wymianie płyty głównej po tygodniu nie będzie tego samego efektu. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohyn Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Na razie nie było nowych przypadków to i ja postanowiłem zamówić mi5. Części już przyszły? Bo póki co sporo czasu osoby czekają na naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Jeden telefon został naprawiony bo jakiś czas temu przyszła jedna 32G i 64G. Odblokowałem BL i wgrałem nasz rom. Natomiast mam jeszcze jeden 32G i czekam na części. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej78 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 A mój Mi5 dotarł do Ibuygou po 2 tygodniach od wysyłki i 26.05 dostałem info, że przekazują go do serwisu xiaomi. 6.06 Belle pisała do mnie żebym usunął go z mojego konta xiaomi bo serwis nie może kontynuować naprawy i od tamtej pory cisza. Dziś napisałem do Belle kiedy mogę się spodziewać zakończenia serwisowania szczególnie, że 26.05 pisała mi że naprawa trwa zazwyczaj 7-10 dni. Ciekaw jestem kiedy będę miał go z powrotem w garści. Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Cisza bo u nich jest święto... Z MI 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej78 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Spokojnie. Czekam już kilka tygodni, to kilka dni nie zrobi różnicy Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieronsky Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Acid - a czy coś łączy te wszystkie urządzenia? Nr. serii itd? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy nas smartfon jest w grupie ryzyka? Sent from my MI 5 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej78 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Mój Mi5 wrócił z piątek z Chin ale dalej mam z nim problem. Telefon dotarł z Miui China z połowy maja, wiec w piątek odblokowałem bootloader, wgrałem twrp i wgrałem najnowsze Miui z xiaomi.eu tj. 6.6.16 Następnie próbowałem używając MiMover przenieść dane z Mi3 i tu zaczynają się schody. Dane teoretycznie się przenoszą ale na koniec tej operacji gaśnie ekran i telefonu nie da się w żaden sposób wybudzić. Nie świeci się żadna dioda nie działa tryb fastboot ani recovery. Po podłączeniu do komputera jest wykrywany jako Qualcomm HS-USB QDLoader 9008. Teoretycznie MiFlash go wykrywa ale wgranie romu kończy się komunikatem "Missed hello packet, try to recover" albo "Nieokreślony błąd 0x80004005: FAILED (remote: flash write failure)". Czasem pojawiał się też komunikat o problemach z połączeniem. Po rozładowaniu baterii (co potwierdza, że mimo wygaszonego ekranu telefon pracuje) zaczyna migać czerwona dioda i telefon można naładować ponownie a na ekranie pojawia się logo Mi. Wtedy też telefon daje się uruchomić w trybie fastboot (recovery dalej nie działa). W trybie fastboot wgrałem ręcznie recovery a następnie z poziomu twrp zainstalowałem najnowsze miui. Niestety problem powtórzył się przy ponownym przesyłaniu danych przez MiMover, co potwierdza teorię, że problem/zwis systemu pojawia się przy przenoszeniu/zapisywaniu danych. Przed wysłaniem MI5 do serwisu po jego pierwszym uruchomieniu też przenosiłem dane z użyciem MiMover ale nie było wtedy problemów. Następnym razem spróbuję przywrócić dane z MiCloud. Acha i jeszcze jedno. Przy wgrywaniu romu przez twrp mignął mi komunikat o problemach z zamontowaniem partycji system (system partition mount failed - lub coś w tym stylu) i mam wrażenie, że to nie powinno mieć miejsca. A przynajmniej przy instalacji romu w Mi3 z tego co kojarzę to się nie pojawia. Podsumowując zastanawiam się czy problemy z MI5, o których mowa w tym wątku nie wynikają z jakichś problemów z dostępem do pamięci. EDIT: Być może tryb fastboot udaje mi się wgrać przy pomocy nowego Miflash beta a nie jest on aktywny po rozładowaniu telefonu. Tego będę pewien dopiero przy kolejnej próbie. W tej wersji MiFlash też pojawia się komunikat, który potwierdza problemy z pamięcią (obciąłem fragment dotyczący kodowania, bo nie mieścił się na jednym zrzucie ekranu): Edytowane 19 Czerwca 2016 przez andrzej78 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gromchester Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witam. Po kilku dniach użytkowania wystąpił u mnie również problem z "czarnym ekranem" mam dokładnie te same objawy co kolega andzej78, opiszę krótkoj ak do tego doszło Po kilku dniach zabawy z nowym czarnym Mi5 64GB na global stable 8.1.2 postanowiłem zabrać się za odblokowanie i wgranie MiuiPolska. Smsa z pozwoleniem dostałem szybko jeszcze w ten sam dzień więc zabrałem się od razu do całej procedury odblokowania, przećwiczyłem wcześniej sobie przechodzenie do fastboot stosowną kombinacją klawiszy i wszystko było ok i uruchomiłem telefon ponownie. Uruchomiłem stosowny program do odblokowania, wszystko szło gładko wystarczyło tylko uruchomić ponownie telefon w fastboot i kliknąć "unlock" i wtedy zaczęły się kłopoty....Po restarcie z pośpiechu pomyliłem kombinację klawiszy i zamiast fastboot uruchomił się recovery (na ekranie telefon z kabelkiem) zorientowałem się i jakoś odruchowo nacisnąłem "vol-" i wtedy ekran zgasł...myślę...pewnie wszedł w tryb EDL, więc przycsikam power trzymam trzymam ale telefon się nie uruchamia, próbuję różnych kombinacji i nic to nie daje, podpinam ładowarkę i też żadnych reakcji. Kiedy podpinam kablem usb do kompa (win 7 64bit) to w menadżerze urządzeń pojawia się w portach com Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (Com20) więc myślę że może zdziałam coś Miflashem, sciągnąłem odp wersję 64 bit z kwietnia + odpowiedni rom i postępuje zgodnie poradnikiem ale przy próbie flashowania wyskakuje taki błąd jak wcześniej koledze czyli "missed hello packet, try to recover" po kilku próbach restarty kompa zmiana usb itp udaje się wreszcie przeprowadzić flash z sukcesem ale telefon dalej się nie uruchamia. W minimal ADB po wpisaniu fastboot oem device-info ciągle tylko waiting for device i nic. Moje pytanie : Co można jeszcze spróbować zrobić żeby telefon ożywić? A może to sprawa sprzętowa np płyta główna i nie warto się męczyć tylko odesłać do serwisu ? Będę wdzięczny za wszelkie rzeczowe sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej78 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 @gromchester Wygląda na to że padła Ci płyta główna. Jeśli nie jesteś go w stanie przywrócić do życia za pomocą MiFlash'a obawiam się, że czeka Cię wymiana płyty głównej. Proponuję odezwać się do sklepu, w którym kupiłeś Mi5 w sprawie rozwiązania problemu w ramach gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi