Sign in to follow this  
gregorn97

język oprogramowania, google błąd

Recommended Posts

Witajcie, mam problem i proszę mnie oświecić, bo już drugi dzień spędzam na czytaniu tych różnych for polskich i zagranicznych. Dodam, że nie znam się na telefonach, więc proszę o wyrozumiałość ;) 
Kupiłem telefon w styczniu i do dzisiaj działałem na zasyfionym oprogramowaniu - zamawiałem przez allegro -  polski pośrednik. Oczytałem się wszystkich możliwych poradników i postanowiłem się zabrać za wgranie czegoś lepszego. Działałem zgodnie z tymi poradnikami i jako tako udało mi się nie uceglić telefonu :D < http://en.miui.com/thread-193681-1-1.html> oraz 

Trochę powalczyłem - pobrałem wersję systemu  China Stable (7.2.3.0) i wyszło. Wydaje mi się, że pobierając to z tego wątku, to mam tę 'oficjalną' europejską wersję MIUI, co się wiążę z tym, że będę mógł ustawić sobie język polski --> MIUI POLSKA. Na MIUI polska mam tylko wersję 6 coś tam, a ja chciałem 7. Także jak już to zrobiłem, to gdzie mogę język polski ustawić? A nawet jeśli nie język polski to jak mogę zmienić ustawienia dotyczące instalowania aplikacji. Wszystko mam po chińsku albo angielsku i nigdzie nie mogę tego zmienić - tak samo klawiatura.

Głównym problemem są błędy przy instalowaniu różnych aplikacji google i brak mozliwosci zmiany ich języka. Wcześniej jak instalowalem google, to w APP STORE pobrałem google installer, a teraz jak wpiszę google, to mam tam do pobrania jakis inny instalator google, ale pełen chinskich znakow - wymieszany z angielskim. No i to zainstalowałem i na przyklad po zalogowaniu do google play nie mogę pobrać zwykłej apki 'GOOGLE - made for mobile' - wychodzi komunikat, że nie może pobrać ( Error retrieving information from server. [RPC:S=7 TDMA - HN7Q- BUYTE]).

Już teraz raz przywracałem fabryczne, aby wszystko wziąć od nowa ustawiać, ale nic z tego -  to samo się pojawiło. ;/ 

Jak uważacie czego to może być kwestia? Zły soft wgrałem?? POMOCY! :D

No to po kolei: