Skocz do zawartości

Telefon przypisany do Mi Account a jego sprzedaż


Rav-X

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chcę sprzedać mój telefon Xiaomi Redmi Note 2 na którym założyłem konto w MI Account. Właśnie go przygotowuję do sprzedaży i po twardym resecie gdy go się włącza bez połączenia z internetem, po zakończeniu wstępnych ustawień wyskakuje komunikat "Hi! I lost my phone. I will contact you later. Thank you for understanding" (coś w stylu że, telefon zgubiony,  skontaktuj się z właścicielem) i jedyne co można zrobić to podać hasło. Wpisanie hasła i jego zatwierdzenie nie jest możliwe bez internetu, nie mogę też się cofnąć aby połączyć się z WiFi.

 

Co zrobić aby telefon nie miał tego komunikatu i żeby nie był przypisany do mojego konta, tak aby nowy właściciel miał możliwość przypisać ten telefon do swojego nowego konta. Telefon działa na ROMie Chińskim dev 6.3.17. Proszę o szybką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja musiałem najpierw kupić nowy telefon, na nim zalogować się na swoje konto i z jego poziomu(zakładka devices) mogłem dopiero usunąć ten stary.
Na starym oczywiście musiałem wylogować się z konta xiaomi przed wykonaniem full resetu.

Wtedy to u mnie poszło bez problemu. Nowy użytkownik już normalnie korzysta z telefonu na swoim koncie xiaomi.

Tylko ja nigdy nie pozwiązywałem konta z kartą sim - czyli resestracja poprzez maila.

 

Edytowane przez lg4xhd
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kulig007 napisał:

Odpiąć również urządzenie z Mi Clouda.

MI4W+MiBand+sMIUI5.11.5+Tapatalk+SwiftKey+FastFingers

Strzał w dziesiątkę, zrobiłem od razu twardy reset zamiast się najpierw z niego wylogować, stąd pewnie ten komunikat. Jak się zalogowałem i wylogowałem wybierając usunięcie urządzenia, to telefon normalnie się uruchamia po resecie i offline. Mega wielkie dzięki.

5 minut temu, lg4xhd napisał:


Ja musiałem najpierw kupić nowy telefon, na nim zalogować się na swoje konto i z jego poziomu(zakładka devices) mogłem dopiero usunąć ten stary.
Na starym oczywiście musiałem wylogować się z konta xiaomi przed wykonaniem full resetu.

Wtedy to u mnie poszło bez problemu. Nowy użytkownik już normalnie korzysta z telefonu na swoim koncie xiaomi.

Tylko ja nigdy nie pozwiązywałem konta z kartą sim - czyli resestracja poprzez maila.

 

Radykalna metoda, ale na szczęście obyło się bez niej. Mimo wszystko dzięki za pomoc.

2 minuty temu, Nezumi napisał:

logujesz się na: https://i.mi.com/ -> na górze klikasz w "Connected" -> Odpinasz i po robocie.

Pierwsze to zrobiłem i niestety nie poskutkowało, dopiero jak na urządzeniu się wylogowałem to zaskoczyło. Dzięki za pomoc.

 

Ogólnie problem rozwiązany, więc myślę że, można go zamknąć.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...