Jump to content

Kłopot początkującego: brak połączenia komputer-telefon

Recommended Posts

Na początku chciałbym Was przywitać.

Od kilkunastu dni jestem szczęśliwym posiadaczem mi4c - telefon sprawuje się bardzo dobrze i jestem bardzo zadowolony z zakupu. Kupiłem telefon z zainstalowanym MIUI7.

Testując nowy telefon porobiłem trochę zdjęć, które chciałbym przerzucić na komputer i ... właśnie dochodzimy do tematu mojego posta. Podłączam telefon do komputera - bateria się ładuje, ale klikając na ikonkę "komputer" nie widzę swojego telefonu... Jedno zdjęcie przerzuciłem bluetooth'em, ale wolałbym mieć bezpośredni dostęp do pamięci telefonu z poziomu komputera.

Bardzo proszę o pomoc - czy muszę coś/gdzieś zainstalować? Przyznam, że jestem kompletnym ignorantem i zupełnie nie znam się na "rootach" i innych funkcjiach...

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam, jeżeli gdzieś na Forum już jest odpowiedź na moje pytanie, ale ja jej nie znalazłem.

Jeszcze jedno pytanie - czy muszę zakładać konto Xiaomi? Po co mi ono?

Pozdrawiam,

Tomek

Edited by szuwi

Tak na pierwszy rzut oka brzmi jakbys mial oryginalny soft z chinskimi sterownikami, wtedy telefon nie jest z automatu wykrywany przez system.

Zainsaluj Mi PC Suite - wtedy wejda sterowniki i zobacz czy przez oprogramowanie dziala wszystko .

15 minut temu, szuwi napisał:

niestety nadal problem istnieje... komputer nadal nie widzi telefonu...

Sprawdź:

• Na innym systemie operacyjnym (może być odpalony z płytki czy "pędrajwa" Linux)
  • Innym kabelku
  • Innym slocie USB (w przypadku notebooków te szybsz USBki czasmi są mniej stabilne, z obudowami stacjonarnych różnie bywa)
  • Innym komputerze
  • Usuń wszystkie inne sterowniki tyczace się telefonów (np Samsungowe Kiesy czy jak to się tam nazywa potrafią konfliktować się z innymi fonkami)