Skocz do zawartości

Fosttech


Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś  brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ?

 

Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne  info można przeczytać  to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany .

Trochę mnie przycisnęło  czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej  niż na allegro .

Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ?

Edytowane przez raiders
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, raiders napisał:

Ktoś  brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ?

 

Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne  info można przeczytać  to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany .

Trochę mnie przycisnęło  czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej  niż na allegro .

Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ?

Ja kupowałem - przeczytaj mój post na poprzedniej stronie.
Może coś się zmieniło, ale ja pisałem o odblokowanie BL jeszcze zanim miałem telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny Redmi 3s od Fosttecha dotarł do Jaworzna - jak zwykle, szybko , w stanie nienagannym :)
Przy moim zamówieniu adapter nie pasował do ładowarki ( no te adaptery to ryżowe dziadostwo - ale takie są ogółem więc no of , więc poczekałem ), teraz koleżanka zamówiła Redmi 3s dla siebie przez allegro, a ja poprosiłem dodatkowe adaptery - dostaliśmy 4 sztuki :) fajny sklep, tam ludzie widać, że wiedzą, że można mniej zarobić na sztuce, ale trzeba je sprzedawać non stop z nieposzlakowaną opinią :)  Działajcie, tak jak działacie ! U mnie kroi się kolejny Redmik do zamówienia, dam znać, że ode mnie to może kiedyś jakiś fajny rabacik na nowe Xiaomi dostane hihi. Pozdro Fosttech.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u nich 3S pro. Szybko wysłali, dobrze zabezpieczony. Niestety telefon okazał się być uszkodzony i odsyłam właśnie na gwarancje. Nie wiecie jak wygląda u nich serwis, macie jakieś doświadczenie? 

Trochę lipa, bo telefon był prezentem i musiałem go odebrać. Mam nadzieję, że nie na długo :(

Edytowane przez Kacperinjo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Agavera napisał:

Kupiłem od tego sprzedawcy Lenovo K3 Note niestety po 2 miesiącach padł zasięg. 
Telefon został wymieniony na nowy w przeciągu niecałych dwóch tygodni bez problemu.
Jak dla mnie poszło szybko i sprawnie.

To nieźle. Ja natomiast kupiłem już uszkodzony. Mam nadzieję, że nie będę musiał czekać dwóch tygodni na wymianę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś  brał u nich redmi 4 prime 3/32 w ciągu ost. miesiąca ?
 
Interesuje mnie co tam za soft jest faktycznie wgrany bo różne  info można przeczytać  to samo z BL jedni piszą ze zablokowany inni ze odblokowany .
Trochę mnie przycisnęło  czasowo i zastanawiam się nad odżałowaniem tych 200zl i zakup u nich ,na ich stronie jest taniej  niż na allegro .
Jak ten rabat dla forumowiczów dostać ? potrzebny jakiś kod od admina/przedstawiciela czy tylko na nick z forum ?

Jeśli chodzi o rabat to tylko mówisz że jesteś forumowiczem miui polska i tylko tyle..

pacnięte z RedMi Note3 SE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

potwierdzam opinie poprzedników - firma Foster Technologies to rzetelny sprzedawca, telefony posiadają u siebie - zamówienie poszło w czwartek koło południa, a w piątek trzymałem go już w ręce - Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 International.

Bardzo miła obsługa, bezproblemowy kontakt telefoniczny i mailowy, towar bezpiecznie zapakowany. Wraz z przesyłką otrzymałem wszystkie dokumenty - faktura imienna (bo tak sobie zażyczyłem), podbita i wypełniona karta gwarancyjna oraz dodatkowo karteczka z ważną informacją o uruchamianiu dostarczonych urządzeń w warunkach zimowych! Niby każdy wie, jak się powinno obchodzić ze sprzętem, który kilkanaście godzin leżał w zimnie, ale sam pomysł świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta. Do tego odręcznie napisana karteczka z pozdrowieniami  :-D Z tego miejsca pragnę przesłać również jak najlepsze życzenia dla całej firmy.

Podsumowując - pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Na 100% polecam.

P.S.

Na hasło Miui Polska w dalszym ciągu udzielany jest rabat. Polecam zakupy bezpośrednio w sklepie, a nie przez pewien bardzo znany alledrogi portal aukcyjny.

Edytowane przez kloss
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ze swojej strony mogę tego sprzedawcę tylko polecić. Dobre ceny, miła obsługa. Paczka dotarła na drugi dzień. Wszystko w jak najlepszym porządku. Gwarancja jest. Rabat dla tego forum dalej podtrzymany. Polecam gorąco.

P.S.

Pytanie do samego sprzedawcy. Możecie polecić jakieś pokrowce ochronne na Xiaomi Redmi 4 Pro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałam z Foster przez allegro redmi 3s, zachęcona opiniami na tym forum. Sprzęt jak najbardziej w porządku, za to jeżeli coś pójdzie nie tak np. wystąpi problem z doręczycielem, to już nie wszystko jest tak jak powinno. Kontakt z firmą co prawda bardzo szybki, ale wybiórczo odpisują na maile i nie odpowiadają na zadane pytania. Czas przesyłki wynosił niemal tydzień. Okazało się, że kurier nie znalazł paczki w skrytce w paczkomacie. Firma kazała czekać na rozwiązanie sprawy przez inpost, twierdząc że oni wszystko zrobili jak powinni. Koniec końców przesyłka dotarła (ta wysłana oryginalnie), ale nie odpowiedzieli mi na pytanie co się działo z paczką. Dlatego mam prawo wątpić w stuprocentową winę doręczyciela. Przykro mi, że firma podeszła nieprofesjonalnie do tej sprawy. Mam nadzieję, że przeczytają komentarz i wyciągną wnioski."Miłego dnia! :)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.02.2017 o 21:39, bad napisał:

No przecież po to jest śledzenie przesyłki inpost żeby sprawdzić jej status. Sprawdź jej kolejne etapy i zweryfikujesz jak i kiedy przemierzała drogę paczka.

Tak, śledzenie przesyłki inpost zatrzymało się na oczekiwaniu na odbiór paczki przez kuriera z paczkomatu. Dopiero na infolinii, po moim telefonie, udzielili mi informacji, że widzą w systemie, że coś jest nie tak z przesyłką i sprawa oczekuje na wyjaśnienia, bo kurier paczki nie zastał. W każdym razie teraz sprawa jest już zakończona. 

Dnia 21.02.2017 o 22:23, tpawel napisał:

InPost... No comment. Straciłem zaufanie do tej firmy już . A szkoda bo zapowiadało się nieźle

Redmi PRO by TT
 

Nie wiem czyja wina była w przypadku mojej paczki :). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wpis zamieszczam tutaj, ponieważ powoli mam dosyć wymiany maili, po kilka razy w tej samej sprawie.

 

Telefon zakupiłem w styczniu tego roku. Dokładnie dwa egzemplarze - dla mnie i dla małżonki.

 

Problem pojawił się w moim modelu - Mi5 czarny, 32GB. Po naklejeniu szkła (Nillkin Pro HD) na ekran, przycisk nawigacyjny MENU przestał reagować.

 

Pod koniec stycznia, oczywiście poinformowałem o tym sklep. Dostałem odpowiedź:

 

 

 

 

Tak, producenci specjalnie robią takie podchody by nie używać szkła  W nowych telefonach robią również różna zaokrąglenia... 

Dość skomplikowany temat  generalnie raz działa dobrze a raz nie.

Jak Pan chce moze PAn podesłać numer konta to pan zwrócimy połowę za szkło

 

Pozdrawiam,

Zespół Foster Technologies

 

 

 Odpuściłem, przekonfigurowałem pozostałe przyciski w taki sposób, by nie korzystać z lewego - MENU.  

W zeszłym tygodniu, grzebiąc w diagnostyce znalazłem taką oto informacje (dodam, że telefon jest w wersji czarnej):

9fd59b0239d481fd6a33f387bc819256.jpg

 

Wychodzi jednak, że system widzi panel ale biały. Jest jakaś usterka na połączeniu, lub też ekran (być może był wymieniany) nie jest nowy. Siłą rzeczy zacząłem to wiązać ze słabą czułością przycisków nawigacyjnych.

 

Po raz drugi kontaktuje się ze sklepem i opisuje ten i poprzedni problem.

Jaką dostaje odpowiedź? Ano sklep prosi mnie, żebym przesłał kod IMEI z telefonu i z pudełka. Zgadza się.

Proszą bym jeszcze podał kolor telefonu i porównał z informacją na pudełku. Zgadza się. Wow...

Sklep twierdzi, że wszystko jest ok. Zapada cisza.

 

Upominam sie w kolejnym mailu. Dostaje odpowiedź, że to nie ich wina, że chinole wpisali coś w system i pokazuje mi "TP color white" w diagnostyce. Cierpliwie opisałem po raz kolejny mój problem z czułością przycisków na ekranie. Ponadto parametr TP color powinien pokazać prawdziwa wartość. W odpowiedzi dostaję:

 

 

 

Aaaa, ok juz wszystko wiem, rzeczywiście mieliśmy parę takich przypadków że wszystko było ok a po naklejeniu szkła telefon traci czułość, szczególnie w dolnej części.Niestety ale ten temat w żaden sposób nie przejdzie u producenta jako reklamacja bo oni piersze co to i tak ściągają szkła...Aktualnie dostalismy kilka sztuk Mi5 i możemy Panu wymienić za dopłatą ale oczywiscie musielibyśmy obejrzeć Pana egzemplarz.

 

 

Jestem głęboko rozczarowany podejściem sklepu. Kupuje nowy telefon, zgodnie z opisem. Wiadomo wady się zdarzają. Pytanko, dlaczego niby teraz muszę ponosić dodatkową opłatę? Telefon jest w fabrycznym stanie.

 

Mam głęboką nadzieję, że podczas osobistej wizyty w sklepie uda się rozwiązać problem.

 

Mi5 przez Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dokonałem zakupu Redmi Note 3 pro w ich sklepie. Po początkowych trudnościach z dostarczeniem potwierdzenia zamówienia na maila, telefon otrzymałem na drugi dzień. Przyszedł w oryginalnym opakowaniu wraz z wszelkimi dokumentami. Także ja polecam tego sprzedawcę jeśli chodzi o zakup telefonu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
A ja mam pytanko  jeśli odblokuje bootloader to dalej będzie obowiązywała gwarancja z tego sklepu - Fosttech?
 

Będzie

pacnięte z RedMi Note3 SE


Będzie . Zresztą zadzwoń do nich i dopytaj.

pacnięte z RedMi Note3 SE




pacnięte z RedMi Note3 SE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Aż pierwszego posta poświęcę na to, żeby również polecić :)

Bardzo dobry kontakt (mailowy). Dwa Redmi 4 Pro z akcesoriami przyszły poniżej 24 godzin od zaksięgowania przelewu. Soft w oryginalnej wersji global (gdyby kogoś to interesowało).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kupiłem u tego sprzedawcy:

- Mi5 64Gb Gold

- szkło hartowane Nillkin

- case Nillkin

 

Kontakt mailowy rewelacja, kupiłem telefon w Niedzielę, we wtorek kurier przyniósł mi paczkę mimo iż telefon kupiłem oddzielnie i przez maila dogadałem szkło i plecki. Jak najbardziej polecam.

 

Mam dwa problemy ale raczej nie jest to wina sprzedawcy.

Plecki są lekko luźne, szczególnie prawy dolny narożnik, jest to ciut denerwujące. To się zagłębię czy to mój przypadek czy ten typ tak ma.

Szkło hartowane "odkleja się" na narożu, o tym nie wiem co myśleć. W moich poprzednich Nilkinach nie miałem tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, creaf napisał:

Mam dwa problemy ale raczej nie jest to wina sprzedawcy.

Plecki są lekko luźne, szczególnie prawy dolny narożnik, jest to ciut denerwujące. To się zagłębię czy to mój przypadek czy ten typ tak ma.

Szkło hartowane "odkleja się" na narożu, o tym nie wiem co myśleć. W moich poprzednich Nilkinach nie miałem tego problemu.

Jeżeli szkło masz nillkin zwykle a nie pełne, to jest to normalne ponieważ, Mi5 ma Ekran 2.5D, do takich ekranów stosuje się pełne szkła w kolorze.

Plecków nie znam, więc się nie wypowiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś się orientuje, czy ten telefon (oraz jego pozostałe wersje kolorystyczne) ma Global ROM, czy syfmiui?

http://www.fostertechnologies.pl/pl/p/Xiaomi-Redmi-3s-16GB-BIALY/390

 

bo ceny mają dobre, ale wolałbym nie bawić się później w odblokowywanie bootloadera i wgrywanie nowego romu, zwłaszcza że telefon ma być dla mamy

 

edit: okej, poniżej jest napisane: Nakładka:  Miui V7 wersja GLOBAL   , więc powinno być ok

Edytowane przez Regis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy wszystkich użytkowników!

To prawda, rzadko ostatnio tutaj zaglądamy. 

Dziękujemy za wiele udanych zakupów, przepraszamy jeśli ktoś czuje się rozczarowany produktem czy też obsługą (sądząc po ilości zamówień i ciągle powtarzających się Klientami takich osób jest mało:) )

Potwierdzamy - Rabat MIUI POLSKA ciągle obowiązuje!

Chcielibyśmy tutaj dodać pewną informacje (tak żeby było oficjalnie:) ):

  1. Mimo blokad EDL w softach <8.1.10 wszędzie gdzie podajemy oficjalny Global, to jest oficjalny Blobal! Temat dotyczy zwłaszcza nowych modeli Redmi 4 PRO / Redmi 4A / Note 4 / Note 4x / Mi5s PLUS.
  2. 2 tygodnie temu rozpoczeliśmy współpracę z firmą ABC DATA, aktualnie oferty nasze będą pochodziły z dwóch dystrybucji
  • Import własny - Gwarancja 12 miesiecy nasz serwis
  • Oficjalna dystrybucja - Gwarancja 24 miesięcy oficjalny serwis 

Ponieważ oferta z oficjalnej dystrybucji jest dość uboga, będziemy posiadali również modele które nie mogą być dostarczone przez firmę ABC DATA.

Najważniesza informacja dla was - na powyższe produkty rabat również obowiązuje!

Nie mamy niestety sił przerobowych na dyskusje forumowe i facebookowe dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy na kontakt telefoniczny tel 888 41 43 45 lub mailowe [email protected] lub [email protected]

Ponieważ w ostatnim czasie notujemy zbyt duże ilości zaginięć przesyłek za pośrednictwem IN POSTU, powoli wygaszamy dystrybucję danym przewoźnikiem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Foster Technologies napisał:

Witamy wszystkich użytkowników!

To prawda, rzadko ostatnio tutaj zaglądamy. 

Dziękujemy za wiele udanych zakupów, przepraszamy jeśli ktoś czuje się rozczarowany produktem czy też obsługą (sądząc po ilości zamówień i ciągle powtarzających się Klientami takich osób jest mało:) )

Potwierdzamy - Rabat MIUI POLSKA ciągle obowiązuje!

Chcielibyśmy tutaj dodać pewną informacje (tak żeby było oficjalnie:) ):

  1. Mimo blokad EDL w softach <8.1.10 wszędzie gdzie podajemy oficjalny Global, to jest oficjalny Blobal! Temat dotyczy zwłaszcza nowych modeli Redmi 4 PRO / Redmi 4A / Note 4 / Note 4x / Mi5s PLUS.
  2. 2 tygodnie temu rozpoczeliśmy współpracę z firmą ABC DATA, aktualnie oferty nasze będą pochodziły z dwóch dystrybucji
  • Import własny - Gwarancja 12 miesiecy nasz serwis
  • Oficjalna dystrybucja - Gwarancja 24 miesięcy oficjalny serwis 

 

Ponieważ oferta z oficjalnej dystrybucji jest dość uboga, będziemy posiadali również modele które nie mogą być dostarczone przez firmę ABC DATA.

Najważniesza informacja dla was - na powyższe produkty rabat również obowiązuje!

Nie mamy niestety sił przerobowych na dyskusje forumowe i facebookowe dlatego wszystkich serdecznie zapraszamy na kontakt telefoniczny tel 888 41 43 45 lub mailowe [email protected] lub [email protected]

Ponieważ w ostatnim czasie notujemy zbyt duże ilości zaginięć przesyłek za pośrednictwem IN POSTU, powoli wygaszamy dystrybucję danym przewoźnikiem.

 

 

witam.

Czy telefony, które posiadacie w sklepie stacjonarnym można nabyć od ręki?

Bez względu na źródło dystrybucji.

Edytowane przez slawos73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się wszystkim czym mogę pod pozytywnymi opiniami dla @Foster Technologies

Jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak bardzo sprawnie przebiegł mój zakup.
Świetny kontakt mailowy, wszystko wyjaśnione tak jak trzeba. Miły ukłon z rabatem w stronę forumowiczów - potwierdzam, działa :) 
Telefon Redmi 4 Pro zamówiony wczoraj, dziś jest już u mnie. 

5mnNozV.jpg

Również życzę miłego dnia :D 

Edytowane przez Judas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...