Skocz do zawartości

Fosttech


Rekomendowane odpowiedzi

Wielki plus dla sklepu za atmosferę i podejscie do klienta. Niestety tylko do chwili sprzeadaży!  Sprzedawca solidny na tyle że zdecydowałem się miesiąc po pierwszym zakupie dokonać ponownie zakupu drugiej sztuki Redmi Note 3 Pro dla małżonki. Drugi raz super wszystko bajka nawet doszedł nie planowany wcześniej zakup i przy załatwianiu drugiej sztuki kupiłem również MI Banda 2. No i dosłownie 2-3 dni po tym zakupie mój miesięczny egzemparz Notki dostał rysę na wyświetlaczu. Wygląda to na pęknięcie. Telefon nie upadł noszony od początku w Etui Nikllina i szkło hartowane tej samej firmy. Rysa jest widoczna pod szklem hartowanym i tylko pod odpowiednim kątem trzeba się dobrze wysilić aby ją zobaczyć nie idzie od krawędzi jest mniej wiecej po środku nieopodal głośnika.

Telefon nie wypadł nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego , sklep mimo to w rozmowie telefonicznej przyjął stanowisko że ekran nie podlega naprawie gwarancyjnej ! :-)  Ciekawe co na to Urząd Ochrony Konsumenta. 

Następny Mi kupię u źródła i nie zaufam nigdy więcej Pseudo-Gwarancji. 

Mam nadzieję że przeczyta to Ktoś ze sklepu i przyjmie stosowne do sytuacji stanowisko. Zwłaszcza że na forum w Dziale Redmi są już przypadki "samopęknięcia"

I jeszcze jedna uwaga wyświetlacz wciąż działa i nie wykazuje uszkodzenia na wyświetlanym obrazie. Jest to usterka na chwilę obecną natury Estetycznej. Być może to pęknięcie na szkle hartowanym od strony wewnętrznej (chciałbym aby tak było) ,ale nie chciałem tego ruszac do czasu rozpatrzenia reklamacji. Szkoda tylko że na taką Sprzedawca mi nie dał szansy.

Zawiedziony Klient

Adam Kozłowski

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięcie jest kwalifikowane jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika i nic z tym nie zrobisz. Każdy serwis czy to Samsunga czy sony czy lg powie Ci to samo. Nikt nie ma pewności że telefon nie spadł Ci na ekran, albo pękł w kieszeni od noszenia w ciasnych spodniach. To jest chore z jednej strony bo zdzazają się przypadki złego montażu telefonu już w fabryce, z powodu którego występują naprężenia i ekran pęka. Pęknięcie to jednak w 99,999% przypadków wina użytkownika wie nie ma się co dziwić że gwaranci tak do tego podchodzą.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.09.2016 o 13:57, vwdragon napisał:

Opinia po zakupie.

Osobiście jestem bardzo zadowolony z transakcji. Telefon dotarł do mnie następnego dnia po zamówieniu. Wszystko było tak jak się umówiliśmy. Bardzo polecam.

Jarek

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinie, zapraszamy ponownie na przyszłość

Dnia 7.09.2016 o 17:55, qnku napisał:

Witam, kupiłem w telefon Redmi 3 w sklepie, nie na Allegro. Polecam sprzedawcę jak najbardziej! Kontakt świetny, na maile odpowiada w kilkanaście minut, wysyłka natychmiastowa. Polecam gorąco!

IMG_20160907_081534.jpg

Tak to nasz znak rozpoznawczy :)

Dnia 9.09.2016 o 15:18, szumiii napisał:

Witam, również mogę polecić sprzedawce :) Kontakt bardzo dobry, szybko na maile odpisywał. Swojego Redmi 3s 3/32 zamówiłem poza allegro w piątek wieczorem, a dzisiaj przed 13 kurier już pukał do drzwi ;d Polecam jak najbardziej! ;)

TAK TO INFORMACJA DLA WSZYSTKICH! JEST MOŻLIWE WYSYŁANIE PACZEK Z DOSTAWĄ NA SOBOTĘ!

 

Dnia 25.09.2016 o 12:52, Nezumi napisał:

Każdy chińczyk wymaga zainteresowania... Nie ważne gdzie kupisz zawsze będzie coś do zrobienia, jak nie instalacja, to update, jak nie update, to odblokowanie BL lub MiFlash... Po 2 to nie temat na takie rozmowy... Poczytaj forum, zobacz jakie zabiegi są konieczne przy nowym telefonie i zdecyduj, tutaj ma się toczyć dyskusja na temat sklepu.

DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ :)

Dnia 25.09.2016 o 12:33, Samurajson napisał:

 

Różnicy nie będzie, ale wiadomo im więcej pamięci ROM i RAM tym lepiej na jakieś zdjęcia, muzykę itp. Aktualizacja będzie się odbywała za pomocą OTA, ale jeśli chcesz mieć MIUI Polska/Xiaomi.eu musisz odblokować bootloader i wgrać przez komputer, instrukcje są na forum - dział FAQ.

DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ

 

1 godzinę temu, casper9350 napisał:

Wielki plus dla sklepu za atmosferę i podejscie do klienta. Niestety tylko do chwili sprzeadaży!  Sprzedawca solidny na tyle że zdecydowałem się miesiąc po pierwszym zakupie dokonać ponownie zakupu drugiej sztuki Redmi Note 3 Pro dla małżonki. Drugi raz super wszystko bajka nawet doszedł nie planowany wcześniej zakup i przy załatwianiu drugiej sztuki kupiłem również MI Banda 2. No i dosłownie 2-3 dni po tym zakupie mój miesięczny egzemparz Notki dostał rysę na wyświetlaczu. Wygląda to na pęknięcie. Telefon nie upadł noszony od początku w Etui Nikllina i szkło hartowane tej samej firmy. Rysa jest widoczna pod szklem hartowanym i tylko pod odpowiednim kątem trzeba się dobrze wysilić aby ją zobaczyć nie idzie od krawędzi jest mniej wiecej po środku nieopodal głośnika.

Telefon nie wypadł nie nosi śladów uszkodzenia mechanicznego , sklep mimo to w rozmowie telefonicznej przyjął stanowisko że ekran nie podlega naprawie gwarancyjnej ! :-)  Ciekawe co na to Urząd Ochrony Konsumenta. 

Następny Mi kupię u źródła i nie zaufam nigdy więcej Pseudo-Gwarancji. 

Mam nadzieję że przeczyta to Ktoś ze sklepu i przyjmie stosowne do sytuacji stanowisko. Zwłaszcza że na forum w Dziale Redmi są już przypadki "samopęknięcia"

I jeszcze jedna uwaga wyświetlacz wciąż działa i nie wykazuje uszkodzenia na wyświetlanym obrazie. Jest to usterka na chwilę obecną natury Estetycznej. Być może to pęknięcie na szkle hartowanym od strony wewnętrznej (chciałbym aby tak było) ,ale nie chciałem tego ruszac do czasu rozpatrzenia reklamacji. Szkoda tylko że na taką Sprzedawca mi nie dał szansy.

Zawiedziony Klient

Adam Kozłowski

 

Witam Panie Adamie,

Przykro nam, że Pana telefon uległ awarii.

Niestety ale każda firma produkująca smartfony i telewizory bezpłatnie nie naprawia stłuczonych wyświetlaczy.

Oczywiście mógł Pan się wstrzymać z opinią, aż dokładnie Pan sprawdzi czy to naprawdę wyświetlacz, bo słowa:

"Być może to pęknięcie na szkle hartowanym od strony wewnętrznej (chciałbym aby tak było)"

są jakby nie było zabawne. Nie przesłał Pan żadnych zdjęć lub filmu co to za problem a już odradza Pan nasz sklep.

Oczywiście życzymy powodzenia w zakupach w X-komie gdzie każdy wie jak traktują Klienta.

 

 

20 minut temu, tpawel napisał:

Pęknięcie jest kwalifikowane jako uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika i nic z tym nie zrobisz. Każdy serwis czy to Samsunga czy sony czy lg powie Ci to samo. Nikt nie ma pewności że telefon nie spadł Ci na ekran, albo pękł w kieszeni od noszenia w ciasnych spodniach. To jest chore z jednej strony bo zdzazają się przypadki złego montażu telefonu już w fabryce, z powodu którego występują naprężenia i ekran pęka. Pęknięcie to jednak w 99,999% przypadków wina użytkownika wie nie ma się co dziwić że gwaranci tak do tego podchodzą.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
 

Dziekujemy za fachową ocenę sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja robiłem zakupy w Foster Technologies od kilku lat (1 zakup to lenovo P780), potem kolejne telefony w tym już kilka Xiaomi, nigdy nie miałem żadnego problemu czy to z gwarancją czy to z ceną.

Ze swojej strony mogę polecić :)

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.10.2016 o 13:19, Foster Technologies napisał:

Dziękujemy bardzo za pozytywną opinie, zapraszamy ponownie na przyszłość

Tak to nasz znak rozpoznawczy :)

TAK TO INFORMACJA DLA WSZYSTKICH! JEST MOŻLIWE WYSYŁANIE PACZEK Z DOSTAWĄ NA SOBOTĘ!

 

DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ :)

DZIĘKI ZA ODPOWIEDŹ

 

Witam Panie Adamie,

Przykro nam, że Pana telefon uległ awarii.

Niestety ale każda firma produkująca smartfony i telewizory bezpłatnie nie naprawia stłuczonych wyświetlaczy.

Oczywiście mógł Pan się wstrzymać z opinią, aż dokładnie Pan sprawdzi czy to naprawdę wyświetlacz, bo słowa:

"Być może to pęknięcie na szkle hartowanym od strony wewnętrznej (chciałbym aby tak było)"

są jakby nie było zabawne. Nie przesłał Pan żadnych zdjęć lub filmu co to za problem a już odradza Pan nasz sklep.

Oczywiście życzymy powodzenia w zakupach w X-komie gdzie każdy wie jak traktują Klienta.

 

 

Dziekujemy za fachową ocenę sytuacji

W dniu jutrzejszym postaram się zrobić zdjęcia pod mikroskopem, nie jest łatwo zrobić gdyż odbicia od szkła uniemożliwiają ustawić odpowiednio ostrość.  Państwa stanowisko jest zabawne bo skoro telefon nie nosi sladów uszkodzenia mechanicznego na obudowie czy szkle fabrycznym to znaczy ze nie uległo to uszkodzenie z winy użytkownika. równie dobrze mogłem tego nie zauważyć przy zakupie a jest to wada fabryczna. Wyświetlacz wciąż działa ,ale ma rysę pod obudową.

 

Z poważaniem 

Adam Kozłowski

 

Edytowane przez casper9350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, casper9350 napisał:

W dniu jutrzejszym postaram się zrobić zdjęcia pod mikroskopem, nie jest łatwo zrobić gdyż odbicia od szkła uniemożliwiają ustawić odpowiednio ostrość.  Państwa stanowisko jest zabawne bo skoro telefon nie nosi sladów uszkodzenia mechanicznego na obudowie czy szkle fabrycznym to znaczy ze nie uległo to uszkodzenie z winy użytkownika. równie dobrze mogłem tego nie zauważyć przy zakupie a jest to wada fabryczna. Wyświetlacz wciąż działa ,ale ma rysę pod obudową.

 

Z poważaniem 

Adam Kozłowski

 

Ok proszę przesłać.

22 godziny temu, dobot napisał:

Witam,

Ja robiłem zakupy w Foster Technologies od kilku lat (1 zakup to lenovo P780), potem kolejne telefony w tym już kilka Xiaomi, nigdy nie miałem żadnego problemu czy to z gwarancją czy to z ceną.

Ze swojej strony mogę polecić :)

Pozdrawiam

 

Zgadza się, wszyscy którzy mieli "normalne" sprawy reklamacyjne (bez śladów jej dyskfalifikujących) są rozwiązywane szybko i nie robimy problemów.

W przypadku zawikłanych spraw i z góry wiemy że zejdzie się dłużej niż 14 dni roboczych na życzenie wydajemy telefony zastępcze.

23 minuty temu, Fugeo napisał:

Czy są jakieś kupony rabatowe dla użytkowników forum Miui Polska?

Użytkownicy Miui Polska już od kilku miesięcy cieszą sie stałym rabatem 5% (przy zakupie bez prowizji allegro.)

Niestety kupony na stronie nie działały lub działały nieprawidłowo więc z nich zrezygnowaliśmy.

Jeśli interesuje Pana zakup, proszę wybrać sobie produkt:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=40902752

I napisać do nas lub zadzwonić:

[email protected]

[email protected]

tel 888 41 43 45 

Skype: foster1

Wycenimy Panu produkt indywidualnie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że firma Foster jest przyjazna dla klientów. Na miejscu można dotknąć, włączyć, obejrzeć i wysłuchać porady na interesujący nas temat. Kupowałem tam w ubiegłym tygodniu redmi note3 se. Wszystko w jak najlepszym porządku. No i rabat też dostalem. Polecam innym niezdecydowanym jeszcze ! Aha i jest roczna gwarancja :-)

pacnięte z redmi note 3 SE


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego między tymi modelami:

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3s-3-32gb-bialy-z-pl-gwr-wwa-fv23-i6495737171.html

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3s-pro-z-polski-3-32gb-gwar-wwa-fv23-i6238656117.html

jest taka duża różnica cenowa?

 

Czy telefon posiada szkło hartowane czy trzeba zakupić oddzielnie?

Edytowane przez Fugeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj jestem posiadaczem RN3 Pro SE kupionego u polecanego tutaj sprzedawcy. Cały proces zakupu przebieg bez większych problemów. Telefon użytkuję co oczywiste krótko ale póki co wszystko śmiga jak należy. Również zakupiony u nich Mi4 dla dziewczyny nie sprawia przykrych niespodzianek. Duży plus dla sprzedawcy że zadzwonił i dopytał się czy wiem że wersja SE jest dłuższa i zamówione akcesoria będą pasować "na siłę" . Oczywiście wiedziałem o tym ale zawsze to miły akcent dla klienta który może nie mieć takiej wiedzy ( zwłaszcza że wymiary na aukcji z SE są błędne :) )
Podsumowując ze swojej strony jestem zadowolony z zakupów i jak tylko pojawią się akcesoria dedykowane pod SE to wiem u kogo je nabędę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Oto obiecane zdjęcia. Bardzo trudno to uchwycić robione było mikroskopem. Mam nadzieję że wszystko widać. Szłko naklejone w dnu zakupu telefon dbany i na pewno nie uległ naciskowi. Jeśli szyba pod szkłem nikllina nie jest pęknięta a pęknięcie powstało pod nim na tzw. właściwym wyświetlaczu to powstało na sktutek naprężenia i jest wadą fabryczną. Proszę się zapoznać z przypadkami osób którym również REDMI note 3 PRO pękło i to włąśnie z ekranem jednego typu. 

Image17522.jpgImage17523.jpgImage17524.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zastanawiam się nad kupnem Redmi Note 3 Pro w tym sklepie w związku z pozytywnymi opiniami ;) Tylko mam dwa pytania, jedno do sprzedawcy, drugie do sprzedawcy i ogółu użytkowników.

1. Jakie są różnice między Redmi Note 3 Pro International Edition (o ile się nie mylę to jest to samo co SE?), po za tym, że jest 2mm dłuższy i obsługuje LTE 800Mhz.

2, Pytanie do Foster Technologies: czy jest szansa, że w najbliższych dniach będzie niższa cena na allegro, na model Redmi Note 3 Pro w wersji Gold? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, crampi napisał:


Rabat tylko jeśli kupujesz poprzez ich sklep internetowy.

E tam. Weszłam z ulicy, poprosiłam o "jakąś" ładowarkę, spytałam o rabacik dla forumowicza MIUIPolska i dostałam w sumie 14 plnów mniej (za dwie ładowarki) :)

Edytowane przez magyarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam. Weszłam z ulicy, poprosiłam o "jakąś" ładowarkę, spytałam o rabacik dla forumowicza MIUIPolska i dostałam w sumie 14 plnów mniej (za dwie ładowarki)

Tak tak źle się wyraziłem. Mialem na myśli kupowanie na odległość że nie ma rabatu kupując poprzez Allegro a tylko sklep internetowy a na miejscu oczywiście jest ten rabat. Sorki za nieścisłości.

pacnięte z redmi note 3 SE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bardzo gorąco polecam ten sklep. Obsługa jak i serwis express !
 

Dziś zakupiłem Redmi Note 4.. Okazało się, że z jakąś wadą (najpewniej software) ponieważ telefon się zawieszał  po czym się wyłączył i system już się nie chciał załadować.. Sklep DOSŁOWNIE w trybie natychmiastowym wymienił mi telefon na nowy. 

Dodatkowo można delikatnie negocjować sklep. Na pewno tam wrócę po akcesoria dodatkowe a może i nawet po jeszcze jeden telefon :)

Pozdrawiam obsługę sklepu ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2016 dokonałem zakupu telefonu Redmi 3S Pro, zakupu dokonałem przez internet. Aby uzyskać rabat musiałem wykonać transakcję poza ich sklepem i serwisem. Wiadomo miałem pewne obawy, ale zdecydowałem się i już następnego dnia (7.10.2016) ok godziny 13 telefon był już u mnie.

Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, bez żadnych problemów, kontakt poprzez e-mail dosłownie błyskawiczny.

Wszystkim gorąco polecam sklep FosterTechnologies!

Edytowane przez Fugeo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dokonałem zakupu telefonu Redmi Note 3 Pro, kontakt telefoniczny bardzo dobry, cena kupując po za allegro o kilka procent niższa :) Dziś już telefon był u mnie, dowód zakupu i karta gwarancyjna również jest. Dotychczasowe doświadczenia z tym sklepem mam bardzo pozytywne, szczerze polecam zakup telefonu w  Foster Technologies, jeśli ktoś tak jak ja nie chciał bawić się w zakupy na ibuygou ;)

Edytowane przez damson93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w FT kupiłem mi4 i nie idzie się do czego przyczepić:

1. telefon zamówiony telefonicznie 17,09 w godzinach wieczornych doszedł 19,09.

2, wraz z telefonem zamówiłem parę gratów, chciałem żeby część była uwzględniona w cenie telefonu a część wyszczególniona w osobnych pozycjach na fakturze - ogarnęli temat, tzn nie było pomyłek,

3. standardowo wgrywają miuipolska oparte na androidzie 4.4, poprosiłem żeby wgrali najnowszy soft - dali radę,

4. fakt nie załączyli faktury, ale po telefonie, po 5 minutach faktura była na moim mailu (nawet wolę przynajmniej nie zginie),

5. kontakt - dzwoniłem kilkukrotnie w wyznaczonych godzinach i kontakt zawsze był podejmowany.

Polecam!

ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.10.2016 o 17:30, raffal napisał:

Od wczoraj jestem posiadaczem RN3 Pro SE kupionego u polecanego tutaj sprzedawcy. Cały proces zakupu przebieg bez większych problemów. Telefon użytkuję co oczywiste krótko ale póki co wszystko śmiga jak należy. Również zakupiony u nich Mi4 dla dziewczyny nie sprawia przykrych niespodzianek. Duży plus dla sprzedawcy że zadzwonił i dopytał się czy wiem że wersja SE jest dłuższa i zamówione akcesoria będą pasować "na siłę" . Oczywiście wiedziałem o tym ale zawsze to miły akcent dla klienta który może nie mieć takiej wiedzy ( zwłaszcza że wymiary na aukcji z SE są błędne :) )
Podsumowując ze swojej strony jestem zadowolony z zakupów i jak tylko pojawią się akcesoria dedykowane pod SE to wiem u kogo je nabędę.

Dziękujemy za fajną opinie i zapraszamy ponownie

Dnia 6.10.2016 o 12:02, casper9350 napisał:

Witam,

Oto obiecane zdjęcia. Bardzo trudno to uchwycić robione było mikroskopem. Mam nadzieję że wszystko widać. Szłko naklejone w dnu zakupu telefon dbany i na pewno nie uległ naciskowi. Jeśli szyba pod szkłem nikllina nie jest pęknięta a pęknięcie powstało pod nim na tzw. właściwym wyświetlaczu to powstało na sktutek naprężenia i jest wadą fabryczną. Proszę się zapoznać z przypadkami osób którym również REDMI note 3 PRO pękło i to włąśnie z ekranem jednego typu. 

Image17522.jpgImage17523.jpgImage17524.jpg

Prześle Pan to do nas na maila bo na forum rzadko jesteśmy

Dnia 6.10.2016 o 16:59, damson93 napisał:

Witam! Zastanawiam się nad kupnem Redmi Note 3 Pro w tym sklepie w związku z pozytywnymi opiniami ;) Tylko mam dwa pytania, jedno do sprzedawcy, drugie do sprzedawcy i ogółu użytkowników.

1. Jakie są różnice między Redmi Note 3 Pro International Edition (o ile się nie mylę to jest to samo co SE?), po za tym, że jest 2mm dłuższy i obsługuje LTE 800Mhz.

2, Pytanie do Foster Technologies: czy jest szansa, że w najbliższych dniach będzie niższa cena na allegro, na model Redmi Note 3 Pro w wersji Gold? 

 

Proszę najlepiej dzwonić bo rzadko jesteśmy

Dnia 6.10.2016 o 18:37, magyarek napisał:

E tam. Weszłam z ulicy, poprosiłam o "jakąś" ładowarkę, spytałam o rabacik dla forumowicza MIUIPolska i dostałam w sumie 14 plnów mniej (za dwie ładowarki) :)

Hehe, dziękujemy za fajną opinie ;)

Dnia 7.10.2016 o 22:40, kabazeze89 napisał:

A ja bardzo gorąco polecam ten sklep. Obsługa jak i serwis express !
 

Dziś zakupiłem Redmi Note 4.. Okazało się, że z jakąś wadą (najpewniej software) ponieważ telefon się zawieszał  po czym się wyłączył i system już się nie chciał załadować.. Sklep DOSŁOWNIE w trybie natychmiastowym wymienił mi telefon na nowy. 

Dodatkowo można delikatnie negocjować sklep. Na pewno tam wrócę po akcesoria dodatkowe a może i nawet po jeszcze jeden telefon :)

Pozdrawiam obsługę sklepu ! :)

dziękujemy za fajną opinie!

Dnia 8.10.2016 o 09:38, Fugeo napisał:

W dniu 6.10.2016 dokonałem zakupu telefonu Redmi 3S Pro, zakupu dokonałem przez internet. Aby uzyskać rabat musiałem wykonać transakcję poza ich sklepem i serwisem. Wiadomo miałem pewne obawy, ale zdecydowałem się i już następnego dnia (7.10.2016) ok godziny 13 telefon był już u mnie.

Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, bez żadnych problemów, kontakt poprzez e-mail dosłownie błyskawiczny.

Wszystkim gorąco polecam sklep FosterTechnologies!

Dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie!

Dnia 14.10.2016 o 21:33, damson93 napisał:

Wczoraj dokonałem zakupu telefonu Redmi Note 3 Pro, kontakt telefoniczny bardzo dobry, cena kupując po za allegro o kilka procent niższa :) Dziś już telefon był u mnie, dowód zakupu i karta gwarancyjna również jest. Dotychczasowe doświadczenia z tym sklepem mam bardzo pozytywne, szczerze polecam zakup telefonu w  Foster Technologies, jeśli ktoś tak jak ja nie chciał bawić się w zakupy na ibuygou ;)

Dziękujemy i zapraszamy ponownie :)

11 godzin temu, ps75 napisał:

Witam, w FT kupiłem mi4 i nie idzie się do czego przyczepić:

1. telefon zamówiony telefonicznie 17,09 w godzinach wieczornych doszedł 19,09.

2, wraz z telefonem zamówiłem parę gratów, chciałem żeby część była uwzględniona w cenie telefonu a część wyszczególniona w osobnych pozycjach na fakturze - ogarnęli temat, tzn nie było pomyłek,

3. standardowo wgrywają miuipolska oparte na androidzie 4.4, poprosiłem żeby wgrali najnowszy soft - dali radę,

4. fakt nie załączyli faktury, ale po telefonie, po 5 minutach faktura była na moim mailu (nawet wolę przynajmniej nie zginie),

5. kontakt - dzwoniłem kilkukrotnie w wyznaczonych godzinach i kontakt zawsze był podejmowany.

Polecam!

ps

Tak dokładnie! Androida 6.0 na Mi4 instalujemy na życzenie, w standardzie wysyłamy z 4.4 gdyż nie ma możliwości downgreadu! 

Dziękujemy i zapraszamy ponownie! 

Edytowane przez Foster Technologies
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.10.2016 o 19:19, notsure napisał:

Hi,

http://allegro.pl/xiaomi-mi-max-32gb-international-lte800mhz-silver-i6577322637.html

Mam pytanie czy sprzedawane przez Was Mi Maxy rzeczywiście obsługują pasmo lte 800 MHZ (B20). Bo podobno takich nie ma :)

Witam,

Tak jest to nasz błąd, wersje international nie mają tak naprawdę LTE 800Mhz. Aukcja została zmieniona.

Dnia 30.10.2016 o 11:41, Shimie napisał:

Kupiłam u Fosttech Redmi Note Pro 3, paczka doszła na drugi dzień, wszystko wgrane i telefon od razu do użytku:) Minęły dwa tygodnie od zakupu, na razie nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam :) 

Dziękujemy za pozytywną opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę kupić Xiaomi mi maxa w wersji 3/32 i skłaniam się ku ofercie firmy Foster technologies.Jak rozumiem przesyłkę za pobraniem przy odbiorze,oferujecie poprzez DPD?Moje pytanie to;roczna gwarancja udzielana w Waszym serwisie jak rozumiem?Oczywiście mam nadzieję,że smartfon będzie bezawaryjny.Moglibyście coś napisać na ten temat?No i myślę,że jesteście rzetelną firmą?

Edytowane przez maszkara72
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też się "zapisuję do kolejki" po przeczytaniu wielu wątków na temat Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 postanowiłem go kupić i to w Firmie Foster z uwagi na bardzo dobre opinie i o smartfonie i o firmie :-) Po moich wcześniejszych bardzo przykrych przygodach zakupów smartfonów w innych firmach (ale to już inny temat) mam nadzieję, iż teraz będzie OK.

Pozdrawiam Serdecznie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i ja swojego Redmi Note 3 Pro "kate" od Foster:) co prawda to mój pierwszy post na forum ale nie pomyślcie, że jest on "sponsorowany" ;) chłopacy cierpliwie odpowiadali na wszystkie moje pytania telefonicznie jak i mailowo i tym samym przekonali mnie do zakupu u nich mojego pierwszego xiaomi. Telefon przyszedł oryginalnie zafoliowany, w pudełku ładowarka EU więc spoko:) ogólnie jestem zadowolony zarówno z ceny jak i samej obsługi i mogę ich polecić innym.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższym namyśle i przeczytaniu komentarzy również zdecydowałem się zamówić Xiaomi Redmi Note 3 Pro w firmie fosttech i puki co jest w porządku, przesyłka szybko dotarła. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Przy zamówieniu pisało(i wciąż pisze) że " W GRATISIE POKROWIEC SILIKONOWY ORAZ SZKŁO HARTOWANE NA EKRAN! " tymczasem w pudełku nie znalazłem ani pokrowca ani szkła. Zadzwoniłem więc by sprawę wyjaśnić i otrzymałem odpowiedz że mi doślą te akcesoria(po zbadaniu sprawy) . Sprawdziłem jeszcze oryginalność smartfonu i wychodzi na to że jest oryginalny.

Troszke mam obawy co do wytrzymałości telefonu(dlatego zależy mi na etui i szkle) w razie upadku ale to już osobna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.11.2016 o 17:49, lecha napisał:

Witam

Ja też się "zapisuję do kolejki" po przeczytaniu wielu wątków na temat Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32 postanowiłem go kupić i to w Firmie Foster z uwagi na bardzo dobre opinie i o smartfonie i o firmie :-) Po moich wcześniejszych bardzo przykrych przygodach zakupów smartfonów w innych firmach (ale to już inny temat) mam nadzieję, iż teraz będzie OK.

Pozdrawiam Serdecznie.

Dziękujemy bardzo za opinie i zapraszamy ponownie :)

Dnia 4.11.2016 o 20:04, maszkara72 napisał:

Chcę kupić Xiaomi mi maxa w wersji 3/32 i skłaniam się ku ofercie firmy Foster technologies.Jak rozumiem przesyłkę za pobraniem przy odbiorze,oferujecie poprzez DPD?Moje pytanie to;roczna gwarancja udzielana w Waszym serwisie jak rozumiem?Oczywiście mam nadzieję,że smartfon będzie bezawaryjny.Moglibyście coś napisać na ten temat?No i myślę,że jesteście rzetelną firmą?

Jak rozumiem przesyłkę za pobraniem przy odbiorze,oferujecie poprzez DPD?

DPD, Inpost lub Poczta - polecamy najbardziej DPD

Moje pytanie to;roczna gwarancja udzielana w Waszym serwisie jak rozumiem?

TAK dokładnie

Oczywiście mam nadzieję,że smartfon będzie bezawaryjny.

Mi Max jak i wszystkie telefony Xiaomi mogą się pochwalić naprawdę świetną wytrzymałością

Moglibyście coś napisać na ten temat?

Może powiemy tak: "Kto raz spróbuje ten staje się uzależniony" - w pozytywnym sensie znaczenia tych słów :)

No i myślę,że jesteście rzetelną firmą?

Na allegro mamy 1600 pozytywnych komentarzy i ani jednego komentarza negatywnego lub neutralnego, myślę że to już jakiś wynik :)

ps prosze pisać na maila: [email protected] bo tutaj rzadko kto zagląda

Dnia 9.11.2016 o 22:33, kcichy napisał:

Mam i ja swojego Redmi Note 3 Pro "kate" od Foster:) co prawda to mój pierwszy post na forum ale nie pomyślcie, że jest on "sponsorowany" ;) chłopacy cierpliwie odpowiadali na wszystkie moje pytania telefonicznie jak i mailowo i tym samym przekonali mnie do zakupu u nich mojego pierwszego xiaomi. Telefon przyszedł oryginalnie zafoliowany, w pudełku ładowarka EU więc spoko:) ogólnie jestem zadowolony zarówno z ceny jak i samej obsługi i mogę ich polecić innym.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
 

Dziękujemy za fajny komentarz! 

1 godzinę temu, adamcz napisał:

Po dłuższym namyśle i przeczytaniu komentarzy również zdecydowałem się zamówić Xiaomi Redmi Note 3 Pro w firmie fosttech i puki co jest w porządku, przesyłka szybko dotarła. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Przy zamówieniu pisało(i wciąż pisze) że " W GRATISIE POKROWIEC SILIKONOWY ORAZ SZKŁO HARTOWANE NA EKRAN! " tymczasem w pudełku nie znalazłem ani pokrowca ani szkła. Zadzwoniłem więc by sprawę wyjaśnić i otrzymałem odpowiedz że mi doślą te akcesoria(po zbadaniu sprawy) . Sprawdziłem jeszcze oryginalność smartfonu i wychodzi na to że jest oryginalny.

Troszke mam obawy co do wytrzymałości telefonu(dlatego zależy mi na etui i szkle) w razie upadku ale to już osobna sprawa.

Oczywiście doślemy i przepraszamy bo nowa koleżanka nie wiedziała że na stronie dajemy jeszcze szkło i silikon w gratisie :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Foster Technologies napisał:

Dziękujemy bardzo za opinie i zapraszamy ponownie :)

Jak rozumiem przesyłkę za pobraniem przy odbiorze,oferujecie poprzez DPD?

DPD, Inpost lub Poczta - polecamy najbardziej DPD

Moje pytanie to;roczna gwarancja udzielana w Waszym serwisie jak rozumiem?

TAK dokładnie

Oczywiście mam nadzieję,że smartfon będzie bezawaryjny.

Mi Max jak i wszystkie telefony Xiaomi mogą się pochwalić naprawdę świetną wytrzymałością

Moglibyście coś napisać na ten temat?

Może powiemy tak: "Kto raz spróbuje ten staje się uzależniony" - w pozytywnym sensie znaczenia tych słów :)

No i myślę,że jesteście rzetelną firmą?

Na allegro mamy 1600 pozytywnych komentarzy i ani jednego komentarza negatywnego lub neutralnego, myślę że to już jakiś wynik :)

ps prosze pisać na maila: [email protected] bo tutaj rzadko kto zagląda

Dziękujemy za fajny komentarz! 

Oczywiście doślemy i przepraszamy bo nowa koleżanka nie wiedziała że na stronie dajemy jeszcze szkło i silikon w gratisie :)

Już zakupiłem w ubiegłą niedzielę,a od wtorku jestem szczęśliwym posiadaczem xiaomi mi mi maxa.Oczywiście w Waszym sklepie.Jak na razie ,,wszystko gra i buczy''.Smartfon super,kontakt i obsługa z Waszym sklepem również jak najbardziej na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Foster Technologies, po prostu was uwielbiam! :D 

Jakieś trzy tygodnie temu wysłałam pytanie o aukcje z allegro - konkretnie chodziło mi o możliwość naklejenia szkła na ekran - jaką odpowiedź dostałam? Oczywiście, nakleimy, ale proszę nie kupować przez allegro, tylko przyjść od razu do nas, będzie taniej :P  W sumie się nie dziwię, ten rabat na miejscu to chyba w nagrodę za to, że udało się do was dotrzeć, generalnie znam lepiej skomunikowane miejsca w Warszawie... ;)  Ale do rzeczy, udało mi się znaleźć czas na wizytę dopiero dzisiaj - i szczerze, żeby to nie było takie zad... tego, odludzie, to chyba bym do was wpadała codziennie tylko po to, żeby pobyć w tym fajnym klimaciku waszego przybytku :D Co prawda już nie było takiego fajnego rozkipiszu, jak w czasie remontu w lecie, ale i tak... Najbardziej urzekł mnie kolega klienta, który poszedł do Biedronki do bankomatu (znaczy klient poszedł, a kolega czekał w cieple) otwierający drzwi domofonem kolejnym klientom "bo mam bliżej, niech pan nie lata"...

Szkło kupione, naklejone (może wreszcie, jak fachowiec nakleił, to mi się nie odklei po dwóch dniach...), przy okazji wpadł i kabelek USB-C, ale i tak same zakupy to pikuś wobec okoliczności towarzyszących. Zrobiliście mi humor co najmniej na cały weekend, do tej pory mi się gęba śmieje na samo wspomnienie tej wizyty ;) 

Aha, jakby ktoś się wybierał na Młociny osobiście, to bliżej jest autobusem od Pułkowej, niż od tramwaju przy Zajezdni Żoliborz. I weźcie gotówkę, bo do tej Biedronki to się chwila schodzi... ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...